hambergermenu

با دیجیتال مارکتینگ در دنیای آنلاین پیشرو باشید

این روزها همه دنبال این هستند که محصولات و خدمات خود را آنلاین به فروش برسانند ولی چالشی که در این راه وجود دارد این است که این کار را چگونه انجام دهند؟

 

مطمئناً همه افراد دانش برنامه‌نویسی، طراحی سایت، سئو، گوگل ادز و سایر تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ را ندارند تا بتوانند در حوزه کسب‌و‌کار اینترنتی موفق شوند.

 

پس شما برای اینکه بتوانید کسب‌و‌کار خود را آنلاین کنید بایستی یک تیم دیجیتال مارکتینگ داشته باشید یا اینکه این موضوع را به آژانس‌های معتبر و متخصص دیجیتال مارکتینگ بسپارید.

 

گزینه اول ممکن است از شما زمان و هزینه زیادی بگیرد ولی گزینه دوم موردی است که امروزه بسیاری از کسب‌و‌کارها برای حضور در بستر وب از آن استفاده می‌کنند.

 

آژانس خدمات دیجیتال مارکتینگ جینجر ادز یکی از شرکت‌هایی است که شما می‌توانید خدماتی چون طراحی سایت، سئو، گوگل ادز، تبلیغات شبکه‌های اجتماعی و سایر خدمات بازاریابی دیجیتال را با خیال راحت به آن بسپارید.

 

با دیجیتال مارکتینگ در دنیای آنلاین پیشرو باشید

 

این آژانس با تیم مجرب و متخصص خود، با توجه به نیازها و اهداف شما، استراتژی‌های لازم را تنظیم می‌کند و با انتخاب بهترین مسیر، راه را برای رشد کسب‌و‌کار شما در فضای آنلاین هموار می‌کند.

 

خدمات طراحی سایت چیست؟

برای حضور در دنیای دیجیتال و اینترنت بایستی یک سایت حرفه‌ای برای کسب‌و‌کار خود طراحی کنید. شما می‌توانید سایت مختص خود را داشته باشید و در فضای آنلاین منحصربه‌فرد و خاص دیده شوید.

 

طراحی وب‌سایت (Web Design)، فرایندی خلاقانه و فنی است که طی آن، ایده شما به یک پایگاه اینترنتی جذاب و کارآمد تبدیل می‌شود.

 

اینکه از چه روشی برای طراحی سایت باید استفاده شود به اهداف و استراتژی‌های کسب‌و‌کار و نیاز و سلیقه کارفرما بستگی دارد.

 

دانش طراحی سایت موضوع پیچیده‌ای است که به زمان و تمرین زیادی نیاز دارد. اگر شما این دانش را ندارید بهتر است از متخصصین حوزه طراحی سایت کمک بگیرید.

 

طراحان وب‌سایت حرفه‌ای با درک درست درخواست‌های کارفرما، خدمات و ویژگی‌هایی که می‌توانند ارائه بدهند را مشخص می‌کنند.

 

خدمات طراحی سایت چیست

 

طرح اولیه را آماده می‌کنند و طبق درخواست مشتری آن را تغییر می‌دهند. بعد از اینکه از کارایی سایت مطمئن شدند تا مدت معینی از سایت پشتیبانی می‌کنند.

 

شما با طراحی یک وب‌سایت برای کسب‌وکار خود می‌توانید دسترسی بهتری به مشتریان هدف خود داشته باشید و از طرفی کاربر نیز می‌تواند به‌راحتی شما را در هر مکان و هر زمانی پیدا کند.

 

طراحی سایت به شما کمک می‌کند داده‌های مربوط به کاربران را جمع‌آوری کنید و با توجه به آن‌ انتظارات و نیازهای آن‌ها را برطرف کنید؛ که این موضوع موجب افزایش وفاداری مشتریان و درنهایت افزایش فروش می‌شود.

 

شما با کمک وب‌سایت می‌توانید به‌طور مؤثر روی برندینگ خود کار کنید و شناخت مشتریان از کسب‌و‌کار خود را افزایش دهید.

 

همچنین با داشتن یک وب‌سایت می‌توانید از جاهای مختلف دنیا مشتری داشته باشید و فرصت‌های مناسبی برای شراکت و همکاری به دست آورید.

 

با طراحی سایت یک هویت بصری قوی و به‌یادماندنی ایجاد می‌شود که اعتماد و اعتبار برند شما را در بین کاربران افزایش می‌دهد.

 

شما می‌توانید به‌صورت 24 ساعته در 7 شبانه‌روز هفته به مشتریان خود از طریق وب‌سایت خدمات ارائه دهید و در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

 

در آخر یک وب‌سایت کمک می‌کند با ارائه خدمات آنلاین به مشتریان و ایجاد یک سیستم پشتیبانی آنلاین، رضایت و وفاداری مشتریان نسبت به شما افزایش پیدا کند.

 

وب‌سایت شما، ابزاری قدرتمند برای موفقیت در دنیای دیجیتال به‌حساب می‌آید.

 

با طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای و جذاب، می‌توانید به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید، ترافیک خود را افزایش دهید، فروش خود را بالا ببرید و درنهایت به موفقیت در کسب‌وکار خود دست پیدا کنید.

 

حال با توجه به اینکه می‌دانید طراحی سایت چیست ، ضرورت داشتن یک وب‌سایت برای کسب‌وکارتان پوشیده نیست. همچنین امروزه دیگر فروش و ارائه برخی کالا ها و خدمات به‌صورت سنتی مانند گذشته پر رونق نیست.

 

انواع روش‌های طراحی سایت

وایر فریم به‌عنوان طرح اولیه، اسکلت و چارچوب کلی وب‌سایت شما را مشخص می‌کند.

 

این‌گونه شما می‌دانید عناصر و المان‌های موجود در کجا قرار میگیرند تا هم اهداف تجاری را تأمین کنند و هم اینکه رابط کاربری و تجربه کاربری مناسبی ایجاد کنند.

 

الگوهای مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد که در ادامه با بررسی جامع و کامل آن‌ها کاربرد و ویژگی‌های هرکدام را مشخص می‌کنیم.

 

در طراحی سایت استاتیک، وب‌سایت شما تعداد صفحات مشخصی دارد که هیچ‌گونه تعاملی با کاربران برقرار نمی‌کند و واکنشی نسبت به فعالیت بازدیدکنندگان نشان نمی‌دهد.

 

این وب‌سایت‌ها به‌راحتی قابل‌تغییر نیستند و محتوای آن‌ها معمولاً ثابت است. از وب‌سایت استاتیک برای معرفی شرکت‌ها، شخصیت‌ها یا فعالیت خاصی استفاده می‌شود.

 

هرگونه تغییر در وب‌سایت‌های استاتیک به متخصصین طراحی سایت نیاز دارد و این وابستگی به طراح سایت برای بسیاری از کسب‌و‌کارها خوشایند نیست.

 

طراحی سایت داینامیک بعد از روی کار آمدن سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس به وجود آمد.

 

وب‌سایت داینامیک بر اساس نیاز مشتری طراحی می‌شود و مدیران سایت به‌راحتی می‌توانند روی آن تغییرات و به‌روزرسانی‌های لازم را اجرا کنند.

 

طراحی سایت پویا به شما این امکان را می‌دهد که تعداد صفحات نامحدود ایجاد کنید و با مدیریت پنل محتوای سایت، تغییرات لازم را انجام دهید.

 

برای این کار شما به دانش حرفه‌ای نیاز ندارید و می‌توانید در هر زمان و مکان به‌راحتی اطلاعات و محتوای سایت خود را تغییر دهید.

 

ناگفته نماند بهتر است طراحی سایت به‌صورت داینامیک را یک شرکت معتبر دارای متخصصین حرفه‌ای و مجرب بسپارید.

 

طراحی سایت فلش به‌عنوان یکی از روش‌های نوین و محبوب توسط نرم‌افزارهای خاص ایجاد می‌گردد.

 

این نوع وب‌سایت‌ها به‌راحتی طراحی می‌شوند و نظر مخاطبان را به دلیل داشتن ویژگی‌های بصری جذاب، جلب می‌کنند.

 

در طراحی سایت فلش دو روش ایستا و نیمه پویا وجود دارد. وب‌سایت‌های فلش ایستا معمولاً ثابت هستند و تغییر در آن‌ها نیاز به تخصص دارد.

 

در وب‌سایت‌های فلش نیمه پویا می‌توان تا حدودی تغییرات محدود ایجاد کرد که البته به‌راحتی تغییرات در وب‌سایت‌های داینامیک نیست.

 

برای اینکه بدانید چه وب‌سایتی برای کسب‌و‌کار شما مناسب است بایستی ابتدا هدف و استراتژی خود را از طراحی سایت مشخص کنید.

 

اینکه شما می‌خواهید وب‌سایتتان با کاربر تعامل داشته باشد یا نه و اینکه چند صفحه داشته باشد مواردی است که باید مشخص شود.

 

زمان و هزینه شما یکی از بخش‌های مهم برای سفارش وب‌سایت شما جهت طراحی محسوب می‌گردد.

 

با توجه به‌تمامی این موارد شما می‌توانید جهت سفارش طراحی سایت خود، با متخصصان این حوزه مشورت کنید و این کار را به یک تیم حرفه‌ای و مجرب بسپارید.

 

خدمات سئو چیست؟

مفهوم سئو چیست در لغت معنی بهینه‌سازی موتورهای جستجو را می‌دهد.

 

ولی در کل می‌توان آن را مجموعه‌ای از فعالیت‌ها دانست که در طراحی سایت و برنامه‌نویسی آن، تدوین استراتژی‌های محتوایی، تولید محتوا و لینک سازی‌های داخلی و خارجی به کار می‌بریم تا بتوانیم در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری به دست بیاوریم و مخاطب بیشتری را جذب کنیم.

 

کلمه SEO مخفف Search Engine Optimization است که همان بهینه‌سازی موتورهای جستجو معنی می‌شود. امروزه مفهوم کامل‌تری از آن مطرح می‌شود که SEO را مخفف Search Experience Optimization به معنای بهینه‌سازی تجربه کاربر هنگام جستجو می‌داند.

 

این موضوع در راستای اهمیت ویژه‌ای که گوگل برای رضایت کاربران خود دارد، قرار می‌گیرد. همه فاکتور‌هایی که بر سئو سایت تأثیر می‌گذارند زمانی برای گوگل ارزشمند است که بهبود تجربه کاربری را حاصل شود.

 

شما می‌توانید با استفاده از ساختار تکنیکال سایت خود، کلمات کلیدی درست، محتوای مفید و لینک سازی‌های مرتبط، جایگاه و رتبه خوبی در گوگل بگیرید به شرطی که در تمامی موارد هدفتان در راستای رفع نیازهای مخاطبان باشد.

 

خدمات سئو چیست

 

امروزه هرکسی برای اینکه پاسخ سؤال خود را پیدا کنید یا خدمات یا محصولی را مطابق نیاز خود بیابد در اینترنت جستجو می‌کند.

 

پس می‌توان گفت نتایجی که موتورهای جستجو به کاربران نشان می‌دهند می‌تواند نقش مهمی را در شناخت کسب‌و‌کار شما ایفا کند.

 

اینجا است که اهمیت سئو مشخص می‌شود. وقتی شما برای سئو سایت خود زمان و هزینه صرف می‌کنید درواقع می‌توانید در زمان مناسب و جای مناسب به مخاطب هدف خود معرفی شوید.

 

از آنجا که کاربران زیادی به گوگل اعتماد دارند پس به محتوایی که گوگل در اولویت نمایش خود قرار می‌دهد هم اعتماد می‌کنند.

 

با استفاده از خدمات سئو می‌توانید در لیست ‌اول گوگل قرار بگیرید و این‌گونه کاربران زیادی روی وب‌سایت شما کلیک خواهند کرد.

 

یک بوتیک لباس را در نظر بگیرید که ویترین بسیار جذابی دارد و لباس‌هایی باکیفیت و قیمت خوب عرضه می‌کند ولی چون در یک منطقه خلوت و فرعی قرار دارد، فروش چندانی ندارد.

 

پس شما میتوانید با داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای محصولات و خدمات عالی خود را به کاربران معرفی کنید. ولی اگر روی سئو سایت خود کار نکرده باشید نمیتوانید در صفحات اول و دوم گوگل قرار بگیرید و کسی شما را نخواهد دید.

 

نکته قابل توجهی که وجود دارد سئو یک شبه اتفاق نمی‌افتد و نیازمند روزها و ماه‌ها تلاش است تا شما بتوانید به جایگاه مناسبی در نتایج موتورهای جستجو برسید.

 

شما تاکنون متوجه شدید که سئو چیست، پس بهتر است بدانید رقبای شما هم روی سئو سایت خود کار می‌کنند به همین دلیل رقابت روی رتبه‌بندی کلمات کلیدی زیاد می‌شود و سئو را زمان‌بر می‌کند.

 

همچنین تغییرات الگوریتم گوگل ، کیفیت محتوا، گرفتن بک لینک، بهینه‌سازی فنی، بودجه سئو و … می‌توانند روی زمان کسب جایگاه‌های اول گوگل تأثیر بگذارند.

 

صرف زمان و هزینه برای سئو ارزش دارد زیرا سئو علاوه بر افزایش ترافیک ارگانیک وب‌سایت شما، آگاهی از برند شما را بیشتر می‌کند.

 

از طرفی نرخ تبدیل بیشتری برای شما می‌گیرد که درنتیجه فروش و بازگشت سرمایه شما از این طریق افزایش می‌یابد.

 

بخش‌های مختلف سئو

برای اینکه وب‌سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه شود، بایستی از چهار نوع سئو به‌صورت متعادل بر روی آن استفاده کنید.

 

به همین جهت شما می‌توانید از خدمات سئو سایت آژانس جینجر ادز استفاده کنید.

 

سئو داخلی (On Page) اولین گزینه ای است که بایستی به آن توجه کنید. سئو داخلی به این معناست که صفحات داخلی وب‌سایت خود را برای افزایش ترافیک بهینه‌سازی کنید.

 

خدمات سئو داخلی شامل بهینه‌سازی آدرس URL وب‌سایت، تحقیق کلمات کلیدی مرتبط با زمینه کاری، بهینه‌سازی عنوان سئو (Meta Title) و توضیحات متا (Meta Description)، رعایت ساختار در نوشتار متن، بهینه‌سازی انکرتکست‌ها، لینک سازی داخلی درست، بهینه‌سازی تصاویر و … می‌شود.

 

سئو خارجی (Off Page) را می‌توان مکمل سئو داخلی دانست و مفهوم آن برمی‌گردد به مجموعه فعالیت‌هایی که بیرون از وب‌سایت خود انجام می‌دهید تا رتبه بهتری در گوگل بگیرید.

 

استفاده از لینک سازی خارجی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، رپورتاژ آگهی، حضور در انجمن‌ها و فروم‌ها، همکاری با تأثیرگذاران، انتشار و اشتراک تصاویر و ویدیو و … را می‌توان از فعالیت‌های سئو خارجی اشاره کرد.

 

سئو تکنیکال به فرآیندی گفته می‌شود که طی آن ساختار و زیرساخت‌های وب‌سایت برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی می‌شوند.

 

با بهینه‌سازی کدهای HTML، اصلاح ساختار URL ها، بررسی فایل robots.txt، استفاده از hreflang برای سایت‌های بین المللی، بهینه‌سازی ساختار سایت، استفاده از Bread Crumb در صفحات وب‌سایت و غیره را می‌توان با سئو تکنیکال انجام داد.

 

سئو محلی به کسب‌وکارهای محلی اجازه می‌دهد تا خدمات و سرویس‌های خود را به مشتریان محلی در کمترین زمان ممکن ارائه دهند.

 

در سئو محلی، موتورهای جستجو از عواملی مانند موقعیت مکانی کاربر، آدرس IP و جستجوی عبارات محلی برای نمایش نتایج مرتبط به کاربر استفاده می‌کنند.

 

همچنین سئو به سه دسته ی سئو کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری تقسیم میشود که بهتر است بیشتر از سئوی کلاه سفید و فقط درصورت ضرورت از سئوی کلاه خاکستری استفاده شود. در صورت استفاده از سئوی کلاه سیاه ممکن هست سایت شما از جانب گوگل پنالتی شود.

 

کلام پایانی

اگر به دنبال راهی می‌گردید که در دنیای دیجیتال بهتر دیده شوید و یا احتیاج به دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ داشتید بهتر است با مراجعه به یک آژانس مارکتینگ و دریافت خدمات طراحی سایت برای کسب‌و‌کار خود شروع کنید و سپس با بهینه‌سازی آن برای موتورهای جستجو به جایگاه درستی دست پیدا کنید.

 

زمانی که این فرآیند را به‌درستی پشت سر بگذارید، ترافیک ورودی وب‌سایت شما افزایش پیدا می‌کند و درنتیجه فروش و برگشت سرمایه شما هم بیشتر می‌شود. فقط کافی است برای انجام این کار صبر و حوصله داشته باشید تا در مسیر خود، به آنچه لازم است، دست پیدا کند.

 

دسته بندی :

محمد محمدی

علاقه مند به سئو ، تولید محتوا ، دیجیتال مارکتینگ و کسب و کارهای آنلاین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *