hambergermenu

مزایای لیفت ابرو و بوکال فت در گونه کلینیک

مزایای لیفت ابرو

لیفت ابرو یکی از عمل‌ های بسیار جزئی زیبایی صورت به شمار می رود که در حال حاضر نیز طرفداران زیادی دارد چرا که با وجود جزیی بودن آن تغییرات بزرگی به وجود می آورد . البته عمل جراحی تنها راه لیفت ابرو محسوب نمی شود چرا که راه‌های غیرجراحی و کم تهاجمی یا حتی بدون تهاجم زیادی جهت این کار توصیه می شود. امروزه عمل بوکال فت نیز در دسته جراحی های زیبایی قرار می گیرد که در کلینیک گونه زیر نظر افراد متخصص و با تجربه صورت می گیرد.

 

لیفت ابرو به روش جراحی

لیفت ابرو به این صورت شلی و افتادگی قسمت بالایی صورت را رفع می کند و ابروها کمی بالا می‌ روند. به این صورت می‌ توان ابروهای افتاده را به شکل اولیه خود برگردانده و چین و چروک ‌های پیشانی را نیز همزمان اصلاح نمود. برش‌ ها در این عمل در خط مو به وجود آمده تا بعداً جای زخم دیده نشود. در طرفین صورت رفع شلی و افتادگی ابروها جهت دستیابی به نتایج ماندگار و بلند مدت در این عمل بسیار ضرورت دارد. ممکن است بهبودی بعد از عمل جراحی زمان زیادی ببرد که در این صورت می بایست از دستورالعمل‌های دقیق پزشک خود در رابطه با نحوه بانداژ و مراقبت از ابرو پس از جراحی پیروی نمایید.

 

لیفت ابرو بدون جراحی

این روشی غیر تهاجمی بوده که برای افرادی که به دنبال ترمیم ابرو یا پیشانی خود می باشند ، مناسب خواهد بود. بوتاکس، فیلرهای پوستی و یا استفاده از فناوری لیزر به عنوان گزینه‌های غیرجراحی محسوب می شوند. به طور کلی می توان بدون نیاز به صرف هزینه زیاد یا زمان بهبودی طولانی، نتایج عالی رابا این روش ها تجربه نمایید. گزینه‌های غیر جراحی جهت طیف وسیع ‌تری از افراد مناسب ‌تر می باشند، به خصوص برای افرادی که مشکلات سلامتی دارند و جراحی برای آن ها ممکن نمی باشد. درمان‌ هایی همچون بوتاکس و تزریق ژل و فیلر می‌ توانند بدون نیاز به جراحی و تمام دردسرها و خطرات ناشی از آن، نتایج قابل قبولی را به نمایش بگذارد.

 

چه افرادی نیاز به لیفت ابرو دارند ؟

  • افرادی که از ابروهای افتاده برخوردار می باشند،
  • افرادی که در پیشانی خود دارای خطوط عمیق می باشند،
  • افرادی که از خطوط عمیق بین دو ابرو برخودار هستند
  • لیفت ابرو مناسب افراد جوان و میانسال.

 

چه افرادی نیاز به لیفت ابرو دارند ؟

 

روش جراحی چربی بوکال

عمل بوکال فت یک روش برای داشتن صورتی متفاوت تر از قبل خواهد بود. در این روش در داخل دهان یک شکاف بسیار باریک زده شده و از آن چربی های موجود در ناحیه لپ تخلیه می شود تا به این صورت لپ ها کوچک تر گردد. پس از اینکه برداشتن چربی بوکال انجام شد، شکافی که ایجاد شده با بخیه بسته می شود و توسط نخ های سیلیکونی با گذشت زمانی نیز هیچ نشانه ای از عمل بر روی صورت بیمار مشاهده نخواهد شد . داشتن احساس درد و ناراحتی بعد از این عمل طبیعی بوده که پزشک با تجویز انواع مسکن ها این دردها را کنترل می کند.

 

به طور کلی افرادی که از صورت گردی برخوردار هستند یا در صورت مواجه شدن با اضافه وزن ، از فرم چاق صورت خود رضایت کافی ندارند؛ جراحی برداشتن پد های چربی گونه در داخل گونه ها به عنوان یک روش مناسب در جهت رهایی از شر چربی های ناخواسته به آن ها توصیه می شود . تخلیه چربی که اصطلاحا بوکال فت بوده ،بهترین راه از بین بردن این چربی ها معرفی می گردد. این عمل جراحی تقریبا سریع و ساده انجام می گیرد و به شکل موضعی امکان پذیر خواهد بود.

 

روش جراحی چربی بوکال

 

کلینیک گونه مرکز زیبایی پوست

کلینیک زیبایی گونه کلینیک در دسته مراکز معتبر در زمینه عمل های زیبایی به شما معرفی می شود. این کلینیک همواره سعی دارد تا با استفاده و بهره مندی افرادی با تجربه و کاربلد و ارائه دادن خدماتی کاربردی به مشتریان عزیز به بهترین نحو رسیدگی کند. برجسته بودن استخوان‌ های گونه و پر بودن ناحیه‌ی میانی صورت باعث ایجاد ظاهری جوان و سالم و با طراوت خواهد شد که شما می توانید این تغییرات را با انجام جراحی در کلینیک زیبایی انجام نمایید. به طور کلی افزایش سن منجر به کاهش حجم گونه‌ ها و نواحی میانی صورت خواهد شد که معمولا ظاهری نحیف و ناسالم را به نمایش می گذارد و منجر به آن شده تا صورت شما پیرتر از آنچه که هست به نظر برسد.

 

امروزه مراکز زیادی تحت عنوان مجموعه های زیبایی در حال فعالیت می باشند که در آن خدماتی همچون بوکال فت ، لیفت ابرو و لیفت با نخ صورت می گیرد. گونه کلینیک به عنوان یکی از مراکز معتبر می باشد که از افرادی متخصص در زمینه های زیبایی استفاده می کند و همواره در حال خدمات رسانی می باشد. شایان ذکر است با مراجه به نشانی goonehclinic.com می توانید به دیگر خدمات این مجموعه دسترسی یابید و به طور کامل برای هر خدمات با کارشناسان با تجربه این مجموعه مشاوره شوید. این مجموعه با با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین به نام و حرفه ای و کادری با تجربه در کنار به کار گیری از دستگاه‌ ها و لوازم مجهز به بروزترین تخصصی دنیا در فضا و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان میهمانان ارجمند خود است.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی