hambergermenu

عکس جالب ریحانه پارسا با مدل موی پسرانه و سیگار

عکس جالب ریحانه پارسا با مدل موی پسرانه و سیگار را در ادامه میبینیم..

 

با بخش اخبار چهره ها از مجله اینترنتی باحال مگ همراه باشید.

 

 

زندگی و فعالیت‌های حرفه‌ای

ریحانه پارسا در اسفند ماه سال ۱۳۷۷ در شهر تهران به دنیا آمد. پارسا بزرگترین فرزند خانواده بود و دو خواهر کوچکتر از خود نیز دارد.

 

او به علت علاقه به بازیگری، در دوران دبیرستان به هنرستان تئاتر می‌رود و به نظر می‌رسد اولین آشنایی و تجربه‌های خود در زمینه بازیگری را در همین هنرستان سپری کرده باشد.

 

ریحانه پارسا فعالیت بازیگری‌اش را با سریال تلویزیونی پدر در سال ۹۷ آغاز کرد که در این مجموعه با نقش آفرینی در نقش شخصیت «لیلا»، توانست بسیاری از توجه‌ها را به خود جلب کرده و به شهرت برسد.

 

در مورد چگونگی ورود ریحانه پارسای جوان و کم تجربه به این مجموعه تلویزیونی اظهار نظر‌های متفاوتی شده است، اما خود او اعلام کرده که از طریق دستیار کارگردان به این پروژه معرفی شد و تست بازیگری داد و از میان ۲۵۰ نفر برای این نقش انتخاب شده است.

 

پدر، یک مجموعۀ تلویزیونی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا است که در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ تولید و از ۲۵ تیرماه سال ۱۳۹۷ از شبکه۲ سیما پخش شد.

 

پارسا برای بازی در سرپال پدر، حتی توانست نامزد بهترین بازیگر زن درام، از نوزدهمین جشن حافظ در سال ۱۳۹۸ شود.

 

او برای اولین بار با فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» به کارگردانی مشترک پیمان قاسم خانی و محسن چگینی در سال ۱۳۹۸ وارد سینما شد.

 

 

 

در خصوص انتخاب پارسا، عوامل این فیلم اعلام کردند که بازی ریحانه پارسا در سریال پدر را مد نظر نداشته اند و حتی این مجموعه را ندیده بودند و صرفا از طریق تست او را برای بازی در این فیلم انتخاب کرده اند. به هر حال با فیلم خوب، بد، جلف ۲ بود که ریحانه پارسا وارد عرصه سینما نیز شد و پس از آن نیز توانست در سال ۱۳۹۹ در سه فیلم سینمایی کوسه، گشت ارشاد ۳ و رقصنده نیز به ایفای نقش بپردازد.

 

حاشیه‌ها

ریحانه پارسا با اینکه بدون تجربه خاصی وارد عرصه بازیگری شد، اما از همان نخستین تجربه حرفه‌ای خود یعنی مجموعه پدر ثابت کرد که می‌تواند بازیگر توانمندی باشد، با این حال دقیقا با همین نخستین تجربه حرفه‌ای خود، نخستین حاشیه‌ها را نیز تجربه کرد.

 

وی درست پس از اتمام سریال پدر، عکس‌های متفاوتی را به همراه نوشته‌ای در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که مضمون آن متفاوت بودن شخصیت واقعی او با شخصیت لیلا در سریال پدر بود.

 

این تصاویر حاشیه‌هایی را به همراه داشت به نحوی که حتی عوامل سریال پدر را به واکنش واداشت.

 

او به علت انتقاد‌های فراوان، صفحه اینستاگرامش را از حالت عمومی خارج کرد و امکان نظردهی را سلب کرد.

 

 

ریحانه پارسا در ادامه و در ۲۳ اسفند سال ۱۳۹۸ به طور رسمی خبر ازدواج خود با مهدی کوشکی، دیگر بازیگر سینمای ایران را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد و اگرچه برخی از تفاوت سنی موجود میان این دو نفر انتقاد کردند، اما عمده جنجال مربوط به این ازدواج هنگامی رخ داد که پارسا بعد از جدایی از کوشکی مدعی شد که ازدواج رسمی میان این دو رخ نداده بود.

 

ژست‌های غیرمعمول در نشست خبری جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۸، کشف حجاب در خارج از کشور و برخی ادعا‌هایی مطرح شده از سوی او، بخش دیگری از حواشی و جنجال‌هایی بود که این بازیگر جوان در این مدت کوتاه فعالیتش در عرصه بازیگری، شاهد بوده است.

 

پیشنهادی

محسن افشانی آبروی ریحانه پارسا را برد!اعتراف عجیب سمانه پاکدل با چهره و موهای آشفتهعکس های اینستاگرام مهتاب کرامتی
استایل خاص الناز شاکر دوست با مانتوی سفیدعکس دیدنی از خانم مرجانه گلچین و فریبا کوثریعکس های اینستاگرام نازنین بیاتی
اولین عکس مهران مدیری و همسرشپوشش خاص رعنا آزادی ور در نمایشگاه مکث سکوتهلیا امامی در اکران اولین امضا برای رعنا
عکس های شاهراخ استخری + همسرشجنجال بازیگر همگناه در آغوش همسرشعکس زیر خاکی از بازیگران معروف در سال ۱۳۴۱

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *