hambergermenu

معرفی انیمیشن مرد عنکبوتی – به درون دنیای عنکبوتی

کمپانی سونی برای اینکه انیمیشن مردعنکبوتی را متفاوت تر از سایر فیلم های ساخته شده طی چندین سال اخیر این شخصیت از جمله سه گانه ی مردعنکبوتی سم ریمی با بازی توبی مگوایر در نقش مردعنکبوتی ، دوگانه ی مارک وب با نام مرد عنکبوتی شگفت انگیز با بازی اندرو گارفیلد در نقش اصلی و همینطور مرد عنکبوتی اخیر با بازی تام هالند خلق کند، دست به یک تغییر زد و با استفاده از ایده ی جهان موازی در شاخه ی فیزیک چندین مرد عنکبوتی را وارد داستان می کند که این انیمیشن را از فیلم ها و انیمیشنهای چندین سال اخیر این شخصیت متمایز می کند.

 

یکی دیگر از نکات جالب این انیمیشن که به صورت سه بعدی ساخته شده است اما گاهی تصاویر دو بعدی هم در آن بکار رفته است که قابل تشخیص است، این اثر به حالت کتاب های کامیک بوکی است بدین صورت در جایی که داستان روایت می شود و با صدایی از شخصیتها خارج می شود گوی انگار از صفحه ای به صفحه ای بعد میرویم وماصدا را نوشتاری مشاهده می کنیم.

 

 

در هنگام تماشای این انیمیشن ما دیگر شاهد یک مردعنکبوتی نیستیم که به تنهایی احساس مسئولیت کند و حتی گاهی احساس ناامیدی و خستگی در برابر نجات دنیا بکند، بلکه ما شاهد دسته ای از آدمها و شخصیت های مختلف هستیم که با یکدیگر اتحاد دارند و برای یک هدف واحد می جنگند همانند فیلم های ابرقهرمانی چندین سال اخیر کمپانی های مارول و دی سی۔

 

مردان عنکبوتی متفاوت

اما شاید زیباترین جذابیت این انیمیشن زمانیست که ما با چندین مرد عنکبوتی مواجه می شویم و هرکدام از آنها ادای احترامی هستند به تاریخ سینما و انیمیشن.

 

برای درک این نکته کافیست به شخصیت پیتر پارکری که همانند کارآگاه ها لباس می پوشد که ادای احترامیست به فیلمهای نوآر (فیلمهای نوار فیلم هایی با مضمون معمایی و جنایی هستند که اغلب در شب رخ میدهند و سینمای فرانسه را مهد تمدن این فیلم ها میدانند) و شخصیت پنی پارکر که برگرفته از انیمه های ژاپنی و کتابهای مصور آن که به مانگا مشهور هستند نگاه بیاندازید.

 

در فیلمنامه لحظات شاد و شوخی های بامزه ای گنجانده شده است که به خوبی از آب درآمده اند و محال است که در مواجه با آنها خنده بر لبان شما ننشیند اما از لحظات احساساتی این انیمیشن نیز نباید گذشت که گاهی تا عمق وجود ما میرود و بیننده را دچار احساسات درونی خود می کند که این به خوبی نشان دهنده ی یک فیلمنامهی تقریبا کم نقض و کارگردانی فوق العاده ی آن است.

 

به طور کلی می توان این انیمیشن را یک اثر تماشایی برای نوجوانان و بزرگسالان دانست که به ما نشان میدهد گاهی فارغ از نیرو های ابرقهرمانی این اتحاد و همبستگی بین اقشار جامعه است که می تواند ما را در مسیر پیروزی هدایت کند.

 

مطالب پیشنهادی Gaming

سیستم مورد نیاز fifa 2021سیستم مورد نیاز PES 2021 سیستم مورد نیاز Fallout 4
سیستم مورد نیاز Far Cry 5 سیستم مورد نیاز Battlefield 5سیستم مورد نیاز PUBG
سیستم مورد نیاز League of Legendsسیستم مورد نیاز Fortniteسیستم مورد نیاز GTA V
مقایسه GTA V با واقعیتپول بی نهایت در GTA Onlineعکس GTA

 

منبع : باحال مگ

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *