hambergermenu

با ارزانترین چرخ خیاطی های خانگی آشنا شوید

اگر قصد خرید چرخ خیاطی خانگی دارید و به دنبال گزینه‌هایی هستید که علاوه بر کیفیت خوب از قیمت مناسبی هم برخوردار باشند، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. در این مقاله می‌خواهیم بهترین چرخ خیاطی‌های اقتصادی و خوش قیمت برندهای مطرح بازار را به شما معرفی کنیم تا خرید آسان‌تری داشته باشید.

 

ارزان‌ترین چرخ خیاطی های خانگی

 

بهترین چرخ خیاطی های بازار تا سقف 4 میلیون تومان

قبل از اینکه مدل‌ها را به شما معرفی کنیم، لازم است توضیح دهیم محصولاتی که در ادامه نام می‌بریم، بهترین چرخ خیاطی خانگی اقتصادی و خوش قیمت برندهای کاچیران، ژانومه، مارشال و جانتک هستند و ارزان قیمت بودن آنها به معنای کیفیت پایین نیست. این مدل‌ها در مقایسه با مدل‌های گران قیمت از نظر قابلیت‌ها متفاوت هستند، ولی از نظر کیفیت ساخت و کیفیت قطعات داخلی چرخ خیاطی هیچ تفاوتی با هم ندارند.

 

اما برویم سراغ معرفی مدل‌های اقتصادی چرخ خیاطی خانگی بازار ایران!

 

· چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 210

مدل رز ۲۱۰ یکی از سبک‌ترین و اقتصادی‌ترین محصولات کاچیران است که از ۱۰ مدل دوخت متنوع پشتیبانی می‌کند و جزو پرفروش‌ترین چرخ‌های جهیزیه محسوب می‌شود. از ویژگی‌های رز 210 کاچیران می‌توانیم به کیفیت بالای دوخت، دوخت آسان و کم صدا، ظاهر جدید و زیبا، قابلیت دوخت زیگزاگ، جا دکمه، دکمه‌دوزی، حاشیه‌دوزی، رفو و ماسوره پیچی اتوماتیک، لامپ LED، استفاده از سیستم نخ بر و قیمت مناسب نسبت به عملکرد بالای آن اشاره کنیم.

 

· چرخ خیاطی و گلدوزی ژانومه مدل 636

ژانومه مدل 636 از تولیدات ژتون‌سرخود ساخت ژاپن شرکت ژانومه است که مصارف خانگی تولید شده است. ژانومه 636 از مدل متنوع گلدوزی متنوع برخوردار است، سر و صدای بسیار کمی دارد و بدنه فلزی آن مقاوم است. این محصول دارای قابلیت گلدوزی، سردوزی، دکمه و جای دکمه، دوخت لبتو، پس‌دوزی، زیپ‌دوزی و بازوی آزاد برای دوخت حلقه آستین، دمپای شلوار و سایر دوخت های حلقوی است.

 

· چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 210 پلاس

چرخ خیاطی جدید رز ۲۱۰ پلاس با تکنولوژی سینگر تولید شده و از ۱۰ طرح دوخت متنوع پشتیبانی می‌کند. قیمت این محصول در مقایسه با قیمت بهترین مدل چرخ خیاطی کاچیران کاملاً ارزان و مقرون به‌صرفه است، ولی دقیقاً مانند همان چرخ خیاطی از ظاهر جدید و زیبا، سیستم سوزن نخ کن، سیستم نخ‌بر، لامپ LED، گردونه تنظیم عرض زیگزاگ و قابلیت انواع گلدوزی، دوخت‌های زیگزاگ، جا دکمه، دکمه دوزی، حاشیه دوزی و رفو برخوردار است.

 

· چرخ خیاطی مارشال 950 smax

مارشال 950 smax یک چرخ خیاطی کامل و خوش قیمت است و تمامی امکانات خیاطی و گلدوزی را دارد. این چرخ خیاطی دارای ۳۶ برنامه گلدوزی متنوع و امکاناتی از قبیل دوخت ساده، زیگزاگ، گلدوزی، تیکه دوزی، زیپ دوزی، دکمه و جا دکمه، پس دوزی، سر دوزی، ظریف دوزی، نواردوزی، سردوزی، پس دوزی، سوزن نخ کن اتومات و جعبه محافظ را داراست. بدنه سبک و کوچک این دستگاه از دیگر ویژگی‌های جالب توجه این چرخ خیاطی خانگی محسوب می‌شود.

 

· چرخ خیاطی جانتک مدل k310

چرخ خیاطی جانتک k310 یکی از بهترین تولیدات اقتصادی خیاطی و گلدوزی جانتک است. طراحی ظاهری زیبا و مدرن این محصول و همچنین قابلیت‌های متنوع آن، جانتک k310 را برای افراد مبتدی و حرفه‌ای مناسب ساخته است.

 

از ویژگی‌های این چرخ خیاطی می‌توانیم اشاره کنیم به 32 مدل تنوع دوخت، قابلیت دوخت انواع پارچه‌های ضخیم و نازک، دوخت ساده، زیگزاگ، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی، پس دوزی، ژرسه دوزی، دکمه دوزی، زیپ دوزی و لبه دوزی، قابلیت بازوی آزاد برای دوخت دور آستین و دمپای شلوار و سوزن نخ کن خودکار.

 

بهترین و ارزانترین چرخ خیاطی های بازار

 

· چرخ خیاطی و گلدوزی استوک ژاپن مدل 625 ژانومه

این چرخ خیاطی جزو محصولات استوک ژانومه و اصل ژاپن است که کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد. ژانومه مدل 625 دارای 24 مدل متنوع گلدوزی است و قابلیت اجرای انواع دوخت های ساده، سردوزی، پس‌دوزی، زیپ دوزی، ابردوزی، دکمه و جادکمه، دوخت حلقه آستین، دوخت انواع پارچه‌های نازک و ضخیم و چین دوزی را دارد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توانیم به صدای نرم و لرزش کم، ماسوره پیچ خودکار و تمام اتوماتیک، سوزن نخ کن اتوماتیک و وزن سبک آن اشاره کنیم.

 

· چرخ خیاطی مارشال مدل 835s

یکی دیگر از محصولات اقتصادی و کارآمد مارشال چرخ خیاطی 835s است. این محصول دارای ۲۳ مدل تنوع دوخت، قابلیت دوخت ساده و گلدوزی و قابلیت اجرای انواع دوخت‌های دندان موشی، زیپ دوزی، لبه دوزی، زیگزاگ، زیگزاگ سه مرحله‌ای، پس دوزی و دکمه و جا دکمه دوزی را دارد. در میان انواع چرخ خیاطی مارشال مدل 835s به‌دلیل قیمت مناسب، بدنه فایبرگلاس مقاوم و وزن سبک آن به محصولی کاملاً مناسب و ایده‌آل برای کارآموزان خیاطی و همچنین چرخ خیاطی جهیزیه تبدیل شده است.

 

چرخ خیاطی ارزان قیمت از کجا بخریم؟

 

چرخ خیاطی ارزان قیمت از کجا بخریم؟

حالا که با بهترین تولیدات اقتصادی و ارزان قیمت برندهای مطرح بازار آشنا شدید، می‌خواهیم فروشگاه آنلاین تیکمیش را به شما معرفی کنیم که مرجع معتبری برای خرید انواع چرخ خیاطی ارزان قیمت محسوب می‌شود. تیکمیش نماینده رسمی برندهای معتبر کاچیران، مارشال، جانتک، جک، رویانگ و عرضه کننده انواع چرخ خیاطی استوک ژانومه در ایران است.

 

برای بررسی دقیق و مقایسه محصولات و همچنین اطلاع از قیمت‌ها، فقط کافی است به نشانی https://tikmish.ir مراجعه کنید. تیکمیش کلیه محصولات خود را با ضمانت نامه و گارانتی اصالت کالا و چرخ‌های استوک ژانومه را با 3 سال گارانتی و 10 روز ضمانت مرجوعی کالا ارائه می‌کند.

 

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *