hambergermenu

طرح باورنکردنی فروش اقساطی شاهین با شرایط ویژه بانکی

طرح باورنکردنی فروش اقساطی شاهین با شرایط ویژه بانکی

 

اگرچه سایپا در بین مشتریان ایرانی به ارایه محصولات اقتصادی شهرت دارد و عموما نمی‌شود روی توان فنی یا امکانات رفاهی خودروهای ارزان قیمت حساب ویژه‌ای باز کرد، اما شاهین به قدری زیبا و چشم‌نواز بود و از لحاظ فنی و امکانات رفاهی به قدری مورد توجه قرار گرفت که خیلی زود توانست موفقیت در فروش را نصیب سایپا کند.

البته سایپا پیشتر نیز با عرضه پراید موفقیتی کم‌نظیر را تجربه کرده بود. علی‌رغم همه انتقادات ریز و درشت به توان فنی و ایمنی و قیمت و امکانات پراید، اما این خودرو پرفروش‌ترین خودرو تاریخ کشور ماست! با همه این تفاسیر تولید و عرضه شاهین برای سایپا فصل جدیدی از موفقیت را رقم زد. اگر شما هم در جستجوی پیدا کردن بهترین طرح فروش اقساطی شاهین به این مطلب هدایت شده‌اید، ادامه مطلب را از دست ندهید.


طرح باورنکردنی فروش اقساطی شاهین با شرایط ویژه بانکی

 

مشخصات شاهین سایپا

ویژگی‌هایی که شاهین را محبوب کرده است کدامند؟!

پیش از اینکه به طرح‌های خرید خودرو شاهین اقساطی ( فروش-اقساطی-شاهین/https://farnamkhodro.com/product )  بپردازیم بد نیست اطلاعاتمان را درباره مشخصات این خودرو بالا ببریم. از نظر ظاهری باید گفت شاهین یا همان رهام سایپا اقتباسی از ظاهر جذاب و چشم‌نواز برلیانس است. این موضوع بارها توسط مهندسان و طراحان کمپانی ایرانی نیز مطرح شده است و ماحصل کار بسیار موفقیت آمیز بوده است.

 

  • ظاهری جذاب، مدرن و چشم نواز برای شاهین سایپا

در واقع باید گفت این سبک از اقتباس و الهام گرفتن از خودروهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی نزد خودروسازان ایرانی بسیار مرسوم بوده است. مثلا دنا به عنوان یکی از خودروهای موفق و پرفروش در بازار نیز فیس لیفت سمند به‌ شمار می‌آید و ظاهر آن الهام گرفته از فورد و میتسوبیشی است. اما خب! نمی‌توان این واقعیت را انکار کرد که دنا در نمای جانبی همان سمند است و برخی کارشناسان به عدم هماهنگی اجزای بدنه آن انتقاد دارند.

 

اگر متقاضی شرکت در طرح‌های فروش اقساطی شاهین سایپا هستید، خوب است بدانید که ماشین مورد علاقه شما در زمره زیباترین سدان‌های حال حاضر کشور است. حتی جزیی‌ترین خطوط و المان‌ها با نظم و قاعده درستی کنار هم قرار گرفته‌اند و از این منظر باید شاهین را یک خودرو مدرن، شیک و زیبا قلمداد کرد.

 

از طرفی شاهین با توجه به جذابیت ظاهری از برگ برنده‌ای به نام محدوده قیمتی مناسب برخوردار است. به همین دلیل وقتی در مقام رقابت با تندر ۹۰ یا دنا پلاس قرار می‌گیرد، کفه ترازو به سمت شاهین سنگینی میکند.

 

  • کابین ساده و بی‌روح اما خوش فرم و جادار برای شاهین سایپا

شما با خریداقساطیشاهین فقط صاحب ماشینی نمی‌شوید که از نظر طراحی بدنه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، بلکه حتی در کابین هم می‌تواند نظر مثبت شما را جلب کند.

 

البته انتقادات دایمی ما به سایپا همچنان سرجای خودش باقی است! همچنان خبری از طراحی هیجان انگیز وجود ندارد و متریال به کار رفته چنگی به دل نمی‌زند. اما نکته مثبت شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین در بخش طراحی داخلی این است که ارگونومی صندلی‌ها عالی است. راننده به راحتی به ادوات دسترسی دارد و ساعت‌ها رانندگی با شاهین برای شما لذت‌بخش خواهد بود. از طرفی کابین این سدان خانوادگی فضای کافی دارد و می‌توان انتظار داشت راحتی و فضای مناسب برای سفرهای دور و دراز تامین شود. بنابراین اجازه بدهید اعتراف کنیم که مشتری ایرانی در این بخش هم نمره قبولی را به شاهین می‌دهد.

 

زیرا با یک بررسی سرانگشتی هم می‌توان درک کرد که شاهین با توجه به قیمتی که دارد، کابین خوش فرمی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

 

  • توان فنی قابل قبول برای شاهین سایپا

نه تنها برای خرید شاهین اقساطی بلکه برای خرید هر خودرو دیگری واجب است که مشخصات فنی آن را بررسی کنید. درباره شاهین باید گفت که این سدان مجهز به یک موتور با حجم ۱۴۹۷ سی سی۴ سیلندر و ۸ سوپاپه است که می‌تواند ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتن متر گشتاور ایجاد کند.

 

  • شاهین؛ ایمن!

شما با شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین می‌توانید برای خرید نسخه پنج سرعته دستی یا شش سرعته اتومات اقدام کنید. شاهین با ۱۲۶۰ کیلوگرم وزن می‌تواند با حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت در جاده‌ها جولان دهد. از نظر تجربه رانندگی نیز کاربران معتقدند که شاهین از سطح چالاکی و پایداری خوبی برخوردار است و سواری نرم و بی سر و صدایی ارایه می‌دهد.

 

ویژگی‌هایی که شاهین را محبوب کرده است کدامند؟!

 

در بررسی سطح ایمنی شاهین اقساطی باید بگوییم که شاهین مجهز به ترمزهای دیسکی ABS و EBD است که عملکرد قابل قبولی ارایه می‌دهند و دارای حسگر فشار باد تایرها نیز هست. البته سایپا می‌توانست برای شاهین زیبا، امکانات امنیتی بیشتری مانند کنترل پایداری یا ایربگ جانبی را نیز در نظر بگیرد که طبق معمول با بهانه کم کردن هزینه تمام شده و پایین آوردن قیمت نهایی خودرو از تعبیه این امکانات صرف نظر کرده است.

 

با این وجود شما با شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین صاحب خودرویی می‌شوید که بدنه آن از فولاد مستحکم ساخته شده است و از سطح ایمنی قابل قبولی برخوردار است. سایپا ویدیوهایی از تست تصادف شاهین منتشر کرده است که به وضوح توان بدنه این خودرو در برابر ضربات جانبی، مقابل و انتهایی را نشان می‌دهد. لازم به یادآوری است که شاهین روی پلتفرمی ساخته شده است که پیشتر موفق شده ستاره‌های ایمنی موسسات معتبر بین المللی را دریافت کند. بنابراین اگر ادعا کنیم شاهین یکی از ایمن‌ترین سدان‌های حال حاضر در بازار خودرو کشورمان است، سخنی به گزافه نگفته‌ایم.

 

  • شاهین سایپا و امکانات رنگارنگ رفاهی

اگرچه تا همین چند سال پیش سایپا سایبان، جای لیوانی و برچسب روی ماشین‌هایش را هم در زمره امکانات رفاهی، فهرست می‌کرد، اما شاهین با توجه به رده قیمتی‌اش، خودرو کم امکاناتی نیست. اگر می‌بینید که مکررا در این مقاله به محدوده قیمتی این محصول اشاره می‌کنیم برای این است که شما باید انتظاراتتان از شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین را واقعی در نظر بگیرید. در واقع مقرون به صرفه بودن یا نبودن یک خودرو صرفا بر اساس قیمت آن تعیین نمی‌شود، بلکه بر اساس امکانات و آپشن‌هایی است که در اختیار شما می‌گذارد و در نهایت قیمتی است که برای آن تعریف می‌شود. از این رو باید گفت شاهین آنچه برای مشتری ایرانی مهم و تعیین کننده است را داراست. آپشن‌های مورد علاقه مشتری ایرانی چیست؟! سانروف برقی، دی لایت و اتولایت، کامپیوتر سفری، تهویه مطبوع اتومات و فرمان برقی.

 

اگرچه امکانات شاهین فقط در همین حد خلاصه نمی‌شود، اما تمامی این آپشن‌ها را شاهین سایپا داراست.

 

شاهین بخریم یا دنا پلاس؟!

اگر بین شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین و دنا پلاس دچار تردید شده‌اید و نمی‌دانید کدام سدان تازه نفس کمپانی‌های ایرانی را بخرید، باید به شما بگوییم شاهین گشتاور بهتری نسبت به دنا ارایه می‌دهد، همچنین این خودرو ایمن‌تر از سدان ایران خودرو است و از نظر ظاهری نیز حرف‌های بیشتری نسبت به چهره تکراری دنا دارد! اگرچه انتخابدخودرو بر اساس ظاهر در چارچوب قاعده و توضیحات نمی‌گنجد و در نهایت این شما هستید که باید انتخاب کنید پشت فرمان کدام یک بنشینید، اما بد نیست بدانید در کنار برتری‌هایی که برای شاهین بر شمردیم دنا پلاس سرعت و شتاب بهتری ارایه می‌دهد و استهلاک پایین‌تری نسبت به نماینده سایپا دارد.

 

شاهین بخریم یا تارا

 

شاهین بخریم یا تارا


نانچه مردد مانده‌اید که در طرح فروش اقساطی شاهین 1402 شرکت کنید یا تارا اقساطی بخرید، همچنان شما را برای انتخاب یکی از این دو بر اساس مشخصات ظاهری به سلیقه‌تان ارجاع می‌دهیم. البته ناگفته نماند که شاهین طراحی ظاهری هماهنگ‌تری دارد و گشتاور بهتری ارایه می‌دهد. حتی اگر قیاس بین شاهین با تارا معمولی باشد، باید اذعان کنیم که سانروف برقی یک آیتم تعیین کننده برای شاهین است. اما از طرفی تارا با برخورداری از کروز کنترل و سیستم کنترل پایداری با دست پر به رقابت با شاهین آمده است و کابین به مراتب چشم‌نوازتری در اختیارتان می‌گذارد.

 

اطلاعات تکمیلی : https://asbe-bokhar.com/special/saipa-shahin

 

شاهین بخریم یا ۲۰۷ صندوقدار

یکی از ایرادات واضحی که بر ۲۰۷وارد است فضای کابین این سدان ساخت ایران خودرو است. در واقع ایران خودرو از هاچبک، سدان ساخته، اما کابین هاچبک را برای یک سدان خانوادگی در نظر گرفته است. از طرفی به زعم بسیاری از کارشناسان، ۲۰۷ صندوقدار ارزش خرید ندارد و با توجه به قیمت ماشین شاهین اقساطی باید گفت، خرید سدان تولید سایپا منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

 

برای خرید اقساطی شاهین از چه طریقی اقدام کنیم

در شرایطی که سایپا طرحی برای عرضه اقساطی محصولاتش در سال ۱۴۰۲ هم ندارد، مراکز معتبر و خوشنامی مانند فرنام خودرو هستند که با درک شرایط مالی قاطبه مردم، برای پر کردن خلا موجود تلاش می‌کنند و با ارائه بهترین شرایط فروش اقساطی شاهین به کمک خریدار می‌آیند.

 

این مراکز امتیازاتی مانند تحویل فوری، ثبت سند به نام خریدار، پیش پرداخت حداقلی، اقساط بلند مدت، تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی خریدار، تنظیم قراردادهای شفاف، مشاوره رایگان پیش از خرید و فروش قسطی خودرو با قیمت واقعی را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند تا افرادی که پول کافی برای خرید خودرو دارند، دیگر درگیر ثبت نام و قرعه کشی و انتظارهای خسته کننده نشوند و افرادی که با مشکل تامین سرمایه مواجهند با شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین بتوانند ماشین دلخواهشان را به خانه ببرند.

 

برای خرید اقساطی شاهین از چه طریقی اقدام کنیم


منبع : https://www.farsnews.ir/amp/14010301000462

 

سخن پایانی

رهام یا همان شاهین سایپا خودرو قابل دفاعی است که از نظر طراحی ظاهری، ایمنی، امکانات رفاهی و توان فنی به راحتی نمره رضایت از کاربر دریافت می‌کند. شاهین ارزش خرید دارد و محدوده قیمتی آن برگ برنده مهمی برای آن در قیاس با دیگر خودروهای هم‌رده است. چنانچه موفق شوید با بهترین شرایط در طرح فروشاقساطیشاهین شرکت کنید، ضمن اینکه یک ماشین خوب را مالک شده‌اید یک سرمایه گذاری اصولی را نیز پی‌ریزی کرده‌اید.

راه های ارتباطی :

 

آدرس : اتوبان شهید قاسم سلیمانی (رسالت) خیابان مدائن خیابان اخلاقی

 

تماس با کارشناسان : 02177091218

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *