hambergermenu

تعریف ۷۵۰۰ میلیارد پروژه در شهرداری مشهد برای آمریکا پیام دارد

مشهد – معاون اول رئیس‌جمهور گفت: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند با تحریم می‌توانند مانع توسعه کشور شوند اما طراحی و اجرای پروژه‌های کلان‌شهری در مشهد برای آمریکایی‌ها پیام به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار  مهر، اسحاق جهانگیری صبح جمعه در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث خط چهار قطار شهری مشهد با ابراز خرسندی از فعالیت های شهرداری مشهد اظهار کرد: طبق اعلام شهردار مشهد ۷۵۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه در سال ۹۸ در این شهر اجرا خواهد شد که بابت این موضوع باید از شهرداری مشهد تشکر کرد.

وی به تحقق  ۷۰۰میلیارد تومان اوراق مشارکت مربوط به قطار شهری  مشهد اشاره کرد و  با بیان حمایت دولت از شهرداری مشهد گفت: امیدوارم  ۶۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز در سال جاری محقق شود.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه خط چهار قطارشهری مشهد  پروژه بسیار بزرگی است اظهارکرد: کلان شهر مشهد که از نظر فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مذهبی از اهمیت بالایی برخوردار است برای اجرای چنین طرح های نیازمند سرمایه گذاری های بزرگی است.

وی قطار شهری و مترو را بهترین گزینه برای کاهش ترافیک کلان شهرها دانست و تاکید کرد: امیدواریم شهرداری مشهد از ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار خود بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی و قطار شهری  استفاده کند.

جهانگیری به انعقاد قرار داد قطار برقی تهران-مشهد با چین اشاره و  نسبت به تحقق فاینانس و منابع مالی این قرار داد ابراز امیدواری کرد.

وی  از اجرای  ۲۷۰ کیلومتر خطوط مترویی در کلانشهرهای کشور خبر داد و عنوان کرد:  تاکنون ۱۳ هزار میلیارد اوراق مشارکت  به منظور اجرای این طرح ها فروخته شده است.

معاون اول ریس جمهور با تاکید بر حمایت دولت از طرح های در حال اجرا در مشهد، برای رفع هرچه سریع‌تر مشکلات حاشیه شهر مشهد نیز قول داد و گفت: با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد این پروژه ها به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

وی به تعریف ۷۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در شهرداری مشهد اشاره و با بیان اینکه می توان از همین جا به آمریکائی ها پیام داد، اظهارکرد: آنها فکر می کردند با تحریم نفت می توانند مانع توسعه ایران و موجب انباشت متعدد مشکل برای مردم شوند اما مدیران خوش فکر  فقط در شهرداری مشهد نشان دادند می توان در همین شرایط پروژه های میلیاردی تعریف و به ثمر رساند.

 

** باحال مگ  این خبر را از خبرنگار  مهر برای مخاطبان تهیه نموده است . (درستی و صحت به عهده ناشر می باشد) **

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *