hambergermenu

اهمیت طراحی سایت گردشگری چیست؟

شرط می‌بندیم که هرگز کسی را ندیده‌اید که بگوید از سفر خوشش نمی‌آید. به همین دلیل جای تعجب نیست که طراحی سایت گردشگری امروزه یکی از بالاترین جایگاه ها را در بین صنایع جهان دارد. درآمد جهانی تقریباً 10 تریلیون دلاری تنها در سال 2019 نشان می دهد که گردشگری چقدر در زندگی ما اهمیت دارد. هزینه طراحی سایت گردشگری چه قدر است؟

 

اهمیت طراحی سایت گردشگری چیست؟

 

مراحل طراحی سایت گردشگری

اگرچه در حال حاضر نمی‌توانیم سفر کنیم، اما این مانع از این نمی‌شود که مشتاق عکس‌های خیره‌کننده از سواحل باشیم، به لطف وبلاگ‌های سفری رنگارنگ رویای سفر بعدی خود را داشته باشیم، یا حتی با کمک کمی از ماجراجویان مشهور، برای تعطیلات برنامه‌ریزی کنیم. وبلاگ نویسان سفر و وقتی همه اینها با ویروس کرونا به پایان برسد، گردشگری به ارتفاعات بی‌سابقه‌ای شکوفا می‌شود.

 

بنابراین، تجارت گردشگری شما باید برای هجوم مسافران تشنه تجربه های جدید و مقاصد عجیب و غریب آماده باشد. بنابراین، برای اینکه این فرصت را از دست ندهید، نکات ما را برای طراحی وبسایت مسافرتی حرفه ای بخوانید که می تواند از طریق دو نوع پلتفرم طراحی شود که بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کرده و به کسب و کار شما رقابتی می بخشد.

 

1. صفحه اصلی و صفحه اصلی – اجباری برای طراحی وبسایت توریستی

اولین برداشت همه چیز است، بنابراین شما نباید ناامید شوید. به طور کلی، سه چیز کلیدی وجود دارد که افرادی که علاقه مند به سفر هستند در وب سایت به دنبال آن خواهند بود:

 

از طرف دیگر صفحات فرود به طور خاص برای یک سرویس، پیشنهاد یا نوع محتوا طراحی شده اند. بنابراین، آژانس های مسافرتی باید بر مقاصد و اقامتگاه های مختلفی که ارائه می دهند تمرکز کنند. راهنماهای سفر می توانند صفحات فرود در مورد تورها را همراه با حقایق جالبی ایجاد کنند که بازدیدکنندگان را مجذوب خود کند. وبلاگ نویسان سفر، وبلاگ نویسان یا ماجراجویان می توانند داستان ها یا گالری های تصویری را از مکان هایی که بازدید کرده اند برای صفحات فرود انتخاب کنند.

 

2. عکس ها و فیلم ها با کیفیت بالا و وضوح

یک تصویر ارزش هزار کلمه است. ممکن است متن شما از نظر توصیف طبیعت در سطح بهترین شاعر باشد، اما عکاسی زیبا همیشه موفقیت بیشتری خواهد داشت.

 

با این حال، ما در سال 2020 هستیم و عکس ها به آرامی در حال فراموش شدن هستند. از سوی دیگر، ما تصاویر 360 درجه، فیلم ها، تورهای مجازی، واقعیت مجازی و غیره داریم. اگر مدیر هتل، متل یا هر نوع اقامتگاهی برای گردشگران هستید، گالری از تصاویر اتاق هایی که مهمانان در آن اقامت خواهند داشت را نشان دهید. برای وبلاگ نویسان سفر – ویدیویی که مقصد یا وبلاگی را نشان می دهد که در آن تجربیات خود را به اشتراک می گذارید، ایده خوبی است.

 

محتوای بصری بسیار مهم است زیرا ارزشی برای بازدیدکنندگان شما فراهم می کند. این نشانه آن است که آنچه ارائه می دهید درست است، مردم می توانند به شما اعتماد کنند و شما چیزی برای پنهان کردن ندارید. همه اینها آنها را متقاعد می کند که باید شما را برای تعطیلات بعدی خود انتخاب کنند.

 

3. بسیار آموزنده باشید

عصر اینترنت ما را به گونه ای خراب کرده است که ما همه اطلاعات را فوراً، اینجا و همین الان می خواهیم. و صنعت گردشگری نیز تفاوتی ندارد. چه یک وبلاگ نویس مسافرتی یا یک آژانس مسافرتی باشید، مردم برای همین موضوع به شما مراجعه می کنند – و این اطلاعات است.

 

اگر تمام اطلاعاتی را که بازدیدکنندگان می خواهند و نیاز دارند ارائه نکنید، آنها به وب سایت دیگری هدایت می شوند. و وقتی می روند، دیگر برنمی گردند. بنابراین، گنجاندن تمام اطلاعات مرتبط و مفید، اما همچنین حقایق کمتر شناخته شده یا جالب در مورد یک مقصد خاص، مهم است.

 

بنابراین، چه چیزی باید گنجانده شود؟ خوب، مطمئن شوید که اصول اولیه را پوشش داده اید. برای آژانس مسافرتی شامل اطلاعات دقیق در مورد هزینه ها، بیمه، ترتیبات صندلی، زمان سفر، الزامات مرز ایالتی، برنامه سفر کوتاه، اطلاعات اضافی در صورت عدم توانایی در سفر، شرایط کنسلی سفر و غیره.

 

اگر با محل اقامت سروکار دارید، اتاق‌هایی را که اجاره می‌کنید، قیمت‌ها، تصاویر و توضیحات و موجودی آن‌ها را نشان دهید. خلاصه‌ای از محیط اطراف را با تأکید ویژه بر خطوط حمل‌ونقل عمومی، فروشگاه‌ها، نزدیکی به مکان‌های مهم شهر و زمان لازم برای رسیدن به آن‌ها ارائه دهید. به بازدیدکنندگان خود یک دید بصری از جایی که در آن قرار دارید ارائه دهید و نقشه ای از منطقه ایجاد کنید یا بهتر از آن، Google Maps را در یک وب سایت پیاده سازی کنید.

 

4. سفر را برای کاربران ساده کنید

یک اشتباه رایج که بسیاری از وب سایت های مسافرتی مرتکب می شوند، عدم ارائه یک پیشنهاد جامع است. با جامع نبودن، به مشتریان بالقوه خود اجازه می دهید تا وب سایت شما را ترک کنند. بنابراین، وظیفه شما این است که برای هر جنبه ای از سفر آنها راه حلی ارائه دهید.

 

با این حال، اگر تنها تمرکز شما بر روی ارائه وسایل حمل و نقل یا اجاره اتاق، یا سازماندهی گشت و گذار است، اکنون احتمالاً از خود می پرسید که چگونه می توانید همه اینها را ارائه دهید. به سادگی – با پیوند دادن به وب سایت های دیگری که خدماتی را ارائه می دهند که شما ندارید.

 

اگر هتل هستید، می توانید با آژانس حمل و نقل شریک شوید و به وب سایت آنها پیوند دهید یا بالعکس. درصورتی‌که وارد شراکت نمی‌شوید، همیشه می‌توانید به یکی از وب‌سایت‌های رزرو محبوب پیوند دهید، جایی که مشتریان بالقوه چیزهایی را که شما ارائه نمی‌دهید پیدا کنند.

 

پیوند دادن یک استراتژی عالی است زیرا نه تنها از یک وب سایت قابل اعتماد و محبوب بازخورد دریافت می کنید، بلکه بازدیدکنندگان متوجه خواهند شد که شما یک آژانس قابل اعتماد نیز هستید. علاوه بر این، پیوند به ایجاد یک مسیر ساده برای مشتریان کمک می کند تا به سرعت و به راحتی سفر مورد نظر را سازماندهی کنند.

 

مشارکت ها شکل های محبوب همکاری بین مشاغل و تأثیرگذاران هستند. بنابراین، اگر یک مسافر، ماجراجو یا وبلاگ نویس هستید، وب سایت خود را طوری برنامه ریزی کنید که با شراکت های آینده شما مطابقت داشته باشد. برخلاف شرکت‌ها، زمانی که مردم خواستار بررسی‌ها و داستان‌های عینی و صادقانه درباره سفر هستند، اینفلوئنسرهای سفر بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

 

طراحی سایت گردشگری توسط iransite

 

بنابراین، وبلاگ نویسان سفر باید اطلاعات زیادی ارائه دهند. حمل و نقل، محل اقامت، راهنمای جاذبه های فرهنگی و طبیعی، نکات بسته بندی، نکات غذایی و زبانی و غیره را فهرست کنید. علاوه بر وبلاگ سنتی، باید بلوک های محتوای جداگانه ای برای لیست ها ایجاد کنید، جایی که می توانید مهم ترین اطلاعات را برجسته کنید.

 

البته اطلاعات تماس، فرم‌های تماس، پرسش‌ها و پاسخ‌ها، پرسش‌های متداول و کوکی‌ها و سیاست‌های حفظ حریم خصوصی باید به وضوح برای همه بازدیدکنندگان ارائه و فهرست شوند.

 

طراحی سایت توسط iransite

 

طراحی سایت گردشگری توسط iransite

به منظور طراحی سایت بهتر است به یک متخصص در این حوزه مراجعه کنید تا از صفر تا صد طراحی آن در کنار شما باشد و در رفع ایرادات احتمالی به شما کمک کند. شرکت طراحی ایران سایت؛ اولین و قدیمی ترین مجموعه تخصصی طراحی سایت است که در راستای ارائه بهترین خدمات طراحی سایت به مشتریان متعهد شده است که بهترین کیفیت را در اختیار آنها قرار دهند و حتی پس از طراحی اولیه، پشتیبانی خود را ادامه دهد. در صورتی که از طراحی سایت خود راضی نیستید یا قصد ایجاد سایتی جدید را دارید؛ می توانید با کارشناسان ایران سایت iransite.com تماس بگیرید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *