hambergermenu

چرا نابریکا را انتخاب کنیم؟

چکیده : چرا نابریکا را برا خرید خود از ترکیه انتخاب کنید؟

 

این مجموعه محصولات سایت ترندیول را به‌صورت ریالی خریداری می‌کند و درب منزل به شما تحویل می‌دهد. ترندیول ترکیه را می‌توان یکی از بهترین فروشگاه‌ های آنلاین در خاورمیانه معرفی کرد که وظیفۀ عرضۀ پوشاک، لوازم بهداشتی، وسایل ورزشی و … را برعهده دارد.

 

اگر خرید مستقیم از ترکیه برای شما سخت است نگران نباشید، زیرا این تیم حرفه‌ای می‌تواند بدون هیچ‌گونه دردسری، محصول موردنیازتان را از ترکیه با قیمتی منصفانه خریداری کند و به شما تحویل دهد.

 

چنانچه علاقمند هستید در رابطه با ویژگی‌ها و مزایای خرید از نابریکا اطلاعات جامعی در اختیار داشته باشید، می‌توانید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید. این مجموعه می‌تواند به‌خوبی شما را با نحوۀ خرید از ترکیه آشنا کند.

 

چرا نابریکا را انتخاب کنیم؟

 

ویژگی‌های نابریکا

تیم بزرگ نابریکا تنها نمایندگی رسمی ترندیول ترکیه در ایران را برعهده دارد. این سایت در عین حال که از طریق apiهای سایت ترندیول متصل می‌شود، می‌تواند موجودی و قیمت محصولات را در لحظه با سایت مبدا سینک یا هماهنگ کند.

 

صفحه‌های مختلف این سایت توانسته است اطلاعات مفیدی را در رابطه با استایل‌های مردانه و زنانه، راهنمای خرید، بهداشت پوست و مو و … در اختیار شما قرار دهد. این سایت، اپلیکیشن مخصوص به خود را دارد که می‌توانید برای آگاهی از بهترین پیشنهادات برای خرید، آن را نصب کنید.

 

نابریکا به واسطۀ دفاتر لجستیک خود در کشور ترکیه و همچنین آلمان، به شما این امکان را می‌دهد که به باکیفیت‌ترین محصولات از بهترین برندها دسترسی داشته باشید. تحویل درب منزل در سریع‌ترین زمان ممکن پس از ثبت سفارش، از ویژگی‌های بارز این مجموعه است.

 

مهم‌ترین ویژگی‌های این مجموعه عبارت‌اند از:

 

  • برخوردار از صفحه اختصاصی نابریکا مگ؛

 

  • دارای گزینه‌های خرید از خارج کشور “خرید از ترکیه” “خرید از آلمان”؛

 

  • دارای گزینه مربوط به خانه و زندگی (لوازم الکتریکی، کتاب، پوشاک، آرایشی_ بهداشتی و …)؛

 

  • گزینه‌های جداگانه از محصولات زنانه و مردانه؛

 

  • برخوردار از محصولات کودک و نوزاد؛

 

  • دارای محصولاتی از بهترین برندهای جهان (آدیداس، نایک و …)؛

 

  • دارای اپلیکیشن نابریکا؛

 

  • دارای دفاتر حضوری در تهران، ترکیه و آلمان؛

 

  • امکان برقراری ارتباط از طریق اینستاگرام، توییتر، چت، ایمیل و …؛

 

  • دسته‌بندی کالاها.

 

مزایای خرید از نابریکا

 

مزایای خرید از نابریکا

این تیم فعال در 7 روز هفته می‌تواند به شما خدمت‌رسانی کند و به کمک چت، ایمیل، اینستاگرام و … می‌توانید با این مجموعه ارتباط برقرار کنید. نابریکا و عوامل پشتیبانی آن، تلاش می‌کنند در اسرع وقت، پاسخگو به سوالات و درخواست‌های شما باشند.

 

به واسطۀ امکاناتی که این مجموعه در اختیار شما قرار داده‌است، می‌توانید تنها با چند کلیک، محصول موردنظرتان را به‌صورت ریالی و اورجینال خریداری کنید. در حقیقت، این مجموعه به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که بدون کوچک‌ترین مشکل یا دردسری، خرید خود را انجام دهید.

 

یکی از مزیت‌های خرید از این وب‌سایت، درجه یک بودن کیفیت و متریال محصولات است. این امر به شما ثابت می‌کند که پس از گشت‌وگذارهای طولانی، توانسته‌اید محصولی را متناسب با نیازها و استانداردهای خود تهیه کنید. برخی از مهم‌ترین مزایای خرید از این تیم حرفه‌ای عبارت‌اند از:

 

  • خرید محصول کاملا اورجینال و با گارانتی تولیدکنندۀ اصلی برند؛

 

  • عدم ایجاد بیماری‌های پوستی پس از تهیۀ محصولات آرایشی_ بهداشتی از این سایت؛

 

  • ثبت سفارش به‌صورت 7/24؛

 

  • تهیه بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای جهانی؛

 

  • امکان استفاده از تخفیفات درج‌شده روی محصولات؛

 

  • قابلیت عضو شدن در خبرنامه و آگاهی از آخرین تخفیفات و محصولات موجود شدن در سایت.

 

ویژگی محصولات دسته‌بندی‌ شده

به مشتریان یک فیلتر در جهت دسترس بودن کالای موردنظرشان ارائه دهید که محصولات را براساس تحویل، حمل‌ونقل، موجودی موجود در انبار، گران‌ترین و … مرتب کنند. شما به‌عنوان یک کاربر، به کمک دسته‌بندی یا فیلر کردن محصولات می‌توانید به کالای موردنیازتان راحت‌تر دسترسی پیدا کنید.

 

این ویژگی از وب‌سایت مذکور می‌تواند زمانی را که شما به‌عنوان کاربر در سایت صرف می‌کنید، افزایش داده و جستجو و تجربۀ کاربری راحت‌تری را در اختیار شما قرار دهد. دسته‌بندی کردن کالاها و خدمات در این سایت، می‌تواند یک تجربۀ خرید لذت‌بخش را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

به وسیلۀ این فیلتر، دقیقاً زمانی که شما برای خرید وسیله‌ای مثل کاپشن به این وب مراجعه می‌کنید، تصمیم‌گیری راحت‌تری خواهید داشت و قطعا به ثبت سفارش در آن لحظه فکر می‌کنید.

 

انواع محصولات دسته‌بندی‌ شده

محصولات این مجموعه به دلیل خرید مستقیم از ترکیه، تنوع بسیار بالایی دارد. همان‌طور که بالاتر هم به این موضوع اشاره کردیم، نابریکا، تمامی ملزوماتی که شما در زندگی روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنید را به‌صورت یک‌جا در دسترس شما قرار داده است.

 

برخی از این محصولات عبارت‌اند از:

 

  • لوازم آرایشی_ بهداشتی

عطر، ادکلن، پد بهداشتی، ضد آفتاب، کرم، شامپو بدن، تجهیزات اصلاح، اپیلاسیون، محصولات مراقبت از بدن، لوازم آرایشی مربوط به چشم، لب و … ازجمله محصولات آرایشی_ بهداشتی سایت مذکور هستند.

 

  • پوشاک

کاپشن، سویی‌شرت، پیراهن، شومیز، لباس راحتی، ست ورزشی، شلوار جین، تیشرت، پلیور، ژاکت، کت و شلوار و … ازجمله محصولاتی هستند که در دسته‌بندی پوشاک قرار دارند.

 

  • اکسسوری

ازجمله اکسسوری‌های موجود در این وب، می‌توان به ساعت، دستنبد، بدلیجات، شال، روسری، کیف پول، عینک، خلخال و … اشاره کرد.

 

  • کیف و کفش

بوت، صندل، کفش راحتی، کتونی، کفش پاشنه بلند، مجلسی، ورزشی، کیف رودوشی، کوله‌پشتی، کیف دستی، چمدان، کیف لپ‌تاپ و … محصولات موجود در بخش کیف و کفش هستند.

 

  • لوازم جانبی

لوازم الکتریکی، مبلمان، دکوراسیون منزل، میز و صندلی، لوازم جانبی خودرو و … از دیگر کالاهای قابل خریداری هستند.

 

  • کتاب و سرگرمی

کتاب، پازل، لوازم‌التحریر، بازی و کنسول موردنیازتان را می‌توانید از این وب‌سایت خریداری کنید.

 

  • لوازم خانگی

ملزومات آشپزخانه، ست اتاق خواب، فرش، موکت، حصیر، ست حوله و حمام و … از محصولات موجود در این سایت هستند.

 

  • مادر و کودک

اسباب‌بازی، لباس کودک، لباس کودک، شیر خشک، پستانک، تن‌پوش لوازم مراقبت کودک و … ازجمله محصولاتی هستند که در این سایت، موجود و می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

 

ویژگی‌های نابریکا

 

کلام‌ آخر

در این مقاله به بررسی ویژگی‌ها، مزایا، محصولات دسته‌بندی‌شده و … که به سایت نابریکا مربوط می‌شوند پرداختیم. یکی از ویژگی‌هایی که این سایت را از دیگر سایت‌ها متفاوت کرده‌است، خرید از ترکیه یا به‌عبارتی، خرید مستقیم از ترکیه است.

 

اگر برندپوش هستید و به کیفیت ملزومات مصرفی خود اهمیت می‌دهید، این مجموعه می‌تواند گزینۀ مناسبی برای خرید محصولات موردنیازتان باشد. همچنین امیدواریم از مطالعۀ این مقاله، لذت برده باشید.

 

لینک های مفید :

 

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *