hambergermenu

تأثیرات تپسی، علی بابا و اسنپ بر صنعت حمل و نقل ایران

چکیده : با ورود فروشگاه های اینترنتی به حوزه حمل و نقل تحولی بزرگ در این صنعت ایجاد شد.

 

امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که با وجود پیشرفت‌های روز افزون دیگر همه کارها به صورت آنلاین انجام می‌پذیرد. شاید به نظر بیاید که آنلاین شدن برخی از مشاغل، غیرممکن باشد. اما با وجود پیشرفت‌های دنیای امروز باید بدانید که تمامی مشاغل می‌توانند به صورت آنلاین فعالیت و خدمات رسانی کنند.

 

به طور مثال شما برای سفر کردن نیاز دارید تا از یک مجموعه یا پلتفرمی ملزومات سفر مانند بلیط و رزرو هتل را تهیه نمایید. بسیاری از مجموعه‌ها هستند که این خدمات را به صورت آنلاین ارائه می‌نمایند.

 

مانند علی بابا یا اسنپ تریپ. شما می‌توانید همان طور که در منزل یا محل کار نشسته‌اید و به کارهای روزمره خود رسیدگی می‌کنید، برنامه‌ریزی سفر خود را نیز تکمیل نمایید و سفارشاتتان را از طریق دو مجموعه علی بابا و اسنپ تریپ انتخاب و ثبت نمایید.

 

جدای از تمام این‌ها، حتی در حمل و نقل‌های درون شهری نیز به طور کلی تحولات بسیاری رخ داده است. در واقع برای اینکه بتوانید یک تاکسی دربست بگیرید نیازی نیست تا مسافتی را طی کنید یا حتما شماره تلفن آژانس محل را در دسترس داشته باشید. تنها کافیست به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید تا بتوانید از طریق دو پلتفرم اسنپ یا تپسی، به صورت اینترنتی یک تاکسی دربست درخواست نمایید. این شرایط به طور چشم‌گیری از هدر رفتن زمان و هزینه‌های گزاف جلوگیری می‌نماید.

 

از این جهت زندگی کردن بسیار ساده‌تر شده است. زیرا پلتفرم‌هایی تشکیل شده‌اند که نیازهای هر کسی را به صورت آنلاین و به بهترین نحو ممکن برآورده می‌سازند.

 

ما نیز در نظر داریم تا پلتفرم‌های مختلف را از نظر تأثیرات بر صنعت حمل و نقل ایران بررسی نماییم، تا بتوانیم یک چشم‌انداز کلی نسبت به این زیرساخت‌ها در کشورمان داشته باشیم. از این رو نیاز داریم تا به بررسی مختصر هر یک این مجموعه‌ها که امروزه در صنعت حمل و نقل ایران دخیل می‌باشند، بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید تا یک آشنایی جزئی با هر یک از این پلتفرم‌ها پیدا کنید و در تصمیم‌گیری برای خرید و تهیه مایحتاجتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

علی بابا

مجموعه علی بابا یکی از مجموعه‌های پرطرفدار در زمینه تهیه انواع بلیط هواپیما و رزرو بلیط می‌باشد. شما می‌توانید بلیط تمامی مقاصد خود اعم از داخل ایران و خارج ایران را از طریق سایت علی بابا تهیه کنید و بتوانید از سفر خود لذت ببرید. ضمن اینکه می‌توانید انواع اقامتگاه و هتل را نیز از طریق سایت علی بابا رزرو نمایید. در این بخش می‌توانید دیدگاه‌های افراد دیگر را در زمینه کیفیت و شرایط هتل مطالعه نمایید تا بتوانید یک انتخاب معقول و منطقی داشته باشید.

 

در ضمن در نظر داشته باشید که اگر کد تخفیف علی بابا را داشته باشید می‌توانید یک خرید عالی همراه با تخفیفات ویژه از سایت علی بابا داشته باشید. برای تهیه انواع کد تخفیف علی بابا نیاز است تا به یک مجموعه ارائه‌دهنده انواع کد تخفیف دسترسی داشته باشید. سایت معتبر موپُن یکی از همین مجموعه‌هاست. شما به راحتی می‌توانید انواع کد تخفیف علی بابا را از طریق سایت موپُن دریافت نمایید. از این طریق می‌توانید یک خرید خوب و به صرفه از علی بابا داشته باشید.

 

کد تخفیف علی بابا

 

اسنپ

اسنپ یکی از شناخته‌ شده ترین نام‌ها در عرصه حمل و نقل می‌باشد. زمانی که ما نام اسنپ را می‌شنویم به یاد سرویس تاکسی اینترنتی می‌افتیم. به قدری این مجموعه در زمینه ارائه خدمات تاکسی اینترنتی موفق بوده است که همگی اسنپ را با این عنوان می‌شناسند. از این جهت اسنپ یک تحول بسیار عظیم در صنعت حمل و نقل داخل شهری ایجاد نموده است. بنابراین به عنوان یک برند در این زمینه شناخته می‌شود. با داشتن کد تخفیف اسنپ می‌توانید از خدمات این مجموعه با قیمتی بسیار مناسب بهره‌مند شوید.

 

البته خدمات اسنپ به همین جا خلاصه نمی‌شود. بلکه اسنپ خدمات بسیاری نظیر تهیه غذا به صورت آنلاین، ویزیت آنلاین و … را نیز انجام می‌دهد. اما چون ما در این جا قصد داریم به بخش تأثیرات اسنپ بر روی صنعت حمل و نقل بپردازیم، به بخش اسنپ تریپ نیز خواهیم پرداخت و از دیگر بخش‌های اسنپ نظیر اسنپ فود و … صرف نظر خواهیم نمود.

 

اسنپ تریپ همان‌طور که از نامش پیداست ویژه مسافرت‌های کاربران می‌باشد. در واقع در زمینه سفر خدمات رسانی می‌کند. درست مانند مجموعه علی بابا شما می‌توانید انواع بلیط را از این مجموعه تهیه کنید. علاوه بر آن می‌توانید انواع هتل را از طریق این مجموعه رزرو نمایید. ضمن اینکه به نظرات کاربران در زمینه کیفیت و شرایط هتل‌ها دسترسی دارید و می‌توانید یک انتخاب عالی برای رزرو داشته باشید. البته که اگر شما یک کد تخفیف اسنپ تریپ داشته باشید می‌توانید از خدمات این مجموعه همراه با تخفیف عالی بهره‌مند شوید.

 

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه می‌توان انواع کد تخفیف اسنپ را تهیه کرد؟ پاسخ بسیار ساده است. تنها کافیست به یک سایت ارائه دهنده انواع کد تخفیف دسترسی پیدا کنید. سایت موپُن یکی از همین سایت‌هاست که انواعی از کد تخفیف را ویژه کاربران ارائه می‌نماید. شما نیز می‌توانید انواع کد تخفیف اسنپ را در موپُن بیابید و از آن استفاده نمایید. به همین سادگی می‌توانید از خدمات مجموعه اسنپ همراه با تخفیف بهره ببرید.

 

کد تخفیف اسنپ

 

تپسی

یکی دیگر از مجموعه‌هایی که با عنوان ارائه خدمات تاکسی اینترنتی شناخته می‌شود، تپسی است. تپسی یکی از مجموعه‌هایی است که درخواست خدمات تاکسی آنلاین را برای شما ساده می‌نماید. کافیست به یک اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید تا بتوانید از این خدمات به سادگی استفاده نمایید.

 

ضمنا با داشتن کد تخفیف تپسی می‌توانید همین خدمات را با تخفیفی استثنایی تهیه نمایید. حال برای اینکه بتوانید کد تخفیف تپسی را تهیه نمایید لازم است تا وارد یک سایت ارائه دهنده انواع کد تخفیف مانند موپُن شوید. موپُن انواعی از کد تخفیف تپسی را برای کاربران خود ارائه می‌نماید. شما نیز می‌توانید از این خدمات بهره مند شوید و یک سفر درون شهری همراه با تخفیفی استثنایی داشته باشید.

 

کد تخفیف تپسی

 

بررسی تاثیرات پلتفرم های اینترنتی بر صنعت حمل و نقل

حال که تک تک این برندها را بررسی کردیم می‌توانیم بهتر به بررسی تأثیرات این مجموعه‌ها بر روی صنعت حمل و نقل ایران بپردازیم. در مجموع تمامی این مجموعه‌ها تحول شگرفی در زمینه حمل و نقل ایران ایجاد نموده است. در گذشته قاعدتا با صرف چند ساعت تا چند روز شما می‌توانستید وسایل مورد نظر خود را برای سفر درون شهری و برون شهری بیابید. اما امروزه با خدماتی که این مجموعه‌ها ارائه می‌نمایند شما می‌توانید در عرض چند دقیقه برای سفرهای درون شهری یک تاکسی اینترنتی مناسب تهیه کنید. برای سفرهای برون شهری و برون مرزی نیز می‌توانید انواعی از بلیط شبکه حمل و نقل را در عرض چند ساعت دریافت نمایید. همین امر در وقت و هزینه شما بسیار صرفه جویی خواهد کرد.

 

در واقع در وهله اول یکی از مهترین تأثیرات اسنپ، تپسی و علی بابا بر صنعت حمل و‌ نقل ایران صرفه جویی در وقت و زمان و هزینه است. به نوبه خود نیز بسیار حائز اهمیت است.

 

یکی دیگر از تأثیراتی که اسنپ و تپسی و علی بابا بر صنعت حمل و نقل عمومی ایران گذاشته‌اند، افزایش قابلیت در دسترس بودن این خدمات است. شاید در گذشته‌ای نه چندان دور شما برای اینکه بتوانید یک آژانس مورد اعتماد برای تهیه و درخواست یک تاکسی دربست، بیابید باید یک مسیر پیچیده را طی می‌کردید. اما امروزه دیگر نیازی نیست تا این اندازه خود را خسته کنید. فقط با چند کلیک می‌توانید به خدمات تاکسی اینترنتی دسترسی بیابید.

 

کد تخفیف تاکسی های اینترنتی

 

از سویی دیگر در ارتباط با دریافت و تهیه انواع بلیط سفرهای برون شهری و حتی برون مرزی نیز به همین گونه است. در گذشته نیاز بود تا برای تهیه این‌طور موارد به یک آژانس مسافرتی مراجعه نمایید. از قضا باید از مورد اعتماد بودن این آژانس نیز اطمینان حاصل می‌نمودید. اما امروزه دیگر نیازی به این میزان از زحمت نیست. کافیست با چند کلیک ساده به سایت علی بابا یا استپ تریپ مراجعه نمایید تا بتوانید انواع بلیط حمل و نقل مورد نظر خود را تهیه کنید و برای سفر خود برنامه‌ریزی نمایید.

 

در رابطه با رزرو هتل نیز اوضاع به همین منوال است. در گذشته باید ساعت‌های متمادی را در آژانس‌های مسافرتی یا در میان دوست وآشنا به پرسش و پاسخ می‌گذراندید تا بتوانید یک هتل مناسب با شرایط خود بیابید که بتوانید رضایت کامل را از آن داشته باشید. اما امروزه کافیست با چند کلیک ساده به نظرات دیگر کاربران در این زمینه دسترسی بیابید و بر اساس آن‌ها می‌توانید بهترین انتخاب را برحسب نیاز و شرایط خود داشته باشید. دیگر چه کاربردی می‌تواند از این ویژگی بهتر عمل نماید؟ به نظر من که هیچ چیز بهتر از این نیست که تجربیات دیگران را بخوانید، زیرا می‌توانید بر اساس سلیقه خود و نظرات دیگران بهترین تصمیم را بگیرید.

 

از دیگر تأثیرات مجموعه اسنپ، تپسی و علی بابا بر صنعت حمل و نقل ایران، تنوع بی‌نظیر خدمات آن‌ها بر اساس نیاز مشتری می‌باشد. شاید این نکته کمتر مورد توجه قرار بگیرد. اما زمانی که پای انتخاب وسط بیاید نیاز است تا تنوعی از محصولات پیش روی شما باشد تا بتوانید بهترین انتخاب را از این مجموعه‌ها داشته باشید. تپسی و اسنپ با این ویژگی خود به روند کاری خود که دریافت خدمات تاکسی اینترنتی است، سرعت بسیار می‌بخشند. علی بابا نیز به دلیل تنوع بالای محصولات همواره مشتریانش را از خود راضی نگاه می‌دارد. زیرا برای هر سفر، شما می‌توانید به انواعی از بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار دسترسی داشته باشید. در ارتباط با مبحث رزرو هتل نیز تنوع بسیاری از هتل‌ها را برای شما ارائه می‌نماید.

 

کد تخفیف خرید بلیط

 

در واقع علی بابا و اسنپ تریپ برای هر کسی با هر بودجه و شرایطی، پیشنهادات هیجان انگیز دارد. در واقع از ساده‌ترین و ارزان‌ترین اقامتگاه‌ها تا گرانترین هتل‌های چند ستاره را می‌توانید در این دو سایت و پلتفرم بیابید و بر اساس نیاز و شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. دست شما برای انتخاب در این مجموعه‌ها باز است.

 

یکی دیگر از تأثیرات مهم تپسی، اسنپ و علی بابا بر صنعت حمل و نقل ایران، سرعت بالای دریافت خدمات است. اگر فرض بگیریم که شما در شرایط کنونی حتی برای رفع نیازهای این‌ چنینی خود بخواهید از راه‌های ارتباطی دیگر نظیر تماس تلفنی استفاده کنید، به دلیل دخیل بودن نیروی انسانی در انجام روند کار قطعا سرعت کافی و لازم برای انجام خدمات درخواستی شما وجود نخواهد داشت.

 

اما با استفاده از خدمات اسنپ، تپسی و علی بابا، در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید بدون دخالت کمترین نیروی انسانی و تماما به شکل الکترونیک و دیجیتال، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. ساده، سریع و به صرفه بودن این خدمات و مجموعه‌ها از بهترین نقاط قوت آن‌هاست.

 

یکی دیگر از تأثیرات مهم و البته ناخوشایندی که اسنپ و تپسی بر روی صنعت حمل و نقل ایران گذاشته‌اند، افزایش ترافیک شهری است. شاید این موضوع تا حدودی باعث تعجب شما شود. اما در واقع این اتفاق کاملا حقیقت دارد. زیرا بسیاری از افراد به دلیل شلوغ بودن وسایل نقلیه عمومی دیگر نظیر اتوبوس، مترو و تاکسی‌های خطی، از اسنپ یا تپسی استفاده می‌نمایند. همین امر سبب می‌شود تا تعداد ماشین‌های موجود در سطح شهر افزایش یابند. این درخواست در روزهای شلوغ سال نظیر شب یلدا و یا روزهای بارانی و برفی بسیار بیشتر خواهد بود. از این رو ترافیک به همان نسبت افزایش بسیاری خواهد یافت. از این رو باید در نظر داشت که برای رفع این مشکل چه می‌توان کرد.

 

تاثیر تاکسی های اینترنتی بر صنعت حمل و نقل

 

ویژگی های جذاب پلتفرم های اینترنتی

سیستم‌های مشابه اسنپ و تپسی در دیگر نقاط جهان، مانند اوبر، سرویسی دارند با عنوان اشتراک‌گذاری سفر. در واقع این سیستم تاکسی اینترنتی دیگر کاربرانی را که با شما هم مسیر هستند را می‌یابد و در میانه راه یا در همان ابتدای مقصد سوار می‌نماید. همین امر سبب می‌شود که اولا شما هزینه کمتری بابت سفر کردن از طریق تاکسی اینترنتی بپردازید. و در وهله دوم از روند افزایش ترافیک و به طبع آلودگی هوا جلوگیری نموده‌اید. این موضوع نیز یک ایده جالب، جدید و کاربردی است که اگر هر یک از این دو پلتفرم اسنپ و تپسی در ارائه این خدمت پیشرو باشد قطعا با استقبال خوبی مواجه شده و موفق‌تر خواهد شد.

 

از دیگر تأثیرات مهمی که اسنپ، تپسی و علی بابا در صنعت حمل و نقل ایران داشته‌اند، می‌توان به امر اشتغال زایی اشاره کرد. شاید این موضوع کمی عجیب یا شاید غیرقابل مشاهده باشد. اما حقیقت این است که این پلتفرم‌ها سبب شده‌اند تا در صنعت حمل و نقل ایران به دلیل افزایش تقاضای افراد، عرضه نیز افزایش یابد. از این رو برای بسیاری از افراد در این زمینه اشتغال زایی ایجاد شده است.

 

از سویی دیگر از هزینه‌های اداره آژانس و … بسیار کاسته است. در واقع بسیاری از تاکسی داران و کارکنان آژانس‌ها به این پلتفرم‌ها پیوسته‌اند و دیگر ملزم به پرداخت هزینه‌هایی نظیر اجاره مغازه، آب و برق و گاز و … نیستند. از این جهت هزینه‌های مجموعه‌ها و افراد نیز به این علت کاهش یافته است.

 

یکی دیگر از تأثیرات مهم علی بابا و اسنپ تریپ بر صنعت حمل و نقل ایران، ایجاد فرصت برای دیده شدن کسب و کارهای کوچک و کمتر شناخته شده است. در واقع علی بابا و اسنپ تریپ به دلیل شناخته شده بودن مخاطبان بسیاری دارند. از این جهت می‌توانند یک سکوی پرتاب برای کسب و کارهایی باشند که به تازگی آغاز به کار کرده‌اند و نوپا هستند. این دسته از کسب و کارهای کوچک می‌توانند به جای هزینه‌های گزاف برای تبلیغات و شناساندن خود به دیگران و رقابت سنگین با رقبای قدر، از اسنپ تریپ و علی بابا به عنوان یک نردبان موفقیت استفاده نمایند. خیلی ساده به وسیله این دو پلتفرم مطرح، کسب و کارهای کوچک به دیگر افراد و کاربران این مجموعه‌ها معرفی می‌شود. در واقع رشد می‌نمایند و به دیگران شناسانده می‌شوند. مشتریان خود را می‌یابند و به سادگی به روند کاری خود سرعت می‌بخشند.

 

یکی دیگر از تأثیراتی که بسیار بسیار مهم است و توسط اسنپ، تپسی و علی بابا بر صنعت حمل و نقل ایران داشته است، ایجاد زمینه اعتماد و اطمینان است. در گذشته نه چندان دور وقتی صحبت از خرید آنلاین به میان می‌آمد، اکثریت تصور می‌کردند که قرار است کلاهشان برداشته شود. اما پلتفرم‌هایی نظیر اسنپ، تپسی و علی بابا از آن دسته سایت‌های رهبر و پیشرویی بودند که با جلب اعتماد و اطمینان کاربران در این زمینه آن‌ها را با خود همراه کردند. چنین اتفاقی در واقع یک مأموریت و رسالت بزرگ است که توسط این مجموعه‌ها به خوبی انجام شده است.

 

شاید بتوان از این نکته به عنوان آخرین نکته و جزئی از تأثیرات مثبت اسنپ، تپسی و علی بابا بر صنعت حمل و نقل ایران یاد نمود. پیش از این اشاره کردیم که اگر شما کد تخفیف اسنپ، یا دیگر پلتفرم‌های نام برده را داشته باشید می‌توانید یک خرید بی‌نظیر و به صرفه از این مجموعه‌ها نمایید. در واقع تجربه یک خرید طلایی با کدهای تخفیف جذاب می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌ها باشد. زیرا شما می‌توانید بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت‌ها تهیه کنید و از استفاده کردن از آن‌ها نهایت لذت را ببرید. در مجموع می‌توانید برای دریافت انواع کد تخفیف به سایت موپُن مراجعه نمایید و با روش‌هایی ساده و کاربردی، هر کد تخفیف که مدنظر دارید مانند کد تخفیف علی بابا را دریافت کنید. با دریافت انواع کد تخفیف تپسی و … از سایت موپُن می‌توانید یک خرید عالی و به صرفه داشته باشید.

 

کد تخفیف تاکسی های اینترنتی

 

این ویژگی به این دلیل بسیار خاص و منحصر به فرد است که شما هرگز نمی‌توانید برای دریافت تاکسی دربست از طریق آژانس‌های محلی یا خرید بلیط هواپیما از آژانس مسافرتی، از کارگزاران تخفیف بگیرید. اما با در دست داشتن انواع کد تخفیف هر یک از این مجموعه‌ها می‌توانید برای انواع بلیط و مسیرهای پرتردد روزمره خود یک تخفیف عالی بگیرید.

 

در مجموع اگر بخواهیم به طور کلی به تأثیرات تپسی، اسنپ و علی بابا بر صنعت حمل و نقل ایران امتیازی بدهیم، صد در صد این امتیاز بسیار بالا خواهد بود. زیرا در هر شرایطی و با هر دیدگاهی که به این موضوع بنگریم، تمامی این پلتفرم‌ها در جهت افزایش رفاه حال کاربران و مشتریان فعالیت می‌نمایند. اگر از بحث افزایش ترافیک شهری توسط اسنپ و تپسی به دلیل تقاضای بالا چشم پوشی نماییم، باقی موارد همواره مثبت و خوب بوده‌اند. چه برای کارفرما چه برای مشتری که دریافت کننده خدمات است، همیشه شرایطی فراهم شده است تا منافع ایشان در نظر گرفته شود و نیازشان به بهترین نحو ممکن برآورده شود. از این جهت می‌توانی این تأثیرات را تأثیراتی مثبت و کارآمد در نظر گرفت که همواره برای بهبود شرایط حمل و نقل ایران زمین تلاش نموده‌اند. در چشم انداز آینده همین برندها نیز این روند بهبودی و رو به پیشرفت هم چنان در نظر گرفته شده است و تمامی مجموعه در تلاشند تا هر روز بهتر از دیروز به خدمت رسانی به مشتریان بپردازند. باشد تا تمامی صنایع ایران عزیزمان همه روزه به سوی پیشرفت و آبادانی در حرکت باشد.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *