hambergermenu

فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت و کمترین پیش پرداخت

فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت و کمترین پیش پرداخت، رویایی است که اگرچه بیرون انداختن آن از سر دشوار است، اما با یک دو دوتا چهار تای ساده می‌توان این گونه نتیجه گرفت که آخر در این وانفسای اقتصادی که قیمت‌ها هر روز سر به فلک می‌گذارند و مردم برای تهیه مایحتاج زندگی خود نیز دچار مشکل شده‌اند، کدام مرکز حاضر است از سود کوتاه مدت خود بگذرد و به شرط تحویل فوری و طی اقساط بلند مدت سی یا شصت ماهه، اقدام به فروش اقساطی خودرو کند؟!

 

این استدلال تا حد بسیار زیادی درست و قابل قبول است، زیرا وقتی وضعیت معیشتی سخت می‌شود، این سختی برای تمام طبقات جامعه دامن‌گیر خواهد شد و نمی‌توان این گونه برداشت کرد که قشری خاص یا طبقه‌ای خاص دچار مشکل نمی‌شوند، زیرا کاهش قدرت خرید مردم، تاجر، تولید کننده و کارخانه‌دار را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

خب! باز می‌گردیم به دغدغه اصلی مطرح شده در این مقاله: آیا اساسا طرحی برای فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت و کمترین پیش پرداخت وجود دارد؟! و این خواسته شدنی است؟!

 

 ممکن است تعجب کنید و بگویید ما مدت‌هاست به دنبال چنین طرحی هستیم اما به نتیجه نرسیدیم. بگذارید صراحتا به شما اعلام کنیم که بله! سایاخودرو که همواره پیشگام در ارائه بهترین طرح‌ها با شرایط استثنایی برای فروش اقساطی سایپا، ایران خودرو و ماشین‌های وارداتی و مونتاژی بوده است، این بار نیز با درک وضع موجود خواسته مشتریان خود را شنیده و برای احترام به نظرات آنان، بستری مناسب برای ماشین‌دار شدن اکثر طبقات جامعه فراهم کرده است.

 

اگر شما هم یکی از هزاران متقاضی شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا و دیگر شرکت‌ها هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

آیا خرید اقساطی خودرو با توجه به تورم حال حاضر کشور منطقی است؟

 

سایاخودرو

 

یکی از مهم‌ترین دلایلی که طرح‌های فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت و کمترین پیش پرداخت  بسیار مورد توجه قرار گرفته، وضعیتی است که بر اقتصاد کشورمان سایه افکنده است.

 

البته این وضعیت جدید نیست، اما هرازگاهی شدت و ضعف آن تغییر می‌کند و موجی از تردید، سردرگمی و ترس را نسبت به تصمیمات مالی بزرگ ایجاد می‌کند.

 

واضح است که در چنین شرایطی امکان پس‌انداز عملا وجود ندارد، یعنی مخارج یک زندگی متوسط حتی رو به پایین نیز اینقدر زیاد است که بعید است چیزی آخر ماه در حسابتان باقی مانده باشد.

 

 از طرفی درآمدها نیز کفاف یک زندگی معمولی را نمی‌دهد و قدرت خرید در پایین‌ترین حد ممکن است.

 

حال بخشی از توجیه علت تقاضای زیاد برای یافتن طرح فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت و کمترین پیش پرداخت را مطرح کردیم، اما همه مساله این نیست.

 

وقتی مخارج بالا رود، هزینه مسکن و آموزش نیز بالاتر می‌رود، بنابراین بخشی از کارگران، کارمندان و خانواده محصلان ناگزیرند تا به حواشی شهر پناه ببرند که از پس هزینه اجاره بر بیایند، در چنین وضعیتی ایاب و ذهاب یک نیاز ضروری است و چنانچه وسیله نقلیه شخصی نباشد، این هزینه‌ها نیز سرسام آور خواهد بود.

 

بنابراین این تصور که هر چقدر گرانی زیاد شود، مردم کمتر ماشین می‌خرند صحیح نیست، بلکه بالعکس، افراد به دنبال راهی برای مدیریت منطقی‌تر هزینه‌ها برمی‌آیند. به علاوه در کشور ما کم پیش می‌آید کسی بتواند تمامی مبلغ مورد نیاز برای یک خرید بزرگ را تامین کند، بنابراین ناچار است تا به شیوه اقساطی نیاز خود را برآورده سازد، از این رو شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت و کمترین پیش پرداخت برای تامین یک ماشین صفر در اقتصاد متورم ما که هر روز قیمت‌ها بی‌حساب و کتاب بالاتر می‌رود، یک راه منطقی برای ماشین‌دار شدن است.

 

چرا خرید خودرو با اقساط بلند مدت یک فرصت طلایی است؟!

 

فروش اقساطی خودرو

 

تصور کنید ماهانه 5 میلیون تومان حقوق دارید و قصد خرید یک خودرو 200 میلیونی را دارید.

 

شما حدود 100 میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت به فروشنده تحویل داده‌اید و 10٠ میلیون دیگر را قسط‌بندی خواهید کرد.

 

خب! اگر بنا باشد شما یک ساله این مبلغ را بازگردانید، باید ماهانه حدود 8 میلیون تومان قسط بدهید، در حالی که ابتدای این بخش اشاره کردیم شما تنها 5 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنید که قطعا نمی‌توانید همه آن را قسط‌ بدهید. زیرا قطعا مخارج دیگری نیز در زندگی خواهید داشت و اگر نتوانید در طرح فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت و کمترین پیش پرداخت شرکت کنید، این شیوه فشار اقتصادی بسیار زیادی به خانواده شما تحمیل خواهد کرد.

 

حال اگر بنا باشد این اقساط را در دو سال پخش کنید، ماهانه باید 4 میلیون و 160 هزار تومان قسط پرداخت کنید. در این صورت قدری شرایط تلطیف شده است، اما همچنان شما برای تامین مبلغ اقساط دچار مشکل خواهید شد.

 

به هر حال هدف شما از خرید خودرو جدید افزودن آرامش و رفاه به خودتان و اعضای خانواده‌تان است، اما با این شیوه‌ها فقط دغدغه و دلهره‌های ماهانه‌تان را افزایش می‌دهید و دائما نگران تامین مبلغ اقساط هستید.

 

به همین دلیل است که بهترین انتخاب، یافتن مجموعه‌ای است که حاضر باشد هزینه خودرو را در قالب اقساط بلند مدت از شما باز ستاند.

 

سایا خودرو در طرح فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت و کمترین پیش پرداخت  با درک این موضوع که شرایط اقتصادی متقاضیان خرید خودرو اجازه پرداخت اقساط سنگین را نمی‌دهد، بستری فراهم آورده است که اگرچه دریافت کامل مبلغ خودرو برای این مجموعه به تعویق می‌افتد، اما این شرایط تماما به سود مشتری خواهد بود و با تحمل کمترین فشار مالی صاحب خودرو دلخواه خود خواهد شد.

 

خرید خودرو اقساطی با کمترین پیش پرداخت را از دست ندهید

هر چقدر شرایط اقتصادی سخت‌تر شود،  تمامی اصناف تلاش می‌کنند تا معاملات را به سمت نقدی پیش ببرند، زیرا به خوب یمی‌دانند که در اقتصاد متورم، ارزش پول هر روزی که می‌گذرد کمتر می‌شود و قدرت خرید آن کاهش پیدا می‌کند.

 

واقعیت این است که طرح فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت و کمترین پیش پرداخت یک فرصت طلایی برای خریدار است، نه فروشنده! زیرا مبلغ قسطی که شما امروز می‌پردازید، در مقایسه با ارزش خرید همین مبلغ در شش ماه، یک سال یا دو سال آینده، بسیار بیشتر است و هر چه زمان می‌گذرد، ارزش آن کمتر می‌شود.

 

به بیان دیگر اگر مبلغ اقساط شما اکنون پنج میلیون تومان است، با این مبلغ امروز می‌توان دو گرم و نیم طلا خریداری کرد، اما قطعا اوضاع شش ماه یا یکسال آینده چنین نخواهد بود و قدرت خرید این پول به یک گرم یا نین گرم کاهش پیدا خواهد کرد.

 

بنابراین طبیعی است که مراکز فروش خودرو علاقه‌ای به اقساط بلند مدت نداشته باشند و در برابر فروش قسطی، پیش پرداخت‌های سنگین دریافت کنند.

 

اما در همین بازار آشفته فعلی، مدیران سایا خودرو همچنان اصل را بر مشتری‌مداری قرار داده‌اند و با دریافت کمترین مبلغ به عنوان پیش قسط، طرح‌های فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت و کمترین پیش پرداخت را به مشتریان سراسر کشور عرضه کرده‌اند.

 

زمان تحویل خودروها در طرح فروش اقساطی با اقساط بلند مدت و کمترین پیش پرداخت چگونه خواهد بود؟!

هیچکس بهتر از شما نمی‌تواند برای پول‌هایتان برنامه‌ریزی کند. بنابراین اصلا گمان نکنید اگر امروز پولی به حساب یک شرکت یا فروشنده واریز کنید و شش ماه یا یک سال دیگر خودرویی به شما تحویل دهد، شما سود کرده‌اید! زیرا قدرت بازی و پولسازی را از دست داده‌اید و این بیش از هر چیز به نفع دریافت کننده پول است.

 

از طرفی شما یا خودرو زیر پایتان را فروخته‌اید یا مجبورید تا هنگام تحویل خودرو هزینه خرید بلیط وسایل حمل و نقل عمومی یا تاکسی‌های اینترنتی و تلفنی را بدهید که خودش هزینه جانبی بر شما تحمیل می‌کند.

بنابراین بهترین حالت زمانی اتفاق می‌افتد که خودرو جدیدتان را به صورت آنی تحویل بگیرید.

 

در طرحی که سایا خودرو اقدام به  فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت و کمترین پیش پرداخت نموده است، تمامی خودروها اعم از محصولات ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور، کرمان موتور و تمامی خودروهای مونتاژی و وارداتی به صورت فوری به شما تحویل داده خواهند شد. پس هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشید.

 

شرایط سایا خودرو برای فروش اقساطی خودرو

 

فروش اقساطی خودرو

 

به لطف خدمات ارزنده سایا خودرو امروز کمتر کسی است که متقاضی خرید خودرو به شیوه قسطی باشد و این مجموعه را نشناسد.

 

فرقی نمی‌کند که اهل کدام نقطه ایران هستید، با حضور در پایتخت و مرکز فروش سایا خودرو می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • امکان شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت و کمترین پیش پرداخت
  • فروش ماشین قسطی با قیمت واقعی و حاشیه سود منطقی مطابق عرف بازار
  • فروش قسطی تمامی محصولات پرطرفدار و محبوب شرکت‌های ایرانی مانند ایران خودرو و سایپا
  • فروش قسطی ماشین‌های محبوب مونتاژی و وارداتی
  • تحویل فوری و آنی خودرو
  • ثبت سند خودرو با نام مشتری
  • امکان ارائه مشاوره رایگان توسط کارشناسان مجرب به خریدار پیش از معامله
  • امکان خرید خودرو با هر میزان سرمایه‌ای که موجود است
  • تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی مشتری و با هدف پرهیز از تحمیل فشار اقتصادی به خانواده او

 

کلام آخر

چنانچه قصد شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت و کمترین پیش پرداخت را دارید، برای اطلاع از جزییات طرح در ساعات کاری با مراکز فروش سایا خودرو تماس حاصل نمایید.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *