hambergermenu

باکس گل تکی، برای خرید رز جاودان

باکس گل در انواع مختلف را برای هر مناسبتی می توانید تهیه و به عنوان هدیه ای زیبا از جنس گل و گیاه به عزیزان خود تقدیم کنید. اما باکس گل تکی آن هم از نوع رز جاودان، هدیه ای مناسب برای هرکس یا در هر مناسبت نیست. این باکس گل را در مناسبت های خاص همچون ولنتاین (روز عشق) می توانید به عنوان هدیه ای پر از احساس و ماندگار، تهیه و به معشوقه خود تقدیم نمایید.

 

خرید گل رز از نوع جاودان چه مزایایی دارد؟

 

رز جاویدان زیبا و خاص

 

خرید گل رز از نوع جاودان چه مزایایی دارد؟

 

گل رز جاودان هدیه ای لاکچری محسوب می شود که انتظارات افراد در مورد حفظ طراوت و زیبایی گل طبیعی را به مدت طولانی برآورده کرده است. اغلب افراد به هنگام تهیه باکس گل طبیعی به این موضوع فکر می کنند که گل های این باکس علی رغم زیبایی و هزینه زیادی که برای تهیه آنها صرف می شود چند روز بیشتر زنده و زیبا نخواهند بود و کم کم پژمرده و جلوه شاداب و زیبای خود را از دست خواهند داد. باکس گل جاودان طبیعی بودن و زیبایی خود را تا مدت ها به نمایش می گذارد. این نوع گل رز تا حدود 3 سال می تواند تازگی و زیبایی خود را حفظ کند در حالی که نیازی به آبیاری نیز ندارد!

 

نکات مراقبت و نگهداری از گل رز جاودان

همانطور که گفتیم گل رز جاودان نیازی به آبیاری ندارد پس در این زمینه نگرانی از بابت مراقبت از آن وجود ندارد. دقت داشته باشید که برای حفظ طولانی مدت این نوع باکس گل بایستی آن را با احتیاط کافی جا به جا کنید. همچنین از قرار دادن این باکس در معرض تابش مستقیم آفتاب و محیط های بیش از حد گرم نیز بپرهیزید. بهتر است از قرار دادن باکس گل رز جاودان در محیط های دارای گرد و غبار زیاد نیز پرهیز کنید. تمامی این نکات مراقبتی کمک خواهند کرد تا گل شاداب و با طراوت خود را به مدت طولانی تری به صورت زنده و جاودان در کنار خود داشته باشید.

 

باکس گل تکی رز جاودان، هدیه ای لاکچری

 

باکس گل تکی رز جاودان

 

مسلما به همسر یا معشوقه خود از همان اوایل آشنایی در مناسبت های مختلف هدیه های خاطره انگیز بسیاری خریده و تقدیم کرده اید. برخی از این هدیه ها استفاده شده، خراب شده یا به هر صورتی از بین رفته اند و برخی دیگر که جنبه دکوری یا تزئینی داشته اند حفظ شده اند. باکس گل تکی رز جاودان از جمله یادگاری های ارزشمندی محسوب می شود که از یاد بردن و فراموش کردن آن حتی در صورت اتمام عمر این گل نیز امکان پذیر نیست. چرا که معشوقه شما چندین سال با این گل زندگی کرده و با نگاه به آن احساسات عمیق شما به خود را در ذهن تداعی کرده است.

 

گل رز جاودان از جمله گل های لاکچری به خصوص برای مناسبت هایی همچون روز عشق یا روز زن و یا تولد همسر محسوب می شود. همه خانم ها به دلیل داشتن روحیه ای لطیف علاقه زیادی به گل و به خصوص به گل های طبیعی دارند. رز جاودان هدیه خاص و جذابی است که پیام عشق عمیق شما را به طرف مقابل منتقل می کند.

 

قیمت باکس گل تکی رز جاودان

اولین فاکتور تاثیرگذار بر قیمت باکس گل تکی رز جاودان نوع گل آن است. نوع گل، کیفیت گل، ریز یا درشت بودن گل، نژاد گل و … همگی بر قیمت این نوع باکس تاثیر می گذارند. فاکتور دیگر تاثیرگذار وارداتی بودن یا نبودن باکس گل رز جاودان است. انواع وارداتی این باکس به سبب بالا بودن قیمت دلار قیمت بالایی دارند در حالی که نمونه های داخلی مشابه آن دارای قیمت مناسب تر و پایین تری هستند.

 

رنگ گلبرگ های گل رز جاودان هم می تواند تک رنگ (به رنگ های مختلف همچون قرمز، صورتی، مشکی، سفید و آبی) و یا به رنگ های مختلف (گلبرگ های رنگارنگ) باشد. غالبا گل های رز جاودان دارای گلبرگ های رنگارنگ قیمت بالاتری نسبت به انواع تک رنگ دارند.

 

فاکتور نهایی تاثیرگذار بر قیمت باکس گل رز جاودان، نوع باکس به کار رفته در طراحی و تولید آن است. باکس های با کیفیت بالا غالبا گیاه را از ورود جریان هوای بیرون بیشتر مصون نگه می دارند و دارای قیمت بالاتری هستند. هر چه راه ورود هوا به داخل باکس گل جاودان بیشتر بسته باشد ماندگاری گل داخل باکس بیشتر خواهد بود.

 

نحوه تولید گل رز جاودان

 

نحوه تولید گل رز جاویدان

 

 

این سوال و ابهام در ذهن بسیاری از افرادی که برای اولین بار این نوع باکس را دیده یا خریداری کرده اند وجود دارد: گل رز طبیعی چگونه جاودان شده و می تواند تا سالها طراوت و تازگی خود را حفظ کند؟

 

این گل، خشک نشده یا در بستر خود هیچگونه خاک یا محیط کشتی ندارد. در حقیقت گل رز در طی پروسه ای پیچیده و با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته مومیایی شده است. با مومیایی شدن این گل طبیعی، طراوت و تازگی آن جاودان شده و به عبارتی ابدی شده اند. در پروسه جاودان سازی این گل ابتدا ساقه تازه بریده شده آن را در یک ماده ای متشکل از گلیسیرین و چند مورد از اجزای گیاهی دیگر قرار می دهند. ساقه گل با جذب این مایع تا چند روز جاودان شده و ماندگاری بالایی پیدا می کند. در انتخاب گل مناسب برای ماندگار کردن از انواع گل های رز با کیفیت بالا و دست چین که قوی تر از سایر گل های رز هستند استفاده می کنند. این گل ها بایستی گلبرگ های زیبا تر و ضخیم تری نیز نسبت به سایر انواع داشته باشند.

 

باکس گل رز جاودان سمبل عشق است

گل رز جاودان تنها برای ابراز عشق جوانان به یکدیگر نیست. این نوع باکس گل در هر زمان نشان از عشق بی پایان شما به معشوقه و شریک زندگی تان دارد. شما حتی در پنجاهمین سالگرد ازدواجتان نیز که این نوع باکس گل را خریده و به همسرتان هدیه دهید اوج عشق و علاقه خود به او را نشان خواهید داد. علاوه بر این هدیه این گل در سالگرد ازدواج، رضایت شما از زندگی مشترک و ارزش و احترامی که به ازدواج خود قائل هستید را نشان می دهد.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *