hambergermenu

نحوه ی ساخت سایت فروشگاهی برای افزایش فروش به بهترین شکل

بررسی نکات ساخت سایت فروشگاهی

در همین ابتدای کار اگر بخواهیم راز ساخت سایت فروشگاهی موفق را برملا کنیم، جوابش فقط یک کلمه است ” سادگی “. بعد از ورود کاربر به سایت شما تنها چیزی که می تواند فروش شما را تضمین کند، طراحی بهینه سایت در حین سادگی آن است.

 

فرض کنید می خواهید یک فروشگاه واقعی در بازار راه اندازی کنید. شما می توانید با طراحی ویترین و نمای زیبا، مشتری را به داخل مغازه بکشانید. اما اگر اجاناس بی کیفیتی داشته باشید قطعا هیچ فروشی نخواهید داشت.

 

ساخت سایت فروشگاهی نیز اینگونه است. شما باید با استفاده از جلوه های بصری زیبا، عکاسی حرفه ای و طراحی کاربر پسند، کیفیت محصولات و برند خود را به خوبی نشان دهید.

 

همانطور که گوگل به طور مداوم الگوریتم های خود را به روز می کند، از این رو مواردی مانند طراحی کاربرپسند بیشتر و بیشتر اهمیت پیدا می کند. اگر اصول اولیه ای را که می توانند وب سایت شما را به سطح بالاتری ببرند و فروش شما را افزایش دهند، رعایت نکنید، ممکن است بعد از مدتی متوجه شوید که از رقبا عقب مانده اید.

 

استفاده از برخی اصول کلیدی طراحی که در زیر لیست کرده ایم، شما و وب سایتتان را در مسیر بهبود تجربه کاربری خود قرار می دهد. این کار ها به طور مستقیم تبدیل شما را افزایش می دهد، که در نهایت سود شما را افزایش می دهد.

 

نکات طراحی سایت فروشگاهی

 

نکات ساخت سایت فروشگاهی برای افزایش تبدیل وب و بهبود تجربه کاربری

اگر کسب و کار شما به صورت آنلاین نیز فعالیت می کند، تبدیل های وب یکی از مهم ترین معیارهایی است که می توانید به درستی انجام دهید. نرخ تبدیل بالا به معنای افزایش فروش و در نتیجه افزایش سود است.

 

با استفاده از تکنیک های طراحی موثر برای بهبود نرخ تبدیل وب، سایت خود را برای موفقیت طولانی مدت تنظیم خواهید کرد. اصول زیر مفاهیم فوق العاده ای هستند که می توانید هنگام بهبود وب سایت خود روی آنها تمرکز کنید.

 

نکته قابل توجه در اینجای کار این است که اجرای این اصول به مهارت های خاصی نیاز ندارد. پس سعی کنید بابت انجام این کار ها قیمت سایت فروشگاهی زیادی را از شما دریافت نکنند.

 

1. هدف خود را بشناسید

هدف از ساخت سایت شما چیست؟ دانستن هدف نهایی به شما کمک می کند تا انتخاب های مناسبی برای طراحی داشته باشید تا شانس خود را برای تبدیل بازدیدکنندگان افزایش دهید. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک وب سایت تجارت الکترونیک ایجاد کنید، هدف وب سایت شما فروش محصولات است. بنابراین، ساخت سایت فروشگاهی شما باید بگونه ای باشد که محصولات شما را برجسته کند. همچنین عملکرد خرید و پیگیری سفارش باید بسیار ساده طراحی شود.

 

ساخت سایت فروشگاهی

 

2. از تصاویر و ویدئوهای با کیفیت بالا استفاده کنید

عکس ها و ویدیوهای با کیفیت بالا برای افزایش تبدیل و بهبود تجربه مشتریان شما ضروری هستند.

 

این نمایش های بصری از محصولات یا خدمات شما می تواند عاملی تعیین کننده در مورد اینکه آیا مشتریان شما خریدی انجام می دهند یا خیر باشد. مغز انسان ها تصاویر را در کسری از ثانیه تجزیه و تحلیل می کند، بنابراین تصاویر عالی بهترین راه برای ایجاد فوری رضایت کاربران هستند.

 

ویدئو قالبی رسانه ای است که نه تنها امروزه بر اینترنت مسلط شده است، بلکه قالبی است که به احتمال زیاد تعامل کاربران شما را به طور موثر جلب می کند.

 

بازاریابان از هر گوشه ای از جهان به طور فزاینده ای از قدرت ویدیو برای افزایش تولید سرنخ و آمار تبدیل خود استفاده می کنند.

 

3. محتوای با کیفیت را منتشر کنید

محتوا بخش مهمی از قسمت های ساخت سایت فروشگاهی است. طراحی و محتوا دست به دست هم می دهند تا یک تجربه کاربری مناسب را ایجاد کنند. طراحی سایت شما توجه مردم را به خود جلب می کند. محتوا نیز آن‌ها را به اندازه کافی در سایت نگه می‌دارد و آن ها را قانع می کند تا خرید یا فرمی را پر کنند.

 

هنگامی که شروع به ایجاد یک صفحه اصلی یا هر صفحه ای در وب سایت خود می کنید، در همان ابتدای کار پیام اصلی صفحه را مشخص کنید. می‌خواهید بازدیدکننده چه اطلاعاتی را از صفحه دریافت کند؟ می‌خواهید چه اقدامی در صفحه انجام دهند؟ طرح و محتوا را حول محور رفتار کاربران برنامه ریزی کنید.

 

همچنین، مطمئن شوید که آخرین روش های بهینه سازی موتور جستجو را در طراحی و محتوای خود دعایت کرده اید. برخی از همان نکات طراحی سایت برای ایجاد محتوای سئو پسند اعمال می شود. در نظر بگیرید که شما می خواهید که خواندن صفحات وب خود را برای کاربران و موتورهای جستجو آسان کنید. تا در نهایت با افزایش رتبه به درآمد بیشتر برسید.

 

با استفاده از موارد زیر، محتوای خود را خواناتر کنید:

 

  • استفاده از سرفصل ها

 

  • استفاده از بند های کوتاه

 

  • لیست و نمودار برای افزایش فهم متن

 

  • استفاده از تصاویر مربوطه

 

شرکت طراحی سایت، سایت ساز زرین

 

شرکت طراحی سایت، سایت ساز زرین

علاوه بر هزینه های بالای برنامه نویسی و رقابت شدید، طراحی وب می تواند گیج کننده باشد. بنابراین، یادگیری نکات مفید در مورد نحوه شروع پروژه طراحی وب خود ضرری ندارد. این راهنمای عمیق دارای اطلاعات دقیقی است که به شما کمک می کند تا عوامل مختلفی را که برای اطمینان از اجرای روان پروژه طراحی وب حیاتی هستند در نظر بگیرید.

 

طراحی و توسعه یک وب‌سایت بی‌نقص کار هرکسی نیست. با این حال، اگر مراحل بالا را به دقت دنبال کنید، مطمئناً می توانید کل فرآیند طراحی وب را بسیار راحت تر کنید.

 

با این حال، اگر احساس می کنید که به تخصص فنی نیاز دارید، همیشه می توانید با بهترین شرکت طراحی وب که خدمات طراحی وب عالی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهد، تماس بگیرید. چه به دنبال یک طراحی وب واکنش گرا یا یک وب سایت تجارت الکترونیک باشید، همیشه می توانید از کارشناسان کمک بگیرید!

 

اما شاید این سوال به وجود بیاید که چگونه به این شرکت ها اعتماد کنیم؟ مفتخریم که بگوییم شرکت سایت ساز آنلاین زرین یکی از بهترین شرکت طراحی سایت در زنجان و ایران با بیش از 10 سال سابقه در این حوزه با بهترین قیمت ساخت سایت و برترین کیفیت، قدرتمند ترین سایت ها را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با همکاران ما جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

 

همچنین با خرید سایت از سایت سازان زرین ، می توانید برای کسب و کار خود در بازار بزرگ اینترنت سهمی داشته و مشتریان خوبی نیز از این طریق پیدا کنید.

 

اگر تمایل به کسب درآمد از اینترنت را داشته باشید ، اولین قدم مهم در این زمینه ، ساخت سایت و راه اندازی سایت برای خود می باشد. تنها کافی است از میان وب سایت های آماده سایت سازان ، وب سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید ؛ راه اندازی و تحویل سایت به همراه هاست و دامنه را به ما بسپارید. همچنین اگر تمایل داشته باشید ، ما می توانیم وب سایت شما را به موتور های جستجو از جمله گوگل معرفی کنیم تا سایت شما هم در صفحات گوگل سهمی داشته باشد.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *