hambergermenu

کاهش تصادفات با استفاده از رنگ های ترافیکی

چکیده : مشخصات رنگ ترافیکی و مقاومت بسیار بالا، این نوع رنگ را به گزینه مناسبی جهت استفاده در محیط های آزاد تبدیل کرده است. این محصول از گذشته تاکنون نقش بسیار مهمی در ایجاد ترافیک‌ های روان و حفظ جان رانندگان و عابران پیاده داشته است.

 

توضیحات کامل و مشخصات رنگ ترافیکی

رنگ ترافیکی یک نوع بر چسب یا رنگ صنعتی پر کاربرد می باشد. این نوع رنگ برتری بیشتری نسبت به رنگ ‌های معمولی دارد. رنگ ترافیکی در حالت کلی به دو نوع سرد و گرم تقسیم می شود.. رنگ ترافیکی سرد نیز خود به سه دسته اکریلیک ترموپلاست، کلرو کائوچو و چند جزئی تقسیم می شود. از این نوع پوشش شیمیایی اغلب برای علامت گذاری بزرگراه‌ ها، خیابان ها و دیگر مسیرهای پر تردد استفاده می شود.

 

ترکیب این نوع رنگ به گونه ای در نظر گرفته شده است که هم از نظر استحکام مکانیکی و هم از نظر دیده شدن گزینه مناسبی باشد. در مشخصات رنگ ترافیکی و ساختار این نوع رنگ می توان شاهد استفاده از دانه های شیشه ای بازتابنده ای بود. از این دانه ها اغلب به منظور افزایش دید راننده ها در شب و تسلط بیشتر آن ها بر جاده استفاده می شود. رزین اکریلیک، ترموپلاست، کلرو کائوچو و وینیل از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده رنگ های ترافیکی به شمار می آیند.

 

  •  قبل از خرید این محصول بهتر است به عوامل و فاکتورهای مختلفی همچون ملاحظات زیست محیطی، مکان کاربرد رنگ ترافیکی، تأثیرپذیری آن از شرایط محیطی و دانه بندی مناسب توجه داشته باشید. توجه به این نکات به شما کمک می کند تا از رنگ متناسب با فضای کاربری خود استفاده کنید.

 

توضیحات کامل و مشخصات رنگ ترافیکی

 

مقاومت رنگ ترافیکی چقدر باید باشد؟

یکی از ویژگی های مهمی که رنگ های ترافیکی باید از آن برخوردار باشند، مقاومت بسیار بالای آن ها است. این نوع رنگ ها به دلیل اینکه در جاده ها و خیابان ها استفاده می شوند لازم است در برابر آفتاب از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشند. در صورتی که رنگ های ترافیکی این ویژگی را نداشته باشند، شهرداری باید به طور مداوم این خطوط را تمدید کند. مقاومت در برابر تغییر رنگ از دیگر ویژگی های رنگ های ترافیکی با کیفیت است.

 

این نوع رنگ ها باید از مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی برخوردار باشند. در صورتی که این نوع رنگ به سرعت پاک شود، تردد خودروها در جاده دچار مشکل می شود.  از مشخصه های اصلی رنگ ترافیکی مرغوب و با کیفیت می توان به داشتن تاییدیه ها و استانداردهای لازم  اشاره کرد. همچنین این نوع رنگ ها لازم است از کیفیت گلاسبید بالایی برخوردار باشند. منظور از کیفیت گلاسبید، مش بندی مناسب دانه های شیشه ای است.

 

مقاومت رنگ ترافیکی چقدر باید باشد؟

 

بیشترین کاربرد رنگ ترافیکی در کجاست؟

رنگ ترافیکی از کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف برخوردار است. امروزه از انواع گوناگون این نوع رنگ در مکان های مختلف استفاده می شود.

  1. خط کشی سالن های ورزشی، مسیر حرکت در فرودگاه و مسیر های مسابقات خودرو از جمله کاربردهای این رنگ است.
  2. همچنین از رنگ های ترافیکی به منظور خط کشی علامت خطر و عابر پیاده در خیابان‌ ها استفاده می شود.
  3. از دیگر کاربردهای این نوع رنگ کشیدن نمادهای ترافیکی همچون ایست، حرکت، خطر، اتوبوس و … است.
  4. مشخص کردن جایگاه ‌های پارکینگ و جایگاه ایستگاه ها نیز از کاربردهای این رنگ به شمار می آید.
  5. دیگر کاربرد رنگ ترافیکی استفاده از آن جهت رنگ آمیزی جداول و معابر آب است.

 

رنگ ترافیکی یک نوع رنگ یا برچسب خاص می باشد که از چسبندگی بسیار بالایی بر روی سیمان و سطوح بتنی برخوردار است. این نوع رنگ دارای قابلیت تنفس پذیری است و به همین دلیل به مرور زمان پوسته نخواهد شد. استفاده از این رنگ به دلیل ماندگاری بسیار بالایی که دارد بهترین گزینه جهت استفاده در خط کشی جاده ها به شمار می آید.

 

در واقع با استفاده از این نوع رنگ می توان حیاتی ‌ترین و اصلی‌ ترین شریان‌ های ارتباطی بیرون شهری و درون ‌شهری را ایمن سازی کرد. با استفاده از خط کشی جاده ها به راحتی می توان احتمال بروز حادثه را به حداقل مقدار ممکن رساند.

 

بیشترین کاربرد رنگ ترافیکی در کجاست؟

 

آریو رنگ مجری و تولید کننده انواع رنگ های ترافیکی

آریو رنگ دماوند یکی از شرکت های نام آشنا و معتبری است که در زمینه تولید انواع رنگ های ترافیکی فعالیت دارد. این شرکت انواع مختلف رنگ های ترافیکی را با کیفیت بسیار بالایی تولید می کند. مشخصات رنگ ترافیکی و شناخت ساختار آن به شما کمک می کند تا خریدی هوشمندانه داشته باشید. رنگ های ترافیکی عرضه شده توسط آریو رنگ در برابر آفتاب و شرایط جوی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین سطح چسبندگی رنگ های عرضه شده توسط این شرکت نام آشنا بسیار بالا است.

 

 این رنگ ها از دوام و طول عمر بسیار زیادی برخوردار هستند. همچنین آریو رنگ خود مجری انواع رنگ های ترافیکی به بهترین شکل است. رنگ های ترافیکی معمولا با استفاده از چهار روش دستی، اسکرید، اسپری و اکستروژن قابل اجرا هستند.

 

  • با انتخاب این شرکت شناخته شده آسوده خیال باشد که رنگ های خریداری شده شما دوام بسیار بالایی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی دارند.

 

کیفیت بالای رنگ های ترافیکی و مقاومت خوب در برابر تردد خودرو

 

کیفیت بالای رنگ های ترافیکی و مقاومت خوب در برابر تردد خودرو

یکی از کاربردهای بسیار مهم رنگ های ترافیکی استفاده از آن ها در جاده ها و خیابان ها است زیرا از مقاومت بسیار بالایی در برابر تردد خودرو برخوردار هستند. این نوع رنگ به دلیل داشتن توانایی نفوذ بالا عمیقاً در آسفالت فرو می رود، از اینرو دوام بسیار بالایی دارد. همچنین از دیگر ویژگی های این نوع رنگ مقاومت بسیار بالای آن در برابر آفتاب است. رنگ های ترافیکی به دلیل داشتن فرمولاسیون مخصوص در برابر ساییدگی مقاومت بسیار بالایی دارند. رنگ های ترافیکی در برابر شرایط جوی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند، از اینرو می توان از آن ها با اطمینان در مسیرهای شهری استفاده کرد.

 

افزایش ایمنی جاده به کمک رنگ های ترافیکی

 

افزایش ایمنی جاده به کمک رنگ های ترافیکی

مشخصات رنگ ترافیکی و داشتن ویژگی های منحصر بفرد، آن را به یک رنگ کاربردی جهت رعایت نکات ایمنی در جاده ها تبدیل نموده است. یکی از کاربردهای بسیار مهم رنگ های ترافیکی افزایش ایمنی جاده ها به طور چشمگیر است. در واقع یکی از کاربردهای بسیار مهم خطوط ترافیکی جاده ها کاهش تصادفات جاده‌ای می باشد. استفاده از انواع مختلف رنگ ترافیکی تأثیر بسیار زیادی در جلوگیری از حوادث رانندگی دارد. با استفاده از این نوع رنگ به راحتی می توان جاده ‌ها و بزرگراه ‌ها را خط کشی کرد.

 

با این خط کشی ها مرز مجاز هر اتومبیل به خوبی مشخص می شود. رنگ ترافیکی در شب و تاریکی هوا به خوبی دیده می شود، بنابراین  خطوط ترافیکی مانع از انحراف اتومبیل ‌ها از مسیر اصلی جاده می شوند. بازتاب نور از خطوط ترافیکی و دیده شدن آن ها تأثیر بسیار زیادی در رانندگی ایمن دارد.

 

فروشگاه رنگ ترافیکی آریو رنگ دماوند

فروشگاه رنگ ترافیکی آریو رنگ دماوند بهترین تولید کننده و مجری انواع رنگ های ترافیکی به شمار می آید. این فروشگاه معتبر و با سابقه است با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی روز، خدمات پشتیبانی مناسب، کادر اجرای ماهر و گروه کنترل کیفی مناسب موجبات رضایتمندی مشتریان را به خوبی فراهم کند. این فروشگاه بهترین ارائه دهنده رنگ های با کیفیت ترافیکی به شمار می آید. برای آشنایی با طرز ساخت و تولید این نوع رنگ می توان به فرمولاسیون خاص آن اشاره کرد. به گونه ای که در فرمول این نوع رنگ از رنگدانه هایی با بازتاب نور استفاده می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *