hambergermenu

خرید تور استانبول لحظه آخر ویژه آذر ۱۴۰۱

تور استانبول تهران یکی از پرتردد ترین مسیرهای تورهای خارجی کشورمان است که سالانه تعداد بسیاری از هموطنان عزیزمان را راهی این شهر توریستی – تجاری می‌کند. این شهر در طول سال بسیاری از ایرانیان را با اهداف مختلف تجاری و توریستی به خود جذب می کند. استانبول که نام قدیمی آن نیز قسطنطنیه است، دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که در بیشتر مواقع سال بخصوص ایام نوروز و کریسمس توریست های زیادی را در خود جای می دهد.

 

آفر تور استانبول ویژه پاییز 1401

 

ویژگی‌های تور استانبول لحظه آخر چیست؟

وبسایت لحظه آخر به لطف همکاری با برترین کارگزارها و آژانس های مسافرتی ارائه دهنده تور استانبول ، اماکن مقایسه قیمت تور استانبول آژانس های مختلف را بر روی وبسایت خود فراهم کرده است تا شما گردشگران علاقمند به تور استانبول بتوانید بهترین و مناسب ترین تور این شهر را برای خود تهیه کنید و سفری به یادماندنی را برای خودتان و همراهان عزیزتان رقم بزنید و از تجربه سفری خاطره انگیز لذت ببرید.

 

هوایی بریم استانبول بهتره یا زمینی؟!

استانبول به جهت نزدیک بودن ان به کشور عزیزمان، هم راه زمینی و همراه هوایی آن برای ما ایرانیان فراهم است. تور هوایی که مشخصا با هواپیما انجام می گیرد. و اما در مورد تورهای زمینی که معمولا با اتوبوس برگزار می شوند باید بگوییم که چالش های خاص خودش را دارد به این صورت که هم زمان بیشتری را در مسیر هستید و هم باید به این نکته توجه داشته باشید که مبادا خستگی راه از لذت سفر شما بکاهد. از طرفی دیگر اگر همسفران خوبی به تورتان بخورد، لذتی را در این تور خواهید برد که مسافران هوایی تور استانبول از آن بی بهره بوده اند.

 

تور هوایی استانبول بهتر است یا تور زمینی؟!

 

تور استانبول از چه شهرهایی از ایران برگزار می شود؟

تور استانبول آژانس های لحظه آخر از شهرهای مختلفی همچون شیراز، اصفهان، تبریز، تهران و ارومیه برگزار می شود که هم بسته به شهر انتخابی شما هم به صورت هوایی و هم به صورت زمینی برگزار می شود. یکی از محبوب ترین تورهای استانبول در کشور ما که سالانه گردشگران زیادی را راهی این شهر اروپایی می کند، تور استانبول از ارومیه است که هم به صورت هوایی و هم زمینی می توانید با مراجعه به وبسایت لحظه آخر آن را تهیه کنید.

 

در سفر به استانبول از کجاها دیدن کنیم؟

اگر تصمیم خود را مبنی بر سفر با تور استانبول لحظه آخر گرفته اید، بهتر است بدانید که استانبول شهری است که دارای قسمتی آسیایی و قسمتی اروپایی است که همین موضوع یکی از دلایل مهم جذب توریست از کشورهای مختلف به این شهر زیبا است. اگر قصد سفر به این شهر را دارید بهتر است قبل از سفر با مکان های دیدنی آن آشنا شوید تا بتوانید بهترین استفاده را از تور استانبول خود داشته باشید. در ادامه تعدادی از این جاذبه های گردشگری را برای شما عزیزان لیست کرده ایم:

 

  • میدان تکسیم
  • خیابان استقلال
  • جزیره بیوک آدا
  • مسجد ایاصوفیه
  • کاخ توپکاپی
  • بازار بزرگ استانبول
  • کاخ دولما باغچه
  • برج گالاتا
  • کلیسای چورا

 

تور استانبول لحظه آخر را چگونه می‌توانم تهیه کنم؟

 

تور استانبول لحظه آخر را چگونه باید تهیه کنم؟

شما می توانید با مراجعه به وبسایت لحظه آخر، مرجع تور استانبول لحظه آخری و چارتری، از بروزترین تورهای استانبول مطلع شوید و در صورت داشتن هرگونه سوال با تماس با آژانس های مسافرتی ارائه دهنده تور، از مشاوره رایگان آن ها بهره مند شوید و بهترین و مناسب ترین تور استانبول را برای خود تهیه نمایید.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی