hambergermenu

زایمان زن جوان داخل تابوت ۱۰ روز بعد مرگش

اتفاقی عجیب و غیرقابل باور کارکنان مسئول خاکسپاری را شوکه کرد ، نوزاد تازه متولد شده کنار جسد زنی که هنگام فوت باردار بود برای آنها باورکردنی نبود.

 

صفحه اصلی حوادث زایمان زن جوان داخل تابوت 10 روز بعد مرگش

 

زن باردار 10 روز بعد از مرگ زایمان کرد!!

زنی که هنگام فوت 9 ماهه باردار بود چند روز بعد از فوتش نوزادی را که در شکم داشت زایمان کرد و به دنیا آورد ، به هیچ وجه باورکردنی نبود اما حقیقت داشت .

 

کارکنان مسئول در مراسم خاکسپاری نوزاد تازه به دنیا آمده را داخل تابوت دیدند و متوجه شدند که این زن باردار بعد از مرگش زایمان کرده است.

 

به گزارش نومولسو نوماسونوت  اهل روستایی در جنوب آفریقا مادر 5 فرزند در سن 33 سالگی و در ماه آخر بارداری اش براثر مشکل ناگهانی تنفسی فوت کرد و بعد از تایید مرگش توسط پزشک برای مراسم ترحیم داخل تابوت مخصوص قرار گرفت .

 

جسد مادر باردار به دلیل آماده نبودن شرایط بلافاصله بعد از مرگ خاکسپاری نشد و 10 روز بعد زمانی که کارکنان مراسم خاکسپاری تابوت او را برای مراسم حمل می کردند قبل از انجام مراسمی خاص که باید تابوت باز می شد متوجه ماجرا شدند ، بله نوزاد داخل رحم متولد شده بود اما چطور کسی نمی دانست.

 

مسئول خاکسپاری گفت :زمانی که تابوت را بازکردیم با صحنه ای باورنکردنی روبرو شدیم نوزادی کنار جسد زن بود ، نوزادی که او هم مرده بود ولی مطمئن هستیم زمانی که جسد مادر را داخل تابوت می گذاشتیم او باردار بود و هیچ نوزادی کنارش نبود.

 

وضعیت نوزاد و تازگی خون اطراف او نشان می داد که تازه به دنیا آمده است و مطمئنا 10 روز پیش که مادرش فوت کرد هنوز متولد نشده بود.

پیشنهادی

 

محسن افشانی آبروی ریحانه پارسا را برد!اعتراف عجیب سمانه پاکدل با چهره و موهای آشفتهعکس های اینستاگرام مهتاب کرامتی
استایل خاص الناز شاکر دوست با مانتوی سفیدعکس دیدنی از خانم مرجانه گلچین و فریبا کوثریعکس های اینستاگرام نازنین بیاتی
اولین عکس مهران مدیری و همسرشپوشش خاص رعنا آزادی ور در نمایشگاه مکث سکوتهلیا امامی در اکران اولین امضا برای رعنا
عکس های شاهراخ استخری + همسرشجنجال بازیگر همگناه در آغوش همسرشعکس زیر خاکی از بازیگران معروف در سال ۱۳۴۱

 

 

منبع : فرتاک نیوز

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *