hambergermenu

چرا باید هتل قصر طلایی مشهد را رزرو کنید؟

چکیده : معرفی هتل قصر طلایی مشهد

 

رزرو هتل قصر طلایی مشهد

 

قصر طلایی، نامی آشنا و پرآوازه در مشهد است. هتل قصر طلایی مشهد با 5 هزار متر مربع مساحت در 20 طبقه، اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی را با بهترین سطح امکانات و خدمات در خود جای داده است. اگر شما هم در حال برنامه‌ریزی برای سفر به شهر امام رضا هستید و قصد رزرو هتل دارید، در این مطلب با ما همراه شوید تا با مشخصات و امکانات بهترین هتل مشهد آشنا شده و بدانید چرا این هتل 5 ستاره محبوب مسافران است.

 

امکانات هتل چیست؟

تنوع زیاد اتاق‌ها و سوییت‌های هتل، رضایت مسافران با هر سلیقه ای از اقامت را جلب می‌کند. تا جایی که که حتی برای سفرهای بعدی نیز این هتل در اولویت است. اگر دوست دارید اتاق شما چشم انداز حرم مطهر رضوی را داشته باشد، اتاق دبل پانوراما را انتخاب کنید. اما اگر تمایل دارید در طول مدت اقامت حس حضور در خانه را داشته باشید؛ سوییت‌های سنیور با دارا بودن یک اتاق اصلی، یک اتاق خواب و اتاق غذاخوری گزینه مناسبی برای شما است. علاوه بر این بسیاری از زوج‌های جوان تمایل دارند که زندگی مشترک خود را با سفری زیارتی آغاز کنند. سوییت‌های پرنسس با دکوراسیون چشم نواز و فضای دلنشین و زیبا گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

 

از مهم‌ترین امکانات هتل می‌توان به پاورسوئیچ، آنتن مرکزی، مینی بار، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، خانه‌داری ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، یخچال، رستوران، سالن‌های سمینار، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، مجموعه آبی (استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، انواع ماساژ)، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، محل بازی کودکان، گیم نت، سالن زیبایی آقایان و بانوان، آژانس مسافرتی، صرافی، بانک، کتابخانه، بیزینس سنتر، تاکسی سرویس، خدمات لاندری، پزشک مقیم، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و راه آهن، ترانسفر به حرم مطهر حضرت رضا(ع) و… اشاره کرد.

 

رزرو هتل 5 ستاره مشهد

 

بهترین سوئیت‌های هتل کدام‌اند؟

سوئیت پرزیدنت 

این سوئیت پرزیدنت 109 متری با ظرفیت 4 نفر، آشپزخانه(بدون تجهیزات پخت و پز)، سالن نشیمن با مبلمان و حمام با دوش، جکوزی، حوله و لوازم بهداشتی دارد. در فضای وسیع این سوئیت‌ها دو دستگاه تلویزیون ال سی دی و ال ای دی به اضافه سینمای خانگی و سیستم صوتی هم قرار گرفته‌اند که شبکه فیلم و کارتون اختصاصی دارند. البته از امکانات دیگری چون میز ناهارخوری، یخچال، شومینه، سیستم تهویه مطبوع، چای ساز، میز کار، مایکروویو، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت و دستگاه واکس کفش هم نباید چشم پوشی کرد.

 

سنیور سوئیت و جونیور سوئیت 

سنیور سوئیت با 73 مترمربع و ظرفیت دو نفر، یک اتاق اصلی و یک اتاق خواب دارد. یک تخت دونفره، دو تخت سینگل یا کاناپه تخت‌شو در این سوئیت تعبیه شده‌اند و امکانات رفاهی کامل هم در اختیار مسافران قرار گرفته است. برای نمونه می‌توان به ماهواره مرکزی، چای‌ساز، لوستر، آباژور، مایکروویو و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. جونیور سوئیت هم با 52 متر و دو اتاق خواب و نشیمن که با پارتیشن از هم جدا شده اند؛ ظرفیت 2 نفر را دارند. در این سوئیت‌ها نیز جکوزی، سیستم تهویه مطبوع، چای ساز و صندوق امانات وجود دارد.

 

سوئیت قاجاری 

اگر ترجیح می‌دهید در حال و هوای گذشته سیر کنید، سوئیت قاجاری را رزرو کنید. این سوئیت که 103 مترمربع مساحت و دو اتاق دارد، با معماری و دکوراسیون عصر قاجاری تزئین شده که شامل آینه کاری روی دیوار و سقف، نقاشی قاجاری روی دیوار و شمعدان‌های قاجاری می‌شود. اما این سوئیت 4 نفره از امکانات مدرن هم چیزی کم ندارد؛ سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با ماهواره مرکزی و شبکه فیلم و کارتون، صندوق امانات، مایکروویو، سیستم کنترل هوشمند دما و نور، جکوزی و اینترنت پرسرعت.

 

رزرو هتل لوکس مشهد

 

سالن‌‎‌های پذیرایی هتل چه امکاناتی دارند؟

سالن‌های آمفی تئاتر، میتینگ و… با امکاناتی مدرن و پیشرفته در اختیار میهمانان قرار گرفته است. سالن کنفرانس الیزه با دکوراسیونی به شکل مثلث و تجهیزات مدرن با گنجایش ۷۰ نفر بهترین مکان برای برگزاری جلسات است.

 

سالن آمفی تئاتر آذین که در طبقه دوم هتل قرار دارد، با ظرفیت ۲۲۰ نفر  به تجهیزاتی از قبیل سن سالن، دو ویدئو پروژکتور و اتاق فرمان مجهز است.

 

اگر هدف شما از سفر به مشهد، انجام امور کاری است و باید جلسه‌ای در این زمینه با همکارانتان، شرکای تجاری و … برگزاری کنید؛ سالن میتینگ هتل با گنجایش ۲۰ نفر، مجهز به سیستم صوتی و تصویری، مکانی مناسب برای این منظور است.

 

سالن مجلل پرستیژ با ظرفیت ۱۰۰ نفر، جهت برگزاری انواع جشن تولد، عقد، نامزدی، نمایشگاه و شوروم های تجاری، فرهنگی، هنری و صنعتی کاربرد دارد.

 

رستوران‌های هتل چه امکاناتی دارند؟

قصر طلایی با داشتن ۶ رستوران با منوی غذایی متفاوت قادر است هر آنچه می‌خواهید را فراهم کند. رستوران ضیافت با یکی از بهترین منوهای صبحانه در کشور پذیرای میهمانان است، به علاوه این رستوران امکان برگزاری مجالس را بعد از ساعت سرو صبحانه دارد. رستوران تابستانی بارگه در فضایی باز با چشم انداز حرم مطهر، انواع فست فودها را برای میهمانان سرو می‌کند. رستوران ترنم هم در طبقه اول هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرایی از میهمانان با سرو انواع غذایی ایرانی است.

 

اگر از صرف غذاهای سنتی کشورمان در محیطی با طراحی سنتی و مزین به نقوش اسلیمی لذت می‌برید، حتما سری به رستوران سنتی ترمه بزنید. یک رستوران دیگر هم به نام پنج قاره در طبقه دوم هتل واقع شده و با فضایی شیک و خاص و سرو انواع غذاهای بین المللی لحظاتی خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. اگر به دنبال مکانی مناسب برای صرف گروهی غذا اما به صورت خصوصی هستید، رستوران VIP پرستیژ با گنجایش ۱۴۰ در طبقه اول هتل با امکان سرو انواع غذاهای ایرانی و بین المللی، گزینه بسیار مناسبی برای شما است. به علاوه این رستوران برای برگزاری انواع مجالس از جمله تولد، نامزدی، میهمانی‌های اداری و… ایده‌آل است.

 

مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل چیست؟

هتل در مرکز شهر مشهد قرار گرفته و فاصله‌ی اندکی با حرم رضوی دارد، به طوری که پیاده حدود ۱۰ دقیقه و با ترانسفر هتل حدود ۵ دقیقه طول خواهد کشید. بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی، مسجد گوهرشاد از جمله جاذبه‌های نزدیک به هتل است و همچنین میهمانان به آسانی به سایر مراکز خرید نیز دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این با طی مسافت حدودا ۱۵ دقیقه با خودرو، به فرودگاه، پایانه اتوبوسرانی و ایستگاه راه‌آهن خواهید رسید.

 

چگونه هتل قصر طلایی مشهد را رزرو کنید؟

قصر طلایی به دلیل برخورداری از امکانات رفاهی مطلوب، موقعیت مکانی مناسب و فضایی آرام همواره به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت مسافران مشهد مطرح بوده است. اگر قصد رزرو این هتل را دارید بهتر است از روش آنلاین استفاده کنید. زیرا سایت‌های رزرو اینترنتی هتل همچون جااینجاس مشخصات کامل هتل از آدرس و تصاویر هتل تا لیست کامل امکانات و اتاق‌ها و قوانین را در اختیار شما قرار می‌دهند. علاوه بر این فرآیند رزرو بسیار کوتاه بوده و هزینه آن نیز با اعمال تخفیف ویژه پرداخت می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید سری به jainjas.com بزنید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی