hambergermenu

روش هایی برای زیبایی پوست

 

روش هایی برای زیبایی پوست

 

با افزایش سن کم کم چین و چروک و افتادگی پوست را شاهد خواهیم بود و این مساله ای بسیار برای برخی از افراد میتواند ناراحت کننده باشد اما با پیشرفت علم پزشکی و تجهیزات جدیدی که در این حوزه به وجود آمده است جوانسازی و زیبایی پوست دیگر یک موضوع حل نشدنی نیست و شما با استفاده از روش هایی که در ادامه ذکر خواهد گردید خواهید توانست به پوست خود رسیدگی و به آن شادابی و جوانی مجددی ببخشید .

 

در این مقاله سعی شده به صورت خلاصه به چند شیوه و دستگاه که محبوبیت بیشتری نزد افراد دارد اشاره نماییم تا کمکی باشد برای شما عزیزانی که به دنبال زیبایی بیشتر پوست خود هستید .

 

چه زمانی باید برای جوانسازی پوست اقدام نماییم ؟

پاسخ به این سوال بنا به شرایط و پوست شما متفاوت می باشد اینکه از چه زمانی احساس نا خوشایندی از پوست و چین و چروک آن داشته باشید و اینکه چطور از پوست خود محافظت نموده باشید تاثیر مستقیم بر روی پاسخ خواهد داشت . برخی افراد ممکن است از سن سی سالگی نیاز به استفاده از روش هایی برای جوانسازی پوست خود داشته باشند و برخی در سن های بالاتر درمان‌های لیزری، لایه برداری و هایفوتراپی از جمله روش‌های کم‌تهاجمی و موثری هستند که می‌توانند باعث بهبود ساختار پوستی و جلوگیری از پیری شوند.

 

روش های غیر تهاجمی چیست ؟

روش های غیر تهاجمی بر خلاف روش های تهاجمی شامل جراحی پلاستیک ، کشیدن پوست و عمل های سنگین نمی باشد و با استفاده از دستگاه هایی مثل ” دستگاه هایفو 4 بعدی ” و در چند جلسه نتایج بسیار خوبی را میتوان مشاهده نمود . روش های غیرتهاجمی علاوه بر اینکه اثر پذیری بسیار خوبی دارند هزینه های بسیار مناسبی نیز دارند و در کل برای زیبایی و جوانی پوست توانسته اند نظرات بسیاری از افراد را جلب نمایند .

 

هایفوتراپی

شاید این روزها واژه هایفوتراپی را زیاد شنیده باشید که این نشان دهنده محبوبیت بالای این شیوه از جوانسازی پوست می باشد در هایفوتراپی از امواج فراصوت برای زیبایی پوست استفاده میشود . یعنی همان امواجی که در دستگاه‌های سونوگرافی مورد استفاده قرار می‌گیرد. منتها در هایفو این امواج به صورت متمرکز به لایه‌ی خاصی از پوست انرژی وارد کرده و باعث تحریک تولید رشته‌های کلاژن، سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک‌ها می‌شود.

 

درمان هایفو برای افردای که از شل شدگی پوست خود رنج میبرند و به دنبال تاخیر پیری پوست خود هستند بسیار مناسب است.

 

کربوکسی تراپی  چیست؟

کربوکسی نام علمی گاز دی اکسید کربن ( CO2) میباشد و کربوکسی‌تراپی ، دی اکسید کربن را جهت اهداف درمانی بکار می‌برند. کربوکسی تراپی یک نوع مزوتراپی است که در آن بجای تزریق مایعات مزوتراپی از گاز دی اکسید کربن استفاده می شود. این دمیده شدن می تواند شبیه مزوتراپی در لایه مزودرم و یا اینکه عمیق تر و در لایه زیر پوستی انجام شود.

این درمان توسط سازمان غذایی ودارویی آمریکا ( F.D.A) تاییدیه داردو در سراسر جهان به عنوان عملی برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

درطول درمان با اعمال گاز استریل پزشکی دی اکسید کربن به پوست یا بافت چربی، نشانه‌ای مبنی بر کمبود اکسیژن ارسال شده و ارگانیسم در عرض چند دقیقه دی اکسید کربن را با اکسیژن جایگزین می‌کند.

 

نتیجه درمان کربوکسی‌تراپی شبیه به درمان با اکسیژن پرفشار است، اما در کربوکسی تراپی اکسیژن در پوست با غلظت بالا تنها زمانی که داخل آن است، وجود دارد.

 

فیشیال صورت

سطح پوست پوشیده از سلول‌های مرده یا لایه شاخی است. این سلول‌ها در سطحی‌ترین بخش پوست قرار می‌گیرند. وظیفه سلول‌های مرده محافظت از پوست است و در اصل باید گفت این سلول‌ها نگهبانان بدن در مقابل عوامل خطرساز بیرونی هستند. در حالت نرمال، بدن تقریباً ماهی یک‌بار سلول‌های شاخی شکل را به طور کامل حذف کرده و سلول‌های جدیدتری را جایگزین آنها می‌کند. به همین دلیل این سلول‌های مرده روی پوست تجمع کرده و باعث کاهش درخشندگی و شادابی پوست می‌شوند. برداشت این سلول‌ها به شما کمک می‌کند تا پوست شفاف‌تری داشته باشید.

 

فیشیال یک روش درمانی رایج و محبوب برای داشتن پوستی سالم و درخشان است. این روش درمانی در چند مرحله به مدت 1 ساعت انجام می‌شود. به‌عبارت‌دیگر، از زمانی که وارد کلینیک زیبایی پوست و مو شده و تا زمانی که از آن خارج می‌شوید، تنها به 1 ساعت زمان نیاز خواهد بود تا به پوستی درخشان و البته جوان‌تر برسید.

 

فیشیال صورت یک از روش‌های جدید جوانسازی پوست به‌صورت ترکیبی و با ابزارهای متفاوت است. فیشیال صورت کاملاً غیرتهاجمی است و به همین دلیل امروز بسیاری این روش درمانی و زیبایی را به دیگر روش‌های تهاجمی ترجیح می‌دهند.

 

یکی از دستگاه های فیشیال که کاربرد های بسیار خوبی دارد “ دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره موتور سنگین ” می باشد که جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن میتوانید به وب سایت ورناطب مراجعه نمایید و در خصوص این دستگاه یا سایر دستگاه های زیبایی و جوانسازی پوست اطلاعات بیشتری را کسب نمایید

 

تزریق ژل

تزریق ژل یا فیلرها به لایه‌های مختلف پوست باعث حجم‌دادن به منطقه‌ی تحت درمان می‌شوند. فیلرها یا حجم‌دهنده‌ها به سه دسته‌ی دائمی، نیمه‌دائم و موقت تقسیم می‌شوند که مواد دائمی به علت عوارض و خطرات دیگر استفاده نمی‌شوند. مواد نیمه‌دائم هم به دلیل مشابه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

ژل‌های موقت که بهترین فیلرها هستند، از جنس هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند. همان ماده‌ای که در ابتدای متن راجع بهش صحبت کردیم و گفتیم که مانند سیمان بین‌بافتی است.

 

تزریق بوتاکس

بوتاکس یکی دیگر از روش های محبوب جهت زیبایی و جوانسازی پوست می باشد که یک داروی تزریقی می باشد که با فلج کردن عضلات باعث از بین رفتن چین و چروک و خطوط ایجاد شده، می شود. بوتاکس از سم بوتولونیوم نوع A ساخته شده است که باعث فلج موقتی عضلات می شود. حرکت عضلات، علت اصلی چین و چروک های ایجاد شده می باشد.

 

با فلج کردن عضلات خطوط ایجاد شده از بین می رود. یکی از روش های غیر تهاجمی جوانسازی پوست، تزریق بوتاکس می باشد و یک روش ایمن و بسیار موثر برای از بین بردن خطوط کم عمق و چین و چروک های ایجاد شده می باشد که از تاثیرات خوب تزریق بوتاکس است. تاثیرات منفی تزریق بوتاکس، شما پس از تزریق قادر به نشان دادن عواطف خود مثل اخم کردن نیستید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی