hambergermenu

از چه روش هایی می توان به صورت حرفه ای ویباکس را تهیه کرد؟

فورتنایت که یکی از محبوب ترین بازی های اخیر در دنیا است ، با توجه به نحوه بازی و گرافیک فوق العاده آن محبوبیت بسیار زیادی را در میان کاربران و علاقمندان به بازی کسب کرده است. این بازی که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد در همان روز های اول با حجم دانلود بسیار زیادی رو به رو شد و محبوبیت زیادی را به دست آورد.

 

vbucks

 

 

این بازی محبوب در مود های مختلفی در اختیار کاربران قرار گرفته است که هر کدام از مد های ارائه شده محبوبیت خاص خود را دارد و بسیار هیجان انگیز است. یکی از مود های بسیار جذاب و هیجان انگیز آن مود نجات دنیا است که کاربران با قرار دادن ۴ نفر در نزدیکی های پناهگاه های خود آن ها را به محافظت از تجهیزات و دفاع از پناهگاه ها و به دست آوردن تجهیزات  قرار داده اند.

 

در این بازی برای پیروزی در مقابل حملات دشمنان یا هاکس ها یا همان مردگان متحرک باید تجهیزات پیشرفته و سلاح های قوی داشت. برای این کار باید از ویباکس ها برای به روز رسانی تجهیزات و یا خرید سلاح های پیشرفته استفاده کرد.

 

ویباکس چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

کاربران یا گیمر های بازی آنلاین در زمان بازی با سلاح ها و تجهیزاتی که از پیش تعریف شده است در بازی به مبارزه می پردازند. این سلاح ها و تجهیزات کاربرد های محدودی برای آن ها تعریف شده است. برای استفاده از سلاح ها و تجهیزات پیشرفته و قدرتمند باید آن ها را آپدیت کرد تا قدرت آن ها را بیشتر کرد. این کار مستلزم استفاده از ارز های داخل بازی است که در واقع همان ویباکس ها می باشند.

 

در اکثر بازی های آنلاین که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارند استفاده از سلاح های پیشرفته هیجان بسیار زیادی را به کاربران می دهد و آن ها را بر این کار وا می دارد که از ویباکس استفاده کنند و این کار نیازمند داشتن ویباکس های زیادی است که باید آن ها را به روش های مختلفی کسب کرد.

 

بررسی مزایای استفاده از ویباکس در بازی فورتنایت!

در فورتنایت شما میتوانید با سفارشی کردن شخصیت به مبارزتان کیفیت بهتری بدهید. برای مثال با خرید تجهیزات، اسلحه های پیشرفته و لباس شما میتوانید ویژگی های شخصیت خود را ارتقا دهید تا بتوانید در اکثر مبارزه هایتان برنده باشید؛به هر حال این کار میتواند شما را از 99 نفر دیگر که همانند شما در میدان نبرد حضور دارند و در واقع رقبای شما هستند جلو بیاندازد.

 

خرید تجهیزات در فورتنایت از طریق v bucks فورتنایت امکان پذیر است، همچنین شما با بروز رسانی سلاح های خود شاهد بهبود کیفیت بازیتان و افزایش ماموریت های خود در فورتنایت خواهید بود.

 

در واقع وی باکس فورتنایت مانند یک راه میانبر برای شما عمل میکند.

 

fortnitevbox

 

به چند صورت می توان ویباکس ها را بدست آورد؟

ویباکس فورتنایت را به دو صورت رایگان و خرید در فروشگاه خود بازی فورتنایت می توان تهیه کرد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

 

خرید در فروشگاه بازی فورتنایت: برای انجام خرید ویباکس در بازی فورتنایت متاسفانه در ایران با محدودیت های خاصی روبه رو هستیم اما راه حل هایی نیز برای رفع این مشکل وجود دارد و آن هم خرید ویباکس از فروشگاه های معتبر می باشد.

 

روش رایگان: در حالت دوم که به دست آوردن ویباکس ها به صورت رایگان است که خود این کار مراحل مختلفی دارد. برای بدست آوردن ویباکس های رایگان با توجه به عدم پرداخت وجه طبیعی است که زمان و زحمت بیشتری را باید صرف به دست آوردن آن ها کرد و مراحل مختلفی را طی کرد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

 

1000vbucks

 

  1. استفاده از حالت بتل رویال و یا آزاد کردن حالت save the world که بسیار هیجان انگیز نیز می باشد. البته مود save the world فعلا رایگان نیست و در تاریخی نا معلوم قرار است که رایگان شود و در حال حاضر برای انجام این مود باید مقداری پول پرداخت کرد که همین مقدار پول را می توان ۲۰۰۰ ویباکس خرید که اصلا کار عاقلانه و به صرفه ای نیست. بنابراین تنها راه حل به دست آوردن ویباکس استفاده و بازی کردن مود بتل رویال است.
  2. راهی دیگر برای به دست آوردن ویباکس های رایگان بازی کردن بخش داستانی بازی فورتنایت است. با بازی کردن قسمت داستانی بازی شما به صورت حداقل ۷ و به صورت حداکثر ۱۰۰ ویباکس را می توانید به دست بیاورید. نکته قابل توجه و جالب این است که شما می توانید این مرحله را تکرار کنید و با تجربه قسمت های جدید باز هم ویباکس به دست بیاورید.

 

  1. راهی دیگر برای به دست آوردن ویباکس رایگان پیگیری چالش ها است. این قسمت از بازی نیز مقداری ویباکس دارد که در انجام بازی می توان آن ها را بدست آورد. این قسمت از بازی به این گونه است که با انجام چالش های هر مرحله چالش جدیدی در اختیار شما قرار می گیرد که با انجام هر کدام از این مراحل شما می توانید ۵۰ ویباکس به دست آورد.
  2. انجام ماموریت های جدید برای به دست آوردن ویباکس های اضافی: یکی از مراحل جذاب این بازی انجام ماموریت های روزانه است که کار نسبتا آسانی نیز می باشد. برخی از مراحل آن تنها منفجر کردن یک ماشین است که مقدار قابل توجهی ویباکس نیز می توان به دست آورد. در این مرحله شما می توانید برای هر مرحله ۵۰ ویباکس می توانید جایزه بگیرید.

 

 

انجام کالکتور بوک یا به روز رسانی و ارتقای کالکتور بوک برای به دست آوردن ویباکس: به کمک این کار شما می توانید می توانید آیتم های خود را در داخل یک کالکتور بوک ذخیره و آرشیو کنید و با انجام این کار سطح کالکتور شما ارتقاء پیدا خواهد کرد و زمانی که سطح کالکتور شما به میزان از قبل تعریف شده برسد شما می توانید تا ۵۰۰ ویباکس به دست آوردید.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و باحال مگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *