hambergermenu

شانس کسب درآمد دلاری از فری پیک برای طراحان رابط کاربری

چکیده : ما در این مطلب قصد داریم درباره سایت فری پیک freepik صحبت کرده و اطلاعاتی را در مورد آن و هم‌چنین چگونگی کسب درآمد از طریق طراحی رابط کاربری در سایت فری پیک با شما در میان بگذاریم. اما پیش از هر چیز لازم است یک معرفی کلی درباره سایت free pik و قابلیت‌های آن ارائه کرده و سپس به طراحی رابط کاربری بپردازیم و در نهایت به این موضوع اشاره کنیم که چگونه می‌توان از این طریق در سایت freepik کسب درآمد کرد.

 

ما در این مطلب قصد داریم درباره سایت فری پیک freepik صحبت کرده و اطلاعاتی را در مورد آن و هم‌چنین چگونگی کسب درآمد از طریق طراحی رابط کاربری در سایت فری پیک با شما در میان بگذاریم. اما پیش از هر چیز لازم است یک معرفی کلی درباره سایت free pik و قابلیت‌های آن ارائه کرده و سپس به طراحی رابط کاربری بپردازیم و در نهایت به این موضوع اشاره کنیم که چگونه می‌توان از این طریق در سایت freepek کسب درآمد کرد.

 

طراحی رابط کاربری

 

سایت فری پیک چه سایتی است؟

تمامی افرادی که به نحوی به کار با سایت در ارتباطند و یا به صورت فریلنسری فعالیت می‌کنند، حتما سایت فری پیک را می‌شناسند و می‌دانند که این وب سایت یکی از محبوب‌ترین مراجع برای طراحی و دانلود عکس بدون کپی رایت است؛ اما قابلیت این سایت تنها به همین جا ختم نمی‌شود، بلکه علاوه بر در اختیار گذاشتن عکس‌ها و وکتورهای قابل دانلود مختلف، مزایای بسیار دیگری هم دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

 

سایت free pik یک وب‌‌ سایت همه کاره برای افرادی به شمار می‌آید که نیاز به طراحی عکس، لوگو، وکتور و بسیاری موارد دیگر دارند؛ اما این سایت شرایطی را مهیا کرده که لازم است کاربر برای استفاده از این امکانات، اکانتی را بدین منظور خریداری نماید. از آن جا که این امر نیاز به پرداخت ارزی دارد، لازم است این عملیات را از طریق سایت‌های واسطه‌ای که در این حوزه فعالیت می‌کنند، انجام دهید. همان‌طور که پیشتر اشاره کردیم، فری پیک یکی از سایت‌های همه کاره‌ای به شمار می‌آید که می‌توان از آن، جهت طراحی یا دانلود عکس استفاده کرد. مضاف بر این‌که می‌توانید از طریق این سایت کسب درآمد هم داشته‌باشید. به عنوان مثال شما می‌توانید از طریق سایت فری پیک اقدام به دانلود آیکون‌ های متحرک، انواع استیکر ها و هم‌چنین فلت آیکون و… کرده و یا با طراحی رابط کاربری در انواع گوناگون از طریق سایت free pik کسب درآمد نمایید.

 

تمامی افرادی که در این حوزه‌ها فعالیت دارند، هر ماه تعداد زیادی از طراحی‌ها و عکس‌های خود را در این سایت به اشتراک گذاشته و از آن کسب درآمد می‌کنند. در مقابل بسیاری از کاربران عادی نیز قادرند به صورت نامحدود تا 40 درصد ابزارهای سایت فری پیک به صورت رایگان استفاده کرده و یا با پرداخت هزینه عضویت ماهانه، اکانت خود را به اکانت فری پیک پریمیوم ارتقا داده و به ابزارهای بیشتر و تصاویر بهتری دسترسی پیدا نمایند.

 

طراحی رابط کاربری

 

طراحی رابط کاربری یا UI به چه معناست؟

همان طور که پیشتر اشاره کردیم، بسیاری از کاربرانی که در حوزه طراحی فعالند، می‌توانند انواع آیکون‌ های متحرک، استیکر ها و همچنین فلت آیکون و … را طراحی و آماده کرده و در سایت آپلود نمایند و به این ترتیب از سایت فری پیک کسب درآمد نمایند. امروزه طراحی رابط کاربری یکی از مهارت‌ها و حرفه‌های مهم برای درآمدزایی به شمار می‌آید و بسیاری از شرکت‌ها با توجه به اهمیت UI، دریافته‌اند که بهترین راه برای رقابت در وب و ساخت نرم‌افزار، ایجاد یک رابط کاربری جذاب، کارآمد و کاربرپسند است؛ زیرا همان‌طور که می‌دانید، هرچه رابط کاربری یک سایت از جذابیت بیشتری برخوردار باشد، بیشتر می‌تواند کاربران و مشتریان را جذب خود نماید. ما در ادامه بیشتر به چیستی رابط کاربری و اهمیت آن اشاره خواهیم کرد.

 

هم‌چنین وقتی کاربران با سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای مختلف ارتباط دارند، نمی‌توانند جنبه‌های بصری و زیبایی و نظم آن‌ها را نادیده گرفته و چشم بسته به‌ استفاده از آن‌ها بپردازند؛ زیرا همان‌طور که می‌دانید، استفاده از یک سایت مرتب و منظم نسبت به سایت‌های شلوغی که همه چیز در آن درهم و برهم است، نظر کاربر را به خود جلب می‌کند. بنابراین زمانی‌که ما درباره ظاهر یک وب‌سایت یا نرم‌افزار حرف می‌زنیم منظورمان رابط کاربری یا ui است.

 

رابط کاربری یعنی چه؟

ui مخفف عبارتUser Interface به معنای رابط کاربری است. رابط کاربری در واقع نقطه‌ای است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند با وب‌سایت، نرم‌افزار، رایانه و موبایل تعامل برقرار نمایند. در واقع هر چیزی که شما در ظاهر یک سایت مشاهده می‌کنید از قبیل رنگ، تصویر، متن، دکمه‌ها، ماژول‌ها، انیمیشن‌ها و همچنین ویدیو و …. به ui و طراحی رابط کاربری ارتباط دارد.

 

چگونه از طریق فری پیک درآمد کسب کنیم؟

یکی از دلایلی که توانسته سایت Freepek را به عنوان برترین منبع طراحی در جهان معرفی نماید، این موضوع است که این قابلیت را در اختیار شما می‌گذارد که بتوانید در ازای فعالیت در این وب سایت کسب درآمد پسیو هم داشته‌باشید. کسب درآمد از سایت فری پیک به دو صورت Contributor و Referral امکان‌پذیر است.

 

لوگوی فری پیک

 

  • همکاری از طریق مدل Contributor

در این نوع از همکاری با فری پیک، طراحان و عکاسان می‌توانند یک حساب Contributor برای خود ایجاد کرده و سپس تصاویر و طراحی‌های خود اعم از فلت آیکون، انواع استیکر ها و عکس‌ها و… را در این سایت بارگذاری نمایند. حال اگر محتواهایی که ایجاد می‌شود از کیفیت مطلوب و منحصربه‌فردی برخوردار باشد، زمینه پیشرفتی چشمگیر برای این کاربران مهیا خواهد شد. با استفاده از این مدل همکاری، به کاربر امکان داده می‌شود تا بتواند برای کار خود حق امتیاز دریافت نماید. در این نوع از همکاری هر چه تعداد دفعات دانلود افزایش یابد، حق امتیازی نیز برای فرد در نظر گرفته می‌شود.

 

  •  همکاری از طریق مدل Referral

یک روش دیگر هم برای کسب درآمد از سایت فری پیک وجود دارد که از طریق معرفی این وب سایت صورت می‌گیرد. به این ترتیب هر تعداد نفراتی که از طریق شما با سایت فری پیک آشنا شده و در آن ثبت نام کنند، برای شما کمیسیونی در نظر گرفته خواهد شد. برای کسب درآمد از این طریق، لازم است دوستانتان با استفاده از لینک ارجاع شما، به عنوان همکار در این سیستم ثبت نام کنند. حال اگر کاربری که قصد همکاری و کسب درآمد از فری پیک را دارد، اقدام به عضویت در فری پیک پریمیوم نماید می‌تواند درآمد بیشتری نیز کسب نماید.

 

جمع‌بندی

در حال حاضر سایت‌های فراوانی وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توان با طراحی رابط کاربری کسب درآمد کرد. سایت freepek یکی از این سایت‌ها به شمار می‌آید. چنانچه در حوزه طراحی فعالیت دارید، می‌توانید با طراحی انواع آیکون های متحرک و همچنین استیکرها و… و سپس بارگذاری آن‌ها در سایت از طریق خرید اکانت free pik بخصوص فری پیک پریمیوم، به درآمد قابل توجهی دست یابید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *