hambergermenu

دانلود سریال سرگیجه قسمت دوم – قسمت ۲ سرگیجه با ترافیک نیم بها

در این تاپیک مشاهده می کنید: دانلود قسمت دوم سریال سرگیجه، قسمت 14 پوست شیر، قسمت چهارم سریال سقوط، و قسمت 44 جیران! البته سه سریال مترجم، پدرخوانده و ازدواج ممنوع نیز آماده پخش هستند که لینک دانلود قانونی این عناوین را هم شما می توانید در این مقاله دریافت کنید!

 

ما به شما در این جا یک سایت جامع و کامل را پیشنهاد می کنیم که همه فیلم و سریال های روز ایران و جهان به علاوه آخرین اخبار سینمایی را پوشش می دهد.

 

  • قسمت 2 سریال سرگیجه

 

سریال سرگیجه – Sargijeh محصول سال 1401 که از 26 دی ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: مهدی بدرلو، نویسندگی: محمد منعم و کارگردانی: بهرنگ توفیقی تولید و ساخته شده است. این سریال که در سکوت کامل خبری مراحل ساخت را سپری کرده بود، بدون تبلیغات و اخبار از پیش تعیین شده، به یک باره آغاز به پخش کرد. جهت دانلود و یا تماشای این سریال می توانید به وبسایت کول دانلود، از طریق لینک هایی که در ادامه می آید، مراجعه کنید.

 

قسمت 2 سریال سرگیجه

 

  • شما می توانید قسمت 2 سریال سرگیجه را از لینک زیر:

قسمت دوم سریال سرگیجه

 

  • و همچنین سایر قسمت های این سریال جذاب را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

دانلود سریال سرگیجه

 

 

 

چه بازیگرانی در سرگیجه حضور دارند؟

رعنا آزادی ور , شبنم مقدمی , علی عمرانی , مهراوه شریفی نیا , هادی حجازی فر ,هومن سیدی , پیام دهکردی, ژرژ هاشم زاده, فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی با معرفی میلاد معیری، شایسته سجادی در این سریال به هنرآفرینی پرداخته اند.

 

موضوع و خط داستانی سریال سرگیجه درباره چه چیزی ست؟

پیمان (حامد بهداد) پس از یک سوتفاهم خانوادگی با کامران (هادی حجازی فر) درگیر می شود. درگیری که اگرچه به واسطه وکیل شرکت یعنی فریبا (رعنا آزادی ور) بوده است، ولی داستان را به سمت و سویی دیگر می برد که بی بازگشت است. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

 

در قسمت های پیشین سرگیجه چه گذشت؟

پیمان بعد از یک سوتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می‌شود. گمان‌ها به این سمت می‌رود که پیمان کامران را کشته، ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود… پیمان(با بازی حامد بهداد)در حال رانندگی در اتوبان با برخورد جسمی سنگین به شیشه ی ماشین اش مواجه می‌شود، دختر جوانی که که خودش را به قصد خودکشی از پل عابر  پیاده به خیابان پرتاب کرده که از قضا بر روی ماشین پیمان فرود می آید. این اتفاق غیر منتظره و وحشتناک برای پیمان گران تمام میشود و او را دچار اختلال رفتاری و روحی روانی می‌کند.

 

اکنون پیمان به توصیه ی همسرش فریبا(با بازی رعنا آزادی ور)به روانپزشک مراجعه کرده است و پیمان رو به روی مشاور در حال شرح ماجرا و اتفاقی است که برایش رخ داده. پیمان به همراه همسر و پسرشان آرتین ظاهرا زندگی خانوادگی خوبی دارد و از شروع روزش در حال تدارک و سورپرایز کردن همسرش به مناسبت سالگرد ازدواجشان است. پیمان به همراه بهرام و کامران که از دوستانش هستند صاحب شرکت تجاری بزرگی هستند،سایت شرکت به صورت غیر منتظره ای هک می‌شود و تمام موجودی حساب شرکت خالی می‌شود،هر سه آشفته و پریشان به دنبال راه حلی هستند شاید بتوانند ردی از هکر بیابند. پیمان از نظر روحی بهم ریخته است اما همچنان در حال تدارک جشن سالگرد ازدواجشان است در همین حین از سوی شخص ناشناسی باهاش تماس می گیرند با این مضمون:بیا زنت رو از اینجا جمع کن.

 

پیمان با شماره مورد نظر چندین بار تماس می‌گیرد و با پیدا کردن آدرس سریع خود را به محل مورد نظر می رساند اما در کمال تعجب همسرش را به همراه دوستش کامران می بیند که در حال مشاجره هستند. پیمان و کامران با هم درگیر می شوند و در حین درگیری با ضربه ی ناخواسته ی پیمان،کامران نقش بر زمین می شود،ریختن خون از گوش کامران نشان از عواقب خطرناکی برای پیمان دارد.

 

سریال سرگیجه چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال سرگیجه ساعت 20:00 دوشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

 

 

  • قسمت 14 سریال پوست شیر!

 

سریال پوست شیر – Pooste Shir  محصول سال 1401-1400 به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی از جمله سریال های موفق امسال بود که از چند هفته پیش در وبسایت کول دانلود، آغاز به پخش کرد. فصل اول این سریال که حدود 5 هفته پیش با پخش قسمت 8 به پایان رسیده بود، با یک فصل 8 قسمتی دیگر در قالب فصل دوم از این هفته منتشر می شود.

 

شایان توجه است که پوست شیر در نهایت در طی سه فصل 8 قسمتی در سایت کول دانلود پخش خواهد شد. این که بین فصل 2 و 3 نیز وقفه ای رخ خواهد داد یا نه، هنوز به طور قطع مشخص نشده است ولی با توجه به این که ساخت و تولید این سریال همچنان در حال انجام است و به پایان نرسیده است، می توان این گونه نتیجه گیری کرد که علاقمندان و مخاطبان برای تماشای فصل سوم نیز باید چند هفته ای را منتظر بمانند.

 

در هر حال فعلا بهتر است که به تماشای فصل دوم یا همان قسمت نهم پوست شیر بنشینیم. کول دانلود بستری امن، مطمین و سهل الوصول برای این کار را فراهم کرده است. توصیه می کنیم که حتما از این وبسایت بازدید به عمل بیاورید.

 

قسمت 14 سریال پوست شیر

 

  • شما می توانید قسمت 14 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب پوست شیر را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

 

هنرپیشه های سریال پوست شیر چه کسانی هستند؟

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج در سریال پوست شیر بازی کرده اند!

 

داستان و موضوع پوست شیر درباره حول چه محوری است؟

نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده پس از رهایی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. این سریال که داستان یک پلیس آگاهی را با بازی شهاب حسینی روایت می کند در ژانر درام ملتهب ساخته شده است.

 

در اپیزودهای گذشته پوست شیر چه دیدیم؟

در اپیزود 12 پوست شیر، نعیم و رضا پروانه به دنبال فرد اصلی این جنایت  که شخصی به نام صمد می باشد، بودند. نعیم و رضا نیمه شب جنازه نریمان را خاک می کنند و نعیم با گریه و داد و فریاد رضا را بغل گرفته و از اینکه ساحل بخاطر جان پدرش حاضر به هیچ تقلایی نبوده خود را مورد سرزنش قرار می دهد. از اینکه جوانی و زندگی همسر سابقش را خراب کرده،دخترش را ازش گرفته و باعث مرگ او شده و زندگی ای که بعد از جدایی با هزار امید و آرزو ساخته را خراب کرده است آرزوی مرگ دارد و فریاد سر می دهد که چرا نمی‌میرد. نعیم به لیلا قول می‌دهد هر طوری شده صمد که نفر اصلی این جنایت است را پیدا کند. رضا و نعیم و صدرا از یکدیگر جدا می‌شود و هر کدام با دردسر هایی مواجه می‌شوند.

 

قسمت پنجم از فصل دوم یا همان اپیزود سیزدهم پوست شیر در حالی آغاز می شود که صدرا در حال مرور خاطراتش است. صدارا قبل از آشنایی با ساحل با دختری به نام تینا در ارتباط بوده اما چون همیشه با یکدیگر دعوا داشتن و روی مغز همدیگر بودند این رابطه از طرف صدارا تمام می‌شود اما تینا که دیوانه وار صدرا را دوست دارد به قصد خودکشی رگ دستش را میزند، دوستان صدرا او را از این اتفاق مطلع می‌کنند. صدرا رو به روی تینا قرار می گیرد و صراحتا از رابطه ی جدیدش با ساحل حرف می‌زند و می‌گوید اگر دوستت داشتم این رابطه را تمام نمی کردم،خشم و بغض و کینه و زجه و گریه و زاری های تینا ذهن ببینده را درگیر و به این سمت و سو می‌برد که نکند پشت قضیه ی قتل ساحل، تینا قرار دارد با انگیزه واضح و مشخص انتقام. صدرا به قهوه خانه ای که پاتوق اسماعیل که تنها سر نخ رسیدن آنها به صمد که نفر اول قتل ساحل است رفته و مصرانه از او می‌خواهد که آدرس صمد را به او بدهد اما با تمسخر اسماعیل و بکار بردن واژه ی بچه خونگی و دست انداختنش رو به رو می‌شود و از قهوه خانه بیرونش می اندازند اما صدارا برای دوم تقاضایش را تکرار می‌کند که این بار مورد ضرب و شتم اسماعیل قرار میگرد و برای بار سوم توسط دوستان اسماعیل کتک مفصلی می‌خورد.

 

صدارا در حالی که خون بالا می آورد و با سر و صورتی زخمی به شبی فکر می‌کند که باز هم اسیر دیوانه بازی های تینا قرار گرفته است،حضورش در یک مهمانی با زور و اجبار تینا. ساحل مدام با گوشی صدرا تماس می‌گیرد اما بر خلاف میل باطنی اش در حضور تینا قادر به پاسخگویی نیست. سیگار کشیدن های مدام و استفاده از مشروبات زیاد صدرا را از حالت طبیعی خود خارج کرده است. صدرا در همان حالت مستی و از خود بیخود شدن در خانه ی تینا به خواب می‌رود. تینا که فرصت را برای تخریب صدرا مهیا کرده است با ساحل تماس می‌گیرد و او را برای دیدن وضعیت و شرایطی که خواسته ی قلبی صدرا نیست به آنجا می کشاند. حضور ساحل در آنجا با باز شدن در اتاق خوابی که تینا از آن خارج می شود و دیدن صدارا چنان حال ساحل را دگرگون و منقلب می‌کند که شوکه و اشک ریزان مات و مبهوت صدرا را تماشا می‌کند.

 

آخ که عشق چه ها که نمی کند. عشق چنان قدرتی دارد که هیچ نیرویی یارای مقابله با آن را ندارد. صدرا در حالی که غرق خون است با خالی کردن بنزین بر روی خودش و آماده کردن فندک به اسماعیل می‌گوید دختری که عاشقش بوده را صمد دزدیده و خفت کرده و کشته اند و حالا چیزی برای از دست دادن ندارد این حرکت صدرا چنان اسماعیل رو منقلب می‌کند که به او قول می دهد آدرس صمد را برایش پیدا کند.(چه سکانس بی نظیری، حرفهای صدرا اشک از دیده فرود می آورد) صدرا تا صبح درب قهوه خانه با سر و صورتی زخمی به انتظار اسماعیل می‌ماند اسماعیل آدرس صمد را صدرا می‌دهد و با گفتن دمت گرم که پای عشقت موندی بچه خونگی لحظه ی دلنشینی را برای ببینده رقم می‌زند.

 

صدرا آدرس به دست خود را به نعیم می رساند و آماده و مهیا می‌شوند که سراغ صمد بروند. از آن طرف افسر پرونده سرگرد مشکات باز به صحنه ی جرم بر گشته است که شاید بتواند ردی از بقیه ی مهره های گردنبندی که تکمیل کننده ی نام صمد است بیابد. مشکات از روی دستبندی که بر روی دست پسر بچه ای که در آنجا در حال بازی است به دو مهره ی باقی مانده پی میبرد(سکانسی پر از هیجان و التهاب و استرس) پلیس با پیگیری نام صمد و چندین نکته در بین سابقه داران به آدرس صمد دست پیدا می‌کند،حضور همزمان اکیپ نعیم و پلیس در محل زندگی صمد اوج شور و هیجان سریال را نشان می‌دهد. اما حضور زودتر نیروهای پلیس در محل زندگی صمد دست نعیم را در رسیدن به صمد کوتاه می کند. این قسمت از سریال پوست شیر مثل همیشه فوق العاده زیبا و جذاب و دیدنی بود.

 

پیشنهاد می کنیم که قسمت 14 چهاردهم سریال پوست شیر را به هیچ وجه از دست ندهید و حتما از طریق سایت کول دانلود به تماشای آن بنشینید!

 

سریال پوست شیر چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

 

سریال پوست شیر ساعت 08:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

 

 

  • قسمت 4 سریال سقوط!

 

سریال سقوط – Soghot محصول سال 1401 که از 14 دی 1401 در شبکه نمایش خانگی آغاز به پخش کرد، به تهیه کنندگی: محمد منصوری، نویسندگی: اعظم بهروز و کارگردانی مشترک: سجاد پهلوان زاده و محمدحسین مهدویان تهیه و تولید شده است. این سریال همینک در وبسایت کول دانلود، آماده جهت دانلود و یا تماشا می باشد.

 

قسمت 4 سریال سقوط

 

  • شما می توانید قسمت 4 سریال سقوط و همچنین سایر قسمت های این سریال را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

 

چه بازیگرانی در سقوط حضور دارند؟

الناز ملک (آیسان) , سجاد بابابی (ژاکان) , پدرام شریفی , حمید فرخ نژاد و عباس جمشیدی فر در این سریال حضور دارند.

 

 

موضوع و خط داستانی سریال سقوط درباره چه چیزی ست؟

داستان سقوط درباره یک درام عاشقانه کردی است. بخش هایی از این سریال در شهر سقز در استان کردستان ایران و بخش هایی در اطراف آنتالیای ترکیه فیلمبرداری شد. گفته می شود که محمدحسین مهدویان و سجاد پهلوان زاده به گونه مشترک، کارگردانی این اثر را بر عهده دارند! سریال سقوط یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت می کند . سرگردی در کردستان (حمید فرخ نژاد) به همراهی دستیارش (سجاد بابایی) ماموریت دارد تا دختری را (الناز ملک) که دل در گروی عشق همکلاسی اش (پدرام شریفی) دارد از اسارت داعشی ها نجات دهد! پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک شان، جانی دوباره می گیرد. آن ها برای آبیاری درخت عشق شان راهی ماه عسل می شوند… سفری که پایان اش تاریکی است.

 

 

سریال سقوط چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال سقوط ساعت 08:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

 

 

  • قسمت 44 سریال جیران

 

سریال جیران جدیدترین اثر حسن فتحی است که از بهمن ماه آغاز به پخش کرد. این سریال در ژانر عاشقانه/تاریخی و با حضور جمعی از بهترین و مشهورترین بازیگران ایرانی ساخته شده است. به گفته منتقدین، جیران در ادامه عاشقانه های دیگر حسن فتحی یعنی مدار صفر درجه، شب دهم، میوه ممنوعه و شهرزاد بوده است و بنابراین پیش بینی می شود که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال باشد. تا این جا واکنش ها بسیار متفاوت بوده است. برخی از منتقدین تاکید بر تکراری بودن و عدم خلق فضای تازه از حسن فتحی داشتند و برخی دیگر نیز قلم به تحسین این اثر زده اند. در هر حال، همانند همیشه بهترین قاضی، بینندگان و مخاطبین هستند کا باید نظر خود را اعلام کنند.

 

قسمت 44 سریال جیران

 

  • شما می توانید قسمت 44 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب جیران را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

موضوع سریال جیران درباره چه چیزی است؟

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد. قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد… ناصرالدین شاه جوان، به تازگی فرمان قتل صدراعظم محبوبش امیرکبیر را صادر کرده و دربار و حرم و دولت و مملکت دستخوش تحولات مهمی شده اند. در همین زمان و در روستای کوهسار تجریش، خدیجه دختر محمدعلی نجار، عشق شورانگیز جوانی به نام سیاوش را در سینه پنهان کرده است.

 

 

چه هنرپیشه هایی در جیران حضور دارند؟

امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بابک حمیدیان , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی

 

 

در قسمت های پیشین سریال جیران چه گذشت؟

در قسمت 42 سریال جیران دیدیم که خواجه باشی (رییس و مدیر همه خواجه های درباری ناصرالدین شاه) که به دلیل تشخیص ندادن خواجه روشن (که یک خواجه واقعی نبود) و راه دادن او به دربار و اندرونی زنان و حرمسرای شاه، مورد غضب و توبیخ سخت شاه قرار گرفته بود و در یک قدمی شکنجه و مرگی سخت قرار گرفته بود، برای حفظ جانش هم که شده از شاه رخصت می خواهد تا به ده کوهسار برود تا جیران را راضی کند که به دربار برگردد.

 

اپیزود 43 جیران به این ترتیب دنبال شد که با  برملا شدن رابطه پنهانی دیگر و تازه ای از مهدعلیا با شاهزاده قاجاری که به کار قماربازی مشغول بود و متعاقب آن باخبر شدن سلمان قراول خاصه و مرد پیشینی که با مهدعلیا در رابطه با او بود از ماجرا، داستان وارد فاز تازه ای می شود. از سمت دیگر، آقاخان در اقدامی عجیب و غیرقابل باور، پسرش (نظام الملک) را در حالی که شوهر ملک زاده (خواهر ناصرالدین شاه و همسر سابق امیرکبیر) است را به عقد نقره در می آورد. نقره که یک خاتون درباری خرد و کوچک بود و در جریانات سوقصد و قتل شاه یکی از نقش های کلیدی و راهبردی را بازی می کرد، مشخص نیست که چگونه توانسته است خود را به آقاخان نزدیک کند و بتواند وی را ترغیب به این کند که عروس هرچند مخفیانه و پنهانی وی شود. در ادامه کفایت خاتون با تدابیری که از قبل اندیشیده بود و موفقیت در خام کردن آقاخان، توانست از زندانی که او و نظام الملک برای او تدارک دیده بود، رها شود و به سمت مقر و ارگ خود رهسپار شود.

 

در بین راه، او در اقدامی بی رحمانه، خواجه خود که در جریان شکنجه ها نزدیک بود که قضیه سیاوش را لو بدهد، از میان برمی دارد و با یک ضربه چاقو به قتل می رساند. همه این اتفاقات در زمانی رخ می دهد که شاه جوان سرمست از بارداری جیران و طفلی که در راه است، دربار را یکسره به جشن و سرور و پایکوبی درآورده است. همه افراد در حال آتش بازی و خوشحالی هستند. البته این مراسم بیشتر به دلیل آزادسازی هرات از چنگال دشمن است که همگان را به شادی و وجود آورده بود. شاه پس از فتح هرات درگیر قشونکشی قوای بریتانیا شده و در صدد فرستادن سپاهی برای مقابله با آن ها در حوالی بوشهر می شود. ولی اقاخان (صدر اعظم وقت) با این موضوع مخالف است و نمی خواهد که درگیر شود. همه این ها باعث می شود که عیث و نوش شاه مدت مدیدی به درازا نکشد و به دلخوری و دلهره و کسالت بدل شود. حال باید دید که در قسمت چهل و چهارم از سریال جیران چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 44 سریال جیران از سایت کول دانلود می کنیم.

 

 

منبع: کول دانلود | CoolDl.Net

کول دانلود یکی از معتبرترین، به روزترین و در عین حال قدیمی ترین و سابقه دارترین وبسایت ها در زمینه پخش، توزیع و دانلود فیلم های خارجی و همچنین سریال های خارجی و ایرانی است که سال هاست با داشتن مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه به صورت قانونی به عرضه آثار نمایش خانگی پرداخته است و در همه این سال ها در صف نخست و از بهترین و جامع ترین سایت ها در این زمینه بوده است. این وبسایت، عناوین ایرانی را در دو بخش فروش قانونی و طرح “رایگان ولی قانونی” و همچنین آثار خارجی را به صورت کاملا رایگان و با زیرنویس چسبیده و دوبله اختصاصی برای علاقمندان در بستری کاملا امن و آسوده مهیا کرده است. جهت رفاه حال کاربران، لینک های دانلود این سایت مستقیم و با سرعت بالا می باشد تا با خیال آسوده به دانلود فیلم های جدید بپردازید. پیشنهاد می کنیم که حتما از این وبسایت مفید و به روز بازدید به عمل آورید. این اطمینان را به شما می دهیم که تحت هیچ عنوانی پشیمان نخواهید شد. با کول دانلود همیشه به روز باشید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *