hambergermenu

راهنمای جذب از طریق سایت و اینستاگرام

راهنمای جذب از طریق سایت و اینستاگرام

 

یکی از راه‌های موفقیت در شغل و کسب درآمد را می‌توان به فعالیت در فضاهای مجازی اشاره کنیم.

 

فضاهای مجازی و خصوصا اینستاگرام، محبوبیت فوق‌العاده‌ای در بین مردم داشته و فرصت بسیار خوبی برای فروش محصول است.

 

این محبوبیت سبب شده که تعداد زیادی از بیزینس‌ها، فعالیت خود را در این فضا بیش‌تر کرده و حتی هزینه‌های زیادی را برای موفقیت در آن و جذب فالوور بیش‌تر پرداخت کنند.

 

اما وقتی فالوورهای پیج افزایش پیدا کرده و تقاضای افراد هم بیش‌تر شود، سرعت پاسخگویی مدیر پیج از طریق دایرکت‌ها بسیار کم می‌شود. در این زمان برخی از مشتریان کم صبر، از خرید خود پشیمان شده و ثبت سفارش‌ها به تدریج کاهش می‌یابد.

 

این گونه مشاغل با بررسی تقاضای زیاد مردم، مجبور به استخدام ادمین پیج شده و مشکلات دیگری را برای خودشان ایجاد می‌کنند. چرا که دادن اطلاعات مهم پیج به هر شخصی امکان‌پذیر نبوده و برخی از اوقات، منجر به سوء استفاده می‌شود.

 

سایت ساز پورتال

 

اما آیا به جز دادن اطلاعات به ادمین کمکی، راه دیگری هم برای ثبت سفارش‌های بیش‌تر وجود دارد؟

 

بله. بهترین و کم خطرترین راه برای حفظ مشتریان و عدم کاهش سفارشات، ساخت وب‌سایت برای پیج اینستاگرام است. شما با ساخت سایت برای پیجتان، دیگر مجبور به گذاشتن پست‌های زیاد و معطل شدن مشتریان نمی‌شوید.

 

از طرفی امکان خرید آسان برای مشتری فراهم شده و در هزینه‌هایتان هم صرفه‌جویی می‌شود.

 

شاید برای برخی از افراد، ساخت سایت برای پیج اینستاگرام سخت به نظر برسد، اما با آسان‌ترین مراحل انجام می‌شود. در ادامه راه ساخت آسان سایت برای پیج اینستاگرامی را معرفی کرده و در بهبود کسب‌وکارتان، به شما کمک می‌کنیم:

 

ساخت سایت برای پیج، چه تاثیری در گسترش کسب و کار دارد؟

 

یکی از مهم‌ترین مزایای ساخت سایت برای گسترش کسب‌وکار، جلب اعتماد بیش‌تر مشتریان است. زمانی که مشتری وارد پیج شده و آدرس سایت شما را مشاهده می‌کند، اعتماد بیش‌تری به کسب‌وکارتان می‌کند. از طرفی در اینستاگرام، پس از مدتی پست‌های شما از دسترس خارج شده و به چشم نمی‌آید. اما در سایت تمامی محصولاتتان حفظ شده و دسته‌بندی می‌شود.

 

چگونه برای پیج اینستاگرام، سایت بسازیم؟

ساختن سایت برای پیج اینستاگرام، به معنای توقف فعالیت پیج اینستاگرام نیست. ساخت سایت به عنوان راه کمکی مهم برای معرفی پیج اینستاگرام شناخته شده و شامل تمامی مطالب داخل پیج می‌شود. شما با این کار به بقیه مشتریان اجازه استفاده از خدماتتان در فضاهای مختلف را می‌دهید. راه‌های ساخت سایت برای پیج اینستاگرام را می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1.استفاده از طراحان و برنامه نویسان برای ساخت سایت

این روش یکی از طولانی‌ترین و پرهزینه‌ترین راه‌های ساخت سایت برای پیج است؛ چرا که متخصصان و برنامه نویسان با استفاده از ابزارهای خاص و مهارت‌های پیچیده، مجبور به ساخت سایت برای پیج هستند. قطعا به کارگیری ابزارهای خاص و کدنویسی‌های مختلف هم برای ساخت سایت، نیازمند هزینه‌های بیشتری است.

 

2.مراجعه به مراکز سایت ساز

 

مراجعه به سایت ساز پرتال از بهترین راه‌ها برای ایجاد سایت شخصی و یا سایت فروشگاهی است. شما با استفاده از سایت سازها، مجبور به صرف هزینه‌های سرسام آور به طراحان و متخصصان نمی‌شوید. هم‌چنین سایتتان در کوتاه‌ترین زمان ساخته شده و خیالتان از بابت کدنویسی‌ها و عدم نقایص مختلف راحت است.

 

یکی از بهترین سایت سازها را می‌توان به پرتال اشاره کنیم. پرتال دارای قالب‌های متنوع و زیبا بوده که برای هر سایت، مطابق با سلیقه شما طراحی می‌شود.

 

هم‌چنین دارای ضمانت هفت روزه استفاده از سایت بوده و هیچ هزینه‌ای را برای این چند روز دریافت نمی‌کند. شما با مراجعه به پرتال، دیگر نیاز به صبر و وقت زیاد برای ساخت سایت را نداشته و در کوتاه‌ترین زمان، آن را دریافت می‌کنید.

 

ساخت سایت با پورتال

 

پس از طراحی وب‌سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی، چگونه محتوای پیج را به آسانی انتقال دهیم؟

 

پلاگین‌ها و ابزارهای مختلف برای انتقال محتوای پیج در وب‌سایت وجود داشته که در انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود. اما بهترین و کم هزینه‌ترین ابزارهای پیاده‌سازی محتوا را می‌توان به موارد زیر اشاره کنیم:

1.ابزار رسمی اینستاگرام

 

اینستاگرام ابزاری را ایجاد کرده که با آن به راحتی می‌توان پیج را در سایت بارگذاری کنید. فقط توجه داشته باشید که این روش برای سایت‌های وردپرسی انجام شده و نیاز به متخصصان خاص خود دارد.

 

2.ابزار رایگان پیکسلی (PIXLEE)

این ابزار یکی از آسان‌ترین روش‌های پیاده سازی محتوا پیج به سایت بوده که تنها با ثبت نام در سایت انجام می‌شود.

 

3.اینستاش (INSTUSH)

اینستاش، امکانات بسیار مفیدی را ارائه داده و قابلیت استفاده بسیار آسان را دارد. به این صورت که فقط نیازمند ثبت نام در سایت با داشتن نام کاربری بوده و دانش خاصی را نیاز ندارد.

 

جان کلام

اگر شما هم به کسب‌وکار در اینستاگرام علاقه‌مند هستید و یا میخواهید با ساخت سایت فروشگاهی از آن کسب درآمد ‌کنید، پیشنهاد ما به شما ساخت وب‌سایت برای پیج اینستاگرامتان است. چرا که با داشتن وب‌سایت، امکان پیشرفت بیش‌تر در کسب‌وکارتان فراهم شده و درآمدتان بیش از پیش می‌شود. اما اگر قصد ساخت وب‌سایت برای پیج خود را دارید، حتما به سایت ساز پرتال مراجعه کرده و یا با  شماره 02163404 داخلی 2 شماره تماس بگیرید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *