hambergermenu

آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد در آموزشگاه سفیر

چکیده : زبان انگلیسی، یکی از پر طرفدارترین زبان‌های دنیاست که اکثر افراد از کودکی به دنبال یادگیری آن هستند.در این مقاله راهکار آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد را برای شما آورده‌ایم.

 

آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد

 

زبان انگلیسی، یکی از پر طرفدارترین زبان‌های دنیاست که اکثر افراد از کودکی به دنبال یادگیری آن هستند. امروزه یادگیری زبان انگلیسی یک ضرورت است و شاید برای عده‌ای کاری بسیار دشوار باشد.با اینکه هیچ وقت برای یادگیری دیر نیست، اما بهتر است آموزش زبان انگلیسی را از کودکی شروع کنیم. زیرا در این دوران، قدرت یادگیری و شکل‌گیری حافظه خیلی بالاتر است.

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان باید به صورت کاملا آکادمیک و اصولی انجام شود تا کودک از آموزش، زده نشود. فارغ از اینکه کودک چقدر زبان می‌داند، باید در آزمون تعیین سطح شرکت کند و بعد، به صورت آکادمیک به او آموزش داد. البته کودکانی که هنوز به کلاس نرفته و هیچ چیزی از زبان نمی‌دانند، نیازی به تعیین سطح ندارند.

اگر پیرامون تعیین سطح زبان انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد، چیزی نمی‌دانید ولی دوست دارید فرزندتان از همان ابتدا، بهترین آموزش‌ها را دریافت کند، حتما این مطلب را تا انتها بخوانید. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم، برای شما چند سوال مهم و کلیدی را مطرح و به آنها پاسخ دهیم. سوالات، شامل موارد زیر است:

1.    کدام روش آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، بهترین روش یادگیری است؟
2.    زبان انگلیسی را از چه سنی باید شروع کرد؟
3.    نکات مهم در تعیین سطح زبان برای کودکان، چیست؟

 

بهترین روش‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان

انتخاب روش آموزش زبان انگلیسی برای کودکان و حتی بزرگسالان، یکی از دغدغه‌های همیشگی والدین و زبان آموزان است. روش‌های حضوری یا غیر حضوری، همگی در جای خود، بهترین و موثرترین روش‌ها هستند. اینکه کدام روش را انتخاب کنیم، بستگی به شرایط و سطح زبان انگلیسی فرد دارد.

 

اولین قدم : تعیین سطح درست و اصولی

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در آموزشگاه‌های مختلف و مطرح، با شیوه‌های نوین و جدید در حال برگزاری است. کافیست برای تعیین سطح زبان انگلیسی، فرزندتان را به یکی از این آموزشگاه‌ها برده یا به صورت آنلاین تعیین سطح را انجام دهید تا میزان دانش او را چک کنید. بعد، با انتخاب بهترین روش و بهترین آموزشگاه، او را در این مسیر یاری کنید تا بتواند دانش زبان انگلیسی خود را بالا برده و به راحتی صحبت کند.

 

دومین قدم:انتخاب بهترین روش آموزش زبان انگلیسی

بهترین روش آموزشی زبان انگلیسی به کودکان، فرستادن آنها به کلاس و آموزشگاه است. اساتید زبان انگلیسی، می‌توانند کودکان را با شیوه‌های مختلف یادگیری تست کنند و بهترین روش را برای این کار استفاده کنند.

آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد در آموزشگاه، تفاوت بسیار زیادی با آموزش از طریق مطالعه‌ی کتاب‌های مدرسه و در منزل دارد. اگر آموزش زبان انگلیسی برای کودکان با روش و متدهای خاص و به روز، انجام نشود، نه تنها یادگیری صورت نمی‌گیرد، بلکه پس از مدتی، کودک دل زده خواهد شد.

هر روشی که دارای خصوصیات و ویژگی‌های زیر باشد، بهترین روش آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است:
•    استاد باید برای هر درس از کتاب، تکلیف جداگانه‌ای در نظر داشته باشد.
•    موضوعاتی که تدریس می‌شود، جذاب و متناسب با روحیه‌ی کودکان باشد.
•    استاد باید فعالانه تدریس کند.
•    همیشه فعالیت‌های گروهی انجام شود.
•    استاد، بازخورد و تشویق سر کلاس را فراموش نکند.
•    بازی‌های خلاقانه و قصه گویی سر کلاس باید توسط استاد انجام شود.
در نتیجه روشی که دارای ویژگی‌های بالا باشد روش خوبی خواهد بود و کودکان روز به روز به یادگیری، تشویق می‌شوند.

 

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

 

بهترین سن شروع زبان انگلیسی برای کودکان

دانش زبان انگلیسی چیزی نیست که بتوان یکی دو ماهه در خانه و بدون هیچ  استاد و معلمی آن را یاد گرفت. البته این حرف، به معنای آن نیست که هیچ‌کس نمی‌تواند در خانه و با کتاب و فیلم آموزشی در این راه موفق شود. اما باید این نکته را هم مد نظر داشت که زبان، خاصیت فرّار بودن دارد و اگر هر روز و همیشه تمرین نشود، بعد از مدتی از ذهن می‌پرد.

بسیاری از محققان و اساتید حرفه‌ای زبان انگلیسی، معتقدند که آموزش زبان انگلیسی باید از سنین پایین آغاز شود. یادگیری در این دوران می‌تواند پیش زمینه‌ی ذهنی کودک را برای آینده آماده کند.

 

اگر از بسیاری از افرادی که با زبان انگلیسی مشکل دارند، دلیل مشکل‌شان را بپرسیم، می‌گویند زبان را از سنین جوانی و بزرگسالی شروع کرده‌اند. در این دوران به کلاس‌های آموزشی متعددی رفته‌اند و هنوز هم نمی‌توانند در حد معمولی و عادی صحبت کنند. البته ناگفته نماند که افراد خاصی هم هستند که در دوران بزرگسالی از صفر تا صد زبان انگلیسی را آموزش می‌بینند و بسیار هم موفق هستند. اما تعداد این افراد زیاد نیست.

 

معمولا در دورانی که هنوز مغز انسان درگیر مسائل مختلف و مشکلات زندگی نشده است، قدرت یادگیری بهتری دارد. کودکان فارغ از هر استرس و مشکل، می‌توانند تمرکز بهتری روی یادگیری زبان داشته باشند. به همین دلیل گفته می‌شود که آموزش زبان انگلیسی برای کودکان بهتر جواب می‌دهد.

 

در سال 1996 در یک تحقیق علمی مشخص شد که سن یادگیری زبان انگلیسی باید زیر 10 سالگی باشد. کودکانی که در سن 3 تا 10 سال به آموزش زبان انگلیسی پرداخته‌اند، موفق‌تر بوده‌اند. این کودکان، در بزرگسالی، خیلی بهتر از سایرین توانسته‌اند انگلیسی صحبت کنند. در مقابل، کودکانی که از سنین بعد از 10 سالگی تاره وارد دنیای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی شده‌اند، احتمال کمتری در موفقیت داشته‌اند.

 

بهتر است یادگیری زبان انگلیسی از سنین کودکی و ترجیحا زیر 10 سالگی، آغاز شود و تا جایی پیش برود که شخص بتواند مانند کسی صحبت کند که زبان انگلیسی، زبان مادری اوست. برای این کار نیاز است که یادگیری زبان در کلاس‌های آموزشگاه انجام شود. زیرا فضای آموزشی و تمرین‌های پی در پی روزانه و هفتگی، می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

 

نکات مهم در تعیین سطح زبان کودکان

تعیین سطح زبان انگلیسی، راهی است که می‌توان با آن، به خوبی سطح دانش زبان انگلیسی را سنجید. برخی از افراد با تعیین سطح مشکل دارند و دوست ندارند در این آزمون شرکت کنند. در صورتی که آزمون‌های تعیین سطح، بهترین شیوه برای هدایت زبان آموزان به ترم‌های بالاتر است.

 

اگر کودکان تعیین سطح زبان انگلیسی شوند، بهتر می‌توان متوجه شد که از چه دوره‌ای باید شروع کنند. آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد، برای کودکانی که هیچ زبانی غیر از زبان مادری بلد نیستند، می‌تواند از همان ابتدا و بدون تعیین سطح انجام شود اما در این میان، برخی از کودکان هستند که جسته گریخته، اطلاعاتی از زبان انگلیسی دارند یا می‌خواهند به هر دلیلی، آموزشگاه خود را تعویض کنند. طبیعی است که این افراد نیازی نیست از همان ابتدا و از صفر شروع کنند. با تعیین سطح زبان می‌توان آنها را به کلاس بالاتری هدایت کرد.

 

برای تعیین سطح زبان انگلیسی، باید آموزشگاهی را انتخاب کنیم که آزمون‌های آن دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر بفردی باشد. برخی از ویژگی‌های یک آزمون تعیین سطح، شامل موارد زیر است:
•    آزمون تعیین سطح باید در هر 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی، کودک را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهد.
•    مهارت‌های خواندن، نوشتن، مکالمه و گوش دادن، باید همگی با هم بررسی شوند. شاید یک کودک در یک یا دو مهارت بسیار عالی باشد و در بقیه خیر.
•    تمامی آزمون‌ها باید به صورت استاندارد گرفته شود.
•    تصحیح امتحان و تعیین سطح باید توسط اساتید حرفه‌ای انجام شود.

 

تعیین سطح زبان انگلیسی

 

موسسه زبان سفیر پیشگام در آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد

اگر دوست دارید فرزندتان زبان انگلیسی را به طور کامل یاد بگیرد، بهتر است از سنین کودکی، او را با زبان آشنا کنید. در این سن، کودک شما ظرفیت پذیرش بسیار خوبی دارد. آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد در آموزشگاه زبان سفیر، با بهره‌مندی از متد روز و بین الملل، در حال برگزاری است. شما می‌توانید در کلاس‌های سفیر شرکت کنید و دغدغه‌ای بابت یادگیری و تعیین سطح زبان خود یا کودک‌تان نداشته باشید. راه‌های ارتباطی با آموزشگاه سفیر، شماره تلفن 02184346 و همچنین وبسایت این مجموعه به آدرس www.gosafir.com  می‌باشد.

 

 

برچسب ها : آموزش زبان انگلیسی

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *