hambergermenu

لوله بازکنی حرفه ای چه مشخصاتی دارد ؟

روش های باز کردن لوله فاضلاب

در صورتی که گرفتگی در لوله فاضلاب ایجاد شود روش های زیادی برای رفع آن وجود دارد. یکی از روش های رفع گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی است.

 

فنر برقی لوله بازکنی که به آن فنر لوله بازکن گفته می شود دستگاهی است که گرفتگی لوله ها را با فنری بلند و یک موتور الکتریکی باز می کند.

 

این دستگاه توانایی رفع هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب را دارد و بسیاری از شرکت های تاسیسات فنی و لوله بازکنی از این دستگاه استفاده می کنند. کیفیت و قدرت بالای دستگاه های لوله بازکنی باعث شده اکثر شرکتهای فعال در این حوزه برای خود یک دستگاه برقی لوله بازکنی داشته باشند. در ادامه بیشتر با این دستگاه آشنا خواهید شد.

 

لوله بازکنی حرفه ای چه مشخصاتی دارد ؟

 

مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب درست از زمانی پای خود را به ساختمان ها گذاشتند که لوله های فاضلاب ایجاد شدند. اکنون بسیاری از خانه ها مشکل گرفتگی لوله فاضلاب از جمله فاضلاب سینک ظرفشویی، فاضلاب حمام، فاضلاب توالت و سرویس بهداشتی، فاضلاب پارکینگ و … که همه اینها را می توان با استفاده از فنر برقی باز کرد. افزایش مشکلات گرفتگی لوله باعث شده که شرکت های خدمات فنی و لوله بازکنی متعددی در شهرها ایجاد شود تا مشکلات موجود در لوله های فاضلاب را رفع نمایند.

 

این شرکت ها جهت حل مشکلات و رفع گرفتگی لوله ها از روش های گوناگونی استفاده می کنند که برخی از آنها سنتی بوده و برخی نیز مکانیزه می باشد. اما اکنون اکثر شرکت ها از روش های مکانیزه همچون استفاده از دستگاه لوله بازکنی برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده می کنند. دستگاه فنر لوله بازکن از جمله بهترین و محبوب ترین دستگاه های رفع گرفتگی لوله است که رفع انوع گرفتگی های لوله با آن ممکن شده است.

 

دستگاه برقی فنر لوله بازکنی چیست؟

دستگاه لوله بازکنی یا دستگاه فنر لوله بازکنی یا فنر برقی لوله بازکنی همه یک چیز هستند. دستگاهی برقی که دارای یک موتور الکتریکی و یک فنر بلند است که از آن باز کردن گرفتگی لوله ها استفاده می شود. این دستگاه به کمک جریان برق فنر متصل به موتور را به دوران در می آورد و دوران فنر بلند باعث می شود گرفتگی داخل لوله ها رفع شود.

 

همانطور که گفته شد تعداد زیادی شرکت لوله بازکنی در تهران و شهرستان ها در حال فعالیت هستند که به ضرس قاطع تمام آنها از دستگاه فنر لوله بازکنی برای حل مشکلات گرفتگی لوله استفاده می کنند. استفاده صدها و هزاران شرکت لوله بازکنی از این دستگاه نشان دهنده محبوبیت آن می باشد. اکثر شرکتها از از دستگاه لوله بازکنی برقی برای کار خود استفاده می کنند. چون این دستگاه هم کیفیت بالایی دارد و هم توانایی فوق العاده ای در رفع گرفتگی لوله ها دارد. لوله بازکنی مطمئن و تضمینی را با این دستگاه می توان به مشتریان ارائه داد. در ادامه تا حدودی در خصوص این دستگاه و روش کار آن توضیحاتی ارائه شده است.

 

مدل های مختلفی از این دستگاه تا به حال ساخته شده است که هر کدام از این مدل ها قابلیت های مختلف و بعضا جدیدی دارد. ساده ترین نوع دستگاه لوله بازکنی را خودتان هم می توانید بسازید. به کمک یک دریل و یک فنر بلند می توانید برای خود دستگاه لوله بازکنی ایجاد کنید. به این صورت که فنر را به سر دریل متصل می کنید و سپس با فروکردن سرفنر به داخل لوله ها و روشن کردن دریل شاهد رفع و باز شدن گرفتگی لوله ها خواهید بود. البته باید توجه داشت که فنر متصل به دستگاه بسیار منعطف است و به راحتی در خمیدگی لوله ها انعطاف پیدا می کند.

 

لوله بازکنی در شهران به صورت 24 ساعته شبانه روزی

  • بررسی محل گرفتگی لوله فاضلاب در شهران

 

  • روشن کردن دستگاه لوله بازکنی در شهران

 

  • با توجه به متراژ فنر در شهران و لوله به چاه و طول فنر لازم را انتخاب می کنیم

 

  •  در شهران  وارد کردن فنر به چاه و لوله با همراه سه نظام به محل گرفتگی لوله تا جایی که فنر جلوتر نرود

 

  • حالا دستگاه ژنراتور برقی را روشن است در شهران  باید فنر برقی را درون لوله بچرخد تا گرفتگی باز شود

 

  • خارج کردن مواد و رسوبات درون لوله و مشخص کردن محل گرفتگی لوله در شهران

 

  • در صورت دیدن گرفتگی باید در شهران دوباره این عمل تکرار شود

 

  • با رفع گرفتگی لوله مواد شوینده در شهران  را همراه با آب داخل لوله می ریزیم (چند بار تکرار شود تا بوی بد لوله از بین رود)

 

لوله بازکنی دکتر لوله  پایین ترین نرخ و فوری هیته خدمات فنی تهرانی است . ساکن هر نقطه از تهران که هستید با شعبه چاه بازکنی تخلیه چاه  تهران و مجموعه تهرانی در منطقه خودتان تماس بگیرید.

 

نرخ چاه بازکنی و لوله بازکنی در تهران

نرخ خدمات ارائه شده در شرکت تهرانی لوله بازکنی در در تهران با سایر نقاط تهران یکسان است و طبق نرخ اتحادیه تخلیه چاه ارزش یابی ومحاسبه می شود، معمولا روش کار لوله بازکنی این گونه است که لوله بازکن برای باز کردن لوله با فنر برقی مراحل کار خود را آغاز می کند و در بیشتر موارد باز کردن محل گرفتگی لوله می شود. اما اگر مشکل بزرگتر بود گرفتگی با مواد چسبنده مانند سیمان و چربی و سنگ و … باشد باید از مواد لوله بازکن و دستگاه تراکم هوا و فنرهای برقی و غیر برقی برای باز کردن لوله استفاده شود.

 

021-88683939

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *