hambergermenu

راهنمای آموزش زبان انگلیسی از صفر به صورت گام به گام

امروزه با استفاده از روش های بسیار مدرن آموزش انگلیسی از صفر، افراد زیادی به یادگیری زبان انگلیسی مشغول هستند و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند به راحتی انگلیسی صحبت کنند. برای این کار بهتر است که نکاتی را مد نظر خود قرار دهید تا بتوانید سریع تر به نتیجه برسید.

 

  • برای آموزش زبان انگلیسی از صفر یک هدف مشخص کنید.

داشتن یک هدف باعث ایجاد شور و شوق بیش تر افراد می شود و سبب می شود تا افراد با انگیزه بالاتری به آموزش زبان انگلیسی از صفر  بپردازند، بهتر است که افراد یک هدف بزرگ مانند سفر به خارج از کشور، اقامت در کشور های خارجی، تجارت خارجی و پول دار شدن را به عنوان هدف خود قرار دهند و هدف خود را بر روی کاغذ نوشته و بر روی دیوار اتاق خود نصب کنید تا همیشه آن را ببینید.

 

راهنمای آموزش زبان انگلیسی از صفر به صورت گام به گام

 

  • آموزش زبان انگلیسی از طریق خواندن و گوش دادن به زبان با دقت بالا

سریع ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی این است که همیشه یک کتاب و یا مجله به زبان انگلیسی به همراه داشته باشید و شروع به خواندن آن کنید، هم چنین داستان های کوتاه یا رمان های مختلف انگلیسی را به صورت صوتی گوش دهید.

 

  • حداقل ۴ ساعت در طول روز برای آموزش زبان انگلیسی وقت بگذارید.

برای یادگیری سریع تر این زبان نیاز است که هر روز به طور مداوم برای آموزش وقت بگذارید، بهتر است که ۱ ساعت از وقت خود را بهاندن لغات اختصاص دهید، ۱ ساعت مکالمه های ساده را تمرین کنید، ۲ ساعت از وقت خود را به گوش دادن زبان انگلیسی اختصاص دهید و ۲ ساعت برای خواندن متون انگلیسی وقت بگذارید.

 

  • آموزش انگلیسی و گوش دادن به موسیقی های خاص

طبق تحقیقات روانشناسان و پژوهشگران برای آموزش انگلیسی از صفر بهتر است که هنگام خواندن زبان انگلیسی از موسیقی های مخصوصی استفاده کنید، موسیقی را با صدای کم گوش دهید و مشغول تمرین زبان انگلیسی شوید، از این راه می توانید سریع تر لغات را حفظ کرده و مکالمه داشته باشید.

 

  • زبان بندی مناسب برای مطالعه زبان

اگر پس از گذشت ۲۴ ساعت از یادگیری اولیه لغات دوباره لغت ها را بخوانید یادگیری شما تا ۸۰ درصد افزایش می یابد، پس از گذشت یک هفته دوباره لغات را تکرار کنید و از این طریق می توانید تا سی روز کلمات را در ذهن خود بسپارید.

 

با گذشت چهل روز از اولین روز خواندن لغات دوباره کلمات را بخوانید و از این طریق می توانید تا ۶ ماه لغات را در ذهن خود نگه دارید.

 

  • با استفاده از خلاصه نویسی می توان در یادگیری زبان انگلیسی موفق تر باشید.

یکی از جدید ترین روش ها برای آموزش انگلیسی از صفر این است که از روش خلاصه نویسی استفاده کنید، بهتر است که پس از خواندن یک متن انگلیسی در حد ۳ یا ۴ خط آن متن را خلاصه نویسی کنید، با این کار مفهوم جملات را بهتر متوجه می شوید و انگلیسی را سریع تر فرا می گیرید.

 

  • خواندن با صدای بلند

یکی از روش های تاثیر گذار در آموزش انگلیسی از صفر خواندن جملات و متن های انگلیسی با صدای بلند می باشد، با این کار می توانید اعتماد به نفس خود را بالا برده و راحت تر انگلیسی صحبت کنید.

 

  • داشتن دفترچه یادداشت

همیشه یک دفترچه یادداشت به همراه داشته باشید و هر زمان که لغت جدیدی دیدید سریعا آن را یادداشت کنید، معنی این کلمات را یاد بگیرید و علاوه بر آن باید املا آن ها را نیز به یاد داشته باشید تا هنگام خواندن متون انگلیسی به راحتی بتوانید معنی آن ها را بفهمید.

 

آموزش انگلیسی با گوش کردن به اخبار

یکی دیگر از کار هایی که باید در طول دوره آموزش زبان انگلیسی انجام دهید این است که در طول روز زمانی را به گوش دادن اخبار اختصاص دهید، سایت پادکست های انگلیسی  پادکست های مختلف و ویدیو های مختلفی را در طول روز پخش می کند که با گوش دادن و یا مشاهده آن ها می توانید در یادگیری انگلیسی قوی تر ظاهر شوید و دوره آموزشی خود را کوتاه تر کنید.

 

نصب اپلیکشن های مناسب برای آموزش زبان از صفر

امروزه اپلیکیشن های زیادی ساخته شده اند که می توانند یادگیری زبان را بسیار راحت تر کنند، با استفاده از این نرم افزار ها از گوش، صدا و فکر خود به طور هم زمان استفاده می کنید و با تمرکز بالا تری به یادگیری زبان انگلیسی مشغول می شوید.

 

با دیگران مکالمه کنید

از طریق مکالمه با دیگران می توان یادگیری زبان انگلیسی را به یک تفریح تبدیل کرده و این کار یادگیری را برای شما آسان تر می کند، با افراد مختلف به صورت تکی و یا گروهی مکالمه کنید و از این طریق علاوه بر افزایش اعتماد به نفس خود، لغات بیش تری را یاد گرفته و روان تر صحبت می کنید. حتی می توانید در فیسبوک و یا اینستاگرام دوستان انگلیسی زبانی را پیدا کنید و از طریق مکالمه با آن ها انگلیسی خود را تقویت کنید.

 

استفاده از یادیار ها در آموزش انگلیسی از صفر

یکی از روش های بسیار جذاب و دوست داشتنی برای یادگیری زبان انگلیسی کمک گرفتن از یادیار ها می باشد، در این روش شما باید به هر کلمه انگلیسی یک عبارت خنده دار و یا یک جمله دوست داشتنی نسبت دهید تا هر بار با یادآوری آن عبارت بتوانید معنی لغت مورد نظر را به یاد آورید.

 

سابلیمینال چیست و چه کاربردی دارد؟

اول اجازه دهید به این سئوال پاسخ دهیم که  فایل های صوتی سابلیمینال چیست؟  به فایل های صوتی گفته می شود که بر اساس تکنیک های هیپنوتیزم ساخته شده اند و پیام های خاصی را به شنونده القا می کنند. این نوع از موسیقی می تواند بر ضمیر ناخودآگاه انسان اثر گذاشته و به او کمک کنند تا بتواند الگو های رفتاری ناپسند را درون خود یافته و نسبت به تغییر آن ها اقدام نماید. گاهی نیز از این نوع موسیقی برای افزایش آرامش و تمرکز فرد استفاده می کنند.

 

رابطه آموزش انگلیسی با سابلیمینال چیست؟

این فایل صوتی می تواند بین احساسات شما و فراگیری زبان رابطه برقرار کند و از این طریق باعث لذت بخش شدن این آموزش شود. هم چنین به شما کمک می کند تا بتوانید متون انگلیسی را بسیار راحت تر و سریع تر درک کرده و بفهمید. این نوع سابلیمینال به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن زبان انگلیسی را فرا گیرید.

 

در آموزش انگلیسی فواید سابلیمینال چیست؟

  • افزایش اعتماد به نفس در یادگیری زبان

 

  • ایجاد انگیزه و نگرش مثبت نسبت به یادگیری انگلیسی

 

  • بهبود مهارت های زبان آموزی در افراد

 

  • پیشرفت در مهارت های اصلی مانند شنیدن، درک کردن، سخن گفتن و نوشتن

 

سخن پایانی

همان طور که می دانید امروزه افراد زیادی در تلاش هستند تا زبان انگلیسی را فرا بگیرند و برای این کار راه های مختلفی را امتحان می کنند، برای یادگیری راحت تر و سریع تر زبان انگلیسی بهتر است که تمرکز خود را بالا برده و در فواصل زمانی مشخص شده ای لغات و متون انگلیسی را بخوانید تا سریع تر آن ها را یاد بگیرید. با مکالمه و تمرین بیش تر می توان مدت زمان دوره یادگیری زبان انگلیسی را کاهش داد و به شما کمک می کند تا قوی تر مکالمه کنید.

 

منبع: www. beheshtiyan.ir

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *