hambergermenu

لیست سایت‌های مهم خبری ارز دیجیتال خارجی و ایرانی

چکیده : در این مقاله به برترین سایت‌های خبری ارز دیجیتال ایرانی و خارجی که منتشرکننده بروزترین اخبار حوزه کریپتو هستند، پرداخته شده است.

 

لیست سایت‌های مهم خبری ارز دیجیتال خارجی و ایرانی

 

امروزه با پیشرفت روزافزون ارزهای دیجیتال و فراگیری استفاده آنها بین مردم در جهت ترید، سرمایه‌گذاری و… همه کاربران به دنبال جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال هستند. کاربران باید همیشه به دنبال منابع خبری مهم و معتبر باشند و همچنین از منابع خبری نامعتبر دوری کنند. منابع خبری معتبر بسیار زیادی امروزه وجود دارند که ما در این مقاله به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

 

چرا باید اخبار فوری ارز دیجیتال را بررسی کنیم؟

بررسی جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای تریدرها و سرمایه‌گذاران است. آنها با بررسی اخبار فوری ارز دیجیتال و اتفاقات این حوزه می‌توانند تصمیم بهتری برای ترید و سرمایه‌گذاری بگیرند.

 

زمانی که احساسات سرمایه‌گذاران خوش‌بینانه یا صعودی باشد، بازار ارزهای دیجیتال رفتار گله‌ای را تجربه می‌کند که منجر به افزایش قیمت‌ها می‌شود.

 

 ماهیت متنوع و ناهمگون ارزهای دیجیتال مختلف باعث می‌شود که هر ارز دیجیتال به‌طور متفاوتی به احساسات واکنش نشان دهد. علاوه بر این، ما می‌بینیم که احساسات، تأثیر بارزتری بر ارزهای دیجیتال جدید دارد.

 

درنتیجه، می‌توان فهمید که اخبار در احساسات کاربران تأثیر زیادی دارند و می‌توانند منجر به رفتار گله‌ای شود که هم می‌تواند مثبت و هم منفی باشد.

 

پس اگر کاربران به اخبار جدید ارزهای دیجیتال واقف و به منابع معتبری دسترسی داشته باشند، به‌محض یافتن جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال، می‌توانند تصمیماتی سریع‌تر از بقیه کاربران بگیرند و سود بیشتری نصیبشان شود.

 

آیا جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال مهم است؟

اخبار یکی از مهم‌ترین موارد برای اکثر کاربران کریپتو است. مهم نیست که در چه قسمتی از ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنید، به‌احتمال‌زیاد روزانه در سطحی با اخبار درگیر هستید. در بیشتر روزهای هفته، اتفاقی در مقیاس ملی یا جهانی کریپتو در حال رخ دادن است که شایسته پوشش خبری است. برای بسیاری از کاربران، اولین سؤالی که هرروز صبح به ذهن خطور می‌کند این است که «آخرین رویدادهای حوزه کریپتو چیست؟»

 

چه یک خبر خاص و نشاط‌آور، غم‌انگیز و ترسناک، یا هیجان‌انگیز و پیش‌پاافتاده باشد، احتمالاً در ساعت‌ها و روزهای آینده موضوع گفتگو بین شما و دوستان، خانواده و همکارانتان و همچنین غریبه‌های تصادفی در فروشگاه‌های مواد غذایی و کافی‌شاپ‌ها و… است.

 

مردم اخبار خود را این روزها از منابع مختلف از جمله تلویزیون، رادیو، مجلات و اینترنت دریافت می‌کنند.

 

 بااین‌حال، سایت‌های خبری همچنان معتبرترین رسانه‌‌هایی هستند که از طریق آن جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال به مردم در هر سنی در سراسر کشور ارائه می‌شود. طبق آخرین پژوهش‌ها بیش از نیمی از بزرگ‌سالان جهان هرروز یک مقاله می‌خوانند.

 

به‌روز ماندن در مورد اخبار فوری ارز دیجیتال در حین انتشار آنها مفید است. با خواندن جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال به‌صورت روزانه، آمادگی بیشتری برای ایجاد نظر در مورد چیزهایی که در حال حاضر در حال وقوع هستند، دارید. همچنین احتمال دارد که اگر یک رویداد جهانی تأثیر مستقیمی بر دارایی دیجیتالی شما داشته باشد، آماده‌باشید.

 

اگرچه ممکن است جالب یا حتی سرگرم‌کننده باشد، مهم‌ترین ارزش اخبار به‌عنوان ابزاری برای توانمندسازی افراد آگاه است؛ بنابراین هدف روزنامه‌نگاری ارائه اطلاعات موردنیاز فعالان بازار ارزهای دیجیتال برای اتخاذ بهترین تصمیمات ممکن در مورد دارایی دیجیتالی، آینده ارزهای دیجیتال و رویدادها است.

 

4 مزیت بررسی جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال

بررسی جدیدترین اخبار حوزه بلاکچین و ارز دیجیتال می‌تواند مزایایی نیز با خود به همراه داشته باشد که در زیر به آنها اشاره‌شده است.

 

چرا باید اخبار فوری ارز دیجیتال را بررسی کنیم؟

 

  • اخبار، شمارا در جریان اتفاقات حوزه کریپتو قرار می‌دهد

این مهم‌ترین دلیلی است که چرا باید اخبار را بخوانید. با درک اخبار، از اتفاقاتی که در ارزهای دیجیتال می‌افتد مطلع می‌شوید. این مجموعه‌ای کامل از اطلاعات است که همه به یک اندازه برای درگیر نگه‌داشتن شما در حوزه فعالیت یعنی کریپتو مفید است.

 

  • به شما امکان می‌دهد دانش خود را گسترش دهید

بی‌سوادی یک اپیدمی روبه رشد در حوزه ارزهای دیجیتال است و با خواندن اخبار، شما این قدرت را دارید که با آموزش دیگران درباره اخبار مهمی که هرروز اتفاق می‌افتد، به مبارزه با این موضوع کمک کنید. این وظیفه مدنی شماست که به دیگران در جامعه خود کمک کنید تا آگاه شوند؛ بنابراین اگر خواندن اخبار به آگاهی بیشتر شما کمک می‌کند، می‌توانید آن دانش را به دیگران منتقل کنید. به‌هرحال، گسترش دانش شما باعث ایجاد جامعه‌ای آگاه‌تر می‌شود که این همان چیزی است که اخبار می‌خواهند ایجاد کنند، درست است؟

 

  • اخبار شمارا در مورد پروژه‌هایی که می‌تواند بر شما تأثیر بگذارد، به‌روز نگه می‌دارد

بیایید به مثال تغییرات قیمت یک کوین در بازار برگردیم. درک اینکه آنها چگونه قیمت آن را تعیین می‌کنند، چگونه قیمت تغییر می‌کند و اینکه چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است برای آماده شدن برای آن تغییر بسیار مهم است. خواندن اخبار، در مورد چیزی مانند قیمت یک کوین، می‌تواند به شما کمک کند تا آن اطلاعات را به دست آورید، بنابراین با تمام تحقیقات خود برای آنچه برای آن پروژه اتفاق می‌افتد آماده هستید.

 

  • شما شروع به درک تأثیر گسترده مسائل خاص پروژه‌ها خواهید کرد

با خواندن اخبار هرروز یا فقط چند بار در هفته، الگویی را در اخبار خواهید دید. اخبار چگونه اتفاق می‌افتند، چه چیزی را تحت تأثیر قرار می‌دهند و این برای شما چه معنایی دارد. درک آن الگو به شما کمک می‌کند تا بسنجید که در آینده چه اتفاقی برای آن پروژه خواهد افتاد.

 

بااین‌حال، ما باید بهترین منابع خبری ارزهای دیجیتال را که نیاز روزانه برای فعالیت در بازارهای مالی است را بشناسیم، در ادامه به معرفی چند تا از بهترین منابع خبری ارزهای دیجیتال می‌پردازیم.

 

معرفی بهترین منابع برای پوشش جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال

در این قسمت به معرفی چندین منبع خبری ارز دیجیتال می‌پردازیم تا بتوانیم به آخرین رویدادهای حوزه کریپتو دسترسی معتبر و سریع داشته باشیم.

 

  • ارز دیجیتال 

 یکی از بهترین سایت‌های خبری برای دسترسی به جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال، سایت ارز دیجیتال است که به‌عنوان رسانه تخصصی حوزه ارزهای دیجیتال، فعالیت خود را از مرداد 1396 آغاز کرده است.

سایت ارز دیجیتال تلاش می‌کند تا با آموزش اینکه بیت‌کوین چیست و همچنین مفاهیم ابتدایی این حوزه به همراه روش‌های تجزیه‌وتحلیل بازار ارزهای دیجیتال، مانند تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال، گام‌های ابتدایی آگاهی‌بخشی را همگام با پیشرفت این پدیده بردارد.

 

  • رسانه تخصصی سیگما

 مجموعه سیگما یکی از مهم‌ترین و بهترین منابع برای بررسی آخرین رویدادهای حوزه کریپتو و آخرین اخبار دنیای رمزارزها، بلاک‌چین و تکنولوژی است. علاوه بر این‌ها سیگما درزمینهٔ ارائه تحلیل‌های تخصصی روزانه و هفتگی، همچنین تهیه تخصصی پادکست، ویدئو و مقاله فعالیت چشمگیری دارد. مجموعه سیگما با تکیه‌بر دانش و تخصص نیروی جوان یک سالی است که در این حوزه فعالیت خود را آغاز کرده است و توانسته بسیاری از کاربران بازارهای مالی، کریپتو و تکنولوژی را به خود علاقه‌مند کند. مجموعه سیگما به‌عنوان یک رسانه تخصصی بازارهای مالی و تکنولوژی، شناخته‌شده است.

 

رسانه تخصصی سیگما

 

ویژگی‌های منحصربه‌فرد رسانه تخصصی سیگما به شرح زیر است:

    • آموزش تخصصی حوزه بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال
    • تحلیل تخصصی ارزهای برتر و محبوب بازار
    • آخرین اخبار حوزه کریپتو، بازارهای مالی و تکنولوژی
    • ارائه تخصصی پادکست و ویدئوهای به‌روز
    • ارائه نظرات و تحلیل‌های افراد متخصص بازارهای مالی
    • و…

 

  • میهن بلاک‌چین 

 یکی دیگر از بهترین منبع خبری ارز دیجیتال مجموعه آموزشی – خبری میهن بلاک‌چین است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ شروع کرده و با فعالیت بر روی پروژه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی، موفق به کسب دستاوردهای متعددی در حوزه بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال شده است. باتوجه‌به جدید بودن تکنولوژی بلاک‌چین و حوزه رمزارزها، مجموعه میهن بلاک‌چین تمرکز اصلی خود را روی آموزش مفاهیم این حوزه به مردم کشورمان قرار داده است.

 

در ادامه معرفی منابع خبری ارزهای دیجیتال، به بررسی چند منبع خبری معتبر خارجی می‌پردازیم:

 

  • کوین تلگراف

 

کوین تلگراف

 

یکی از منابع اخبار فوری ارز دیجیتال سایت Cointelegraph است که در سال 2013 تأسیس شد. کوین تلگراف، منبع رسانه دیجیتال مستقل و پیشرو است که طیف گسترده‌ای از اخبار را در مورد فناوری بلاک‌چین، دارایی‌های رمزنگاری و روندهای نوظهور فین‌تک پوشش می‌دهد. تیم آنها هرروز دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار را از دنیای غیرمتمرکز و متمرکز ارائه می‌دهد.

 

ارائه اخبار بی‌طرفانه، تجزیه‌وتحلیل، نمودارهای جامع قیمت ارزهای دیجیتال، نظرات واقع‌گرایانه از ویژگی‌های این رسانه است.

 

  • کریپتو پوتیتو

 

کریپتو پوتیتو

 

برای دریافت جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال، سایت CryptoPotato یکی از بهترین‌های این حوزه است. کریپتو پوتیتو در سال 2016 تأسیس شده است. CryptoPotato اخیراً به یکی از منابع اطلاعاتی پیشرو در جهان برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال تبدیل‌شده است. ما همیشه بر محتوای درست و باکیفیت بالا اصرار داریم و این سایت این هدف را تعیین کرده است که همیشه از دیدگاه سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال نگاه کند.

 

  • کوین دسک 

 

کوین دسک

 

 Coindesk یکی از تأثیرگذارترین و قابل‌اعتمادترین پلتفرم‌های خبری و اطلاعاتی برای جامعه جهانی ارزهای دیجیتال است که اخبار تحول در سیستم‌های مالی و اقتصاد ارزهای دیجیتال دنیا را پوشش می‌دهد. CoinDesk یک پلتفرم یکپارچه برای رسانه‌ها، رویدادها، داده‌ها و… در جهت استفاده برای سرمایه‌گذاری است.

 

CoinDesk هرساله میزبان رویدادهای صنعت و وبینارهای بی‌شماری است، از جمله رویداد سالانه اجلاس سران اجماع در ماه مه، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین گردهمایی آینده‌نگر از سهام‌داران در اکوسیستم کریپتو و بلاک‌چین جهانی.

 

سخن پایانی سایت‌های مهم خبری ارز دیجیتال خارجی و ایرانی

اخبار یکی از مهم‌ترین موارد برای اکثر کاربران کریپتو است. مهم نیست که در چه قسمتی از ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنید، به‌احتمال‌زیاد روزانه در سطحی با اخبار درگیر هستید. در بیشتر روزهای هفته، اتفاقی در مقیاس ملی یا جهانی کریپتو در حال رخ دادن است که شایسته پوشش خبری است. استفاده از منابع معتبر خبری ارزهای دیجیتال کمک شایانی به فعالیت بهتر و مؤثرتر در این حوزه می‌کند. ما برای شما منابع معتبر جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال را معرفی کردیم. به نظر شما چه منابع معتبر دیگری برای بررسی آخرین رویدادهای حوزه کریپتو وجود دارند؟

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *