hambergermenu

کشتی کارینا کیش مجهزترین کشتی تفریحی

کشتی کارینا کیش یاد و خاطره ای زیبا برای شما و عزیزانتان به یادگار می گذارد. یکی از بهترین جاها برای سفر جزیره ی زیبای کیش می باشد. این جزیره یکی از نقاط دیدنی کشور است که نه تنها ایرانیان بلکه افراد مختلفی از کشورهای دیگر برای سفر به آنجا می روند. وجود مراکز خرید و مراکز تفریحی نیز بی تاثیر در رابطه با این موضوع نمی باشد. وجود کشتی های تفریحی مثل، کشتی کارینا کیش و کشتی اوستا 5 کیش نیز از جمله موارد دیگری است که توانسته گردشگران زیادی را به سمت این جزیره بکشاند. مشغله های کاری و فکری بسیار زیاد سبب شده است که افراد هر از گاهی در طول سال نیاز به سفر داشته باشند. سفر به شهر های دریایی نسبت به جاهای دیگر لذت بخش تر است.

 

شما می توانید ساعت ها در سواحل زیبای کنار دریا قدم بزنید و انرژی های منفی درون خود را تخلیه کنید. لذت بودن در آب های نیلگون خلیج فارس را می توانید با کشتی کارینا کیش تجربه کنید. تجربه ی یک غذای لذیذ در کشتی کارینا کیش می تواند بار دیگر شما را به این جزیره زیبا بکشاند. موسیقی زنده، پذیرایی فوق العاده عالی از جمله مزیت های خوب این کشتی است. هزینه هایی که در مقابل خدمات این کشتی دریافت می شود بسیار اندک است.

 

خدمات کشتی تفریحی

طراحی کشتی کارینا کیش به گونه ای می باشد که شما در تمام طول مدت می توانید به مناظر بیرون اشراف داشته باشید. اجرای موسیقی و برنامه های شاد و تفریحی مانند استند آپ کمدین ها از جمله موارد دیگری است که این کشتی را در میان سایر رقبا خاص کرده است. در این کشتی فضایی نیز برای بازی و تفریح کودکان در نظر گرفته شده است. شور و هیجان و بازی کودکان می تواند احساس خوبی برای والدین آن ها ایجاد کند. همچنین این فضا می تواند فرصتی مناسب برای والدین ایجاد کند که از زمان و وقت خود بهتر و بر طبق نظر خود استفاده کنند. در این کشتی رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد و شما می توانید در طول مدت اقامت خود از خدمات رفاهی مناسب بهره ببرید. همچنین در این کشتی فضایی جهت عکاسی و فیلمبرداری در نظر گرفته شده است که گردشگران عزیز می توانند لحظات نابی را ثبت کنند.

 

کشتی کارینا کیش مجهزترین کشتی تفریحی

 

بخش دیگری نیز در کشتی کارینا کیش وجود دارد که در آن نقش و طرح هایی با حنا برای متقاضیان کشیده می شود. این یکی از بهترین یادگاری هایی است که می توانید از این سفر داشته باشید. شما می توانید بلیط این کشتی را به صورت اینترنتی نیز خریداری کنید و از مزیت های خرید اینترنتی بهره ببرید. این کشتی لوکس و فوق‌العاده زیبا دو ساعت بسیار لذت بخش و هیجان انگیز برای مسافران خود در نظر گرفته است. سیستم تهویه مناسب و سیستم صوتی جدید و فوق العاده توانسته است مسافران زیادی را به سمت این کشتی بکشاند.

 

شرایط تهیه بلیط کشتی کارینا کیش

کشتی کارینا کیش دارای دو عرشه با ظرفیت بالا است و در دو نوبت در حال سرویس دهی می باشد. در یک نوبت به گردشگران خدمات به همراه شام ارائه می شود و در نوبت دیگر خدمات بدون شام که هزینه آن مقداری کمتر می باشد. مسافران عزیز با توجه به نظر و سلیقه خود می توانند نسبت به خرید بلیط هر نوبت اقدام کنند. برای کودکانی که سن آن ها زیر ۴ سال می باشد بلیط رایگان است و برای افراد بالای ۴ سال نیاز به تهیه بلیط می باشد. نیم ساعت قبل از حرکت کشتی باید در بندرگاه حضور داشته باشید. برای هر بلیط یک صندلی و به ترتیب شماره بلیط اختصاص داده شده است. بهترین روش تهیه بلیط این کشتی به صورت اینترنتی از سایت کیش تک می باشد زیرا تمامی اطلاعات به طور دقیق در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

 

کشتی اوستا 5 کیش

کشتی اوستا 5 کیش یکی دیگر از کشتی های تفریحی می باشد که با خدمات عالی خود توانسته است در لیست بهترین ها قرار بگیرد. این کشتی یک کشتی تفریحی ۵ ستاره است. این کشتی نیز گشت دو ساعته به همراه موزیک زنده و برنامه های تفریحی دیگر دارد. به محض حرکت کشتی، موسیقی شروع و تا زمان پیاده شدن، برنامه ها ادامه دارد. شما می توانید با توجه به برنامه خود در طول روز و یا در شب از خدمات این کشتی استفاده کنید. انواع غذاهای دریایی در رستوران این کشتی سرو می شود. کشتی اوستا 5 کیش یک کشتی ۳ طبقه است که می توان آن را جزو اولین کشتی های تفریحی این جزیره معرفی کرد. با کشتی کارینا کیش و کشتی اوستا 5 کیش می توانید برای مدتی کوتاه هم که شده آرامش را به خودتان هدیه دهید.

 

شرایط تهیه بلیط کشتی کارینا کیش

 

کشتی اوستا 5 کیش جزو کشتی های تفریحی است که موفق به اخذ گواهینامه های بین المللی شده است. در بسیاری از ایام سال به دلیل هجوم مسافران و گردشگران به دلیل استقبال بی نظیر افراد این کشتی در ۵ نوبت ارائه خدمات می کند. کلیه ی مسائل بهداشتی و امنیتی در این کشتی به نحو احسن کنترل و بررسی می شود. خدماتی که در این کشتی ارائه می شود نسبت به هزینه های دریافتی بسیار ناچیز است. هدف کلی خدمه و پرسنل کشتی رضایت مسافران و ایجاد یک فضای امن و شاد می باشد.

 

جاذبه های گردشگری جزیره کیش

کشتی کارینا کیش و اوستا 5 کیش در واقع از جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش می باشند. تعداد بسیار زیادی از گردشگران با توجه به تجارب قبلی خود جهت استفاده از خدمات این کشتی های تفریحی به این جزیره سفر می کنند. کشتی های تفریحی بسیار زیادی در این جزیره در حال ارائه خدمات می باشند اما آنهایی موفق عمل می کنند که بتوانند رضایت مسافران را جلب کنند. رضایت مسافران نیز تنها با خدمات عالی و قیمت مناسب کسب می شود. شما با کمی تحقیق و بررسی نظرات مسافران می توانید به کیفیت خدمات کشتی کارینا کیش و اوستا 5 کیش پی ببرید. مراکز فروش بلیط این کشتی ها به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوال مسافران عزیز می باشند. با مراجعه به این مراکز می توانید برای خود و دوستانتان بلیط تهیه کنید.

 

کشتی اوستا 5 کیش

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی