hambergermenu

معرفی کتاب های کمک درسی سوم ابتدایی خیلی سبز

کلاس سوم ابتدایی یک مقطع مهم در دبستان است‌‌. قسمت‌های جدی و سخت دروس از کلاس سوم ابتدایی شروع می‌شود و دانش آموزان مقطع سوم ابتدایی برای نخستین بار با مفاهیم جدید و سختی رو به رو می‌شوند. اولین و سخت‌ترین مباحث برای کودکان سوم ابتدایی جدول ضرب است که باید از همان ابتدا این مباحث سخت را بیاموزند. با وجود کامل بودن مباحث کتاب‌های سوم ابتدایی باز هم دانش آموزان نمی‌توانند این کتاب‌های پایه را به صورت مفهومی و کامل یاد بگیرند، با این وجود والدین می‌توانند از کتاب‌های کمک درسی پایه سوم ابتدایی خیلی سبز کمک بگیرند تا فرزندانشان مباحث مهم سوم ابتدایی را به صورت کامل و مفهومی بیاموزند. شما می‌توانید از کتاب‌های کمک آموزشی سوم ابتدایی برای ارتقا یادگیری فرزندان خود استفاده کنید تا در این مقطع بدرخشند‌. در این مطلب تصمیم داریم کتاب‌های کمک درسی خیلی سبز را معرفی کنیم. 

 

معرفی کتاب های کمک درسی سوم ابتدایی خیلی سبز

 

کتاب کار ریاضیات پایه سوم دبستان خیلی سبز

شاید ندانید که اگر فرزندانتان به ریاضیات سوم ابتدایی مسلط نباشند نمی‌توانند ریاضیات پایه بعدی را به خوبی بیاموزند. با این حال شما باید از کتاب‌های کمک درسی پایه سوم ابتدایی خیلی سبز برای بهتر یاد گرفتن کودکانتان استفاده کنید تا در همان ابتدا مفاهیم ریاضیات را به خوبی بیاموزند. داشتن کتاب‌های کمک درسی خیلی سبز کمک زیادی به یادگیری صحیح فرزندانتان خواهد کرد. کتاب ریاضیات خیلی سبز یکی از بهترین کتاب‌های کمک درسی پایه سوم است که تمامی سرفصل‌ها را پوشش داده است. هر بخش از کتاب کمک درسی خیلی سبز با درسنامه و خلاصه کاربردی آغاز می‌شود و در ادامه برای تسلط بیشتر به مفاهیم ریاضیات سوالات تشریحی و تستی، جای خالی، درست و غلط،  سوالات مفهومی و نمونه سوالات امتحانی آورده شده است تا دانش آموزان تمرین و تکرار بیشتری داشته باشند. البته در پایان هر فصل سوال تستی آورده شده تا دانش آموزان پرتلاش بتوانند با نمونه سوالات بیشتر آشنا شوند. این کتاب یک قسمت به عنوان پاسخنامه نیز دارد که در آن پاسخنامه‌های کلیدی، پاسخ تست‌های انتهای فصل و پاسخ سوالات مفهومی آورده شده است. 

 

مزایای استفاده از کتاب های کمک آموزشی سوم ابتدایی خیلی سبز

هرچه سن و سال دانش آموزان بالاتر می‌رود، یادگیری و ظرفیت ذهن آن‌ها بهبود می یابد و می‌توانند مباحث سخت‌تر را بیاموزند. می‌توانید با برنامه‌ریزی‌ های آموزشی کتاب‌های درسی فرزندان خود را بالاتر ببرید تا دانش آموزان در همان روزهای اول تحصیل بتوانند با امکانات مختلفی از جمله کتاب‌های کمک درسی پایه سوم ابتدایی خیلی سبز به راحتی مباحث و مفاهیم‌ را بیاموزند. یکی از دغدغه‌های والدین نداشتن امکانات بهتر برای تحصیل فرزندان خود است. کتاب‌های کمک آموزشی خیلی سبز یکی از بهترین امکانات برای تکمیل فرایند یادگیری کتاب‌های آموزش و پرورش است. شما می‌توانید با استفاده درست از کتاب‌های کمک درسی سوم ابتدایی خیلی سبز نتیجه مثبتی از فرزندان خود داشته باشید‌. 

 

مزایای استفاده از کتاب های کمک آموزشی سوم ابتدایی خیلی سبز

 

ویژگی کتاب های کمک درسی پایه سوم ابتدایی خیلی سبز

ریاضی، علوم تجربی، فارسی، مطالعات اجتماعی، نگارش فارسی، آموزش قرآن، هدیه‌های آسمان از کتاب‌های درسی پایه سوم ابتدایی است‌. در پایه سوم بسیاری از کتاب‌های منتشر شده، کتاب‌های جدیدی هستند که دانش آموزان در این مقطع با کتاب‌های جدیدی رو به رو می‌شوند که ممکن است برای آنها بسیار سخت و پیچیده باشد. نشر خیلی سبز در پایه سوم و در کل مقطع ابتدایی کتاب‌های کمک درسی موفقیت آمیزی ارائه کرده است که طراحی جذابی داشته و بر روی جلد آن طرح‌های رنگی و مخصوص سن کودکان وجود دارد که کودکان را سر ذوق می‌آورد و آنها را تشویق به خواندن مطالب کتاب می‌کند. البته در این کتاب مباحث با زبانی آسان و شیوا بیان شده است تا کودکان پایه سوم بتوانند مباحث کتاب را به خوبی درک کنند. همچنین درس‌های مربوط به کتاب به طور کامل توضیح داده شده است و در این کتاب تمرین‌ها و نمونه سوالات به صورت تست، جورچین و جای خالی و… آورده شده است تا دانش آموز در حین خواندن کتاب حوصله اش سر نرود. 

 

کتاب علوم سوم دبستان خیلی سبز

کتاب‌های کار علوم سوم دبستان با خلاصه‌های کاربردی شروع می‌شوند که در آنها انواع سوالات از جمله تکمیل جدول، پرسش‌های مفهومی، درست و غلط، چهار گزینه‌ای، انتخاب کنید، سوالات تشریحی، جای خالی و… آورده شده است. سوالات کتاب‌های کمک درسی پایه سوم ابتدایی خیلی سبز از آسان به دشوار طبقه بندی شده که دانش آموزان می‌توانند برای تمرین و تکرار بیشتر مباحث، نمونه سوالات کتاب کار را حل کنند. برای دانش آموزان پرتلاش و کوشا در پایان هر فصل سوالاتی آورده شده است تا خود را بیازمایند. این نوع کتاب کار علوم خیلی سبز بدون پاسخ بوده تا دانش آموزان بدون در اختیار داشتن پاسخ سوالات بتوانند خود را ارزیابی کنند. سوالات این کتاب شبیه ساز تمرین‌های کتاب بوده و بخش مربوط به دانش آموزان کوشا داری پاسخ است. 

 

کتاب کار فارسی سوم ابتدایی از نشر خیلی سبز

یکی از بهترین کتاب‌های کمک درسی پایه سوم ابتدایی خیلی سبز کتاب کار فارسی است. این کتاب با ارزش و مهم از بهترین کتاب‌های کار فارسی پایه سوم است که در آن به بهترین شکل مطالب توضیح داده شده است تا دانش آموزان بتوانند مطالب را درک کرده و بیاموزند. از ویژگی بارز کتاب کار فارسی نشر خیلی سبز وجود سوالات مختلف امتحانی و خلاصه‌های درسی است که دانش آموزان برای یادگیری بیشتر می‌توانند خلاصه هر درس از کتاب فارسی سوم را در این کتاب بخوانند و برای تمرین و تکرار بیشتر سوالات امتحانی این کتاب را پاسخ دهند. البته شکل ظاهری این کتاب بسیار فانتزی و کودک پسندانه بوده و بر روی جلد آن طرح‌های زیبا و خلاقانه ای چاپ شده است تا کودکان را سر ذوق بیاورد.

 

کتاب کار فارسی سوم ابتدایی از نشر خیلی سبز

 

کتاب ماجرای من و درسام خیلی سبز

کتاب ماجرای من و درسام از بهترین کتاب‌های کمک درسی پایه سوم ابتدایی خیلی سبز بوده که در آن مباحث کتاب‌های ریاضی سوم دبستان، فارسی سوم دبستان، علوم تجربی سوم دبستان، مطالعات اجتماعی سوم دبستان و هدیه‌های آسمان سوم دبستان آورده شده است. این کتاب کمک آموزشی سوم ابتدایی یک کتاب کامل و جامع از کتاب‌های سوم ابتدایی است که می‌تواند کمک زیادی به بهتر یاد گرفتن دانش آموزان کند. شما با خرید این کتاب یک تیر و دو نشان می‌زنید، در واقع شما با پرداخت قیمت یک کتاب، می‌توانید جمعی از کتاب‌های سوم ابتدایی را خریداری کنید. این کتاب درس به درس مباحث را با زبانی شیوا و روان توضیح داده و در هر درس آزمون و سوالاتی آورده است. 

 

کتاب کار املای خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز کتابی با عنوان کار املا برای دانش آموزان پایه سوم منتشر کرده است که دانش آموزان متوسط و مبتدی می‌توانند این کتاب را در کنار کتاب‌های آموزش و پرورش بخوانند و املای خود را قوی کنند. حجم درس نامه‌های این کتاب مفصل بوده و به صورت فصل به فصل تست‌ها و سوالات طبقه بندی شده است. این کتاب از بهترین کتاب‌های کمک درسی پایه سوم ابتدایی خیلی سبز بوده که کمک زیادی به یادگیری املای واژگان فارسی می‌کند و می‌تواند به عنوان یک کتاب کار عالی استفاده شود. 

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *