hambergermenu

فنگ شویی با کاغذ باطله !!!

ابتدا لازم است توضیحی مختصر در مورد فنگ شویی و شناخت اجمالی در مورد این علم کهن داشته باشیم ، به مجموعه رفتارهایی  که بتواند انرژی های پیرامون ما را به یک تعادل و هماهنگی مطلوب برساند اصطلاحا فنگ شویی می گویند . حال فنگ شویی را از لحاظ لغوی بررسی می کنیم که در واقع فنگ به معنای باد و شوئی نیز به معنی آب می باشد . از این عبارت اینگونه بنظر می رسد که هدف این علم بگارگیری درست انرژی های پیرامون ما در جهت بهبود زندگی بشر بوده است .

 

بشر با گذشت تاریخ به خوبی این نکته را دریافت که نمی توان با طبیعت مقابله کرد و جلوی آن ایستاد و بجای مقابله ، باید با آن همراه شد تا نه تنها از آسیب ها مصون ماند ، بلکه در جهت بهبود شرایط زندگی هم می توان از آن استفاده نمود . این موضوع ماهیت بوجود آمدن فنگ شویی گردید.با توجه به اینکه خاستگاه اصلی فنگ شویی در آسیا بوده ، پس خیلی عجیب نمی نماید که ما ایرانیان از دیرباز با این مبانی آَشنا بوده ایم ، بدون اینکه حتی چیزی در مورد آن شنیده باشیم .

 

 

فنگ شویی با کاغذ باطله

 

خریدار کاغذ باطله در محل

خانه تکانی در شب عید ، دور ریختن وسایل کهنه ، فروش ضایعات بجا مانده از یکسال فعالیت در خانه مانند فروش کاغذ باطله و کتاب باطله خود نمونه ای از اجرای فنگ شویی در خانه های ایرانی است .

 

شاید خیلی از مردم از انجام این آیین کهن در شب عید چیزی ندانسته و تنها به علت مرسوم بودن خانه تکانی در شب عید در بین ایرانیان ، آنها نیز این فعالیت بسیار خوب را انجام می دهند . اما غافل از آنکه این آیین و فرهنگ خود نوعی فنگ شویی است .اولین قدم در فنگ شویی پاکسازی محیط اطراف از وسایل و اجسام مازاد و بدون کاربرد است که انرژی زیادی را از ساکنین به خود معطوف کرده و در واقع جلوی چرخش آزادانه انرژی را گرفته است .

 

مثلا زمانی که در اتاق یا انباری منزل شما حچم عظیمی از کتاب و کاغذ باطله ی مربوط به فرزندان شما جمع شده است ، راه رهایی از این کتاب های باطله بیرون ریختن آنها از محیط خانه است .امروز با وجود مراکز خرید کاغذ باطله همچون کاغذ 24 بیرون ریختن کاغذهای باطله کاری عقلانی نیست ، چرا که می توان با  بهترین خریدار کاغذ باطله تماس گرفت تا هم ضایعات را بفروش رساند و هم مبانی فنگ شویی را مرحله به مرحله انجام داد .

 

نتایج کار چه خواهد بود ؟

اولین چیزی که با حذف وسایل زاید و مازاد بر نیاز برای ما پدید می آید ، آرامش بصری خواهد بود و دیدگان ما را از انبوه وسایل بی کاربرد که تنها فضا اشغال کرده اند و موجب اختلال در گردش انرژی می شوند رها می سازد .

 

دومین آورده این کار ، باز شدن فضای زندگی است که پیش تر با وسایل مازاد پر شده بود و می توان این فضای به دست آمده را به علایق شخصی اختصاص داد و در آخر برآیند کلی این خواهد بود که ، اتاقی که با کتاب و کاغذ باطله یا صندلی و کمد مازاد برنیاز اشغال شده بود را به محیط دلخواه خود تغییر داده اید و نشاط و انرژی مثبت آن را در زندگی خود احساس خواهید کرد.

 

برای رهایی از شر کاغذ و کتاب باطله نیاز به انجام کارهای شگرفی نخواهید داشت و براحتی می توانید استعلام قیمت کاغذ باطله را از مجموعه کاغذ 24 بگیرید .

 

فنگ شویی با کاغذ باطله

 

کاربرد فنگ شویی برای مثبت اندیشی :

فواید فنگ شویی بر ذهن انسان نیز ثابت شده است ، مادامی که شما در محیطی آشفته و شلوغ قرار دارید قطعا نمی توانید به یک آسایش روانی نسبی برسید چه رسد به مثبت اندیشی !! تمام احوالات انسان برخواسته از محیط اطراف است ، در واقع با هر کنشی در موقعیت های مختلف ، انسان ها واکنش های متفاوت از خود بروز می دهند . این عامل که محیط زندگی بر روحیه ، تفکر و حتی شخصیت شما تاثیر می گذارد به اثبات رسیده است .

 

به هر حال نباید فراموش کرد تمام وسایل پیرامون ما بی آنکه خود بدانیم بر ما اثر مخرب یا مفید خواهند گذاشت .

 

شما حتی با پوشیدن یک لباس آزار دهنده می توانید تمام روز کاری خود را خراب کنید و یا حتی وسایلی که شما را به نوعی آزارمی دهند و به زحمت می اندازند .

 

فنگ شویی با کاغذ باطله

 

پاکسازی محیط :

در خانه های آپارتمانی امروز که فضا به قدر گذشته و خانه های دلباز ویلایی نیست این امر بیشتر نمود پیدا می کند ، اما راه حل چندان مشکل نیست و تنها کافی است یکبار دیگر دکوراسیون خانه خود را زیر نظر بگیرید و بررسی کنید ، موارد زاید و اضافی را لیست کرده و در سبد حذفیات قرار دهید .

 

حال پس از لیست کردن حذفیات که ممکن است از یک گلدان دکوری گرفته باشد تا یک صندلی قدیمی ، همه را جهت حذف از محیط زندگی خود آماده کنید .

 

بعضی از این وسایل و ضایعات احتمالی قابلیت فروش را دارند و شما می توانید با فروش آنها هم محیط زندگی خود را پاکسازی کنید و هم مبلغی از این راه کسب نمایید .

 

کاغذ 24 بهترین خریدار کاغذ باطله :

این نکته را فراموش نکنید که شما تنها یکبار زندگی می کنید و لایق بهترین ها هستید و جمله کلیشه ای ” هر چیز که خوار آید ، روزی بکار آید ” را کاملا از ذهن خود دور کنید ، چرا که با این نگرش محیط زندگی شما پس از چندی تبدیل به انبار کالاهای مازاد و ضایعاتی می شود و این آشفتگی و عدم انسجام بر روی روح و فکر شما تاثیرات مخرب خواهد گذاشت .

 

مجموعه کاغذ 24 با سه دهه فعالیت در زمینه خرید کاغذ باطله ، توانسته کمک شایانی به شما همشهریان تهرانی و کرجی در زمینه فروش کاغذ و کتاب باطله انجام دهد و با بازیافت این حجم از کتاب و کاغذ باطله هم به اقتصاد کشور کمک کرده و هم به حفظ محیط زیست .

 

این نکته را فراموش نکنید که خانه شما محل انباشت کالاها و وسایل مازاد بر نیاز شما نیست و بجای پر کردن خانه خود با این اقلام دردسر ساز و جاگیر , خانه خود را از عشق و محبت ، فکر و نیت خوب ، امید به خداوند بزرگ و هزاران امیال نیک دیگرپرکنید .

 

فنگ شویی با کاغذ باطله

 

در پایان از شما خواننده عزیز دعوت می نماییم از سایت کاغذ 24 نیز بازدید نمایید تا با خدمات ما بیشتر آشنا شوید .

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *