hambergermenu

پیش بینی عملکرد ایران در جام جهانی قطر ۲۰۲۲

پیش بینی عملکرد ایران در جام جهانی قطر ۲۰۲۲

دون شک پیش بینی جام جهانی یکی از داغ ترین موضوعاتی می باشد که امروز ایرانیان به آن توجه می‌کنند. حضور تیم ملی کشورمان در این رقابت ها و تحولات اخیر پیرامون این تیم سبب شده است بسیاری از دوستداران یوز های ایرانی بر اساس شرایط موجود پیش بینی از سه بازی حساس این تیم انجام دهند. موضوع مهمی که طرفداران این تیم باید به آن دقت کنند این است آیا کارلوس کی روش می ‌تواند صفحه بازی را به نفع ایران تغییر داده و با استفاده از تاکتیک های تدافعی و تغییر ترکیب تیم ملی تیم های بزرگی مانند انگلستان و ولز را به چالش بکشاند. امروز ما قصد داریم نگاهی دقیق و کارشناسانه به شرایط تیم ملی انداخته و بر اساس نمراتی که خبرنگاران بین‌المللی ارائه کرده‌اند پیش بینی دقیقی از نتایج تیم ملی کشورمان در جام جهانی داشته باشیم.

 

شرایط تیم ملی انگلستان در جام جهانی 2022

بدون شک انگلستان را تمامی مردم دنیا به عنوان مهد فوتبال مدرن به حساب می آورند ، آخرین باری که تیم ملی انگلستان توانست یک تورنمنت بین‌المللی مهم را فتح کند ۵۶ سال پیش بود که در لندن توانست قهرمان جام جهانی لقب بگیرد. از آن پس طرفداران فوتبال انگلستان همیشه عنوان کرده اند مجدد جام طلایی به خانه خود یعنی انگلستان باز خواهد گشت. در دو جام جهانی ۱۹۹۰ و ۲۰۱۸ تیم ملی در بین چهار تیم برتر قرار گرفته و موفقیت خوبی را به نام خود ثبت کند.

 

انگلستان در این دوره از رقابت‌ها به لطف داشتن یکی از قدرتمندترین و گرانبها ترین تیم های حال حاضر شانس این را دارد تا بتواند تیم های بزرگی مانند برزیل و فرانسه را به چالش کشانده و قهرمان جام جهانی شود. وجود بازیکنانی همچون هری کین، جیدون سانچو ، هری مگوایر و رشفورد میتواند در مقابل هر تیمی را در مقابل تیم ملی انگلستان به چالش بکشاند. با اتکا به ترکیب تیم جوان خود بود که تیم ملی انگلستان توانست در جام ملتهای اروپا مدال نقره را کسب کرده و بعد از سال ۱۹۹۶ در سطح اروپا به موفقیت مهمی دست یابد.

 

شرایط تیم ملی ولز در جام جهانی 2022

بسیاری از کارشناسان فوتبال ولز را به عنوان تیم تک ستاره عنوان می کنند که تمام ساختار تیمی آن بر روی تکنیک منحصر به فرد گرت بیل استوار شده است. بیل که زمانی به عنوان گرانبها ترین فوتبالیست دنیا شناخته می شد یکی از بهترین وینگر های چپ حال حاضر دنیا می باشد که در جام ملتهای اروپا به همه ثابت کرد می تواند در چندین ثانیه نتیجه نهایی را تغییر داده و برنده بازی مشخص کند.

 

این بازیکن سرشناس که می‌تواند در دو پست وینگر و دفاع چپ بازی کند اصلی ترین مهره تیم ملی ولز می باشد که سابقه پوشیدن پیراهن رئال مادرید را نیز در کارنامه خود دارد. راب پیج که زمانی دستیار رایان گیگز در این تیم ملی بود امروزه سکان هدایت تیم ملی ولز را برعهده گرفته و تلاش می کند تا با پیاده سازی تاکتیک های هجومی شرایط برد تیم خود را مهیا نماید.

 

شرایط تیم ملی آمریکا در جام جهانی 2022

با وجود اینکه تیم ملی آمریکا نسبت به سالهای گذشته بسیار ضعیف تر شده است باید در نظر داشته باشیم که این تیم هنوز یکی از بهترین تیم‌های ملی قاره آمریکای شمالی می باشد. با اتکاء به بازیکنانی که در لیگ برتر انگلستان بازی می کنند این تیم می تواند هر سه تیم حاضر در  گروه را به چالش کشانده و برای آن‌ها مشکل‌ساز شود. بهترین مهره تیم ملی آمریکا پولیسیچ می باشد که با قیمت ۷۰ میلیون یورویی از دورتموند به چلسی منتقل شده است.

 

گرگ برهالتر سرمربی تیم ملی آمریکا می باشد که رویکرد او نسبت به دیگر مربیان حاضر در این گروه بسیار متفاوت می باشد. این مربی کارکشته امریکایی برخلاف تمامی مربیان آمریکای شمالی مالکیت توپ را علاقه ندارد و بیشتر چشم به ضد حمله ها و ضربات شروع مجدد دوخته است. حضور دو مدافع قد بلند در این تیم سبب شده است ضربات کرنر تیم ملی آمریکا از نظر درصدی نسبت به دیگر تیم‌های این گروه موفقیت بیشتری داشته باشد.

 

شرایط تیم ملی ایران در جام جهانی 2022

شاید تیم ملی ایران بدرترین شرایط موجود را در کل جام جهانی داشته باشد. تغییرات پی در پی در ساختار فدراسیون فوتبال و همچنین انتخاب سرمربی دقیقا ۷۰ روز پیش از شروع رقابت ها سبب شده است بسیاری از کارشناسان داخلی نسبت به عملکرد یوزهای ایرانی نگرانی های ویژه داشته باشند. کارلوس کی روش مربی تیم ملی کشورمان با وجود اینکه در دو دوره پیشین عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت با این وجود به دلیل اینکه فرصت زیادی برای آماده کردن تیم ملی ندارد امکان اینکه نتیجه مناسبی نگیرد نیز بسیار زیاد است.

 

برای پیش بینی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می توانید به سایت ما در این لینک مراجعه کنید تا هم از بازی های ایران لذت ببرید و هم شانس بردتان را امتحان کنید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *