hambergermenu

معرفی محصولات برتر لافارر

لافارر نام یکی از برندهای ایرانی است که در سال 1388 توسط لابراتوارهای تحقیقاتی دکتر کامکار پایه گذاری شده است. محصولات این برند تلفیقی از جدیدترین تکنولوژی‌های روز اروپا و توان علمی متخصصین ایرانی هستند و کیفیت محصولات در سطح استاندارد جهانی قرار دارد. هدف برند لافارر رفع مشکلات و نیازهای مصرف کنندگان است. این برند توجه ویژه‌ای به خواسته مشتریان دارد و با بکار گرفتن فناوری‌های روز دنیا تلاش می‌کند محصولاتش را با بالاترین کیفیت ارائه دهد. در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین محصولات لافارر این برند را معرفی کنیم.

 

انواع محصولات برتر لافارر

این برند ایرانی مجموعه‌ای از محصولات آرایشی و بهداشتی را به بازار عرضه می‌کند تا بتواند نیازهای متفاوت هر فرد را پوشش دهد. محصولات این برند در دو دسته محصولات مراقبت از پوست و محصولات مراقبت از مو جای می‌گیرند. محصولات مراقبت از پوست لافارر برای انواع مختلف پوست خشک، چرب، مختلط، حساس و غیره تولید شده‌اند و مهم‌ترین آن‌ها شامل انواع تغذیه کننده‌های پوست، کرم‌های نرم کننده و مرطوب کننده، محصولات ضدالتهابی و ضد حساسیت پوست و محصولات تنظیم کننده چربی پوست می‌شوند.

مهم‌ترین محصولات مراقبت از موی لافارر شامل شامپوهای ضد ریزش، درخشان کننده، شامپوهای ضد موخوره، محافظت از مو، ضد شوره و وز، باز کننده گره مو، شامپوهای تثبیت کننده رنگ مو و غیره می‌شوند.

 

 

از پرطرفدارترین محصولات تولیدی توسط این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1-ژل شستشوی صورت لافارر مخصوص پوست‌های چرب و آکنه‌ای

ژل شستشوی صورت مخصوص پوست‌های چرب و مستعد آکنه لافارر حاوی اسکراب است که به طور عمقی پوست را تمیز می‌کند. این ژل حاوی ترکیباتی نظیر آلانتوئین، بیولین، عصاره آلوئه‌ورا، دکسپانتنول، گلیسیرین، عصاره انانتیا‌کلرانتا، عصاره بید سفید، زینک-PCA و اولئانولیک اسید است که باعث لایه برداری، حذف سلول‌های مرده و آلودگی‌ها از سطح پوست، تنظیم ترشح چربی، باز کردن منافذ مسدود شده، جلوگیری از ایجاد آکنه، مات کردن و کاهش براقیت پوست، لطافت پوست، افزایش و حفظ رشد باکتری‌های مفید، رطوبت رسانی بالا و جلوگیری از بروز چین و چروک در پوست می‌شود.

2-فوم شستشوی صورت لافارر مناسب پوست چرب تا معمولی

این محصول التهابات پوستی و چین و چروک را برطرف می‌کند و باعث کاهش براقیت پوست چرب و تنظیم ترشح غدد چربی می‌شود. فوم شستشوی صورت لافارر مناسب پوست چرب تا معمولی، برای استفاده روزانه و پاک کردن آلودگی‌های پوستی گزینه بسیار مناسبی است. از مهم‌ترین مواد تشکیل دهنده این محصول می‌توان به آلانتوئین، بیولین، عصاره بابونه، عصاره آلوئه‌ورا، سدیم-PCA، دکسپانتنول، گلیسیرین و زینک/روی-PCA اشاره کرد.

3-ژل بهداشتی بانوان لافارر مناسب بانوان و دوشیزگان

این محصول مناسب خانم‌ها تا قبل از سن یائسگی است و از ایجاد عفونت‌های قارچی و میکروبی واژن، رفع بوی بد ناحیه تناسلی جلوگیری می‌کند و باعث حفظ رطوبت طبیعی غشا مخاط واژن، رفع التهاب، سوزش، خارش و التهاب می‌شود. از مهم‌ترین مواد تشکیل دهنده این محصول می‌توان به عصاره گیاهان بابونه، مالوا و آلوئه‌ورا، بیولین، لاکتیک اسید، آلفابیزابولول و پلی کواترنیوم 10 اشاره کرد.اگر بدنبال خرید یک ژل بهداشتی بانوان باکیفیت هستید این برند حرفی برای گفتن دارد.

4-ژل لایه بردار ضد ترک پا لافارر مدل PEDI

یکی از رایج‌ترین مشکلات بین افراد مختلف ترک پا است. اگر این عارضه درمان نشود با گذشت زمان و افزایش سن اوضاع وخیم‌تر خواهد شد. ترک پا بیشتر خانم‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در صورت عدم درمان، راه رفتن را آزاردهنده می‌کند و باعث درد نیز می‌شود. ژل لایه بردار ضد ترک پا لافارر مدل PEDI، به دلیل داشتن 10 الی 15 درصد اوره، علاوه بر اینکه لایه برداری مناسبی را انجام می‌دهد، تیرگی‌های سطح ضخیم پوست را نیز روشن می‌کند.

5-کرم مرطوب کننده لافارر مناسب پوست‌های چرب و آکنه‌ای

این کرم با فرمولاسیون فوق العاده سبکی که دارد باعث تنظیم چربی و رطوبت پوست می‌شود و با کنترل ترشح سبوم جلوی ایجاد جوش را می‌گیرد. از مهم‌ترین ترکیبات کرم مرطوب کننده لافارر مناسب پوست‌های چرب و آکنه‌ای می‌توان به عصاره گیاهان آنانتیاکلرانتا، بابونه و آلوئه ورا، اولئانولیک اسید، زینک پی سی ای، سدیم هیالوورونات، آلانتوئین و اوره اشاره کرد.

6-ژل شستشوی صورت لافارر مخصوص پوست‌های معمولی

ژل شستشوی صورت مخصوص پوست‌های معمولی لافارر از ترکیباتی مانند اسکراب یا همان دانه‌های لایه‌ بردار، عصاره آلوئه‌ورا، گلیسیرین، عصاره خار مریم و سدیم-PCA تشکیل شده است که باعث لایه برداری پوست و حذف سلول‌های مرده و آلودگی‌ها از سطح پوست می‌شود. وقتی از این محصول بر روی پوست استفاده می‌کنید جوش‌های سرسیاه رفع شده و منافذ مسدود شده پوست نیز باز می‌شوند و پوست نفس می‌کشد. ژل شستشوی لافارر با جلوگیری از ایجاد آکنه، بهبود خطوط چین و چروک و لکه‌های سیاه پوست، موجب رطوبت رسانی و نرمی و لطافت پوست می‌شود.

7-اسپری نرم کننده و حالت دهنده مو لافارر مناسب انواع مو

این اسپری موها را نرم می‌کند و به آن‌ها حالت می‌دهد؛ بنابراین استفاده از آن به افرادی که دارای موهای زبر، خشک و خشن هستند توصیه می‌شود. علاوه بر این، اسپری نرم کننده و حالت دهنده موی لافارر گره‌هایی را که ناشی از در هم تنیده شدن سطوح آسیب دیده مو هستند باز می‌کند و موجب افزایش ضخامت مو و بهبود شانه پذیری مو می‌شود. از آنجا که این محصول ترکیبات سیلیکونی کمی دارد، هیچ‌گونه سنگینی روی مو ایجاد نمی‌کند عاری از ترکیبات حساسیت‌زا است.

 

ماسک موی لافارر

 

8-کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF50 بی‌رنگ لافارر مخصوص پوست چرب و مستعد آکنه

کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF 50 بی‌رنگ لافارر مخصوص پوست چرب و مستعد آکنه دارای ترکیباتی از جمله عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا، آلوئه ورا و پاپایا است که از لک‌های پوستی و ترشح سبوم جلوگیری می‌کنند، ضد حساسیت هستند، روند پیری را به تعویق می‌اندازند و از ایجاد آکنه جلوگیری می‌کنند. از طرف دیگر از پوست در برابر اشعه‌های UV-A و UV-B محافظت می‌کنند. SPF50 مناسب برای پوست‌های بسیار حساس و روشن است و دارای فرمولاسیون بسیار سبکی نیز هست.

چرا خرید محصولات زیبایی و بهداشتی لافارر از موتن رو؟

موتن رو یکی از بهترین فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی است که بیش از نیم قرن تجربه دارد و در سال ۱۳۹۷ توانسته است تندیس «برترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی» را از جشنواره وب و موبایل ایران دریافت کند. این فروشگاه سه اصل مهم را سرلوحه کار خود قرار داده است: تضمین اصالت کالا، مشاوره تخصصی و ۷ روز ضمانت بازگشت کالا. از آنجا که این فروشگاه محصولات باکیفیت و کمیاب را در سبد محصولاتش جای می‌دهد، با خیال راحت می‌توانید نسبت به خرید انواع مختلف محصولات لافارر از جمله انواع کرم، شامپو، ماسک مولافارر، سرم، محلول‌های پاک کننده آرایش، محصولات درمانی مو و غیره اقدام کنید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

توجه : صحت این محتوا به عهده ناشر است و باحال مگ مسئولیتی را در قبال آن نمی پذیرد.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی