hambergermenu

نظر یحیی گل محمدی مربی پرسپولیس در مورد دربی ۹۸

نظر یحیی گل محمدی مربی پرسپولیس در مورد دربی 98 را در ادامه برای شما عزیزان گذاشتیم .

 

با بخش اخبار ورزشی از مجله اینترنتی باحال مگ همراه باشید .

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه دوم استقلال را عقب نشاندیم.
 
 یحیی گل محمدی بعد از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.
 
گل محمدی گفت: بازی جذابی بود. فکر می کنم هواداران  دو تیم لذت بردند. از بازیکنان خوب زمین هم بیش از این انتظار نمی رفت. نیمه اول پایاپای بود. در نیمه دوم تمام هدفمان کسب سه امتیاز بود. خیلی خوب بازی را شروع کردیم و روی یک صحنه که جای سئوال بزرگی است که چرا این اتفاق افتاد، از دفاع ما رد شدند و به گل رسیدند.
 
وی افزود: بعد از آن استقلال موقعیتی نداشت. فشار خوبی برای گلزنی داشتیم و توانستیم با صبر و حوصله و پاس زیاد تیم رقیب را عقب بنشانیم. از بازیکنانم تشکر می کنم تا آخرین دقایق بازی جنگیدند و تسلیم نشدند. این برای تیم ما مهم بود. ایراداتی داریم که باید رفع کنیم اما فشردگی مسابقات کار را سخت می کند.
 
سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: از هواداران هم تشکر می کنم. با اینکه تیم ما عقب بود با تشویقشان به ما دلگرمی دادند.
 
گل محمدی درباره ضعف مدافعان کناری پرسپولیس در این بازی یادآور شد: مهدی شیری امروز روز خیلی خوبی داشت. من هنوز گل دوم استقلال را ندیده ام.
چیزی که می گویم مشاهداتم از بازی است ولی در حمله مهدی شیری خیلی خوب بود و پاس خوبی داد. گل اول ما هم روی بازیسازی او بود.
از مدافعان کناری انتظار داریم بیشتر در حملات باشند. سمت راستمان فعال بود ولی سمت چپمان کمتر نفوذ کرد. با تعویضی که کردیم ،محمد نادری توانست خیلی خوب از سمت چپ ما فشار زیادی بیاورد. باید بیشتر کار کنیم و بیشتر وقت بگذاریم بخصوص برای نفوذ مدافعان کناری.
 
وی درباره استوکس هم گفت: استوکس از آمادگی به دور بود. او در این چند روز فشرده تمرین کرده بود و چند هفته کار دارد که به فرم خوبش برسد. او بازی به بازی بهتر می شود.
دسته بندی :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *