hambergermenu

بهترین تبلیغ برای جذب مشتری! چطوری مثل آهنربا جذبشون کنی؟

 

بهترین تبلیغ برای جذب مشتری! چطوری مثل آهنربا جذبشون کنی؟

 

بهترین تبلیغ برای جذب مشتری چیه؟ خیلی ها با استفاده از بهترین نرم افزار طراحی کارت ویزیت فارسی بنرهای حرفه ای طراحی می کنن و مشتری به دست میارن؛ خیلی ها هم از فضای دیجیتال مارکتینگ و اینترنت برای به دست آوردن مشتری های جدید و بالقوه بهره می برن.

 

طراحی انواع گیفت های تبلیغاتی با فایل دی ایکس اف، طراحی وب سایت، استفاده از شبکه های ارتباطی و مجازی برای تبلیغات و…، همه جزو ایده هایی جذاب و مناسب برای جذب مشتری های جدید هستن. اگه می خواین توی کارتون پیشرفتی داشته باشین، باید حتما از یک یا چند مورد از روش هایی که گفتیم، برای به دست آوردن مشتری استفاده کنین. با این اوصاف، به نظرتون بهترین روش تبلیغ در کسب و کار شما چی می تونه باشه؟!

 

بهترین روش های تبلیغ برای جذب مشتری

 

بهترین روش های تبلیغ برای جذب مشتری

 

در ادامه لیستی از ایده های جذاب و منحصر به فردی میاریم که از اونها می تونید برای جذب مشتری های جدید یا حفظ مشتری های قدیمی استفاده کنید:

 

گیفت های تبلیغاتی زیبا تهیه کنید!

شما می تونید با طراحی انواع لوازم اداری و تبلیغاتی خاص قدمی بزرگ برای جذب مشتری ها بردارید. مثلا می تونید با استفاده از نرم افزارهای طراحی فایل های دی ایکس اف تقویم های رومیزی، جامدادی و جعبه های مخصوص نگهداری اشیا طراحی کنید و روی اونها لوگو و برندتون رو بزنید.

 

اگر طرح شی خلاقانه و هوشمندانه باشه، خیلی زود باعث جذب مشتری می شه؛ چون افرادی که شی رو می بینن، کنجکاو می شن و می خوان که درباره اش اطلاعات بیشتری به دست بیارن و کجا می تونن اطلاعات بگیرن؟ از شما!

 

کد تخفیف یادتون نره!

به دنبال بهترین تبلیغ برای جذب مشتری می گردین؟ پس کد تخفیف یادتون نره! ما هممون به دنبال محصولات ارزان قیمت و باکیفیت هستیم و همیشه انتخاب اولمون فروشگاه ها و مراکز خریدی هستن که بابت محصولاتشون تخفیف های مختلفی رو در نظر می گیرن.

 

این رو هم باید در نظر بگیرید که همه ما انسان ها احساساتی هستیم؛ بنابراین وقتی با موقعیت خاصی رو به رو می شیم، احساسمون به منطقمون حکم فرما می شه. حالا این چه ربطی به کد تخفیف ها داره؟ در واقع اگه تخفیف های خوبی برای محصولتون در نظر بگیرید، مشتری ها با دیدن تخفیف ها احساساتشون تحریک می شه و می خوان که این موقعیت رو از دست ندن؛ بنابراین محصول رو از شما می خرن و شما به بهترین نحو مشتری جدیدی جذب می کنید.

 

از تکنیک بازاریابی ارجاعی یا Referral Marketing استفاده کنید!

یک تعریف ساده از تکنیک Referral Marketing اینه که از مشتری های قدیمی و راضیتون بخواین که شما رو به بقیه معرفی کنند؛ در واقع در این روش، جذب مشتری توسط خود مشتری ها انجام می شه!

 

برای استفاده از تکنیک Referral Marketing باید کاری کنید که جذب مشتری برای مشتری های قدیمی تون سودی به وجود بیاره؛ یعنی اگه اونا مشتری های جدیدی بهتون معرفی کردن، یه سودی از این کار ببرن. حالا این سود می تونه یک کد تخفیف یا یک محصول رایگان باشه، نوع سود به خلاقیت خودتون برمی گرده.

 

شما می تونید در تکنیک بازاریابی ارجاعی یک قدم فراتر برای جلب رضایت مشتری ها بردارید و کاری کنید که 2 طرف سود کنند. یعنی نه تنها مشتری قبلی، بلکه مشتری جدید هم به سود برسه. مثلا اگه برای مشتری قدیمی تون در صورت معرفی مشتری جدید کد تخفیف در نظر گرفتید، برای شخصی که جدیدا می خواد از محصولات و خدمات شما استفاده کنه هم یک کد تخفیف خوب در نظر بگیرید.

 

در فضای آنلاین حضور داشته باشین!

 

در فضای آنلاین حضور داشته باشین!

 

این روزا همه کسب و کارها، حتی مشاغلی که فکرش رو هم نمی کردیم، وارد فضای آنلاین شدن و از این طریق خدماتی رو به مشتری هاشون ارائه میدن. بنابراین شما هم برای پیشرفت باید در فضای آنلاین فعالیت داشته باشید و کسب و کارتون رو به دیگران معرفی کنید.

 

صادقانه بخوایم بگیم بیشتر ما وقتی به یه محصول یا خدماتی نیاز داشته باشیم، فوری اون رو در گوگل جستجو می کنیم. حتی به دنبال پیج ها و کانال های مرتبط با اون محصول و خدمات هم در تلگرام و اینستاگرام می گردیم. همین باعث می شه تا کسب و کارهایی که در فضای آنلاین هستن، بتونن گوی سبقت رو از کسب و کارهای سنتی بگیرن و مشتری های بیشتری به دست بیارن.

 

بنابراین بهترین تبلیغ برای جذب مشتری می تونه در فضای آنلاین انجام بشه. پس شبکه های اجتماعی و وب سایت ها رو از قلم نندازین و حتما در این فضاها حضور فعال داشته باشین.

 

به مشتری هاتون محتوا یا خدمات ارزشمند بدید!

بهترین تبلیغ برای جذب مشتری تبلیغیه که محتوایی مفید برای کاربر داشته باشید یا حداقل یک سود کوچیک به او برسونه. بنابراین قبل از اینکه تبلیغاتی انجام بدید، مطمئن بشید که صرف نظر از نوع تبلیغ، یک ارزش به مشتری احتمالیتون می رسونید.

 

مثلا اگه بروشور یا تراکت طراحی طراحی می کنین، می تونید چند نکته مهم و کاربردی در مورد حوزه کاریتون در اون تراکت بگید که کاربر با خوندن اونها آگاهی هاش بیشتر بشه. گاهی حتی می تونید کارت ویزیت هایی طراحی کنید که یک بخش کوچک برای یادداشت کردن دارن و فرد می تونه روی اونها یادداشت های روزانه اش رو بنویسه.

 

در واقع هر اندازه که محتوا یا خدمات ارزشمندی به مشتری ها ارائه بدید، تبلیغتون برای اونها جذابتر میشه و مثل آهنربا جذب خدمات و محصولاتتون میشن.

 

توی رویدادهای مختلف شرکت کنید!

شرکت کردن توی رویدادهای مختلف مثلا شرکت در نمایشگاه ها، شرکت در بازارهای محلی و مناسبتی و … می تونه بهترین تبلیغ برای جذب مشتری باشه. در این رویدادها افراد زیادی حضور پیدا می کنن؛ بنابراین فرصت مناسبی پیش میاد تا بتونید خودتون رو به بقیه معرفی کنین و محصولتون رو به اونا بفروشید.

 

مسابقه برگزار کنید!

مسابقه برگزار کردن هم بهترین تبلیغ برای جذب مشتری شناخته می شه. حتما مسابقه های اینستاگرامی رو دیدید که صاحبین صفحه ها در اون از افراد می خوان که زیر یک پست یک یا چند نفر از دوستاشون رو تگ کنن و پست رو برای بقیه بفرستن تا برنده مسابقه بشن.

 

در این روش باز هم مشتری ها برای شما مشتری های جدید جذب می کنن. اینجا هم احساسات ما آدما به منطقمون غلبه می کنه و از اونجایی که تقریبا هممون عاشق برنده شدن هستیم، تموم تلاشمون رو می کنیم تا در مسابقه پیش رومون امتیاز خوبی به دست بیاریم.

 

البته یادتون باشه که برای مسابقه جایزه های ارزشمند و مناسب در نظر بگیرید تا مردم ترغیب بشن که در مسابقه شرکت کنن و رتبه اول رو به دست بیارن. هر چی مسابقه چالشی تر و جوایز اون ارزشمندتر باشه، شانس اینکه از این روش مشتری های زیادی به دست بیارید، بالاتر میره.

 

ختم کلام، برای جلب مشتری تبلیغ کن!

این روزا یه گوشه آروم و ساکت نشستن هیچ فایده ای نداره چون رقابت بین کسب و کارهای مختلف خیلی زیاده. پس بهتره دست بجنبونی! حتما می پرسی برای جذب مشتری میتونم چیکار کنم؟ میتونی مناسب شغلت، هدیه های تبلیغاتی سفارش بدی، به مشتری ها کد تخفیف یا خدمات ویژه بدی، در سوشال مدیا فعال باشی و از همه مهمتر، از مشتری های خوبت بخوای به دیگران معرفیت کنن.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *