hambergermenu

تزریق ژل لب عروسکی و معایب و مزایای آن

لب‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های صورت محسوب می‌شوند که زیبایی و فرم آن‌های می‌تواند تاثیر بسیار بالایی بر زیبایی و جذابیت چهره افراد داشته باشند. در گذشته تنها راهکار برای تغییر فرم و حجم لب‌ها استفاده از لوازم آرایش بود که باعث می‌شد تا فرد بتواند به طور موقت تغییرات مثبتی در چهره خود ایجاد کند، اما این روزها عمل‌های زیبایی به کمک افرادی آماده‌اند که می‌خواهند با ایجاد تغییر در برخی از اجزای صورت خود چهره‎‌ای جذاب‌تر داشته باشند. تزریق ژل لب مدل روسی در شیراز دکتر نامیان نیز یکی از عمل‌های زیبایی است که این روزها بسیار پرطرفدار است.

 

تزریق ژل لب چگونه انجام می‌شود؟

تزریق ژل لب و نخ ابرو شیراز را می‌توان به عنوان یک عمل زیبایی سرپایی معرفی کرد، که در مقایسه با سایر عمل‌های زیبایی دارای دوران نقاهت نخواهد بود. در واقع افرادی که اقدام به تزریق ژل لب می‌کنند، می‌توانند بلافاصله پس از انجام این عمل زیبایی، فعالیت‎‌های روزانه خود را از سر بگیرند.

 

تزریق ژل لب در شیراز دکتر نامیان

 

معمولا عمل جراحی تزریق ژل لب، با یک سرنگ بسیار نازک انجام می‌شود. البته باید به این مورد نیز دقت داشته باشید که تزریق ژل به لب‌ها یکی عمل بسیار تخصصی است و حتما باید توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام شود. زیرا حجم ژلی که به ناحیه لب تزریق می‌شود، اگر بیش از حد باشد، و یا در ناحیه مناسب تزریق نشود، ممکن است پس از عمل مشکلاتی برای بیمار ایجاد شود.

 

همچنین عمل تزریق ژل لب، نیاز به رعایت برخی موارد دارد، که معمولا پیش از انجام عمل بیمار را مطلع خواهند کرد.

 

از کیفیت ژل لب اطمینان حاصل کنید

یکی از مهم‌ترین مواردی که پیش از تزریق ژل به لب‌ها باید به آن توجه داشته باشید این است که از کیفیت و تاریخ انقضای ژل اطمینان حاصل کنید.

 

به این مورد دقت داشته باشید در صورتی که از ژل بی‌کیفیت و نا‌مرغوب برای فرم دهی و افزایش حجم لب‌ها استفاده شود، ممکن است فرد بیمار دچار آسیب‌های جبران‌ناپذیری در ناحیه لب‌ها و صورت خود شود. به همین دلیل توصیه می‌شود اگر قصد دارید تا هر گونه عمل زیبایی از جمله تزریق ژل لب عروسکی را انجام دهید، حتماً به کلینیک معتبر زیبایی دکتر نامیان شیراز مراجعه و همچنین از کیفیت مواد مصرفی مانند ژل لب نیز اطمینان حاصل کنید.

 

چه افرادی نمی‌توانند عمل تزریق ژل لب انجام دهند؟

به طور کلی بسیاری از افراد که دارای بیماری‌های خاص با شرایط ویژه هستند، نمی‌توانند برخی از عمل‌های زیبایی را انجام دهند. به این افراد توصیه می‌شود در صورتی که قصد دارند تا عمل فرم دهی لب و تزریق ژل انجام دهند، حتماً پزشک خود را از مشکلات و بیماری‌های خود مطلع کنند.

 

به عنوان مثال افرادی مبتلا به دیابت، افرادی مبتلا به بیماری‌های خود ایمنی و افرادی که به عفونت‌های حاد دهان مبتلا هستند، نمی‌توانند عمل تزریق ژل لب انجام دهند.

 

البته در برخی از موارد طبق تشخیص پزشک متخصص، با رعایت برخی از موارد از جمله رژیم دارویی و غذایی، این احتمال وجود دارد که بیمار بتواند در شرایط خاص، برخی از عمل‌هایی زیبایی از جمله تزریق ژل به لب‌ها را انجام دهد.

 

تزریق ژل به ناحیه لب‌ها چه مزایایی دارد؟

عمل تزریق ژل به لب‌ها نیز مانند سایر عمل‌های زیبایی می‌تواند با مزیت‌های بسیار زیادی همراه باشد، مانند:

  • افزایش زیبایی چهره
  • ایجاد تناسب و هماهنگی بیشتر، در میان اعضای صورت
  • فرم دهی و افزایش حجم لب‌ها
  • هزینه بسیار پایین در مقایسه با سایر عمل‌های زیبایی صورت
  • عوارض بسیار کم

 

آیا تزریق ژل لب عوارض دارد؟

تزریق ژل لب در مقایسه با سایر عمل‌های جراحی زیبایی عوارض بسیار کمی دارد که برخی از آن‌ها نیز طبیعی و برخی دیگر ممکن است غیر طبیعی باشند. مانند:

  • ایجاد کبودی در ناحیه تزریق ژل
  • ایجاد درد و تورم بیش از حد در ناحیه لب‌ها و اطراف آنها
  • احساس سوزش و خارش

 

به این مورد توجه داشته باشید در صورتی که هر یک از علائم ذکر شده بیش از مدت زمانی که توسط پزشک تعیین می‌شود طول بکشد، نیاز است تا در اسرع وقت به پزشک خود مراجعه کنید.

 

انتخاب مدل مناسب برای تغییر فرم لب ها

به این مورد توجه داشته باشید که معمولا تزریق ژل به لب‌ها و تغییر فرم آن‌ها به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود، که با توجه به چهره افراد و تشخیص پزشک متخصص یکی از انواع مدل برای بیمار انتخاب می‌شود، اما در بسیاری از موارد توصیه می‌شود تا برای حفظ زیبایی و تقارن اعضای صورت از مدل طبیعی و یا کلاسیک برای تغییر فرم لب‌ها استفاده شود.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی