hambergermenu

بررسی بازار کار تاسیسات در کانادا

چکیده : اگر نیاز به اطلاعات دقیق در رابطه با بازار کار تاسیسات در کانادا دارید، در این مطلب ما قصد داریم به صفر تا صد هر آنچه باید در این رابطه بدانید، بپردازیم.

 

کشور کانادا یکی از مقاصد اصلی در بین ایرانیانی است که قصد مهاجرت دارند. این کشور همواره نیاز به افراد حرفه ای در حوضه های کاری مختلفی است. یکی از انواع این حوزه ها، تاسیسات بوده که ایرانیان بسیار حرفه ای در این زمینه به فعالیت می پردازند. هلدینگ رسام در این مطلب قصد دارد به صفر تا صد هر آنچه که باید در رابطه با بازار کار تاسیسات در کانادا بدانید، بپردازد. با ثبت شرکت در کانادا و همچنین فعالیت در حوزه تاسیسات، می توانید اقامت و زندگی رویایی خود را در این کشور آغاز کنید.

 

شرکت تاسیسات در کانادا

 

بازار کار تاسیسات در کانادا

رشته تاسیسات همان طور که می دانید یکی از زیر شاخه های رشته مکانیک است که به طور کلی نه تنها در کانادا، بلکه در سایر نقاط جهان نیز دارای بازار کار مناسبی می باشد. از آن جهت که هر کجا که سازه ای وجود داشته باشد، نیاز به مهندسان تاسیسات است، کشور کانادا یکی از کشورهای نوظهور بوده که در حال حاضر حوزه ساخت و ساز نیز در آن رونق بسیاری بالایی را برای خود به همراه دارد.

 

یکی از مهم ترین زیر شاخه های رشته تاسیسات که بازار کار فوق العاده ای را با خود به همراه دارد، HVAC نام داشته که در حول محور بررسی سیستم های گرمایشی و سرمایشی فعال است. در حال حاضر شرکت های فوق العاده معتبر و بزرگی در کانادا مشغول به کار هستند که شما می توانید به عنوان یک تکنسین تاسیسات حرفه ای در آن ها به فعالیت بپردازید.

 

در یک کلام بازار کار تاسیسات در کانادا بسیار خوب است؛ اگر شما دارای تخصص بالا در این رشته بوده و این زمینه را برای کارفرما ایجاد کنید که بتواند به شما اعتماد کامل برای انجام پروژه را داشته باشد.

 

متوسط درآمدی که یک کارگر تاسیساتی در کانادا کسب می کند

اگر شما فردی حرفه ای در حوزه تاسیسات هستید و قصد به تاسیس شعبه شرکت در کانادا دارید، پیشنهاد می کنیم خود نیز در این حوزه به فعالیت بپردازید؛ زیرا متوسط درآمد یک تکنسین که در حوزه تاسیسات به خوبی و فعال عمل می کند، بسیار بیشتر از چیزی است که شما انتظارش را دارید!

 

درآمد ماهانه یک تکنسین حرفه ای تاسیسات در کشور کانادا 3400 الی 8300 بوده که متوسط دریافتی، چیزی حدود 5300 دلار در ماه است. یعنی شما به راحتی می توانید در کنار اداره شعبه شرکت خود در این کشور، درآمدی عالی را نیز از طریق فعالیت در این حیطه برای خود داشته باشید.

 

بازار کار تاسیسات در کانادا

 

درآمد کارگران تاسیساتی در کدام شهر کانادا بیشتر است؟

همان طور که در کشور ایران میزان درآمد در شهرهای مختلف با توجه به نیاز جمعیت آن شهر متغیر است، در کشور کانادا نیز این موضوع صدق می کند. اگر قصد دارید تا از این رشته درآمد بالایی را در کشور کانادا کسب کنید، بهتر است استان های ساسکاچون یا آلبرتا را انتخاب کنید.

 

متوسط درآمد هر تکنسین حرفه ای در دو استان معرفی شده 7500 دلار در ماه است. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه مهاجرت به دو استان ذکر شده و فعالیت در حوزه تاسیسات دارید، می توانید همین حالا آن را با کارشناسان مطرح هلدینگ رسام در میان بگذارید.

 

 حوزه فعالیت بازار کار تاسیسات در کانادا

اگر شما در رشته تاسیسات تحصیلات خود را به اتمام رسانده باشید، می توانید در حوزه های مختلفی در کشور کانادا مشغول به کار شوید. این موارد عبارت اند از:

  • شرکت های تولید و عرضه محصولات گرمایشی و سرمایشی
  • شرکت های خدمات پشتیبانی و تعمیرات سیستم های گرمایشی و سرمایش
  • بخش تاسیسات کارخانه ها و ساختمان های بزرگ از جمله هتل ها و غیره.
  • به صورت خود اشتغالی به خدمات نصب، تعمیر و خرید و فروش سیستم های گرمایشی و سرمایشی.

 

شما می توانید با ثبت شرکت خود در کشور کانادا و فعالیت در حوزه تاسیسات، درآمد خود را در این کشور چندین برابر افزایش دهید. با توجه به نوسانات دلار کانادا، می توانید سود بسیاری را نیز با خود به همراه داشته تا در ایران از آن بهره ببرید.

 

شایان ذکر است که اگر مدیریت یک برند تاسیساتی را نیز برای خود به همراه دارید، می توانید با ثبت برند در کانادا، به عنوان یک برند معتبر جهانی معرفی شده و بازار کار خود را در سراسر جهان، گسترش دهید.

 

مزایا ثبت شرکت در کانادا و فعالیت در حوزه تاسیسات

 

مزایا ثبت شرکت در کانادا و فعالیت در حوزه تاسیسات

ثبت شرکت در کانادا مزایای بسیاری را با خود به همراه دارد. در این بخش به بررسی این مزایای می پردازیم.

 

روند ساده ثبت

ثبت شرکت در کشور کانادا بسیار ساده و در سریع ترین زمان انجام می شود. شما می توانید در این زمینه نیز از کارشناسان هلدینگ رسام کمک بگیرید.

 

هزینه کمتر ثبت

کشور کانادا نسبت به سایر کشور در حوزه ثبت شرکت، هزینه های کمتری را از شما دریافت می کند که خود باعث صرفه جویی در هزینه هایتان می شود.

 

سرمایه گذاری صد در صد سود

از آنجایی که اقتصاد کانادا کاملا پایدار است، می توانید با سرمایه گذاری در حوزه ثبت شرکت در این کشور، سود صد در صد را دریافت کنید.

 

امکان ثبت شرکت به صورت آنلاین

برای ثبت شرکت در کشور کانادا نیازی نیست هزینه ای را بابت حضور در این کشور پرداخت کنید. کافیست تنها از افرادی با تجربه کمک بگیرید و سپس به صورت آنلاین اقدام به ثبت شرکت خود در این کشور کنید.

 

سخن پایانی

در این مطلب ما سعی بر این داشتیم تا به هر آنچه که باید در رابطه با بازار کار تاسیسات در کانادا بدانید، بپردازیم. شما می توانید با مهاجرت به این کشور و سپس فعالیت در این حوزه، درآمد بسیاری را برای خود کسب کنید. ناگفته نماند که در این مطلب به مزایای ثبت شرکت در کشور کانادا نیز پرداختیم. فعالیت در هر دو حوزه برای شما در کشور کانادا بسیار سودمند بوده و آینده ای بسیار درخشان را با خود به همراه دارد.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *