hambergermenu

دانلود فیلم سگ بند نسخه کامل و بدون سانسور

آن چه در این مقاله می خوانید: لینک دانلود فیلم های انفرادی، سگ بند، علفزار و چند میگیری گریه کنی 2! در این میان فیلم های بخارست، بی همه چیز، تی تی و ابلق نیز از تازه ترین پروژه های شبکه نمایش خانگی خواهند بود که به زودی در سایت کول دانلود آماده تماشا و دانلود خواهند شد!

 

  • دانلود فیلم انفرادی / پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران

 

انفرادی – Solitary یک فیلم کمدی و طنز محصول سال ساخت 98 است که به نویسندگی: حمزه صالحی ، تهیه کنندگی: ابراهیم عامریان و کارگردان: مسعود اطیابی تهیه و تولید شده است. انفرادی از جمله پرفروش ترین فیلم های امسال بود که روی پرده سینماها رفت و تا بدین جا توانسته است با فروش 78 میلیارد تومانی، عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را از آن خود کند. فیلم جدید انفرادی قرار است که از اسپندماه 1401 از وبسایت کول دانلود پخش شود.

انفرادی از تاریخ 7 اردیبهشت 1401 در سینماهای سراسر کشور نمایش داده شد و همینک در آستانه پخش در شبکه نمایش خانگی قرار گرفته است.

 

دانلود فیلم انفرادی

 

  • شما می توانید جهت دانلود فیلم کمدی پرفروش و محبوب انفرادی بر روی لینک زیر، کلیک کنید:

 

 

چه بازیگرانی در انفرادی حضور دارند؟

احمد مهرانفر , امید روحانی , برزو ارجمند , رضا عطاران , سیروس همتی , شقایق دهقان , شکیب شجره  , مهدی هاشمی , مهسا تهماسبی و مهدی فقیه

 

موضوع و خط داستانی فیلم انفرادی درباره چه چیزی ست؟

داستان مردی (مهدی هاشمی) است که به افرادی پرنفوذ بدهکار است و تصمیم می‌گیرد مثل گذشته سرقت کند و از دوست دوران جوانی (رضا عطاران) و همکارش (احمد مهرانفر) درخواست می‌کند تا کمکش کنند. این سه دوست از دزدی ماشین شروع می‌ کنند تا عتیقه اما وقتی پول کافی بدست نمی‌ آورند متوجه می‌ شوند باید کار جدید انجام بدهند، اقدام به سرقتی بزرگ می‌ کنند و وارد ماجرایی می‌ شوند که اتفاقات طنز تلخ و شیرینی را برایشان رقم می‌ زند.

 

زمان پخش فیلم انفرادی

اکران فیلم انفرادی به پایان رسیده است و این فیلم هم اکنون در صف ورود به شبکه نمایش خانگی قرار گرفته است و به زودی در این مدیوم پخش خواهد شد. بنابر اخبار واصله قرار است که فیلم انفرادی در یکی از روزهای ماه اسپند 1401 یا نهایتا تا نوروز 1402 پخش شود. پیشنهاد می کنیم که وارد سایت کول دانلود CoolDl.net شده و با دنبال کردن این سایت در تلگرام و اینستاگرام از زمان دقیق پخش آن باخبر شوید!

 

  • فیلم سگ بند / کمدی شاد و مفرح

 

سگ بند – Sagband  محصول سال 98 به نویسندگی: حمید اکبری | تهیه کنندگی: محمدحسین قاسمى | و کارگردانی: مهران احمدی دیگر کمدی پرفروش و موفق امسال بوده است که قرار است در روزهای آتی به وسیله سایت کول دانلود پخش شود.

فیلم سگ بند از جمله فیلم هایی بود که برای اکران نوروز 1401 در نظر گرفته شده بود که با موفقیت نیز به اکران رسید و سرانجام با فروشی بالغ بر 42 میلیارد تومان پس از انفرادی، در رده دوم پرفروش ترین های امسال قرار گرفت. اینک با پایان اکران این فیلم، مقدمات و مجوزهای پخش آن در شبکه نمایش خانگی در حال انجام شدن است.

 

دانلود فیلم سگ بند

 

  • شما می توانید فیلم کمدی و طنز جذاب سگ بند را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

 

 

هنرپیشه های فیلم سگ بند چه کسانی هستند؟

امیر جعفری , بهاره کیان افشار , بهرام افشاری , سیروس گرجستانی , مهران احمدی , نازنین بیاتی , علی تقی پور، ناهید مسلمی ، سعید امیر سلیمانی، میرطاهر مظلومی، عزت الله مهرآوران، سیامک صفری، امین فصیح

 

داستان و موضوع سگ بند حول چه محوری است؟

هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.

چرا به این فیلم سگ بند می گویند؟

شاید برای شما هم جای پرسش باشد که معنی سگ بند چیست؟ و سازندگان این اثر چرا چنین نامی را برای فیلمشان انتخاب کرده اند. سگ بند در واقع یکی از فنون کشتی پهلوانی می باشد و از آن جایی که شخصیت پدر خانواده (سیروس گرجستانی) در فیلم، یک کارکتر کشتیگیر و شخصی ست که علاقمند و دنبال کننده ورزش های زورخانه ای و پهلوانی است، این نام انتخاب شده است.

زمان و تاریخ پخش فیلم سگ بند؟

بنابر اخبار واصله غیررسمی و تقریبی، به احتمال بسیار زیاد، فیلم سگ بند از اسپندماه 1401 در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش خواهد شد که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

 

  • دانلود فیلم چند میگیری گریه کنی 2

 

چند می گیری گریه کنی 2 نیز دیگر فیلم ساخته شده در سال 98 است که به دلیل پاندمی کرونا سه سال برای اکران منتظر ماند و در همان ماهی که انفرادی اکران شد، و مشخصا از 28 اردیبهشت 1401 به پرده سینماها رسید. این فیلم به نویسندگی رحیم بهبودی فر ، تهیه کنندگی حسن توکل نیا و کارگردانی علی توکل‌ نیا ساخته  شده است.

 

دانلود فیلم چند میگیری گریه کنی 2

 

  • شما می توانید فیلم طنز و خنده دار چند میگیری گریه کنی 2 را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

چه بازیگرانی در چند میگیری گریه کنی 2 حضور دارند؟

آناهیتا همتی , ابوالفضل پورعرب , اسدالله یکتا , حامد آهنگی , حمید لولایی , محیا دهقانی , هومن حاجی عبداللهی , حسین عابدینی، گیتی معینی

 

موضوع و خط داستانی فیلم چند میگیری گریه کنی 2 درباره چه چیزی ست؟

داستان خانواده ای است که پس از فوت پدرشان برای دریافت سهم خود از مایملک پدری به ایران می َآیند. آن ها دور هم جمع می شوند تا وصیت نامه پدر خوانده شود و شروع به تقسیم ارث کنند. اما نکته عجیب در وصیت نامه این بود که آن ها باید برای رسیدن به مال و اموال پدر خود شروطی را که در وصیت نامه قید شده است را تمام و کمال اجرا کنند. شرایطی عجیب که تمام معادلات ذهنی آن ها را به هم می ریزد. آن ها موظف هستند به تمام شرط های پدر در وصیت نامه عمل کنند.

 

درباره چند میگیری گریه کنی 2 چه می دانیم؟

فیلم چند میگیری گریه کنی 1 که به قلم محسن تنابنده به نگارش در آمده بود و به کارگردانی شاهد احمدلو نیز ساخته شده بود، از جمله فیلم های مورد توجه قرار گرفته زمان خود بود و همین امر گروهی دیگر را ترغیب به ساخت سری دوم این فیلم کمدی عجیب کرد. در سری دوم علی توک ‌نیا پشت دوربین این فیلم قرار گرفت و حسن توکل نیا تهیه کنندگی آن را برعهده داشت، همچنین در آغاز قرار بود که الناز شاکردوست در این فیلم کمدی حضور داشته باشد که در نهایت از این پروژه کنار گذاشته شد.

 

فیلم چند میگیری گریه کنی 2 چه زمانی و در چه سایتی پخش می شود؟

قرار است که این فیلم از نوروز 1402 در سایت کول دانلود پخش شود.

 

 

  • فیلم جنجالی و تکان دهنده علفزار

 

علفزار – Alafzar  فیلم خوش درخشیده در جشنواره پارسال، ساخته شده در سال 1400 به تهیه کنندگی: بهرام رادان و نویسندگی و کارگردانی: کاظم دانشی می باشد. این فیلم به دلیل مضمون جنجالی که داشت به سختی مجوز گرفته و در این بین بسیاری از سکانس های آن نیز سانسور شده است. از جمله کات ها و برش های این فیلم مربوط به صحنه های حضور در استخر باغ می باشد که تا حدی به روایت فیلم نیز آسیب زده است.

 

فیلم جنجالی و تکان دهنده علفزار

 

  • جهت دانلود فیلم تکان دهنده و جنجالی علفزار بر روی لینک زیر، کلیک کنید:

 

 

 

در فیلم علفزار در حالی بهرام رادان , پژمان جمشیدی , ترلان پروانه , سارا بهرامی , ستاره پسیانی , فرخ نعمتی , مهدی زمین پرداز , صدف اسپهبدی , مایده تهماسبی, رویا جاویدنیا , سیروس همتی , متین حیدری نیا, عرفان ناصری, یسنا میرتهماسب به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: بعضی رازها بهتره فاش بشن، برخی هرگز… باید دفن بشن یه جایی دور از دسترس، برای همیشه.

 

این فیلم نیز با وجود مضمون اجتماعی که داشت جزو فیلم های مورد توجه قرار گرفته و محبوب امسال بود که توانست به رقم فروش 22 میلیارد تومان دست یابد. علفزار از 4 خرداد 1400 در سینماهای سراسر کشور اکران شد و همینک در آستانه پخش در شبکه نمایش خانگی قرار گرفته است.

 

 

منبع: کول دانلود | CoolDl.Net

کول دانلود یکی از معتبرترین، به روزترین و در عین حال قدیمی ترین و سابقه دارترین وبسایت ها در زمینه پخش، توزیع و دانلود فیلم ایرانی و همچنین دانلود فیلم کمدی و طنز است که سال هاست با داشتن مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه به صورت قانونی به عرضه آثار نمایش خانگی پرداخته است و در همه این سال ها در صف نخست و از بهترین و جامع ترین سایت ها در این زمینه بوده است. این وبسایت، عناوین ایرانی را در دو بخش فروش قانونی و طرح “رایگان ولی قانونی” و همچنین آثار خارجی را به صورت کاملا رایگان و با زیرنویس چسبیده و دوبله اختصاصی برای علاقمندان در بستری کاملا امن و آسوده مهیا کرده است. جهت رفاه حال کاربران، لینک های دانلود این سایت مستقیم و با سرعت بالا می باشد تا با خیال آسوده به دانلود فیلم های جدید بپردازید. پیشنهاد می کنیم که حتما از این وبسایت مفید و به روز بازدید به عمل آورید. این اطمینان را به شما می دهیم که تحت هیچ عنوانی پشیمان نخواهید شد. با کول دانلود همیشه به روز باشید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *