hambergermenu

تبلیغات کسب و کارت با ما

تبلیغات کسب و کارت با ما

 

هر شخصی که یک کسب و کاری را راه انداخته است، می‌خواهد که کسب و کار خود را رشد دهد تا درآمد بیش‌تری داشته باشد. مؤثرترین راه، تبلیغ کسب و کار است که مجموعه نقشنامه در این زمینه همراه شما خواهد بود.

 

چرا باید تبلیغات انجام دهیم؟

 

چرا باید تبلیغات انجام دهیم؟

 

انجام تبلیغات جهت معرفی هر کسب و کاری یک امر ضروری است؛ در صورت که شما کسب و کار خود را به مردم معرفی نکنید، انگار دارید تیری را در تاریکی رها می‌کنید تا بلکه به صورت تصادفی و به دفعات کم یک مشتری جهت دریافت خدمات یا محصولات به محل کسب و کار شما وارد شود. چرا و چگونه باید تبلیغ انجام دهیم؟ برای رسیدن به پاسخ خود به نکات زیر توجه داشته باشید:

 

  1. 1. برای رسیدن به مشتریان جدید باید تبلیغ کنید.
  2. 2. بهترین راه برای جذب مشتری، تبلیغات می‌باشد.
  3. 3. برای فروش بیشتر باید تبلیغ کنید.
  4. 4. اگر می‌خواهید چرخ کسب و کارتان همیشه بچرخد، باید تبلیغ کنید.
  5. 5. برای حفظ تصویر مثبتی از برند، تبلیغات خوب الزامی است.
  6. 6. تبلیغات باعث افزایش روحیه تیم فروش خواهد شد.
  7. 7. تبلیغات باید ادامه دار باشند.
  8. 8. باید تا زمان خرید، یک تأثیر ماندگار در ذهن مشتری ایجاد کنید.
  9. 9. تأثیر تبلیغات در بلند مدت مشخص می‌شود.
  10. 10. در نهایت، شما باید تبلیغ کنید زیرا رقبای شما تبلیغ نیز کسب و کار خود را تبلیغ می‌کنند.

 

کسب و کارتان را به کانون آگهی و تبلیغات نقشنامه بسپارید؛ شما می‌توانید جهت درخواست انواع روش‌های تبلیغاتی، با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

09360215124

 

02165353778

 

مزایای تبلیغات برای کسب و کار

هدف اصلی از تبلیغات، شناخته شدن توسط مردم و رشد درآمد می‌باشد. تبلیغات باعث می‌شوند که مشتریان بیش‌تری نسبت به گذشته به کسب و کار شما مراجعه کنند و به همین دلیل، فروش شما افزایش خواهد یافت. هنگامی که شما کمپین‌های تبلیغاتی جذاب و مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهید، مشتریان جذب کسب و کار شما می‌شوند و در نهایت از خدمات یا محصولات شما استفاده می‌کنند.

 

انواع روش‌های معرفی کسب و کار

روش‌های مختلفی برای معرفی هر کسب و کاری وجود دارد؛ مجموعه نقشنامه یک کانون آگهی و تبلیغات بوده و شما را جهت معرفی حداکثری کسب و کارتان به مردم، یاری خواهد کرد. انواع روش‌های معرفی کسب و کار در مجموعه نقشنامه به شرح زیر می‌باشد:

 

  • طراحی لوگو
  • پخش تراکت
  • ارائه کارت ویزیت
  • چاپ بروشور
  • تابلو LED
  • تابلو چلنیوم
  • تابلو برجسته چوبی پشت نور
  • نصب بنر
  • و …

 

جهت تبلیغ کسب و کار خود به روش‌های مختلف توسط شماره‌های زیر، با کانون آگهی و تبلیغات نقشنامه، تماس حاصل نمایید.

09360215124

 

02165353778

 

طراحی فوری لوگو

 

طراحی فوری لوگو

 

یکی از مهم‌ترین اقدامات جهت شروع معرفی هر کسب و کاری، طراحی لوگو مناسب و متناسب با کسب و کار می‌باشد. جدا از اسم کسب و کار، مردم می‌توانند شما را از روی لوگو کسب و کارتان نیز به یاد بیاورند. توجه به طراحی لوگو مناسب و کسب و کار از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد، چرا که روزانه افراد زیادی به صورت مستقیم و غیر مستقیم (شبکه‌های مجازی) با لوگو کسب و کار شما، روبه‌رو خواهند شد. به طور خلاصه، اولین قدم در برند سازی و معرفی کسب و کار، طراحی لوگو می‌باشد.

 

شاید در ابتدا طراحی لوگو یک قدم بی‌اهمیت و غیر ضروری به نظر آید ولی در واقع لوگو یکی از مهم‌ترین نکات در زمینه تبلیغ و برند سازی می‌باشد. در بسیار از موارد پیش از اینکه خودتان متوجه شوید، به واسطه همین لوگو مناسبی که کسب و کار شما دارد، می‌توانید برای خود و کسب و کارتان بازاریابی و تبلیغات کنید.

 

در طراحی لوگو هم باید به کیفیت و هم زمان طراحی نیز توجه داشت، چرا که کسب و کار نیاز ضروری به لوگو داشته و طراحی آن باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت بگیرد. جهت طراحی فوری لوگو زیبا توسط شماره‌های زیر با کانون آگهی و تبلیغات نقشنامه، تماس حاصل نمایید.

09360215124

 

02165353778

 

طراحی تراکت

 

طراحی تراکت یکی از روش های تبلیغات

 

یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌های تبلیغات و معرفی خدمات کسب و کار خود، طراحی، چاپ و پخش تراکت می‌باشد. در صورتی که این روش ساده به درستی انجام نشود، تنها باعث هدر رفتن وقت و هزینه شما خواهد شد ولی انجام صحیح آن می‌تواند کمک شایانی به تبلیغ کسب و کار شما و افزایش مشتری کند.

 

طراحی تراکت با هدف معرفی محصولات و خدمات یک کسب و کار انجام می‌شود. تراکت باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که بتواند در نگاه اول، توجه مخاطب را به خود جلب کند. شما می‌توانید. کانون آگهی و تبلیغات نقشنامه، بهترین تراکت را برای شما طراحی خواهد کرد، تنها کافی است تا با شماره‌های زیر، تماس حاصل نمایید.

 

09360215124

 

02165353778

 

طراحی کارت ویزیت

 

طراحی کارت ویزیت یکی از روش های تبلیغات

 

یکی از ضروری‌ترین بخش‌های تبلیغ و معرفی هر کسب و کاری، طراحی کارت ویزیت می‌باشد. کارت ویزیت یک روش تبلیغاتی بوده که با مشتری همراه می‌شود و در صورتی که به خوبی طراحی و با جنس باکیفیتی چاپ شده باشد، می‌تواند تا مدت‌ها باعث یادآوری کسب و کار شما به مشتری شود؛ ولی در صورتی که طراحی کارت ویزیت ساده باشد و یا جنس کارت ضعیف باشد، مشتری به مشاهده کارت جذب نشده و کارت ویزیت در مدت کوتاهی، خراب خواهد شد. جهت طراحی و چاپ یک کارت ویزیت باکیفیت، با مجموعه نقشنامه تماس حاصل نمایید.

 

مجموعه نقشنامه با بیش از یک دهه تجربه کاری در زمینه طراحی و چاپ تراکت، کارت ویزیت، تابلوهای تبلیغاتی و … آماده کمک به شما کسب و کارداران عزیز می‌باشد. شما می‌توانید تبلیغات کسب و کار خود را به ما بسپارید؛ مجموعه نقشنامه با استفاده از به‌روزترین ابزارها، بالاترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان به تبلیغ کسب و کار شما خواهد پرداخت. جهت تبلیغ و معرفی کسب و کار خود با شماره‌های زیر، تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید برای سفارش  چاپ ساک پارچه ای نیز روی نقشنامه حساب کنید.

09360215124

 

02165353778

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *