hambergermenu

راهنمای انتخاب سرویس خواب مناسب

تخت خواب مونیکا چوب

 

نیازهای ما در طول سال ها تغییر کرده است و در چند دهه گذشته داشتن یک سرویس خواب مناسب نه تنها لازمه دکوراسیون های مختلف است، بلکه یکی از نیازهایی است که باید برآورده شود. انتخاب ست اتاق خواب مناسب با توجه به معیارها و سلیقه های مختلف متفاوت است. اطلاعات مفیدی را در راهنمای انتخاب سرویس خواب مناسب ارائه کرده ایم. پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

 

در زمان خرید سرویس خواب برای کودکان و بزرگ سالان لازم است نکات و مواردی را بدانید تا بهترین را انتخاب کنید. مطالعه این مطلب به شما کمک می کند با جنس و نوع متفاوت و کیفیت های مختلف موجود سرویس خواب به طور کامل آشنا شوید.

 

سرویس خواب شامل چه اجزائی است ؟

راهنمای انتخاب سرویس خواب مناسب و کامل اجزاء مختلفی را تشکیل می دهد. مجموعه کامل سرویس خواب زیبایی و راحتی را به شما ارائه می دهد. از این رو سرویس خواب شامل: تخت خواب دو نفره یا یک نفره، کنسول یا دراور، کمد، قاب آینه، پاف تخت، صندلی به همراه میز توالت یا میز آرایش، پاتختی می باشد. یک سرویس خواب کامل تمام این موارد را دارد. شما می توانید بر اساس نیاز و فضای موجود برخی از آنها را در لیست خرید خود خط بزنید.

 

انواع سرویس خواب در انتخاب سرویس خواب مناسب

انواع سرویس خواب  بر اساس متریال وجنس به کار برده شده در ساخت متفاوت است. در ادامه به بررسی برخی از سرویس خواب هایی  که در بازار موجود می باشند و به دلیل ویژگی هایی که دارند از الویت بیشتری برخوردار هستند می پردازیم. سرویس خواب خوب علاوه بر زیبایی  باید مقاوم باشد. هر چند طرح و زیبایی  یک سرویس خواب خوب باشد اما از متریال و جنس خوب ساخته نشده باشد  چندان ارزشی نخواهد داشت.

 

انواع سرویس خواب های موجود در بازار که به فروش می رسد، شامل سرویس خواب ام دی اف، ملامینه و سرویس خواب چوبی و غیره می باشند. در ادامه انواع این سرویس خواب ها را بررسی خواهیم کرد.

 

ویژگی های  سرویس خواب ام دی اف و چوبی و مقایسه آنها

اگر سری به سایت های مختلف زده باشید یا به صورت حضوری به فرشگاه های مربوطه مراجعه کرده و قیمت سرویس خواب های چوبی و ام در اف را گرفته باشید به نسبت مقایسه قیمتی سرویس خواب چوبی از سرویس خواب ام دی اف گران تر می باشد. بیشتر فروشندگان نیز به دلیل کیفیت بالای سرویس خواب چوبی قیمت آن را توجیه می کنند.

 

سرویس خواب چوبی بر عکس سرویس خواب ام دی اف برای همه فضا ها مناسب نمی باشد و باید فضای اتاق و متراژ آن توجه نمایید. چوب به صورت طبیعی در مقابل گرما و رطوبت حساس است و باید در فضایی قرار گیرد که از رطوبت و گرما دور باشد. اما ام دی اف در محیط های مختلف مقاومت بالایی دارد. بنابراین در شرایط محیطی یکسان دوام و ماندگاری سرویس خواب ام دی اف نسبت به چوب بیشتر می باشد.

 

لازم به ذکر است دوام و ماندگاری ام دی اف در صورتی بیشتر از چوب است که روند فشرده سازی در آن به خوبی انجام شده باشد. ام دی اف های با کیفیت و مرغوب نسبت به چوب ماندگاری بیشتری دارند.

 

ساخت ام دی اف با استفاده از خرد چوب و وکیوم است که با عملیات فشرده سازی ام دی اف ساخته می شود. اما در مقابل به دلیل طبیعی بودن چوب گره هایی در آن وجود دارد که نمی توان یک دست آن را رنگ نمود.

 

به دلیل زیبایی و استحکام ام دی اف پیشنهاد ما برای خرید یک سرویس خواب کامل و مقاوم سرویس خواب ام دی اف است. البته این مقایسه از لحاظ کیفیت و دوام و ماندگاری بیشتر ام دی اف از چوب است و به طور کلی انتخاب نوع سرویس خواب کاملاً سلیقه ای است.

 

ویژگی سرویس خواب وکیوم

برخی از سرویس خواب های ساخته شده از ام در اف و چوب برای اینکه زیبایی بیشتری داشته باشند از وکیوم روی آنها استفاده می شود. وکیوم نوعی روکش است که باعث زیبایی و ظاهر شیک در سرویس خواب می شود اما عملاً روی استحکام و مقاومت سرویس خواب تاثیر گذار نیست.

 

استفاده از روکش وکیوم در چوب تا حد کمی مقاومت چوب را در مقابل ضربه بالا می برد. در حال حاظر روکش وکیوم ممبران طرفداران زیادی را در ایران پیدا کرده است.

 

خرید سرویس خواب ملامینه

خیلی از افراد در زمان خرید سرویس خواب تنها به دنیال خرید سرویس خواب ام دی اف یا چوبی می روند و اطلاعی از سرویس خواب ملامینه و ویژگی آن ندارند. در واقع ملامینه یک نوع روکشی است که از انواع چوب ساخته شده و روی ام دی اف یا نئوپان قرار می گیرد.

 

در سرویس خواب ام دی اف از ورق های نازک چوبی با روکش طبیعی به کار رفته است. اما در سرویس خواب ملامینه روکش بر روی چوب ام دی اف یا نئوپان قرار می گیرد که جذابیت و زیبایی آن را دو چندان می کند.

 

در راهنمای انتخاب سرویس خواب مناسب لازم است نکته ای را کوش زد کنیم. چوب ام دی اف به لحاظ کیفیت و استحکام از نئوپان در درجه بالاتری قرار دارد. متاسفانه در بازار های داخلی برخی از اشخاص سودجو چوب نئوپان را با روکش ام دی اف و ملامینه به جای ام دی اف ارائه می دهند. بنابراین به هیچ عنوان از فروشگاه های غیر معتبر برای خرید سرویس خواب مراجعه نکنید و بهترین سرویس خواب را از برند های معتبر می توانید با خیالی آسوده خریداری کنید.

 

راهنمای انتخاب سرویس خواب مناسب به لحاظ رنگ

برای انتخاب رنگ مناسب سرویس خواب باید رنگ های به کار رفته در دکوراسیون داخلی خانه خود را مد نظر قرار دهید. از آنجایی که سرویس خواب برای استراحت می باشد و جنبه آرامش آن بسیار مهم است از رنگ هایی که تنش را از بین می برند و خواب راحتی را برای به وجود می آورند می توانید استفاده کنید.

 

متداول ترین رنگ های به کار رفته در سرویس خواب قهوه ای، استخوانی، کرم، طوسی و سبز می باشد. شما می توانید بر اساس سلیقه و دکور اتاق خود بهترین رنگ را انتخاب نمایید. ساخت سرویس خواب دارای تنوع رنگی بسیار زیادی می باشد.

 

سرویس خواب مونیکا چوب

 

در پایان

ما در راهنمای انتخاب سرویس خواب مناسب تمام نکاتی که در هنگام خرید باید به آنها توجه داشته باشید را عنوان کردیم اما مسئله مهمتر این است که از کجا سرویس خواب خود را انتخاب می کنید. مونیکا چوب یکی از مجموعه های بزرگ تولید کننده سرویس خواب و مبلمان و سرویس چوب با متریال های با کیفیت و استاندارد های مبلمان داخلی می باشد. حتماً قبل از خرید مشاوره خرید سرویس خواب را دریافت کنید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *