hambergermenu

اهمیت پکیج دوربین مداربسته

اهمیت خرید پکیج دوربین مداربسته

اگر قصد داشته باشید که دوربین مداربسته خریداری کنید و آن را نصب کنید مطمئناً برای نصب آن به لوازم جانبی آن احتیاج پیدا می‌کنید که می بایست آنها را تهیه کنید. با خرید یک پکیج دوربین مداربسته میتوانید تمامی لوازم جانبی دوربین مداربسته که در نصب به آن نیاز پیدا میکنید را تهیه کنید. پکیج دوربین مداربسته شامل تجهیزات نصب دوربین مدار بسته است و به صورت ۲ دوربینه تا ۳۲ دوربینه در بازار موجود است. هر پکیج دوربین مدار بسته تجهیزات مخصوص به خود را دارد و قیمت ها و ویژگی های آن نیز متفاوت است. جهت خرید پکیج دوربین مداربسته مورد نظر لازم است تا درباره هرکدام از پکیج ها اطلاعات کافی کسب کنید و پس از آگاهی درباره مشخصات آن اقدام به خرید نمایید.

 

اگر قصد خرید پکیج دوربین مداربسته را دارید اما اطلاعات کافی درباره ویژگی‌های آن ندارید ادامه این مقاله را مطالعه نمایید تا به سوال هایی که درباره پکیج دوربین مداربسته دارید پاسخ داده شود. 

 

همانطور که گفته شد پکیج دوربین مداربسته متشکل از ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته می باشد. کسانی که قصد خرید و نصب دوربین مدار بسته را داشته باشند با خرید تجهیزات مربوطه آن به صورت تکی نیز می توانند دوربین امنیتی خود را راه اندازی کنند. اما یک پیشنهاد بهتر تهیه پک دوربین مداربسته است که تمامی تجهیزات مورد نیاز را برای یک دوربین مدار بسته به صورت بسته بندی کامل و با قیمت بسیار مناسب تر دارد. خرید پک دوربین مدار بسته نسبت به خرید مجزا تجهیزات مفید تر و بصرفه تر است. قطعه های دوربین مداربسته انواع مختلفی دارند و برخی از آنها دارای هارد، اتصالات و کابل نیز می باشند. چرا باید برای دوربین مداربسته پکیج در نظر بگیریم؟

 

پک دوربین مدار بسته

 

مزیت خرید پکیج دوربین مداربسته

خرید تجهیزات دوربین مداربسته به صورت یک پک این مزیت را دارد که دیگر به دنبال ابزار و تجهیزات متناسب با دوربین مداربسته نباشید. زیرا تمام آنچه که برای راه اندازی و نصب دوربین مداربسته احتیاج پیدا می کنید در این پک جمع آوری شده اند. همچنین همانطور که میدانید خرید پکیج نسبت به خرید مجزای قطعات مورد نیاز قیمت کمتر و مقرون به صرفه تری دارد و از این نظر بسیار به صرفه است. در توضیحات قبل درباره پکیج دوربین مداربسته توضیحاتی ارائه دادیم. یک پک دوربین مداربسته شامل تعدادی دوربین، کابل NVR DVR، دستگاه ضبط کننده، منبع تغذیه و فیش دوربین مداربسته می باشد. خرید پک دوربین مداربسته اهمیت و مزایایی نیز دارد.

 

⦁ خرید لوازم و قطعات دوربین مداربسته به صورت تک با قیمت مناسب تر
⦁ دارا بودن تمام تجهیزات و هر آنچه که یک دوربین به آن نیاز دارد
⦁ مناسب بودن کارایی قطعات موجود در پکیج
⦁ هماهنگی و تناسب قطعات موجود در پکیج دوربین

 

در ابتدا برای خرید پکیج دوربین مداربسته بهتر است که بودجه مورد نظر خود را مشخص کنید. قدم دوم برای خرید پک دوربین این است که فضای مورد نظر برای راه اندازی دوربین را مشخص کنید. زیرا پک مناسب برای محیط کار کوچک و یا پارکینگ بزرگ با یک دفتر کاری متفاوت است. در واقع قیمت و تعداد دوربین مدار بسته با توجه به فضا متغیر است. در قیمت پک دوربین مداربسته عواملی مانند برند دوربین، تجهیزات موجود در پک و قطعات آن و همچنین مدل دوربین مدار بسته تاثیر گذار هستند. با خرید پک دوربین مداربسته از اجزایی مانند سوکت ها، کابل ها، دستگاه ضبط و غیره را به صورت یکجا تهیه میکنید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که دوربین تصاویر را به درستی ضبط کند. برای این شرایط دستگاه دی وی آر به هارد دیسک نیاز دارد و این قطعه در پک های دوربین مدار بسته وجود ندارد. بنابراین می بایست به صورت جداگانه را خریداری کنید.

 

پکیج دوربین مداربسته

 

تجهیزات پک دوربین مداربسته

دستگاه ضبط تصاویر انواع مختلفی دارد که شامل DVR XVR و NVRاست. این دستگاه اطلاعات شما را بر روی هارد نگهداری می کند. کابل وظیفه برقراری ارتباط بین دوربین و دستگاه ضبط را دارد و برای اتصال برق به دوربین و دستگاه ضبط کار می کند. هارد دیسک با وظیفه نگهداری تصاویر ضبط شده کار میکند که توسط دوربین انجام می شود. با توجه به تعداد دوربین مداربسته و کیفیت آن باید فضای هارد را انتخاب کنید. وظیفه منبع تغذیه انتقال ولتاژ مورد نیاز به دوربین مدار بسته است. سوکت های موجود در پکیج دوربین مدار بسته وظیفه برقراری ارتباط بین دوربین و دستگاه ضبط را برعهده دارند و به دو سر کابل وصل می شوند. کسانی که قصد خرید پکیج دوربین مداربسته را دارند اما بودجه کمتری دارند می توانند پکیج های اقتصادی دوربین مداربسته را تهیه کنند.

 

این افراد که می خواهند در محیط کار و منزل خود امنیت را برقرار کنند می توانند با هزینه کمتری یک پکیج دوربین مداربسته را خریداری کنند. برای این اشخاص مجموعه خرید کارپیما رو معرفی میکنیم که تجهیزات سیستم های امنیتی را با مناسب ترین عرضه می کنند. این پک ها علاوه بر اینکه قیمت مناسب تری دارند کیفیت آن ها نیز مناسب است و نسبت به خرید جداگانه اقتصادی تر است. این که برای تهیه تجهیزات دوربین مداربسته اقدام به خرید پک کامل آن کنید از قطعات و تجهیزات استفاده می‌کنید که همگی از یک برند هستند و با یکدیگر همخوانی دارند. اما خرید پکیج دوربین مداربسته در برابر مزیت هایی که دارد شامل چند مورد معایب نیز می باشد که آنها را برای شما بازگو می‌کنیم. یکی از معایب خرید پک دوربین مداربسته این است که در هنگام خرید این پکیج شما قادر نیستید که اجزا و قطعات تشکیل دهنده آن را تغییر دهید.

 

مزیت خرید پکیج دوربین مداربسته

 

معایب خرید پکیج دوربین مداربسته

بنابراین باید هر آنچه که در پک دوربین وجود دارد را خریداری نمایید. کارپیما مجموعه فروشگاهی پخش پکیج های دوربین مدار بسته است که کامل ترین پک های دوربین مداربسته را می‌توانید از این سایت خریداری نمایید. این مجموعه تجهیزات و پک های دوربین مداربسته را با مناسب ترین قیمت عرضه می کند. برای اطلاع از قیمت های آن به سایت کارپیما مراجعه کنید.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *