hambergermenu

۴ ایده جذاب و خاص برای تابلو سردر مغازه

امروزه برندسازی و ایجاد یک هویت بصری برای رشد و موفقیت کسب و کارها یک امر ضروری است. همه فروشگاه‌ها و مغازه‌ها برای ماندگاری در ذهن مشتریان، دیده شدن، فروش بیشتر و بازاریابی بهتر از تابلوهای تبلیغاتی استفاده می‌کنند. با سفارش یک تابلوی تبلیغاتی زیبا و منحصر به ‌فرد و نصب آن در سردر مغازه می‌توان توجه رهگذران را جلب و آن‌ها را به مشتری ثابت تبدیل کرد.

 

۴ ایده جذاب و خاص برای تابلو سردر مغازه

 

هماهنگی طراحی تابلو با نوع کسب و کار، استفاده از عناصر مرتبط با کسب و کار در تابلو، استفاده از رنگ‌های جذاب و نورپردازی خیره‌کننده، بهره‌گیری از لوگو، شعارهای مناسب و گیرا، طرح‌های گرافیکی حرفه‌ای و نصب تابلو در مکان مناسب نکاتی هستند که در زمان سفارش تابلو مغازه حتما باید مورد توجه قرار بگیرند که در ادامه و در ارتباط با این موارد قصد داریم به معرفی ۴ ایده جذاب و خاص برای تابلو سردر مغازه بپردازیم.

 

استفاده از چوب برای تابلو مغازه

 

استفاده از چوب برای تابلو مغازه

 

اولین ایده از ۴ ایده جذاب و خاص برای تابلو سردر مغازه استفاده از چوب برای ساخت تابلوی تبلیغاتی برای نصب در سردر مغازه است. چوب‌ها انواع مختلفی دارند که از بین آن‌ها چوب ترمووود در ساخت تابلوهای مغازه کاربرد بیشتری دارد.

 

این نوع چوب در بسیاری از صنایع از جمله تابلوسازی، ساختمان‌سازی و ساخت لوازم برای دکوراسیون داخلی کاربرد دارد. چوب ترمووود بیشتر توسط کشورهای فنلاند، کانادا و آلمان تولید و به سایر کشورها از جمله ایران صادر می‌شود.

 

تولید چوب ترمووود با استفاده از دو روش شامل ترمووود پایدار و ترمووود بادوام انجام می‌شود‌ که شامل چند روش هستند.

 

به عنوان مثال در یکی از روش ها با نام  Class Thermo-S چوب‌ها تا دمای 180 درجه سانتی‌گراد حرارت می‌بینند که به آن روش پایدار می گویند و در روش دیگری به نام Class Thermo-D چوب‌ها تا دمای 220 درجه سانتی‌گراد حرارت داده می‌شوند که به این روش هم روش بادوام گفته می شود.

 

برای ساخت تابلوی چوبی مغازه بیشتر از چوب ترمووود بادوام استفاده می‌شود‌. این نوع چوب در تمام شرایط آب و هوایی مقاوم است و کیفیت خود را از دست نمی‌دهد. در صنعت تابلوسازی چوب‌های ترمووود را می توان با حروف برجسته‌ای از جنس چلنیوم، استیل یا نئون پلاستیک تلفیق کرد.

 

نکته آخر هم اینکه از مهم‌ترین مزایای تابلوی چوبی مغازه می‌توان به مواردی مانند دوام بالا، زیبایی، تنوع در ابعاد، نصب و جابه‌جایی راحت، تنوع رنگ‌بندی و قیمت مناسب اشاره کرد‌‌.

 

استفاده از کامپوزیت برای تابلو مغازه

 

استفاده از کامپوزیت برای تابلو مغازه

 

دومین ایده از ۴ ایده جذاب و خاص برای تابلو سردر مغازه استفاده از کامپوزیت برای ساخت تابلوی تبلیغاتی است. کامپوزیت در صنایع مختلفی مانند تابلوسازی، تولید هواپیما، تولید خودرو و.. کاربرد فراوانی دارد.

 

تابلو کامپوزیت در تابلو سازی بیشتر در نماسازی سردر مغازه‌ها استفاده می‌شود و معمولا آن را با حروف های برجسته‌ای از جنس چلنیوم، استیل، وکیوم و دیگر حروف های برجسته تلفیق می‌کنند.کامپوزیت ها به روش های مختلفی هم اجرا می شوند که با نام های تخصصی مانند اچ و ال، فیکس و هنگ شناخته می شوند.

 

بسیاری از کسب و کارها برای نصب تابلوی تبلیغاتی در سردر مغازه، سردر شرکت و سردر کارخانه‌های خود از تابلوهای کامپوزیت استفاده می‌کنند‌.

 

از مهم‌ترین مزایای تابلوهای کامپوزیت می‌توان به مواردی مانند تنوع رنگ تابلو، تنوع در اجرای تابلو، دوام، ماندگاری و طول عمر زیاد، قیمت ارزان و مقرون‌به‌صرفه، ضد زنگ بودن، مقاومت در برابر حرارت، عدم جذب گرد و غبار و آلودگی‌های موجود در هوا، مقاومت در برابر اشعه‌های نور خورشید، دوام بالا در تمام شرایط آب و هوایی و … اشاره کرد. پرفروش‌ ترین رنگ‌های این تابلو هم عبارت‌اند از رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی.

 

استفاده از المان های طلایی برای مغازه

سومین ایده از ۴ ایده جذاب و خاص برای تابلو سردر مغازه استفاده از پنل‌های پولکی برای ساخت تابلوی تبلیغاتی جهت نصب در سردر مغازه است. تابلو پولکی به عنوان یکی از جدیدترین انواع تابلوهای تبلیغاتی طرفداران زیادی دارد.

 

در ساخت این نوع تابلو از تایل‌های پولکی در مدل‌ها و رنگ‌های متنوع استفاده شده است. این نوع تایل‌ها به عنوان زمینه تابلو کاربرد دارند و جنس آن پلاستیک سخت و پلاستیک نرم است که در اشکالی مانند مربع و دایره تولید می شوند و با کمک پایه‌های فلزی روی پنل زمینه نصب می‌شود‌.

 

در رابطه با حرکت و نمایش تابلو پولکی هم باید گفت که وزش باد باعث به حرکت درآمدن پولکی‌ها می‌شود و نمای ظاهری جذاب و زیبایی ایجاد می‌کند‌. انواع تابلوهای پولکی عبارت‌اند از: تابلو پولکی چلنیوم، تابلو پولکی استیل، تابلو پولکی نئون پلاستیک، تابلو پولکی بیلبورد و تابلو پولکی تلفیقی.

 

برای محاسبه قیمت این نوع تابلوهای تبلیغاتی معمولا عواملی مانند ابعاد و اندازه پنل، نوع، شکل ظاهری، رنگ‌بندی، اندازه حروف، نوع زمینه به کار رفته در تایل پولکی، استفاده یا عدم استفاده از امکانات نورپردازی را مد نظر قرار می‌دهند.

 

از مهم‌ترین مزایای تابلوهای تبلیغاتی پولکی می‌توان هم به مواردی مانند کمک به جلب توجه رهگذران به دلیل درخشندگی و زیبایی تابلو، نصب راحت، مقاومت بالا در مقابل اشعه‌های نور خورشید، دوام و ماندگاری بالا در تمام شرایط آب و هوایی اشاره کرد.

 

استفاده از آهن برای تابلو‌ مغازه

 

استفاده از آهن برای تابلو‌ مغازه

 

چهارمین ایده از ۴ ایده جذاب و خاص برای تابلو سردر مغازه استفاده از آهن برای ساخت تابلو مغازه است. در تولید تابلوهای تبلیغاتی از متریال‌های مختلفی استفاده می‌شود که یکی از پرکاربردترین و بادوام‌ترین متریال‌های به کار رفته در صنعت تابلوسازی آهن است.

 

آهن در صنایع دیگری مانند ساختمان‌سازی، تولید درب و پنجره، میز و صندلی و … نیز کاربرد فراوانی دارد. در تابلوسازی آهن به شکل‌های مختلفی مانند پروفیل، تسمه و صفحه مورد استفاده قرار می‌گیرد که از بین آن‌ها پروفیل آهن پرمصرف‌تر است.

 

از پروفیل‌های آهن برای زیرسازی تابلوهای کامپوزیت، چلنیوم، استیل و ترموود استفاده می‌شود. در واقع در این ایده از ۴ ایده جذاب و خاص برای تابلو سردر مغازه، حروف برجسته را از جنس‌های مختلف روی پروفیل آهنی نصب می‌کنند و نمای بسیار زیبایی ایجاد می‌کنند.

 

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی ۴ ایده جذاب و خاص برای تابلو سردر مغازه شامل استفاده از چوب، استفاده از کامپوزیت، استفاده از پنل‌های پولکی و استفاده از آهن برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی زیبا و منحصربه‌فرد جهت نصب در سردر مغازه‌ها پرداختیم.

 

کسب و کارهای مختلف با استفاده از این ۴ ایده جذاب و خاص برای تابلو سردر مغازه و سفارش تابلوی تبلیغاتی مورد نظر خود به یکی از شرکت‌های تولیدکننده معتبر می‌توانند تعداد مشتریان خود را به میزان زیادی افزایش دهند و سود خوبی به دست آورند. شرکت‌های معتبر تابلوسازی برای رفاه حال مشتریان خدمات خود را از طریق سایت ارائه می‌دهند و امکان مشاوره رایگان قبل از خرید را نیز برای آن‌ها فراهم کرده‌اند. امیدواریم از مطالعه این مقاله به تمام اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کرده باشید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *