hambergermenu

پرسه ای یک روزه در پایتخت سرزمین ماتادور ها

ساعت 9 تا 11 : خیابان گردی با طعم املت پیاز

منطقه آنیتاآل مادرید یکی از مشهور ترین مکان های این شهر است چون از چند فرهنگ متفاوت شکل گرفته و یقین داشته باشید در راه با چند قوم متفاوت آشنا می شوید.
بسیاری از این اقوام فروشگاه های ویژه خود را دارند بنابراین در طول مسیر آنها را می بینید، اما شما را دعوت می کنیم به یک وعده صبحانه اصیل اسپانیایی آن هم در رستوران آمیپ خیابان سروداجاب مه.

اگر چه منوی این رستوران به بزرگی کتابچه راهنمای تلفن های عمومی نیست و فقط یک برگ کاغذ ساده است، اما طعم و بوی غذاهای آن عقل و هوش هر گردشگری در شهر را می برد.
انسان و ذرت مکزیکی همراه املت پیاز از بهترین گزینه های این رستوران سنتی برای شماست.
بعد از صبحانه یک فنجان قهوه، کار را تمام می کند.

ساعت 12 تا 16 : فراغت در آفتاب نیمه جان

و اگر بازار سنتی نتوانست شما را راضی کند می توانید از مراکز خرید خیابان لارا کنیوف دیدن کنید.

این خیابان یکی از معروف ترین خیابان های مادرید است و بهترین فروشگاهها و معروف ترین برندهای تجاری را می توانید در آنجا بیابید.

البته اگر قصد خیانت به کیف پول خود را دارید حتما سری به این خیابان و قیمت های نجومی آن بزنید.

پیشنهاد می کنیم بعدازظهر خودتان را در یکی از کافی شاپ های معروف این خیابان بگذرانید تا از تماشای مغازه ها و فروشگاه های شیک این منطقه نیز لذت کافی را برده باشید.

در این بین می توانید در برنامه خود کمی تغییر ایجاد کنید، به جیبتان وفادار بمانید و کمی هم تفریح کنید. حالا که روز تقریبا به نیمه رسیده در سرزمین آفتاب کمی هوا گرم تر شده است و شما می توانید با آفتاب زمستانی این شهر کمی جان بگیرید. برای استراحت سری به هتل های پلازا و اسکار بزنید.

این دو هتل با مجموعه های ورزشی خود توانسته اند نیاز هر گردشگری را با سطح درآمد متوسط برآورده کنند.

تخت های بسیار تمیز برای آفتاب گرفتن و موسیقی محلی و آبمیوه های طبیعی و تازه در کنار آب زلال استخر می تواند روز را برای شما دلپذیر کند.

به طور کلی این دو هتل برای شما محیطی مطبوع را تدارک دیده اند.

ساعت 16 تا 20 : تماشای رایگان اسپانیای واقعی

پس از چند ساعت استراحت بهترین گزینه برای این ساعت دراز کشیدن روی چمن پارک اوریتر لد است، پارکی که در مرکز شهر مادرید قرار گرفته است.

با آرامش و بدون هیچ مزاحمتی از فروشگاه های اطراف این پارک یک فنجان قهوه بخرید و برای دو ساعت از طبیعت این پارک بزرگ و تمیز لذت ببرید.

اگر چه نوشیدن شیر خنک از اصیل ترین نوشیدنی های این پارک است، اما می توانید هر چه علاقه دارید به فروشنده سفارش دهید و از صدای پرندگان لذت ببرید. اکنون نوبت تفریحات فرهنگی است، بنابراین بهترین گزینه بازدید رایگان از موزه اودار لد برای گردشگرانی چون شماست.

مسئولان گردشگری مادرید ساعت ۶ تا ۸ عصر را برای جلب نظر گردشگران به اماکن فرهنگی به صورت رایگان اعلام کرده اند. بنابراین با خیال راحت می توانید به تماشای هنر معاصر اسپانیا بنشینید. تابلوهای نقاشی اصیل اسپانیایی و دیگر آثار هنری در این موزه می تواند اسپانیای واقعی را به شما نشان دهد.

 

ساعت 20 تا 23 :خداحافظی بر فراز مادرید

پس از حدود دو ساعت به یادماندنی در موزه می توانید دوباره به هتل بازگردید، استراحتی کوتاه داشته باشید و برای شبی خاطره انگیز در مادرید آماده شوید. اصلا عجله نکنید. چراکه این شهر هرگز خواب به چشمش نمی بیند و شب نشینی های طولانی در رستوران ها و کافه های آن برای ساکنان مادرید به برنامه ای ثابت تبدیل شده است.
بنابراین با حوصله آماده شوید.
به سمت رستوران أنا آتنا حرکت کنید.
این رستوران یکی از بهترین گرینه ها در شهر مادرید برای شماست که با غذاهای ساده و سالم خود هر شب صدها گردشگر را در محیطی کاملا دوست داشتنی دور هم جمع می کند.
اما آخرین مکان برای شما که فقط ۲۴ ساعت مهمان مادرید هستید هتل سارتر سالد است.
این هتل پشت بام خود را به صورت کافه تریا با طراحی بسیار جذاب مشرف بر شهر ساخته است.
این کافه تریا هر شب تعداد زیادی از گردشگران را برای خداحافظی با مادرید به خود جلب می کند.
چراغ های شهر، شب هنگام با سوسوی خود از بام این هتل چشم اندازی بسیار زیبا به وجود آورده اند که هرگز از پیش چشمان گردشگرانی چون شما نخواهد رفت و خاطراتی به یادماندنی را هنگام نوشیدن قهوه معروف این کافه و شنیدن موسیقی محلی زنده برای شما به ثبت می رساند.

 

ترجمه :آذر کمانی – مجله چمدان

 

مطالب پیشنهادی گردشگری

عکس شهر رمعکس فلورانسعکس سیدنی استرالیا
عکس ونیزعکس ونکوور کاناداعکس شهر سن سباستین
عکس سویل اسپانیاعکس ریو دو ژانیرو برزیلعکس مونیخ آلمان
عکس پاریسعکس لندنعکس تفلیس گرجستان
عکس استانبول ترکیهعکس شهر میلان ایتالیاعکس پکن چین

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی