hambergermenu

مهم ترین ترفندهای طراحی سایت صنایع دستی

طراحی سایت صنایع دستی فرصتی برای برندسازی و متمایز شدن از سایرین فراهم می‌کنند. شما این شانس را دارید که تخصص خود را به گونه ای به نمایش بگذارید که باعث شود مشتریان یا دنبال کنندگان شما به عنوان منبع دانش و الهام بر شما تمرکز کنند. از به اشتراک گذاشتن ایده ها نترسید. این ایده بعدی می تواند بلیطی در راه رتبه بندی به عنوان یکی از بهترین وب سایت های صنایع دستی در سرگرمی انتخابی شما باشد. یک وب سایت خوب می تواند برند شما را بسازد، ترافیک وبلاگ شما را افزایش دهد و به کسب درآمد کمک کند. طراحی سایت آسان نیست و قیمت سایت به فاکتورهای متعددی بستگی دارد.به همین دلیل است که متخصصانی هستند که آن را به عنوان یک کار انجام می دهند.

 

طراحی سایت صنایع دستی

 

نکات طراحی سایت

1. نام دامنه خود را دریافت کنید

خرید نام دامنه برند شما یک راه ارزان و بدون دردسر است تا به کسب و کار شما آن جلای حرفه ای مورد نیاز خود را بدهد.

 

2. از خلاقیت خود در طراحی سایت صنایع دستی استفاده کنید.

برای نشان دادن شخصیت شما، وب سایت جدید خود را برندسازی کنید. اضافه کردن یک وبلاگ به سایت را در نظر بگیرید، یک صفحه “درباره” ایجاد کنید تا تجارت خود را توضیح دهید و شاید داستان آن را بگویید، و اطلاعات تماس و پشتیبانی مشتری را ارائه دهید. اطمینان حاصل کنید که توضیحات محصول جذابی را درج کرده اید و از عکس های با کیفیت بالا استفاده کنید. اگر می‌خواهید شخصیتی بی‌نظیر ارائه دهید، از مهارت‌های نوشتاری خود برای این کار استفاده کنید.

 

لیزا داکری که خط تولید لوازم التحریر خود را در The Nested Turtle می فروشد، می گوید: “من دائماً روی طراحی سایتم کار می کنم. فکر می کنم باید الگوها و سبک های مختلف را امتحان کنید تا زمانی که چیزی مطابق با برند خود پیدا کنید.” او الگوهای متعددی را از گالری تم Weebly امتحان کرده است. من همچنان به ایجاد تغییرات و تغییرات در طراحی ادامه می‌دهم زیرا با سایت راحت‌تر می‌شوم و برند خود را توسعه می‌دهم.»

 

او می گوید که داشتن تصاویر عالی از محصول مهم است. داکری می‌گوید: «وقتی مردم نمی‌توانند اقلام شما را به صورت فیزیکی ببینند و لمس کنند، باید بتوانند آنچه را که خریداری می‌کنند، ببینند. “نور خوب همه چیز است.”

 

از خلاقیت خود در طراحی سایت صنایع دستی استفاده کنید

 

3. یک خبرنامه با معاملات ویژه برای مشتریان وفادار ارائه دهید

 

4. از رسانه های اجتماعی برای جلب علاقه و جذب مشتریان به وب سایت خود استفاده کنید.

خواه پینترست، توییتر، اینستاگرام یا فیس بوک باشد، به طرفداران، دنبال کنندگان و افرادی با علایق مشابه خود اطلاع دهید که سایت جدید در آنجا وجود دارد. ممکن است در نظر داشته باشید که یک تخفیف ویژه مانند 5 درصد تخفیف برای 10 مشتری اول ارائه دهید.

 

از رسانه های اجتماعی برای جلب علاقه و جذب مشتریان به وب سایت خود استفاده کنید

 

5. سیاست های خود را روشن کنید.

همانطور که بریتانی کلونتز در Bplans نوشت، به مشتریان اطلاع دهید که چه مدت طول می کشد حمل و نقل، آیا آنها می توانند اقلام را برگردانند، و چه مقدار ممکن است مجبور به پرداخت هزینه های برگشت شوند.

 

تحقیقات خود را به صورت آنلاین انجام دهید و با مردم صحبت کنید. آموزش های آنلاین زیادی برای کمک به شروع کار شما وجود دارد که بسیاری از آنها رایگان هستند. افرادی را که در منطقه خود تحسین می کنید مطالعه کنید و حتی برای مشاوره با آنها تماس بگیرید.

 

Dockery مردم را تشویق می‌کند که در شروع کار غرق نشوند یا به هر کاری که باید انجام دهند به یکباره فکر کنند. “همه را بنویسید، لیست های زیادی تهیه کنید و تازه شروع کنید. اگر فقط از چیزی شروع نکنید، هرگز به جایی نخواهید رسید.”

 

در کنار فرصت آشکار برای فروش آثار خود، فرصتی رضایت بخش برای به اشتراک گذاشتن تجربه خود از طریق محتوا است. آموزش های مربوط به وب سایت های صنایع دستی یک راه عالی برای ارتباط با علاقمندان و مشتریان بالقوه است. آنها به اعتبار سایت شما می افزایند و فروش را از طریق تعامل بالا می برند. بهترین وب سایت های صنایع دستی همیشه چیزی بیش از عکس های ثابت از محصولات ارائه می دهند. آنها تعامل چند رسانه ای دارند.

 

آموزش‌های مربوط به وب‌سایت‌های صنایع دستی همچنین به سازندگان این فرصت را می‌دهد تا برند شخصی خود را در کنار برند تجاری خود بسازند. شما می توانید با ارسال راهنماها و هک های جالبی که کل تجربه کاردستی را بهبود می بخشد، در کاردستی خاص خود به یک مرجع تبدیل شوید. این می تواند منبع شادی و رضایت شما باشد. گشودن به روی مخاطبان، جامعه را جذب می کند. شما می توانید مدل کسب و کار و برند خود را با گوش دادن به بازخوردها و ارتباط مداوم با مشتریان بالقوه خود بهبود بخشید.

 

طراحی سایت توسط iransite

 

طراحی سایت توسط iransite

به منظور طراحی سایت بهتر است به یک متخصص در این حوزه مراجعه کنید تا از صفر تا صد طراحی آن در کنار شما باشد و در رفع ایرادات احتمالی به شما کمک کند. شرکت طراحی ایران سایت؛ اولین و قدیمی ترین مجموعه تخصصی طراحی سایت است که در راستای ارائه بهترین خدمات طراحی سایت به مشتریان متعهد شده است که بهترین کیفیت را در اختیار آنها قرار دهند و حتی پس از طراحی اولیه، پشتیبانی خود را ادامه دهد. در صورتی که از طراحی سایت خود راضی نیستید یا قصد ایجاد سایتی جدید را دارید؛ می توانید با کارشناسان ایران سایت iransite.com تماس بگیرید.

 

منبع: https://iransite.com

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *