hambergermenu

بهترین صرافی ارز دیجیتال برای کپی ترید

چکیده : در این مقاله به بررسی بهترین پلتفرم های کپی ترید برای ارزهای دیجیتال می پردازیم.

 

بهترین صرافی کپی ترید

 

به نقل از ایران تریدر در کپی ترید، امکان کپی کردن خودکار موقعیت‌های معاملاتی باز شده توسط یک معامله‌گر حرفه‌ای و ماهر را فراهم کرده و توسط معامله گران بازار‌های مالی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین در بهره‌مندی از استراتژی‌های خاص یک معامله‌گر با تجربه موثر بوده و به صورت خودکار طراحی شده است. در این مقاله قصد داریم با معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای کپی ترید به شما کمک کنیم تا بدون نیاز به مداخله دستی فعالیت‌های معامله‌گران باتجربه را کپی کنید.

 

پلتفرم Dealerify

این پلتفرم امکان تجارت خودکار ارز‌های دیجیتال را فراهم کرده و از خدمات متنوع و گوناگونی برخوردار است. همچنین به مدت ۷ روز رایگان بوده و امکان معامله و مدیریت همزمان ۲۰ حساب را فراهم می‌کند. پلتفرم تریدینگ Dealerify اعتبار بالایی داشته و باعث حفظ امنیت سرمایه شما در بورس می‌شود.

 

این پلتفرم عملکرد راحت و آسانی داشته و بدون نیاز به تغییر آیپی فعال می‌شود. همچنین باعث مشاهده موجودی تمام حساب‌های صرافی شده و از پشتیبانی گسترده‌ای برخوردار است. دیلریفای در تعداد صرافی‌ها محدودیت داشته و برای معامله هزینه اضافه‌ای دریافت نمی‌کند. همچنین برای افراد تازه کار مناسب بوده و میزان سرمایه مصرفی در پوزیشن‌های کپی ترید را تعیین می‌کند.

 

پلتفرم AvaTrade

یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای کپی تریدینگ، آوا ترید است که در زمینه ارائه سیگنال‌های رایگان و پولی فعال است. همچنین زمینه برداشت و واریز پول از طریق حواله بانکی، کارت اعتباری و پی پال را فراهم کرده و سیستم پرداخت منعطفی دارد.

 

آوا ترید باعث تجارت ارز‌های دیجیتال در CFD شده و برای پاسخگویی به مشتری امکان برقراری تماس تلفنی، چت و ‌ایمیل را فراهم کرده است. همچنین خدمات خود را در سطح جهانی ارائه داده و باعث محافظت از حساب در برابر مانده منفی می‌شود.

 

پلتفرم کپی ترید ZuluTrade

این پلتفرم حساب جدید را به حساب موجود در کارگزاری دیگر پیوند داده و با پشتیبانی بیش‌تر از ۴۰ کارگزار فارکس یکی از بهترین برنامه‌های کپی ترید است. همچنین امکان دانلود تراکنش‌ها را فراهم کرده و معامله گران باتجربه و ماهر زیادی دارد. این پلتفرم رابط کاربری مناسبی داشته و یک حساب آزمایشی رایگان به شما ارائه می‌دهد. همچنین باعث کپی از سبد سرمایه‌گذاران دیگر شده و برای افراد مبتدی پیشنهاد نمی‌شود.

 

پلتفرم MXC

این صرافی از اعتبار بالایی برخوردار بوده و برای ایجاد امنیت بیشتر علاوه بر استفاده از کیف پول سرد، سیستم احراز هویت دو مرحله‌ای در نظر گرفته است. MEXC رابط کاربری آسانی داشته و امکان دسترسی راحت به لیست سفارشات، سرعت معاملات، نمودار‌ها و… را فراهم کرده است.

 

صرافی مکسی mexc فاقد کارمزد واریز وجه بوده و قابلیت پشتیبانی از معاملات فیوچرز را دارد. همچنین مجهز به تیم توسعه دهنده قوی بوده و علاوه بر پشتیبانی از رمز ارز‌های زیاد و معتبر، کارمزد معاملاتی پایینی دارد. در مقابل از ارز‌های فیات پشتیبانی نکرده و کاربران ایرانی تنها با تغییر ایپی و بدون احراز هویت می توانند در آن فعالیت کنند.

 

پلتفرم تریدنیگ Coinmatics

این پلتفرم امکان کپی کردن خودکار یا دستی ارز‌های دیجیتال را فراهم کرده و شامل خدمات مفیدی همچون آربیتراژ، هشدار‌ها و تجزیه و تحلیل است. همچنین نسخه آزمایشی خود را به صورت رایگان ارائه داده و از پشتیبانی کارآمد و سریعی برخوردار است. این برنامه رابط کاربری آسانی داشته و برای افراد مبتدی مناسب است. همچنین احراز هویت دو مرحله‌ای داشته و برای معامله گران حرفه‌ای ابزار‌های تحلیلی اضافی ارائه می‌دهد.

 

پلتفرم Bingx

این پلتفرم دارای ویژگی‌های متعددی بوده و امکان سرمایه‌گذاری در کپی از ترید‌های معامله گران مطرح بازار را فراهم کرده است. همچنین دارای بونوس و کوپن‌های مناسبتی بوده و امکان خرید و فروش بر روی چارت را از طریق اتصال صرافی بینگ ایکس به تریدینگ ویو فراهم کرده است. با ثبت نام صرافی بینگ ایکس Bingx پایین‌ترین نرخ کارمزد را بهره مند شده و امکان تجربه معامله اهرمی تا حداکثر ۱۵۰ برابر سرمایه را برای خود فراهم کنید. همچنین دارای پشتیبانی فارسی بوده و رابط کاربری راحت و آسانی دارد. این صرافی بهترین مورد برای ایرانیان هست که بدون هیچ مشکلی می توانند در آن به فعالیت بپردازند.

 

پلتفرم Etoro

این پلتفرم امکان داد و ستد سهام، کالا‌ها، شاخص‌ها، CFD، فارکس، ارز‌های دیجیتال، ETF و صندوق‌های مبتنی بر شاخص را فراهم کرده و نحوه استفاده از آن بسیار ساده و راحت است. همچنین باعث سرمایه‌گذاری و معامله در بازار‌های مختلف شده و زمینه آشنایی با معامله گران حرفه‌ای را ایجاد می‌کند.

 

اتورو به ساخت انواع سبد‌های معاملاتی کمک کرده و دارای انواع مختلفی از اکانتهای میکرو، استاندارد، اسلامی و VIP است. این پلتفرم از امنیت بالایی برخوردار بوده و داده‌های خصوصی را بدون اجازه اشتراک‌گذاری نمی‌کند.

 

در مقابل پشتیبانی ضعیفی داشته و برای مبتدیان پیشنهاد نمی‌شود. همچنین شامل هزینه‌های برداشت و عدم فعالیت بوده و ابزار پیچیده‌ای محسوب می‌شود.

 

پلتفرم Naga

این پلتفرم اعتبار بالایی داشته و دارایی‌های قابل معامله و ترید آن شامل ارز‌های دیجیتال، برخی فلزات، جفت ارز‌ها در بازار فارکس، شاخص‌ها و… است. همچنین احراز هویت دقیقی داشته و با تعیین حد ضرر، دریافت سود معاملاتی را تضمین می‌کند.

 

پلتفرم NAGA به صورت خودکار به انجام کپی ترید پرداخته و آمار سرمایه‌گذاران حرفه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین امکان تعیین مقدار سرمایه‌گذاری خاص را فراهم کرده و از پشتیبانی گسترده‌ای برخوردار است. این پلتفرم دارای حساب اسلامی بوده و از تریدر‌ها ۱۰ درصد کمیسیون دریافت می‌کند.

 

در آخر کدام ارز دیجیتال صرافی را برای کپی ترید انتخاب کنیم؟

در این مقاله بهترین ارز دیجیتال صرافی برای کپی ترید را معرفی کرده و شما را با ویژگی‌های پلتفرم‌های گوناگون آشنا کردیم. در پایان پیشنهاد می‌کنیم با انتخاب یک پلتفرم معتبر و قابل اطمینان به حفظ سرمایه خود کمک کرده و از قابلیت کپی تریدینگ بهره‌مند شوید. همچنین به ساده بودن رابط کاربری پلتفرم توجه کرده و در صورتی که مبتدی هستید و در ایران زندگی می کنید یکی از صرافی‌های مکسی یا بینگ ایکس را انتخاب کنید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *