hambergermenu

اجاره ویلا از سایت سپنجا، صرفه جویی در وقت و هزینه

سرزمین ایران جاهای دیدنی بسیار زیاد و فاوانی دارد که طبیعتی زیبا و دلنشین را به ارمغان میاورند از زمان قدیم مردم ایران همیشه اهل سفر و مسافرت بودند و در سال و حتی در ماه چند باری به مسافرت می روند به جایجایی مختلف ایران سفر می کنند.

یکی از دغدغه های مهم در زمینه مسافرت پیدا کردن هل، ویلا و مکانی برای استراحت است که در نوع خود پیدا کردن مکانی زیبا با قیمت مناسب بسیار زمان بر است. اما سپنجا تلاش کرده تا این مشکل را حل کند و زمان صرف برای آن را به حداقل برساند.

 

اجاره ویلا

سفر در خون ما ایرانی هاست و اغلب بهترین خاطرات زندگی ما در سفرهایمان رقم میخورد، مخصوصا اگر سفر خانوادگی یا سفر با دوستان باشد.

 

اجاره مکانی که بتواند لحظات خوش و به یاد ماندنی را ایجاد کند همیشه جزو دغدغه های اصلی بوده اما سپنجا این مورد را به راحتی حل کرده و تمام هتل، ویلاف سوئیت و …. در یک جا جمع کرده که افرادی که قصد مسافرت به شهر های مختلف را دارند به راحتی می توانند ویلای مناسب خود را از سایت سپنجا پیدا کنند و به راحتی رزرو کنند.

 

اجاره آنلاین ویلا

 

اجاره آنلاین ویلا

همانطور که گفتیم اینترنت امروز ستون فقرات همه فعالیت های ما است. به لطف اینترنت، امروزه حتی کارهای کوچکی مانند پرداخت قبض به صورت آنلاین انجام می شود. البته این فناوری تنها به پرداخت قبض و از این قبیل کار ها محدود نمی شود، در صنایع مختلفی نیز نفوذ کرده است؛ حتی در صنایعی مانند مسافرت و گردشگری  نیز نفوظ کرده.

 

به لطف فناوری، یکی از امکاناتی که امروزه به راحتی در دسترس افراد قرار گرفته اجاره آنلاین ویلاها و خانه است. روش سنتی اجاره ویلا این است که ابتدا به مقصد بروید و پس از خستگی راه و رانندگی های فراوان ساعت ها وقت به صرف پرس و جو و پیدا کردن مکانی مناسب برای استراحت باشید. در نهایت ممکن است هتل مناسب را پیدا نکنید و مجبور شوید سمت هتل و ویلاهایی بروید که قیمت بالا و سرسام آوری دارند. اما اکنون سپنجا اجاره ویلا و مسافرت را بسیار آسان کرده است.

 

حالا با تکنولوژی، چه بخواهید یک شب بمانید و چه یک هفته، به راحتی می توانید قبل از شروع سفر، ویلا های مختلف را به صورت آنلاین بررسی کنید و بهترین گزینه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. اولین پلتفرم اجاره آنلاین ویلا، سایت سپنجا است که در زمینه اجاره روزانه سوئیت و ویلا و اقامتگاه بومگردی در سراسر ایران فعالیت می‌کند.

 

کاهش هزینه ها هنگام اجاره ویلا

به دلیل اینکه ویلا های زیادی در سایت درج شده به همین دلیل قیمت معقول و مقرون به صرفه ای دارند و با نوسان زیادی مواجه نمی شوند، همانطور که میدانید در روز های تعطیل مانند ولادت ها یا عید نوروز و … که بیشتر مردم قصد سفر به شهر های مختف را دارند قیمت ها (قطار، هواپیما، اتوبوس، ماشین، هتل، ویلا و….) افزایش می یابد. برای مثال اگر شما بخواهید در عید نوروز یک ویلا در شما روزرو کنید برای این که با پیک قیمت مواجه نشوید مجبورید چند روز زود تر بروید تا ویلایی با قیمت مناسب پیدا کنید که زیاد جالب نیست.

 

کاهش هزینه ها هنگام اجاره ویلا

 

اما این امکان برای شما در سایت سپنجا فراهم است که بدون رفتن به شمال از خانه و فقط با یک تلفن همراه ویلای مدنظر خود را پسند و رزرو کنید تا دیگر مشکل قیمت و مکان نداشته باشید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

 

این نکته هم لازم به ذکر است که وقتی به شهر دیگری سفر می کنیم ساعت های اپتدایی معمولا صرف پیدا کردن مکان مناسب می شود که تایمی از سفر را به خود اختصاص می دهد اما با رزور آنلاین دیگر هدر رفت تایم وجود نخواهد داشت و بعد از رسیدن به مقصد مورد نظر مستقیم به ویلای از پیش رزور شده خواهیم رفت صرفه جویی زیادی در زمان برای ما به وجود می آورد.

 

صرفه جویی در زمان

چند سال قبل رزرو هتل به گونه ای بود که مسافران باید به مقصد میرسیدند و با خستگی راه در شهر دنبال اجاره ویلا بگردند که این روش معایب زیادی را به همراه داشت.

 

که می توان به مواردی همچون قیمت بالای ویلا، خالی نبودن ویلاهای خوب و با کیفیت، هدر رفت زمان و در بعضی مواقع عدم وجود ویلای خالی در شهر مورد نظر این موارد ذکر شده از معایب رزرو ویلا به صورت حضوری هستند که امروزه با ورود تکنولوژی تا حدی کاهش یافته و قبل از شروع به حرکت در مقصد ویلا منتظر شماست.

 

علاوه بر این ها در طول سفر هم خیال شما آسوده خواهد بود چون در مقصد همه چی آماده و مهیای ورود شماست.

 

نحوه اجاره ویلا مبله در وب سایت سپنجا

در صورتی که قصد سفر به شمال ایران را دارید و می‌خواهید از روستای سرولات در نزدیکی چابکسر دیدن کنید، نیاز است که اقامتگاه خود را از قبل رزرو کرده و سفری دقیق و با برنامه‌ریزی را تجربه کنید. برای انجام این کار تنها کافیست که از وب سایت سپنجا کمک گرفته و اقدام به اجاره ویلا در سرولات و چابکسر کنید.

 

ابتدا در وب سایت سپنجا ثبت نام کرده و اطلاعات خود را وارد کنید، این اطلاعات شامل شماره تلفن همراه نیز می‌باشد. سپس بعد از این که در وب سایت ثبت نام کردید، می‌توانید مقصد خود را در باکس جستجو که در سمت راست و بالای صفحه است، وارد کرده و تمام ویلاهای مبله و سوئیت‌های در دسترس در این مقصد را مشاهده کنید.

 

نحوه اجاره ویلا مبله در وب سایت سپنجا

 

در این قسمت قابلیتی به نام فیلتر کردن وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد تا ویلاهای مبله را براساس بودجه خود تنظیم کنید و همچنین با وارد کردن تعداد اتاق خواب و تعداد تخت خواب، اقامت راحتتری را داشته باشید. همچنین هر ویلا دارای مشخصاتی است که تصمیم به اجاره آن را برای شما آسان‌تر خواهد کرد و رضایت شما از اقامت خود نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

 

تیم سپنجا همواره در تلاش است که با ارائه بهترین ویلاهای مبله و سوئیت در هر نقطه از ایران، لحظاتی خاطره‌انگیز و شیرینی را برای شما به وجود بیاورد. همچنین توجه به بهداشت اقامتگاه‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز از جمله مواردی است که تیم حرفه‌ای سپنجا به انجام آن پایبند است.

 

شرایط لغو رزرو ویلا در سپنجا

چنانچه قبل از سفر برای شما مشکلی پیش آمده و یا از سفر کردن منصرف می‌شوید و قصد کنسل کردن و یا لغو رزرو ویلا مبله خود را دارید، نگران نباشید. گروه سپنجا برای راحتی و آسودگی خاطر شما شرایطی را در نظر گرفته است تا بتوانید به راحتی رزرو خود را لغو کنید. برای آشنایی بیشتر شما با این فرآیند، در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

لازم است برای لغو رزرو ویلا مبله در هر نقطه از ایران از ۵ روز قبل از تاریخ رزرو شده، درخواست لغو رزرو خود را اعلام کرده تا مبلغ پرداختی به صورت کامل به شما برگشت داده شود.

 

اگر اقدام به لغو رزرو ویلا مبله شما دیرتر از بازه زمانی ۵ روزه باشد، مبلغ برگشتی به شما با کسر هزینه شب اول اقامت به علاوه ۵۰ درصد از هزینه ی شب‌های دیگر خواهد بود.

 

در صورتی که تصمیم به کاهش تعداد شب‌های اقامت خود در روستای پلور دماوند را دارید، با اعلام درخواست خود می‌توان، هزینه ۵۰ درصد از شب‌های باقیمانده را دریافت کنید.

 

قوانین و مقررات محل اقامت

شرایط و قوانین اجاره سوئیت در وبسایت سپنجا، موارد زیر می‌باشند که انتظار داریم شما عزیزان در سفر و اقامت خود رعایت کنید:

قبل از هر چیز باید به این نکته اشاره کنیم که اقامتگاه های مشترک، فقط به زوج‌های متأهل اجاره داده می‌شوند.

جهت اجاره ویلا در سرولات و چابکسر یا در هر نقطه‌ی دیگر از کشورمان، حتماً باید شناسنامه یا کارت ملی به همراه داشته باشید.

همراه آوردن حیوانات خانگی به داخل ویلا ممنوع است.

و در آخر لازم به یادآوری است که رعایت حقوق ساکنین دیگر در مجاورت ویلای شما، از مهم‌ترین وظایف‌تان می‌باشد. حفظ پاکیزگی محیط و عدم ایجاد آلودگی‌های صوتی از جمله مهم‌ترین حقوق ساکنین‌ است‌ که باید رعایت شود.

 

قوانین و مقررات محل اقامت

 

کاخ آپادانای شوش

اگر از عاشقان آثار تاریخی هستید، بازدید از کاخ آپادانی شوش را از قلم نیندازید. این کاخ یکی از برجسته‌ترین آثار برجای مانده از دوران هخامنشیان است و گفته می‌شود به دستور داریوش بزرگ، پادشاه هخامنشی بنا شده است. قدمت این کاخ نشان می‌دهد که در حدود سال‌های ۵۱۵ تا ۵۲۱ پیش از میلاد بنا شده است.

 

دیوراهای این کاخ خشتی و ستون‌های آن سنگی هستند که با زیبایی هر چه تمام‌تر توسط هنرمندان باستانی با نقوش زیبا و نفسگیر مزین شده‌اند. جالب است بدانید این کاخ از بخش‌های گوناگون نظیر تالار، حرم سرا، حیاط‌ ها، تالار پذیرایی، دروازه و… تشکیل شده است. این کاخ در شهر تاریخی شوش به یادگار مانده است و اگر برای بازدید از آن بروید، شانس دیدن صدها اثر تاریخی دیگر این شهر را نیز به دست خواهید آورد.

 

پارک جنگلی گیسوم

این پارک با ساحل خیره کننده و جنگلی با طبیعت نفسگیر و درختان بلند، یکی دیگر از بهترین مکان های گردشگری ایران برای ماجراجویان است. پارک جنگلی گیسوم در شهرستان زیبای تالش که یکی از بهترین و دیدنی‌ترین شهرهای استان گیلان است وجود دارد. جاده‌ای زیبا را متصور شوید که درختان سرسبز و بلند قامت از دو طرف آن را محاصره کرده‌اند و با پیمایش آن می‌توان به دریای همیشه خروشان خزر رسید. بله درست حدس زده‌اید، اینها تمام خصوصیات پارک جنگلی گیسوم هستند که گیسوم گیلان را به یکی از بکرترین مناطق گردشگری-ساحلی کشور تبدیل کرده‌اند.

 

در یک توضیح کوتاه و مختصر به شما می‌گوییم که این پارک، نقطه اتصال جنگل به دریای خزر است. این جاده به قدری زیبا و دل فریب است که گردشگران تصور می‌کنند، در حال گذر از دالان بهشت هستند. در اینجا می‌توان از امکاناتی نظیر پارکینگ، وسایل بازی برای بچه‎‌ها و حتی بزرگسالان، اردوگاه، هتل، مناطق پیک نیک، مسیرهای پیاده روی عالی و… استفاده کرد و از تفریحات هیجان انگیزی چون جت اسکی، قایق سواری، شنا، پاراسل، دوچرخه سورای، اسب سواری و از همه مهم‌تر تماشای آسمان پر ستاره شب لذت برد.

 

کوه سهند

احتمالاً نام کوه سهند را بسیار شنیده‌اید و می‌دانید که در شهر مراغه یکی از شهرهای مهم استان آذربایجان شرقی واقع شده است. اگر تاکنون از این رشته کوه با صلابت دیدن نکرده‌اید، سعی کنید حتماً برنامه‌ای برای بازدید از آن تدارک ببینید تا از طبیعت بی‌کران و چشمه‌های روان در دامنه آن بی‌نصیب نمانید. این رشته کوه به قدری زیبا و باشکوه است که به عروس کوهستان‌های ایران شهرت پید کرده است.

 

سهند از ۱۷ قله بسیار بلند با ارتفاعی بیش از ۳۰۰۰ متر  تشکیل است که بلندترین قله، به قله جام معروف است. این قله‌ها نه تنها در بین کوهنوردان بسیار محبوب هستند، بلکه به عنوان یکی از بهترین مکان های گردشگری ایران هرساله بازدید کنندگان بسیاری به خود می‌بینند.

 

در دامنه‌های این کوهستان، روستاهای آباد و سرسبز، باغ‌ها، کشتزارها، درهای آبرفتی و همینطور جلوه‌های بصری فوق‌العاده زیبا شکل گرفته‌اند. اگر تصاویر این کوه را مشاهده کرده باشید می‌بینید که در تمام سال پوشیده از برف است اما دامنه‌های آن به طرز عجیبی در فصل بهار، مملو از گل و گیاهان دارویی و لاله‌های واژگون می‌شوند. برای اقامت در مراغه نیز نیازی به نگرانی نیست زیرا از طریق سایت سپنجا می توانید به راحتی سوئیت های مورد نظر را اجاره کنید.

 

آبشار ورسک

آبشارها با حضورشان قدرت و زیبایی طبیعت را به جهانیان ثابت کرده‌اند. بدون شک فرو ریختن آبها از بلندای یک صخره، هر انسانی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. آبشار ورسک یکی از زیباترین و پرآب‌ترین آبشارهای ایران در قسمت شرق روستای ورسک است. این آبشار حدود ۲۰ متر ارتفاع دارد و آب آن از بلندی‌های قدمگاه سرچشمه می‌گیرد.

 

این آبشار برای عده‌ای با نام چشمه علی شناخته می‌شود و سالانه ایرانیان زیادی را به سمت خود می‌کشاند. بدون شک این یکی از بهترین مکان های گردشگری ایران است و بازید از آن جز بایدهای زندگی هر ایرانیست. برای رسیدن به این آبشار باید ابتدا خود را به روستای زیبای ورسک برسانید و بعد از آن حدود ۳۰ دقیقه در راه باشید تا به آبشار برسید. جالب است بدانید بیشتر مسیر روستا تا آبشار از کنار رودخانه میگذرد و شما می‌توانید در هر جا که بخواهید توقف کنید و از طبیعت و چشم‌انداز زیبای رودخانه لذت ببرید.

 

نتیجه گیری

در این مقاله ما به بررسی رزرو کردن ویلا به صورت آنلاین و غیر حضوری پرداخیتم. از مزایای رزرو آنلاین ویلا می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کرد که تجربه سفر خوش و شیرینی را به ارمغان می آورد. شما می توانید به راحتی و قبل از سفر ویلای مورد نظر خود را در شهر ها و مکان های مختلف کشور پیدا و مقایسه کنید و در مرحله آخر به رزرو آن بپردازید.

دسته بندی :

دیدگاه ها

  • Rodger آذر ۲۴, ۱۴۰۱ :: ۹:۴۲ ب.ظ

    Awli bоod ❤️❤️❤️

    • محمد محمدی آذر ۲۷, ۱۴۰۱ :: ۸:۲۸ ق.ظ

      خوشحالیم که دوست داشتید

  • Nannette دی ۵, ۱۴۰۱ :: ۱۰:۳۰ ق.ظ

    شما کانال تلگرام هم دارین؟

    • منصوری دی ۶, ۱۴۰۱ :: ۱۱:۳۴ ق.ظ

      خیر

  • Emil دی ۷, ۱۴۰۱ :: ۱:۲۵ ب.ظ

    چقد خوبین شما

  • Chu دی ۹, ۱۴۰۱ :: ۲:۴۲ ق.ظ

    خیلی سایت خوبی دارین ❤️❤️❤️

    • منصوری دی ۱۰, ۱۴۰۱ :: ۴:۱۵ ب.ظ

      خوشحالیم که دوست داشتید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی