hambergermenu

فیلم های جولیا رابرتز julia roberts به ترتیب نمره منتقدان

همه فیلم های جولیا رابرتز به ترتیب نمره منتقدان ، را در ادامه برای شما عزیزان قرار دادیم. 

 

جولیا رابرتز در انواع کمدی های رمانتیک، درام، فیلم های پلیسی و فیلم های تخیلی ظاهر شده است.

 

همچنین می توانید نیم نگاهی به بیوگرافی جولیا رابرتز داشته باشید.

 

منتقدان معتقدند که بدترین فیلم های او عشق، عروسی، ازدواج (Love, Wedding, Marriage 2011) و روز مادر (Mother’s Day 2016) است.

 

منتقدان عملکرد رابرتز را در فیلم هایی مانند اعجوبه (Wonder 2017) و قلب طبیعی (The Normal Heart 2014) دوست داشتند .

 

در طی سالیان طولانی، جولیا رابرتز حرفه خود را در ژانرهای متنوعی از جمله کمدی های عاشقانه، درام ها، داستان های جنایی و حتی فیلم های فانتزی گسترش داده است.

 

البته همه فیلم های او توجه منتقدان را به خود جلب نکرده اند.

 

مطلب زیر تمام فیلم های جولیا رابرتز را از دیدگاه منتقدان رتبه بندی کرده است. این لیست به ترتیب از فیلم های با نمره کمتر شروع می شود و با فیلم های با نمره بالا خاتمه می یابد.

 

توجه: تمام نمرات در تاریخ انتشار فیلم بوده و در معرض تغییر هستند. مستندها و فیلم های بدون رتبه بندی منتقدان در این لیست قرار نگرفته اند.

 

عشق، عروسی، ازدواج (Love, Wedding, Marriage 2011)

 

امتیاز منتقدان: 0%

خلاصه داستان: مشاور ازدواج تازه متاهل شده با نام آوا )مندی مور( متوجه می شود که ازدواج والدینش به بن بست رسیده است و تصمیم می گیرد که برای حفظ زندگی آن ها از انجام هیچ کاری دریغ نکند.
در این فیلم، رابرتز صدا پیشه تراپیست آوا است.

 

نقشی جزیی در فیلم روز مادر (Mother’s Day 2016) 

امتیاز منتقدان: 6%

خلاصه داستان: این کمدی به کارگردانی گری مارشال، حول محور زندگی زنی به نام سندی می چرخد که به تازگی از همسرش جدا شده و سرپرستی دو فرزندش برعهده اوست.

همسر سابقش با زن جوانی ازدواج کرده و این مسئله باعث برانگیخته شدن حسادت سندی می شود در کنار داستان اصلی، فیلم به داستان زندگی چند خانواده دیگر نیز می پردازد.

 

 فیلم روز والنتاین (Valentine’s Day 2010) 

امتیاز منتقدان: 18%

خلاصه داستان: این فیلم تعطیلات بیش از 10 شخصیت مختلف را دنبال می کند و نشان می دهد که چگونه در روز ولنتاین عشق را به اشکال مختلف پیدا می کنند.
برای شخصیت کیت هازلتین با بازی رابرتز، عشق به نظر می رسد مکالمه طولانی با یک تاجر خوش تیپ در طول پرواز باشد، اما پایان فیلم چیزی بسیار متفاوت به نظر می رسد.

 

 فیلم خوابیدن با دشمن (Sleeping with the Enemy 1991) 

امتیاز منتقدان: 21%
خلاصه داستان: فیلم “خوابیدن با دشمن” داستان یک زن )با بازی رابرتز( را روایت می کند که با جعل کردن مرگ خودش سعی می کند از شوهر حسود و بدخواه خود فرار کند.

 

 فیلم کرم های شب تاب در باغ (Fireflies in the Garden 2008) 

امتیاز منتقدان: 21%

خلاصه داستان: در فیلم “کرم های شب تاب در باغ”، چارلز تیلور )ویلم دافو( و همسرش لیزا لارنس-تیلور )رابرتز( پس از بروز یک حادثه در حال رفتن به یک تجدید دیدار خانوادگی هستند.

در پی این اتفاق خانواده شان از رابطه آن ها با یکدیگر مطلع می شوند.

در این فیلم رایان رینولدز، امیلی واتسون، هیدن پنیتیر و کری ان ماس نیز بازی می کنند.

 

فیلم من عاشق دردسر هستم (I Love Trouble 1994) 

 

امتیاز منتقدان: 22%

 

خلاصه داستان: این فیلم رمانتیک- کمدی داستان دو روزنامه نگار رقیب )با بازی رابرتز و نیک نولتی( را روایت می کند که برای روزنامه های رقیب کار می کنند و هر دو می خواهند یک تصادف قطار را پوشش دهند.
در ادامه این دو تصمیم می گیرند برای پی بردن به اینکه واقعاً در جریان این تصادف چه اتفاقی رخ داده است، همکاری کنند.

 

درام جوان مرگ (Dying Young 1991)

 

امتیاز منتقدان: 23%

خلاصه داستان: در فیلم “جوان مرگ”، رابرتز نقش هیلاری اونیل را بازی می کند. او زن جوانی است که پرستار ویکتور )کمپبل اسکات( تقریبا 20 ساله می شود که مبتلا به سرطان خون است.

هرچه هیلاری و اسکات به هم نزدیکتر می شوند، بین آن ها فضای احساسی رخ می دهد که باید با برای داشتن زندگی کامل و صادقانه با آن مواجه شوند.

 

فیلم آماده پوشیدن (Ready to Wear 1994)

 

امتیاز منتقدان: 24%

خلاصه داستان: این فیلم کمدی همه درام هایی که پس از وقوع یک تراژدی غیر منتظره، هفته مد پاریس را احاطه کرده است را به تصویر می کشد.

 

فیلم ترسناک مری رایلی (Mary Reilly 1996) 

 

امتیاز منتقدان: 26%

 

خلاصه داستان: “مری ریلی” داستان کلاسیک دکتر جکیل و آقای هاید را از دید یک خانه دار )با بازی رابرتز( روایت می کند که با دکتر معاشرت پنهانی دارد.

 

فیلم فانتزی هوک (Hook 1991)

 

امتیاز منتقدان: 26%

 

خلاصه داستان: در این ماجراجویی خارق العاده ، پیتر پن بالغ که اکنون با نام پیتر بانینگ )با بازی رابینویلیامز( شناخته می شود – برای نجات فرزندان خود از دست کاپیتان هوک به لندن باز می گردد.

در طول راه ، او با چهره های آشنا مانند پسران گمشده و تینکربل )با بازی رابرتز( روبرو می شود و آن ها در این راه به او کمک می کنند.

 

فیلم عزیزکرده های آمریکا (America’s Sweethearts 2001) 

 

امتیاز منتقدان: 32%

 

خلاصه داستان: لی )با بازی بیلی کریستال( که مسئول تبلیغات یک شرکت فیلمسازی هالیوودی است، هنگام معرفی یکی از محصولات پر خرج و پر سر و صدای شرکت به خبرنگارها، به روش های مختلف تلاش می کند که حقایقی را از آن ها مخفی کند…

 

فیلم لبخند مونا لیزا (Mona Lisa Smile 2003) 

 

امتیاز منتقدان: 34%

 

خلاصه داستان: داستان فیلم “لبخند مونا لیزا” که به دهه 50 برمی گردد، درباره یک معلم هنر به نام کاترین واتسون )با بازی رابرتز( است که کلاس سرشار از دختران محافظه کار خود را ترغیب می کند تا ذهن خود را باز کنند.

 

 فیلم لری کرون (Larry Crowne 2011)

 

امتیاز منتقدان: 36%

 

خلاصه داستان: در این فیلم، یک مرد مطلقه )تام هنکس( تصمیم می گیرد پس از از دست دادن شغل و جهت خود در زندگی، تحصیلات خود را دنبال کند.

این مسئله او را به سمت کالج عمومی سوق می دهد، جایی که در بخورد با معلم گفتار خود )با بازی رابرتز( احساساتی در او شکل می گیرد که مسیر زندگی اش را به طور کلی عوض می کند.

 

فیلم بخور عبادت کن عشق بورز (Eat Pray Love 2010)

 

امتیاز منتقدان: 36%

 

خلاصه داستان: زنی که به تازگی طلاق گرفته، تصمیم می گیرد به تنهایی به سراسر جهان سفر کند تا بتواند خودش و آنچه در زندگی احتیاج دارد را بهتر بشناسد.

 

فیلم چیزی که می توان درباره اش حرف زد (Something to Talk About 1995)

 

امتیاز منتقدان: 39%

خلاصه داستان: بعد از اینکه گریس )جولیا رابرتز( متوجه می شود که همسرش )دنیس کواد( به او خیانت می کند، در ملاء عام با او روبرو می شود تا او را در مقابل معشوقه اش خجالت زده کند.

این اقدام او منجر به ایجاد درگیری هایی می شود.

 

 راز در چشمانشان (Secret in Their Eyes 2015) 

 

امتیاز منتقدان: 39%

خلاصه داستان: رابرتز در فیلم “راز چشمانشان”، نقش یک افسر پلیس به نام جس کاب را بازی می کند که بعد از اینکه دختر خودش قربانی یک قتل می شود به آسیب روحی دچار می شود. پس از گذشت بیش از یک دهه، او به همراه همسر خود ری )چیویتل اجیوفور( که او نیز سابقا افسر پلیس بوده است، به کار خود بازمی گردد تا دریابد که واقعاً برای دخترش چه اتفاقی افتاده است.

 

فیلم فول فرونتال (Full Frontal 2002)

 

امتیاز منتقدان: 39%

 

خلاصه داستان: فیلم “فول فرونتال” یک روز را در زندگی ستاره های هالیوود دنبال می کند در حالیکه آنها مشغول فیلمبرداری هستند.

 

فیلم نامادری (Stepmom 1998)

 

امتیاز منتقدان: 45%

 

خلاصه داستان: یک زن مطلقه )سوزان ساراندون( باید یاد بگیرد که با نامزد جدید همسر سابق خود )رابرتز( همراهی کند تا آنچه را که برای فرزندانش انجام می دهد بهتر باشد.

 

 کمدی عروس فراری (Runaway Bride 1999) 

 

امتیاز منتقدان: 46%

 

خلاصه داستان: یک زن دودل )با بازی رابرتز( پس از فرار از سومین مراسم عروسی خود، موضوع جدیدترین
اثر روزنامه نگار )با بازی گر( می شود.

 

فیلم مرگ بازان (Flatliners 1990) 

امتیاز منتقدان: 48%

خلاصه داستان: در این درام علمی-تخیلی، رابرتز در کنار کیفر ساترلند، ویلیام بالدوین، الیور پلات و کوین بیکن در نقش یک دانشجوی پزشکی بازی می کند. آن ها یکدیگر را می کشند و با استفاده از دارویی خاص
احیا می کنند تا ببینند آیا جان آخرت وجود دارد یا خیر.

 

فیلم آینه آینه (Mirror Mirror 2012) 

امتیاز منتقدان: 50%

خلاصه داستان: پس از تبعید توسط ملکه ای شرور شیطانی )رابرتز(، شاهزاده خانم سفید برفی )لیلی کالینز( برای کسب جایگاه خود در قلمرو پادشاهی دوباره می جنگد.

 

درام حقوقی پرونده ی پلیکان (The Pelican Brief 1997)

امتیاز منتقدان: 53%

 

خلاصه داستان: یک دانشجوی بسیار خردمند )رابرتز( با کمک یک روزنامه نگار جستجوگر )دنزل واشنگتن(، سعی می کند نظریه خود را در مورد یک پرونده قتل مشهور که تمام کشور را مقهور خود کرده، به تایید برساند.

 

فیلم کمدی مکزیکی (The Mexican 2001)

امتیاز منتقدان: 55%

 

خلاصه داستان: در این کمدی پرماجرا، یک جنایتکار برای گرفتن یک اسلحه عتیقه با ارزش به اسم مکزیکی برای رئیس کلاهبردارش ب مکزیک می رود؛ در غیر اینصورت عواقب ناخوشایندی در انتظار اوست. از طرف
دیگر نیز نامزدش از او می خواهد اینگونه کارها را کنار بگذارد.

دوازده یار اوشن (Ocean’s Twelve 2004)

امتیاز منتقدان: 55%

خلاصه داستان: دنباله سال 2004 فیلم بازیگران اوشن را به سمت اروپا می کشاند، جایی که دنی اوشن )جورج کلونی( فرد دیگری را برای گروه خود به خدمت می گیرد تا او را در سرقت برنامه ریزی شده کمک کند.

 

فیلم هیجان انگیز و اکشن تئوری توطئه (Conspiracy Theory 1997)

امتیاز منتقدان: 56%

خلاصه داستان: در فیلم “تئوری توطئه”، رابرتز وکیلی است که همزمان با تلاش برای حل معمای قتل پدرش، درگیر پرونده یک راننده تاکسی بدگمان )میل گیبسون( می شود.

 

فیلم هیجان انگیز هیولای پول (Money Monster 2016)

امتیاز منتقدان: 58%

 

خلاصه داستان: یک تاجر بدخلق )جک اوکانل( در پی پیروی از مشاوره مالی تلویزیونی به نام لی گیتس )جورج کلونی(، مجازات می شود.

رابرتز در نقش تهیه کننده گیتس بازی کرد در حالی که در تلویزیون زنده گروگان گرفته شده است.

انیمیشن مورچه ی قلدر (The Ant Bully 2006) 

امتیاز منتقدان: 62%

خلاصه داستان: این انیمیشن دوستانه خانوادگی داستان پسری جوان به نام لوکاس )زاک تایلر آیزن( را روایت می کند که مرتبا عصبانیت خود بر سر لانه مورچه ها در حیاط خانه خالی می کند.
پس از نابودی تقریبی لانه، به اندازه ی مورچه ای جابجا می شود که در آنجا می یابد که مانند آنها بودن چگونه است. رابرتز در این انیمیشن صداپیشگی مورچه پرستاری را برعهده دارد که به لوکاس کمک می کند تا به شکل یک حشره درآید.

فیلم زن زیبا (Pretty Woman 1990)

امتیاز منتقدان: 62%

خلاصه داستان: ویویان وارد )رابرتز( یک کارگر جنسی است که به طور غیر منتظره ای هنگام ملاقات با یک تاجر شرکتی )ریچارد گر( که می خواهد برای هفته آینده مشتری او باشد، خود را در موقعیت جدیدی می یابد. اتفاق اصلی زمانی رخ می دهد که این دو در مورد اینکه آیا آنها می توانند خارج از رابطه فعلی یک زن و شوهر واقعی باشند فکر می کنند.

رابرتز در فیلم دورویی (Duplicity) 

امتیاز منتقدان: 65%

خلاصه داستان: در این فیلم هیجان انگیز جنایی، رابرتز و همکار سابقا نزدیکترش کلیو اوون یک افسر سی. آی. اِی و مأمور M16 هستند، که شغل های جاسوسی دولتی خود را برای کار در بخش خصوصی )و برای
رسیدن به یکدیگر( کنار می گذارند. البته طولی نمی کشد که هر دو نفر آن ها می شوند که طرف دیگر به طور پنهانی آن ها را آزمایش می کند و این باعث می شود هر دوی آنها همیشه آماده عکس العمل باشند.

فیلم آگوست: اوسیج کانتی (August: Osage County 2013)

امتیاز منتقدان: 65%

خلاصه داستان: گروهی از زنان به دنبال درگذشت پدرشان . برای دیدن مادرشان )مریل استریپ( به خانه پدری باز می گردند و این مسئله موجب نکوهش آنان می شود.
در بین دختران، باربارا )رابرتز( بزرگتر از همه است و بیشتر از همه تمایل دارد تا در برابر بی رحمی و ظلم مادرش بایستد.

 

درام عاشقانه نزدیکتر (Closer 2004)

امتیاز منتقدان: 68%

 

خلاصه داستان: “نزدیکتر” داستان چهار غریبه در لندن را روایت می کند که گرفتار اتفاقاتی پرشور و درام می شوند.
رابرتز نقش عکاسی به نام آنا را بازی می کند که عاشق دن )جود لاو( می شود با وجود اینکه او نامزدی به نام آلیس )ناتالی پورتمن( دارد.

 

فیلم ماگنولیاهای پولادین (Steel Magnolias 1989)

امتیاز منتقدان: 70%

خلاصه داستان: واقع در یک شهر کوچک جنوبی، “ماگنولیاهای پولادین” روی پیوند پایدار بین شش زن تمرکز دارد. هنگامی که یکی از زنان )رابرتز( باردار می شود و در عین حال با یک وضعیت پزشکی جدی نیز
روبرو است، این گروه برای حمایت از او در مسیر مادر شدن دور هم جمع می شوند.

فیلم عروسی بهترین دوست من (My Best Friend’s Wedding 1997)

امتیاز منتقدان: 73%

 

خلاصه داستان: در فیلم “عروسی بهترین دوست من”، رابرتز در نقش یک منتقد حوزه غذا بازی می کند که سعی دارد عروسی بهترین دوستش )درموت مالرونی( را خراب کند پس از این که متوجه می شود احساساتی نسبت به او دارد.

 

فیلم مایکل کالینز (Michael Collins 1996)

 

امتیاز منتقدان: 77%

 

خلاصه داستان: این فیلم داستان زندگی مایکل کالینز را شرح می دهد. او در طول جنگ داخلی ایرلند یک رهبر مشهور و یکی از شخصیت های مهم برای استقلال ایرلند بود.
رابرتز در این فیلم نقش همسر کالینز، کیتی کییِرنان را بر عهده داشت.

 

فیلم پیتزای جادوئی (Mystic Pizza)

 

امتیاز منتقدان: 78%

 

خلاصه داستان: این فیلم گروهی از دختران دبیرستانی را دنبال می کند که در حال رشد و بزرگ شدن و عاشق شدن هستند .

 

کمدی موزیکال همه می گویند دوستت دارم (1996 Everyone Says I Love You)

 

امتیاز منتقدان: 79%

 

خلاصه داستان: ناتاشا لیون این نمایش موزیکال در مورد دختری ثروتمند را روایت می کند که پس از طلاق سعی دارد پدرش )وودی آلن( را با نامزد جدید خود )رابرتز( آشنا کند.

 

فیلم اعترافات یک ذهن خطرناک (Confessions of a Dangerous Mind 2002)

امتیاز منتقدان: 79%

خلاصه داستان: این درام به کارگردانی جورج کلونی براساس خاطرات مجری پیشین چاک باریس )سام راکول( است که مدعی شده مهتاب قاتل سی. آی. اِی است.
در این فیلم، رابرتز نقش یک مامور سازمان سی. آی. اِی را بازی کرد.

 

صداپیشگی نقش اصلی فیلم تار شارلوت (Charlotte’s Web 2006)

امتیاز منتقدان: 79%

خلاصه داستان: این فیلم اقتباسی از داستان کودکان نوشته ای. بی. وایت، دوستی غیرممکن یک عنکبوت مزرعه به نام شارلوت )رابرتز( و یک خوک به نام ویلبر ( دومینیک اسکات کی( را روایت می کند. در طول فیلم، شارلوت تلاش می کند مانع از بردن ویلبر به کشتارگاه شود.

فیلم یازده یار اوشن (Ocean’s Eleven 2001)

امتیاز منتقدان: 82%

خلاصه داستان: این فیلم جنایی درباره دنی اوشن )جورج کلونی( و 11 نفر از دوستانش است که قصد دارند
میلیون ها دلار از چندین کازینو در لاس وگاس بدزدند.
رابرتز نقش همسر سابق دنی اوشن )تس( را بازی کرد. او با صاحب یکی از کازینوها به نام بندیکت وارد رابطه می شود. بندیکت یکی از دشمنان گروه اوشن است.

فیلم جنگ چارلی ویلسون (Charlie Wilson’s War 2007)

امتیاز منتقدان: 82%

خلاصه داستان: این درام بیوگرافی یکی از اعضای کنگره تگزاس به نام چارلی ویلسون )تام هنکس( است که پس از اشغال افغانستان توسط شوروی، ناگهان تصمیم به حمایت از کسانی می گیرد که با شوروی می جنگند. ویلسون با کمک دوستش جوآن هرینگ )رابرتز( عملیاتی پیچیده و پنهانی را آغاز می کند که شامل ملاقات با دیپلمات ها، قانونگذاران و موارد دیگر می شود تا پشتیبانی لازم را از مردم داشته باشد.

فیلم بن برگشته (Ben is Back 2018) 

امتیاز منتقدان: 82%

خلاصه داستان: در شب کریسمس، پسر هالی )رابرتز( به طور غیر منتظره ای به خانه می آید و آماده حضور در کنار خانواده است. با این حال، برخی از مسائل در رابطه مادر و پسر تغییر می کنند وقتی که آنها حقایق بی رحمانه در مورد یکدیگر را متوجه می شوند.

فیلم ناتینگ هیل (Notting Hill 1999)

امتیاز منتقدان: 83%

خلاصه داستان: در این فیلم رمانتیک – کمدی، ویلیام تاکر)گرانت( در محله ی ناتینگ هیل )غرب لندن( کتاب فروشی دارد. یک روز آنا اسکات )رابرتس(، ستاره ی امریکایی که به لندن آمده تا در فیلمی بازی کند، در
حال گشت و گذار وارد مغازه ویلیام می شود و کتابی می خرد. اما ارتباط این دو که قاعدتا باید در همین جا تمام شود، ادامه پیدا می کند و پس از چندی به رابطه ای عاطفی تبدیل می شود.

فیلم ارین براکوویچ (Erin Brockovich 2000) 

امتیاز منتقدان: 84%

خلاصه داستان: زن جوانی به اسم ارین براکوویچ )رابرتز( با داشتن سه فرزند و در حالی که از شوهرش طلاق گرفته و بیکار است، پس از گذراندن ماجراهایی موفق می شود به عنوان دستیار یک وکیل شروع به کار کند. اگرچه هیچ کس او را در این شغل جدیدش جدی نمی گیرد، اما طولی نمی کشد که تقریبا به تنهایی یک شرکت قدرتمند که متهم به آلوده کردن منبع آب شهراست را سرنگون می سازد. این فیلم براساس اتفاقات واقعی است که در سال 1996 رخ داده است.

نکته : او برای بازی در این فیلم جایزه اسکار را به دست آورد.

درام اعجوبه (Wonder 2017)

امتیاز منتقدان: 85%

خلاصه داستان: “اعجوبه” که براساس رمانی نوشته آر. جِی. پالاسیو ساخته شده است، داستان یک پسر 10 ساله به نام آگوست پولمن )ژاکوب ترمبلی( را روایت می دهد که با سندرم تریچر کالنیز متولد شده است. این سندروم یک بیماری ژنتیکی نادر که در چگونگی شکل گیری استخوان ها و بافت های صورت فرد تأثیر می گذارد.

در طول فیلم، خانواده آگوست به او کمک می کنند تا بر ظلم هایی که او در معرض آن ها قرار دارد غلبه کند. رابرتز نقش مادر آگوست را بازی می کند.

فیلم قلب عادی (The Normal Heart 2014)

امتیاز منتقدان: 94%

خلاصه داستان: در فیلم “قلب عادی”، خبرنگار بی پرده همجنسگرا ند ویکس )مارک روفالو(، بحران ایدز را دنبال می کند و تلاش دارد تا ضمن مقابله با فاجعه شخصی، آگاهی افراد را افزایش دهد.

در این فیلم ، رابرتز در نقش پزشکی به نام ایما بروکلررا بازی می کند. او متوجه می شود که بیماری ایدز در افراد متمایل به جنس موافق بیشتر شایع است.

 

فیلم طنز بازیکن (The Player 1992)

امتیاز منتقدان: 98%

خلاصه داستان: در این طنز هالیوودی، یک مجری مشهور به نام گریفن میل )تیم رابینز( پیام های تهدیدآمیز و مرگباری از سوی یک نویسنده دریافت می کند که فیلمنامه او را رد کرده است.

در این فیلم، رابرتز نقش خودش را بازی کرد.

نکته پایانی: مسلما پس از خواندن این مطلب پی به کیفیت کار جولیا رابرتز برده اید، بنابراین اگر تاکنون فیلم های او را تماشا نکرده اید حتما با در نظر گرفتن این لیست تعدادی از آن ها را تماشا کنید.

مطالب پیشنهادی در مورد بازیگران خارجی

بیوگرافی جولیا رابرتزبیوگرافی رابرت دنیروبیوگرافی آدام سندلر
بیوگرافی کریس همسورثبیوگرافی اسکارلت جوهانسونبیوگرافی هانده ارچل
بیوگرافی هازل کایابیوگرافی بوراک دنیزبیوگرافی جنیفر آنیستون
بیوگرافی بن افلکبیوگرافی کیت بلانشتبیوگرافی دنزل واشنگتن

 

عکس های سریال ها

عکس پیکی بلایندرزعکس بریکینگ بدعکس سریال چرنوبیل

 

 

نقد فیلم ها 

نقد فیلم تلقین “Inception”نقد فیلم فارست گامپنقد فیلم فهرست شیندلر 
نقد فیلم شوالیه تاریکی نقد فیلم رستگاری در شاوشنکنقد فیلم The Big Sick
نقد فیلم Atomic Blondeنقد فیلم Dunkirkنقد فیلم Rough Night
نقد فیلم The Hitman’s Bodyguard 2017
نقد فیلم Wonder Womanنقد فیلم It
نقد فیلم Force Majeure
نقد فیلم Atomic Blondeنقد فیلم Every Thing, Every Thing

 

منبع : باحال مگ

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *