hambergermenu

راهنمای بازدید از نمایشگاه های چین

 

راهنمای بازدید از نمایشگاه های چین

 

در حال حاضر کسب و کارها در سراسر جهان تمرکز خود را بر روی چین معطوف کرده اند. درآمد ملی چین به دلیل پیشرفت های متعدد در صنایع فعال، در حال رشد کردن است.

 

تجارت خارجی، امکان عبور از مرزهای جغرافیایی را فراهم کرده تا به مشتریان بازار جهانی خدمات مناسبی ارائه شود. یکی از بهترین روش ها برای گسترش روابط تجاری، حضور در نمایشگاه های مختلف است که فرصت تعاملات تجاری را برای تمامی افراد میسر می کند. حضور در نمایشگاه ها مستلزم دید بسیار متفاوتی است که در این بخش قصد داریم برای شما اطلاعات دقیقی را در این مورد ارائه دهیم.

 

اقدامات لازم قبل از سفر

قبل از شرکت در نمایشگاه های چین، توجه به چندین اقدام کلیدی ضروری است. در مرحله اول، از رعایت الزامات ویزا اطمینان حاصل کنید و ترتیبات لازم برای سفر از جمله اقامت و حمل و نقل را انجام دهید. از قبل برای نمایشگاه ثبت نام کنید و تمام مدارک مربوطه را آماده کنید. برای تسهیل ارتباط و تعامل با غرفه داران و شرکت کنندگان، با زبان اصلی و آداب فرهنگی چینی آشنا شوید. داده های بازاریابی را به دو زبان انگلیسی و چینی تهیه کنید تا در صورت نیاز، تمامی موارد را در اختیار غرفه داران قرار دهید.

 

یکی از مشکلاتی که در سفر به چین ممکن است تجربه کنید، بحث اینترنت و دسترسی به پیام رسان های مختلف است. از این رو بهتر است پیش از اینکه به چین سفر کنید، باید روش های مختلف دسترسی به اینترنت بین المللی را نیز مورد بررسی قرار دهید.

 

نکات مهم در حین بازدید از نمایشگاه

هنگام بازدید از نمایشگاه های چین، همانگونه که تا بدین لحظه مشاهده کرده اید، پر از چالش های مختلف است و شما باید خود را برای هر شرایطی آماده کنید. اولین مسئله ای که باید به آن دقت کنید، وقت شناس بودن است. در فرهنگ کشور چین وقت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شما باید به این مسئله توجه داشته باشید.

 

لباس مناسب بپوشید، آداب پوشیدن لباس تجاری را رعایت کنید و مراقب حساسیت های فرهنگی باشید. همراه با خود دفترچه و خودکار داشته باشید تا بتوانید از محصولات جدید همراه با عکس و فیلم، نکات دقیقی را یادداشت برداری کنید.

 

با مبادله کارت ویزیت و تقویت روابط حرفه ای، تلاش کنید شبکه تامین کننده محصولات را در چین گسترش دهید. به وقت کارکنان غرفه احترام بگذارید و از ازدحام بیش از حد یا انحصار توجه آنها خودداری کنید.

 

اگر نمایشگاهی که قصد دارید از آن بازدید کنید بسیار بزرگ است، با دیدن نقشه ارائه شده توسط مرکز برگزاری بخش های مهم را برای خود مشخص کرده و با یک برنامه دقیق به سمت غرفه ها حرکت کنید. با رعایت این نکات می توانید ضمن نشان دادن حرفه ای بودن و آگاهی فرهنگی، از بازدید خود از نمایشگاه چین نهایت استفاده را ببرید.

 

5 دلیل برای شرکت در نمایشگاه های چین

 

5 تا از مهمترین نمایشگاه های چین برای شرکت در نمایشگاه های چین

 

نمایشگاه واردات و صادرات چین (نمایشگاه کانتون): نمایشگاه کانتون که هر دو سال یک بار در گوانگجو برگزار می شود، یکی از بزرگترین نمایشگاه های تجاری در جهان است که طیف گسترده ای از صنایع از جمله الکترونیک، ماشین آلات، منسوجات و کالاهای مصرفی را پوشش می دهد.

 

نمایشگاه بین المللی واردات چین CIIE : CIIE که هر ساله در شانگهای برگزار می شود، رویدادی با حمایت دولت است که هدف آن ارتقای همکاری های تجاری و اقتصادی است. این نمایشگاه بر واردات تمرکز دارد و بستری را برای شرکت های بین المللی جهت دسترسی به بازار چین فراهم می کند.

 

نمایشگاه بین المللی سخت افزار چین : CIHS نمایشگاه بین المللی سخت افزار چین که هر ساله در شانگهای برگزار می شود، بزرگترین نمایشگاه سخت افزار آسیا با تمرکز بر سخت افزار ساختمان، سیستم های امنیتی و غیره می باشد. این نمایشگاه در صنعت ساختمان به عنوان محل نوآوری ها شناخته می شود و تا به امروز میزبان شرکت های بسیار بزرگی بوده است.

 

نمایشگاه بین المللی مبلمان چین: این نمایشگاه هر دو سال یکبار در گوانگجو و شانگهای برگزار می شود و یکی از بزرگترین نمایشگاه های مبلمان در جهان است. کل زنجیره تامین صنعت مبلمان را پوشش می دهد و خریداران، طراحان و تولیدکنندگان را در سطح جهانی جذب می کند.

 

نمایشگاه بین المللی محصولات خودرو چین (CIAPE): نمایشگاه CIAPE که هر ساله در پکن برگزار می شود، یکی از مهم ترین نمایشگاه های قطعات و لوازم جانبی خودرو در چین است. این نمایشگاه متخصصان صنعت، تولید کنندگان و خریداران را گرد هم می آورد تا آخرین فناوری ها و محصولات خودرو را به نمایش بگذارند.

 

شرکت تجارتی پامیکا همراه با شما در نمایشگاه های بین المللی چین

شرکت تجارتی پامیکا یکی از مراکزی به حساب می آید که اطلاعات دقیقی را در مورد نمایشگاه های چین در اختیار شما قرار می دهد و می توانید با استفاده از متخصصین این شرکت در این نمایشگاه ها حاضر شوید. پامیکا که به عنوان یک شرکت تجاری در کنار شما قرار دارد، یکی از موفق ترین شرکت های تجاری در چین است که می توانید در تمامی مراحل تجارت با چین به آن اعتماد کنید.

 

دسته بندی :

سینا منصوری

فعال در حوزه سئو و علاقمند به مجله اینترنتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *