hambergermenu

بهترین دفاتر وکالت ۱۴۰۱ کدامند

در این مقاله می خواهیم سایت هایی را معرفی کنیم که تخصص آنها وکالت است و سابقه بالایی را در این زمینه دارند که ما یک بیوگرافی از آنها و لینک وب سایت های سایت ها را برای شما قرار می دهیم تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنید.

 

بهترین دفاتر وکالت 1401 کدامند

 

Forsyte Lawyers در طرح دعوی در دعاوی (تجاری) تخصص دارد. به عنوان وکلای مجرب در دعاوی به شما در رسیدگی های حقوقی در هلند کمک خواهند کرد.

 

ما عمدتاً در موارد مربوط به قانون شرکت (کیفری)، قانون ورشکستگی، املاک و مستغلات، قانون اجاره، قانون استخدام، قانون اداری، قانون قراردادها و M&A فعالیت می کنیم.

 

ما وکلای دعوی حقوقی سختکوش هستیم و همیشه منافع مشتریان خود را در اولویت قرار می دهیم. اگر مستقیماً از یک رویه یا تحقیقات قانونی گسترده سود نمی برید، مذاکرات فراقانونی و رویکرد عملی ما راه حلی قوی ارائه می دهد. ما تمام تلاش خود را برای شما انجام می دهیم: قاطعیت، تخصص، نوآوری و تعهد مشخصه روش کار ما است.

 

گروه وکلای آریا دادیار ariadadyar.com ، فعالیت خود را از سال 1381 به منظور ارائه خدمات مشاوره ای به متقاضیان آغاز نمود. در این مدت ارائه مناسب این خدمات، استقبال کم نظیر مراجعه کنندگان، دانشجویان حقوق، همکاران و صاحب نظران را به دنبال داشته. اعضای این گروه متشکل از وکلا و کارشناسان متخصصی است که مورد تایید مدیریت می باشند. مخاطبین می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر وکلا، از طریق طرح سوال حقوقی در سایت، تلفنی و سایر راه های ارتباطی آنلاین پرسش های خود را مطرح و از تجربیات و تخصص وکلا و کارشناسان مربوطه، استفاده نمایند. از سویی وکلا نیز می توانند از امکان معرفی خود و ارائه ی خدمات حقوقی در سراسر ایران و جهان، بهره مند شوند .

 

موسسه حقوقی رندلمانلاو rendelmanlaw تلاش می کند در استراتژیک ترین بخش های تجاری مانند نفت و گاز، بازار سرمایه، قراردادهای تجاری، پیمانکاری دولتی، کشتیرانی و حمل و نقل، دعاوی بین المللی و داخلی چند منطقه ای و پیچیده، زیرساخت ها، ساخت و ساز و حمل و نقل در ایران پیشرو باشد. . ماموریت ما اطمینان از قانونی بودن و ایمن بودن فعالیت های مشتریانمان در ایران است، برای انجام این کار باید در زمینه های مختلف حقوق تجارت از جمله قانون کار، امور مالیاتی، مجوزهای عمومی و قراردادهای تجاری تخصص داشته باشیم.

 

ما طیف گسترده ای از وکلای بین المللی را به شما پیشنهاد می کنیم که در زمینه های مختلف متخصص هستند، از پرتقاضاترین بخش که شامل قانون شرکت و قراردادهای بین المللی تا حقوق خانواده و دفاع کیفری است. با انتخاب هر دسته، چندین زیرمجموعه مرتبط خواهید یافت. حالا امتحان کن.

 

طبق ماده 1 قانون تجارت ایران، تاجر شخصی است که شغل عادی او معاملات تجاری است. با در نظر گرفتن تعریف ارائه شده، اشخاص حقیقی و حقوقی هر دو به عنوان یک تاجر در نظر گرفته می شوند که بدین معنی است که مدیران یا مدیران عامل شرکت ها به عنوان تاجر شناخته نمی شوند که به نمایندگی و به نام شرکت فعالیت می کنند.

 

همچنین در مواردی که شخص حقیقی یا حقوقی تاجر محسوب می شود باید مکلف به ثبت نام خود در اداره ثبت و دارا بودن دفاتر تجاری و همچنین اعلام ورشکستگی باشد اما احراز هویت شخص. طبیعی یا قانونی به عنوان یک تاجر باید به تشخیص خود دادگاه باشد.

 

فصل چهارم قانون تجارت ایران

با توجه به اینکه سایر فصول قانون تجارت ایران در مورد موضوعات مطرح شده در قانون شرکت می باشد، به چک بانکی، سفته و اوراق بهادار در ایران می پردازیم. با توجه به اینکه در مورد چک های بانکی نیز دولت ایران قانون صدور چک را در ۲۷ تیر ۱۳۵۵ تصویب و در ۲۳ آبان ۱۳۹۷ اصلاح کرد.

 

چرا باید تاریخ صدور را روی اسناد تجاری بنویسیم؟

ناشر موظف است تاریخ صدور را بر روی اسناد تجاری بنویسد زیرا تشخیص ظرفیت وی در این زمینه در تاریخ صدور مهم است. علاوه بر آن در بیشتر مواقع تاریخ تحویل اسناد تجاری باید از تاریخ صدور محاسبه شود.

 

فصل ششم تا نهم قانون تجارت ایران

این فصول مربوط به نمایندگان تجاری است و انواع آنها را روشن می کند. بنابراین، مسئولیت، مأموریت و غیره هر نوع نماینده تجاری را درک خواهید کرد.

 

فصل دوم قانون تجارت ایران

همانطور که قبلاً ذکر شد یکی از تعهدات تاجر باید نسبت به دفاتر تجارتی و ثبت در اداره ثبت باشد که در فصل دوم قانون تجارت ایران آمده است.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *