hambergermenu

تور مشهد از اهواز ، همراه با سفرآس ۲۴

تور مشهد از اهواز جزو پرفروش ترین و مورد اهمیت ترین تورهای داخلی کشور است، به روایتی می‌توانیم بگوییم که استان خوزستان قدمگاه امام هشتم علیه السلام است،که ایشان در سفرشان از شهر مدینه به مشهد مقدس به استان خوزستان و شهرهای اهواز و مشرف شدند و فضای این خاک را تبرک کرده  است.

 

 عطر خوش قدوم مبارکشان بر در و دیوار و صحرای استان خوزستان بلاخص شهر زیبای اهواز به جا مانده است، مردم این خطه جز مردمان نجیب کشور هستند، که همگی عاشقان امام هشتم و ضامن آهو می باشند.

 

از طرف دیگر این استان دروازه ورود زائران عراقی به سمت مشهد هم هست و زائران عراقی بعد از ورود به خاک کشورمان از طریق فرودگاه اهواز به سمت مشهد پرواز می کنند و  این دلایل نشان می‌دهد که تور مشهد از اهواز یک تور پرتقاضا و بسیار مهم شده است.

 

رزرو تور مشهد از اهواز باید طبق اصول صورت گیرد و سایت سفر آس 24 ( آژانس شاهان سفر پارس )  یکی از بهترین سایت های گردشگری در زمینه رزرو تور مشهد از اهواز است.

 

حرم امام رضا

 

تور مشهد از اهواز زمینی ؟ هوایی ؟

برای سفر از اهواز به سمت مشهد راه های ارتباطی زیادی وجود دارد به همین دلیل تور مشهد از اهواز به صورت تور هوایی مشهد، تور زمینی مشهد، تور مشهد با قطار و تور زمینی مشهد با خودروی شخصی برگزار می شود.

 

شهر اهواز در غربی ترین نقطه جنوبی کشور هست و شهر مشهد در شمالی‌ترین نقطه شرقی کشور می باشد که این دو به دلیل فاصله زیادی که دارند؛ معمولاً با استفاده از سفرهای هوایی انجام می شوند ، ولی باز هم با توجه به سلیقه و بودجه فرد متقاضی نوع سفر می تواند تغییر پیدا کند.

 

سفر زمینی از اهواز به مشهد نزدیک به یک شبانه روز زمان لازم دارد تا از جنوب غربی به شمال شرقی کشور برسید. البته کارشناسان فروش ما تمام تلاششان را می‌کنند تا بهترین خدمات را به زائرین بدهند.

 

اهوازی ها  و خوزستانی هایی که زائر امام رضا هستید، اگر قصد سفر به سمت مشهد را با استفاده از خودروی شخصی تان دارید می توانید از مشاورین ما در رابطه با هتل ها و دیگر خدمات راهنمایی بخواهید.

 

پرواز اهواز به مشهد

روزانه ۲ تا ۳ پرواز از سمت فرودگاه بین المللی اهواز به مقصد مشهد اهواز را ترک می کنند که این تعداد بسته به میزان تقاضای مسافرین برای سفر به این شهر در ایام مختلف سال معمولاً متغیر می شود.

 

ساعت پروازهای اهواز به مشهد بعد از ظهر و شب می باشد و مدت زمان سفر با پرواز از آسمان اهواز به مشهد ۲ ساعت زمان لازم دارد که نسبت به تورهای زمینی مشهد از اهواز بسیار سریع و کم دردسرتر می باشد، اما این تنها مزیت تور هوایی اهواز از سمت مشهد نخواهد بود.

 

 

قیمت بلیط پرواز اهواز به مشهد

قیمت بلیط هوایی اهواز مشهد به نسبت دیگر بلیط های قطار حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد گران تر است؛ این در صورتی است که با پرواز به واسطه مسافرت هوایی مزایای بیشماری عاید شما می شود و بلیط پرواز اهواز مشهد بسیار مقرون به صرفه تر از مسافرت های زمینی می گردد.

 

تور هوایی مشهد سفرآس 24

 

فرودگاه بین المللی اهواز

فرودگاه بین المللی اهواز جز مهم ترین فرودگاه های جنوب کشور است و پروازهای خارجی و داخلی متعددی به واسطه آن انجام می‌گیرد.

 

تاکسی خطی فرودگاه در مسیر چهارراه نادری به سمت سه راه فرودگاه و میدان چهار شیر و به سمت سه راه فرودگاه تردد پیدا می‌کند؛ ولی با استفاده از اتوبوس می توانید خودتان را از خیابان سلمان فارسی یا نادری قدیم به این فرودگاه برسانید.

 

قطار اهواز مشهد

مسافرانی که قصد سفر به مشهد مقدس را با استفاده از قطار دارند،  باید بدانند  که قطار اهواز مشهد حدوداً یک روز درمیان از فعالیت می‌کند.

 

در این مسیر خبری از قطارهای اتوبوسی و اصطلاحاً سریع السیر نیست و تنها قطارهای 6 تخته موجود هستند. همچنین قطارهای لوکس و پنج ستاره ای مثل فدک قطار نور در مسیر قطار اهواز مشهد هیچ گونه فعالیتی ندارد.

 

در حال حاضر تنها قطارهایی که در این مسیر راه آهن اهواز مشهد عبور  می کنند؛ قطارهای پارسی و الوند و مهتاب می باشند و برای سفر ریلی از اهواز به مشهد فقط باید از قطار های سه ستاره استفاده کنید که البته به نسبت قیمت  کیفیت خوبی هم دارد.

 

قطار اهواز مشهد صبح ساعت ۹ و نیم حرکت می کند و فردای همان روز در ساعت  ۱۲ و ۳۰ دقیقه به مشهد مقدس می رسد.

 

 

سفر زمینی از اهواز به مشهد با اتوبوس

مدت زمان سفر زمینی از اهواز به سمت  مشهد حدود ۱۹ ساعت می باشد و اتوبوس هایی که در این مسیر هستند به صورت همه روزه فعالیت می‌کنند و بعد از ظهر را به حرکت در می آیند و صبح روز بعد به مشهد می رسند.

 

تعداد اتوبوس‌هایی که فعالیت می‌کنند در ایام شلوغ ایامی که مناسبت‌های مذهبی وجود  دارد به دلیل افزایش تعداد مسافرین تور مشهد بیشتر می شود تا مشکلی برای زائرین پیدا نشود.

 

 

ترانسفر تور مشهد از اهواز

از دغدغه های سفر بدون خودروی شخصی می توان سختی رسیدن به مقصد اشاره کرد و  هیچگونه وسیله نقلیه برای رفتن به سمت فرودگاه ایستگاه قطار به سمت هتل وجود ندارد اما مسافری که هتل های ۴ و سه ستاره را رزرو کنند در این باره هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت؛ زیرا در زمان رزرو تور بعضی از هتل ها که معمولاً ۴ تا ۵ ستاره  هستند، ترانسفر استقبال رایگان هم در پکیج شان ارائه می دهند.

 

 

هتل های مشهد در تور مشهد از اهواز

شهر مقدس مشهد تعداد زیادی زائرسرا سوئیت مسافرخانه و هتل های مختلف و حتی خانه های بسیار زیاد و با کیفیت متفاوت در خود جای داده است که همه آنها میزبان زائران امام رضا هستند. در تور مشهد از اهواز باید  از کیفیت هتل آگاهی داشته باشید بنابراین همکاران ما در سفر آس 24 به شما کمک می کنند تا سفری با کیفیت و در عین حال ارزان را رزرو کنید.

 

 

هتل های نزدیک حرم امام رضا

 

تور مشهد

 

از مهمترین نکاتی که در رابطه با رزرو هتل های مشهد می‌توان نام برد این است که هر چقدر نزدیک به حرم امام رضا باشد برای مسافرین بهتر است.

 

مهمترین هدف سفر به مشهد زیارت حرم مطهر امام هشتم می باشد؛ از این رو بسیاری از مسافران و متقاضیان تور مشهد از اهواز ترجیح می‌دهند و هتلی را انتخاب می کنند که در نزدیکی حرم باشد و البته باید این نکته را در نظر داشته باشید؛ که فاصله هتل از حرم  با قیمت آن رابطه ی کاملا معکوسی دارد یعنی هر چقدر هتل به حرم نزدیک تر باشد قیمت هتل به مراتب بالاتر می رود.

 

  • هتل جواد مشهد
  • هتل ادریس
  • هتل اترک

 

از جمله هتل های بسیار خوب و نزدیک به حرم هستند که قیمت آنها نسبتاً مناسب تر است.

 

  • هتل الماس ۱ و ۲
  • هتل مدینه
  • رضا
  • هتل درویشی مشهد
  • هتل قصر طلایی مشهد

 

از جمله هتل های بسیار لوکس اطراف حرم هستند که امکانات خدماتی گسترده ای را ارائه می دهند.

 

تور لحظه آخری و ارزان مشهد از اهواز

همان طور که گفته شد تعداد وسایل نقلیه مشهد از اهواز کم است و غالباً ظرفیت بیشتر پروازها و تورهای معمولاً تکمیل می‌شود به همین دلیل معمولاً تور لحظه آخری مشهد از اهواز و تور ارزان قیمت مشهد از اهواز کمتر وجود دارد.

 

به غیر از شرایط استثنایی برای مدتی کوتاه نرخ تور مشهد و امکان ارزان شدن و دستیابی به تورهای لحظه آخری بسیار کم است اما باز هم نباید نگران قیمت تورها باشید،زیرا مشاورین ما تمام تلاششان را می‌کنند تا تورهایی را به شما پیشنهاد کنند  که مناسب با بودجه و برنامه ریزی شما باشد.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی