hambergermenu

شهرداد روحانی کیست و چگونه به یک رهبر ارکستر موفق تبدیل شد؟

شهرداد روحانی آهنگساز، نوازنده ویولن/پیانو و رهبر ارکستر ایرانی-آمریکایی متولد شهر رشت است. سبک شهرداد روحانی معاصر است و برای آهنگسازی و رهبری موسیقی کلاسیک و همچنین موسیقی پاپ شهرت بسیار دارد. روحانی از سال 1395 رهبر ارکستر سمفونیک تهران است. رهبران ارکستر گروه های کر و سایر گروه های موسیقی را رهبری می‌کنند. آن‌ها اطمینان حاصل می‌کنند که نوازندگان با یک صدای منسجم، آهنگ، زمان، ریتم و صدا را متعادل می‌کنند. آن‌ها همچنین به نوازندگان و رهبران بخش‌های مختلف در مورد صدا و سبک بازخورد می دهند.

 

شهرداد روحانی کیست و چگونه به یک رهبر ارکستر موفق تبدیل شد؟

 

پدر شهرداد روحانی نیز موسیقیدان زبردستی بود. دیگر برادران شهرداد نیز در زمینه موسیقی شناخته شده هستند. انوشیروان و اردشیر روحانی دو برادر شهرداد نیز به پیشه‌ی پدر ادامه دادند. برادران روحانی در سن شش سالگی نواختن پیانو را شروع کردند. شهرداد روحانی در سن ده سالگی برای ادامه تحصیل در زمینه موسیقی در هنرستان موسیقی تهران شرکت کرد. وی برای ادامه رشته خود در زمینه رهبری ارکستر و آهنگسازی به اتریش نقل مکان کرد.

 

یکی از عکس های شهرداد روحانی

 

شهرداد روحانی در سال 1998 از سوی دولت تایلند و کمیته سیزدهمین دوره بازی های آسیایی انتخاب شد تا ساخت و اجرای موسیقی مراسم افتتاحیه را برعهده بگیرد. حاصل کار روحانی برای این مراسم محبوب‌ترین آهنگ بازی‌های آسیایی شد.

 

بهتر است بدانید که موفقیت اتفاقی نیست !

برای دست یافتن به موفقیت ارزش‌ها، اولویت‌ها و هدف خود را روشن نگه دارید و تعهدی قوی داشته باشید که بر همه مشکلات و ناملایمات و چالش‌ها غلبه کنید. هر موفقیت یا شکستی به چشم انداز، انتخاب های انجام شده و پشتکار بی وقفه ما برای پیگیری نسبت داده می شود. تنها داشتن یک چشم انداز یا یک خواسته حداقلی و یا یک خواسته قوی مهم نیست، بلکه شکل دادن به چشم انداز، همسو کردن ذینفعان کلیدی و اجرای با سرعت و در جهت درست، در زندگی شخصی یا حرفه ای به همان اندازه مهم است. در صورت نیاز برای ارزیابی مجدد و اصلاح دوره خود انعطاف پذیر باشید. تا زمانی که خود را برای موفقیت متقاعد کنید و به آن علاقه داشته باشید، می توانید دیگران را متقاعد کنید و مسیر موفقیت خود را ترسیم کنید.

 

دانشگاه کسب‌و کار محلی برای آموزش و تمرین موفقیت !

 

داشتن تصویر و ایده بزرگ از خروجی نهایی کلید طراحی سفر راز موفقیت شما با اولویت بندی صحیح، تعهد، اعتقاد و انگیزه شما است. ممکن است کسی این بحث را مطرح کند که آیا همیشه می توان پایان بازی را دانست؟ نه واقعاً نه! به خصوص در این دنیای به سرعت در حال تغییر امروزی که با فناوری تأثیرگذار بر افراد در محل کار و خانه قدرت می گیرد، مرزها کوچک و کوچکتر می شوند و طرح های کار و موفقیت خیلی زود تغییر می‌کند. انعطاف پذیر بودن برای درک این نیروها در اطراف خود و ایجاد استراتژی هایی برای تطبیق تصویر بزرگ خود و هماهنگ کردن/تطبیق آن تصویر با دنیای کنونی یک الزام مطلق است. در عین حال بی وقفه روی اصلاح دید خود و ایجاد آن تمرکز کنید و تا جایی که می توانید موشکافانه‌تر و واضح تر این کار را انجام دهید. به یاد داشته باشید که تکمیل یک کار متمرکز آسان است.

 

دانشگاه کسب‌و کار محلی برای آموزش و تمرین موفقیت !

افرادی مانند شهرداد روحانی که در زمینه‌های انتخابی خود موفق می‌شوند معمولاً نوعی برنامه، هدف، ایده‌آل یا فرمولی دارند که بر اساس آن زندگی می‌کنند تا برتری خود را حفظ کنند و به موفقیتی دست یابند. این روش‌های اغلب آزموده‌شده و واقعی بسیار ارزشمند هستند و مطمئناً عاقلانه‌اند که آن‌ها را امتحان و تقلید کنید. با این حال، باید توجه داشت که در انجام این کار، همیشه باید محدودیت‌های احتمالی مربوط به تلاش واقعی برای تقلید از فرمول موفق را در نظر داشت. یافتن معیارهای مفید و مؤثر یا اکتشافی برای قضاوت درباره شکست یا موفقیت یک موقعیت ممکن است خود کار مهمی باشد.اگر کسی هرگز شکست نخورده باشد نمی تواند واقعاً یک فرد موفق باشد.

 

اگر برای الهام گرفتن از داستان زندگی بزرگترین کارآفرینان جهان به دنبال یک سایت مرجع می‌گردید پیشنهاد ما وب‌ سایت دانشگاه کسب‌وکار است. برخی از باورهای رایج در مورد چگونگی موفقیت ممکن است ما را گمراه کنند. از جمله این تصور است که شرکت‌ها و افراد باید به یک برنامه پایبند باشند، نه اینکه به طور مکرر آزمایش کنند. از اتفاقی که می افتد درس بگیرید. جالب است بدانید که به باور برخی از کارشناسان در سیسلیکون ولی مهم‌ترین هدف یک طرح کسب‌وکار این است که نشان دهد یک تیم به شیوه‌ای هماهنگ به سمت یک هدف حرکت می‌کند. این طرح در عرض یک ماه منسوخ خواهد شد!

 

وب‌ سایت دانشگاه کسب‌وکار یک رسانه تخصصی در حوزه کارآفرینی و استارتاپ است که تمامی موضوعات مرتبط با کارآفرینی را پوشش می‌دهد. دانشگاه کسب‌وکار سال‌ها تجربه خود را در زمینه استارتاپ‌ها با شما به اشتراک می‌گذارد. اگر به مباحث کارآفرینی و استارتاپی علاقه‌مند هستید می‌توانید از وبسایت‌هایی مانند entrepreneur.com، economist.com، businessuni.net، bloomberg.com، hbr.org و wsj.com استفاده کنید و از جدیدترین مطالب دنیای کارآفرینی و استارتاپ مطلع شوید.

 

منبع: دانشگاه کسب و کار | Businessuni.net | رسانه کارآفرینی

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *