hambergermenu

رکوردهایی که با گل بشار رسن به استقلال جابجا شد

رکوردهایی که با گل بشار رسن به استقلال جابجا شد : با اخبار ورزشی از مجله باحال مگ همراه باشید .

 

بشار رسن چهارمین بازیکن خارجیِ گلزن در دربی پایتخت بود و 3 بازیکن قبلی هم لباس پرسپولیس را بر تن داشتند.

بشار رسن در دیدار روز پنجشنبه در دربی پایتخت موفق شد گل دوم و تساوی بخش پرسپولیس را وارد دروازه استقلال کرده و سومین گلزن خارجی تاریخ شهرآوردهای پایتخت لقب بگیرد.

این ششمین گل از هشتاد و چهار گلی بود که پرسپولیس در دیدارهای رسمی شهرآورد وارد دروازه استقلال کرده است و توسط بازیکنان خارجی این تیم زده شده است. جالب اینجاست هنوز هیچ بازیکن خارجی استقلال موفق به گلزنی در داربی نشده است. پیش از رسن، جری بنسون، ایمون زاید و عیسی ترائوره موفق شده بودند برای پرسپولیس در دربی گلزنی کنند و 3 گل از این 6 گل به تنهایی سهم زاید است.

در این میان هر شش گل در بیست دقیقه پایانی نیمه دوم بازیها و همگی به دروازه شمالی ورزشگاه آزادی زده شده است و در هر چهار بازی پرسپولیس از حریفش عقب بوده است.

غیر از عیسی ترائوره که بازیکن فیکس بود و گلش تاثیری در نتیجه نداشت، سه بازیکن خارجی دیگر شامل ایمون زاید جری بنسون و بشار رسن به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمدند و در ده دقیقه آخر گلزنی کردند و باعث کامبک پرسپولیس شدند اما گلزنی رسن منجر به تکمیل ملیت گلزنان خارجی دربی شد و اکنون پرسپولیس از هر چهار قاره دارای گلزن در داربی است.

ترائوره اولین افریقایی، زاید اولین اروپایی، بنگستون اولین آمریکایی و بشار اولین خارجی آسیایی هستند که نام خود را در لیست گلزنان داربی_تهران ثبت کردند.

 

 

دسته بندی :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *